eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Produkcja filmów promocyjnych dotyczących II etapu rewitalizacji dawnej kopalni Katowice dla Muzeum Śląskiego w Katowicach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-06-27

Katowice: Produkcja filmów promocyjnych dotyczących II etapu rewitalizacji dawnej kopalni Katowice dla Muzeum Śląskiego w Katowicach
Numer ogłoszenia: 104451 - 2016; data zamieszczenia: 27.06.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Śląskie , ul. Tadeusza Dobrowolskiego 1, 40-205 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2585661-3; 3503672, faks 032 2599804.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeumslaskie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Produkcja filmów promocyjnych dotyczących II etapu rewitalizacji dawnej kopalni Katowice dla Muzeum Śląskiego w Katowicach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie kreacji (scenariuszy i storyboardów) oraz produkcja filmów promocyjnych w tym spotów reklamowych (łącznie zwanych dalej: filmami), tzn.: 1) Filmu promocyjnego (film 1a) i spotu reklamowego (spot 1b) dotyczących postępu prac rewitalizacyjnych zabytkowych budynków łaźni głównej i stolarni, w których powstaną przestrzenie wystawiennicze i edukacyjne wraz z przyległym terenem dawnej kopalni Katowice i budową niezbędnej infrastruktury na potrzeby Muzeum Śląskiego w Katowicach (dalej zwanych łącznie: pracami rewitalizacyjnymi) 2) Filmu promocyjnego (film 2a) i spotu reklamowego (spot 2b) dotyczących finalizacji prac rewitalizacyjnych, zaproszenia do zwiedzenia wystaw: Na tropie Tomka i Zaczęło się od ziarna... zaplanowanych w budynkach odpowiednio stolarni i łaźni oraz uczestnictwa w zajęciach edukacyjnych. Filmy przeznaczone będą do emisji w Muzeum Śląskim oraz w Internecie, emisji jako spoty reklamowe i do dystrybucji na nośnikach audiowizualnych. Szczegóły dotyczące przedmiotu zamówienia znajdują się w załączniku nr 2 do SIWZ zatytułowanym: Opis przedmiotu zamówienia (dalej OPZ) oraz w załączniku nr 8 do SIWZ zatytułowanym Wzór umowy (dalej Wzór umowy). 2. Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację przedmiotowego zamówienia kwotę brutto w wysokości: 59 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt dziewięć tysięcy złotych 00/100). 3. Termin realizacji umowy: 1) Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć film 1a i spot 1b w ostatecznie zaakceptowanej wersji do siedziby Zamawiającego (Katowice, ul. Dobrowolskiego 1) w terminie do 49 dni kalendarzowych (7 tygodni) od daty zawarcia umowy. Za zrealizowanie przedmiotu zamówienia w zakresie filmu 1a i spotu 1b przyjmuje się podpisanie przez Zamawiającego protokołu odbioru przedmiotu umowy w tym zakresie bez zastrzeżeń. 2) Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć film 2a i spot 2b w ostatecznie zaakceptowanej wersji do siedziby Zamawiającego (Katowice, ul. Dobrowolskiego 1) w terminie do 28 dni kalendarzowych (4 tygodnie) od daty przesłania zawiadomienia o możliwości rozpoczęcia realizacji zdjęć, o którym mowa w § 2 ust. 3 pkt 3) wzoru umowy, nie później niż do 17.04.2017 r. Za zrealizowanie przedmiotu zamówienia w zakresie filmu 2a i spotu 2b przyjmuje się podpisanie przez Zamawiającego protokołu odbioru przedmiotu umowy w tym zakresie, bez zastrzeżeń. Rozpoczęcie realizacji właściwej w zakresie wykonania zdjęć w zrewitalizowanych budynkach łaźni i stolarni oraz na wystawach o których mowa w ust. 2 pkt 3) lit b) OPZ, na potrzeby produkcji filmu 2a i spotu 2b, będzie możliwe przez Wykonawcę po udostępnieniu łaźni i stolarni przez generalnego wykonawcę robót rewitalizacyjnych oraz wykonawców wystaw. O możliwości rozpoczęcia realizacji zdjęć Wykonawca zostanie poinformowany przez Zamawiającego drogą elektroniczną zgodnie z zapisami § 2 ust. 3 pkt 3) wzoru umowy. 4. Miejsce realizacji: zawarto w treści Opisu przedmiotu zamówienia (OPZ). 