eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pabianice › Remonty dachów i kominów na budynkach położonych na nieruchomościach przy ul. Brackiej 40, ul. Moniuszki 41, ul. Targowej 5 i ul. Warszawskiej 127 w Pabianicach

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-06-27

Pabianice: Remonty dachów i kominów na budynkach położonych na nieruchomościach przy ul. Brackiej 40, ul. Moniuszki 41, ul. Targowej 5 i ul. Warszawskiej 127 w Pabianicach
Numer ogłoszenia: 104425 - 2016; data zamieszczenia: 27.06.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 107366 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, ul. Warzywna 6, 95-200 Pabianice, woj. łódzkie, tel. 42 22 59 285, faks 42 22 59 286.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: zakład budżetowy JST.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remonty dachów i kominów na budynkach położonych na nieruchomościach przy ul. Brackiej 40, ul. Moniuszki 41, ul. Targowej 5 i ul. Warszawskiej 127 w Pabianicach.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontów dachów w zakresie pokryć dachowych i głowic kominowych na budynkach usytuowanych na niżej wymienionych nieruchomościach: a/ część 1 zamówienia - ul. Bracka 40: dwa budynki mieszkalne, b/ część