5. Podwykonawcy: W przypadku korzystania z podwykonawców, w ofercie należy wskazać część zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom (załącznik nr 6 do SIWZ). W przypadku, kiedy Wykonawca nie wskaże w ofercie części, którą zamierza powierzyć podwykonawcom, Zamawiający przyjmie, że Wykonawca zrealizuje zamówienie samodzielnie. 6. Jeżeli Wykonawca powołuje się na zasoby podwykonawców na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, zobowiązany jest wskazać nazwy tych podwykonawców (zgodnie z treścią wzoru załącznika nr 5 do SIWZ). 7. Oferty równoważne: Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert równoważnych..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92.11.12.00 - Produkcja filmów reklamowych, propagandowych i informacyjnych i taśm wideo .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 17.04.2017.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie konkretyzuje powyższego warunku poprzez stworzenie opisu sposobu dokonywania oceny jego spełniania. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale IV ust. 1 pkt 1) SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie konkretyzuje powyższego warunku poprzez stworzenie opisu sposobu dokonywania oceny jego spełniania. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale IV ust. 1 pkt 1) SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie konkretyzuje powyższego warunku poprzez stworzenie opisu sposobu dokonywania oceny jego spełniania. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale IV ust. 1 pkt 1) SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie konkretyzuje powyższego warunku poprzez stworzenie opisu sposobu dokonywania oceny jego spełniania. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale IV ust. 1 pkt 1) SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie konkretyzuje powyższego warunku poprzez stworzenie opisu sposobu dokonywania oceny jego spełniania. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale IV ust. 1 pkt 1) SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia - wymagane, jeżeli w celu wykazania spełnienia warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp. Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie o którym mowa powyżej. Wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. 2) Pełnomocnictwo - wymagane jeżeli oferta jest podpisana przez pełnomocnika (z wyłączeniem prokurenta), nawet jeżeli jest on ujawniony w dokumencie rejestrowym. W razie wątpliwości co do ważności lub zakresu posiadanego pełnomocnictwa Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania potwierdzenia pełnomocnictwa przez Wykonawcę. 3) W celu dokonania oceny ofert w kryterium Jakość Wykonawca wraz z ofertą zobowiązany jest złożyć płytę DVD lub pendrive oznaczone nazwą Wykonawcy, zawierającą: a. 1 (jeden) film promocyjny zrealizowany, tj. wyprodukowany przez Wykonawcę w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie, o długości minimum 2 minut a maksimum 6 minut, zilustrowany materiałem dźwiękowym, zawierający: minimum jedną animację komputerową 3D i minimum jedną inscenizowaną scenę z udziałem minimum jednego aktora; oraz b. 1 (jeden) spot reklamowy zrealizowany, tj. wyprodukowany przez Wykonawcę w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie, o długości minimum 15 a maksimum 30 sekund, zilustrowany materiałem dźwiękowym, zawierający: minimum jedną animację komputerową 3D, minimum jedną inscenizowaną scenę z udziałem minimum jednego aktora. Każdy z filmów należy zapisać jako dwa odrębne pliki AVI lub mp4. Pliki filmowe należy nazwać odpowiednio: Film nr 1 - promocyjny, Film nr 2 - spot reklamowy. Płyta DVD (lub pendrive) stanowi integralną część oferty. W treści formularza oferty (o którym mowa w rozdz. VII ust. 2 pkt 1) SIWZ) Wykonawca podaje: tytuły filmów nagranych na płycie DVD (lub pendrivie), nazwy podmiotów (zamawiających) na rzecz których filmy zostały zrealizowane oraz daty zakończenia produkcji filmów rozumiane jako daty przyjęcia zaakceptowanych filmów przez zamawiających.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 50
  • 2 - Jakość - 50

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmian w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionej poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: 1) ewentualna zmiana podwykonawców, z zastrzeżeniem posiadania przez tych podwykonawców, co najmniej takich samych właściwości (kwalifikacji) i spełnienia warunków zawartych w niniejszej umowie przez osoby delegowane do realizacji przedmiotu niniejszej umowy, pod rygorem niedopuszczenia podwykonawców do wykonywania zamówienia. Jeżeli zmiana podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ww. ustawy, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 2) zmiana sposobu realizacji zamówienia z samodzielnej realizacji przez Wykonawcę, na realizację z udziałem podwykonawców, z zastrzeżeniem, iż podwykonawcy będą spełniać wymogi określone w niniejszej umowie, niezbędne, do realizacji danej części zamówienia oraz właściwości, w zakresie wymaganym dla Wykonawcy; 3) zmian urzędowej stawki podatku od towarów i usług (VAT) w okresie obowiązywania umowy. Wartość umowy brutto, o której mowa w § 5 ust. 1 umowy nie może ulec zmianie; 4) ewentualna zmiana pól eksploatacji o których mowa w § 4 ust. 2 wzoru umowy, jednakże wartość umowy o której mowa w § 5 ust. 1 umowy - nie ulegnie zmianie; 5) zmian przepisów powszechnie obowiązujących mających wpływ na realizację umowy - w takim przypadku zmiany umowy zostaną ograniczone do zmian koniecznych do dostosowania przedmiotu umowy i dokumentacji do stanu zgodnego z prawem; 6) działania siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie umowy w określonym pierwotnie terminie - termin wykonania usługi przedłuża się o czas trwania siły wyższej; 7) zmiany parametrów technicznych charakterystycznych dla objętego proponowaną zmianą elementu usługi oraz zmianę jej zakresu, jednakże pod warunkiem zaproponowania przez Wykonawcę parametrów i zakresu usługi nie gorszych od opisanych przez Zamawiającego w dokumentacji postępowania poprzedzającego zawarcie Umowy, z tym zastrzeżeniem, iż zmiana nie będzie miała wpływu na zmianę ceny brutto wskazanej w § 5 ust. 1 Umowy; 8) zmiany terminu realizacji zamówienia z powodu: a. inne niż siła wyższa zdarzenie zależne od Zamawiającego, niemożliwe do przewidzenia i uniemożliwiające wykonanie części lub całości przedmiotu umowy zgodnie z umową lub mogących negatywnie wpływać na jakość wykonywania przedmiotu zamówienia - termin wykonania usługi przedłuża się o czas trwania zdarzenia b. wstrzymania realizacji przedmiotu umowy lub przerw w pracach powstałych z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, c. nieterminowego przekazania obiektów objętych realizacją przez Zamawiającego z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, d. zmiany umowy o dofinansowanie projektu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.muzeumslaskie.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Muzeum Śląskie, 40-205 Katowice, ul. T. Dobrowolskiego 1, budynek administracyjny, piętro 3, Sekretariat.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.07.2016 godzina 11:00, miejsce: Muzeum Śląskie, 40-205 Katowice, ul. T. Dobrowolskiego 1, budynek administracyjny, piętro 3, Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach projektu Rewitalizacja zabytkowych budynków łaźni głównej i stolarni wraz z przyległym terenem dawnej kopalni Katowice i budową niezbędnej infrastruktury na potrzeby Muzeum Śląskiego w Katowicach, w ramach programu Konserwacja i rewitalizacja dziedzictwa kulturowego ze środków Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego na lata 2009-2014, środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego oraz środków Województwa Śląskiego..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.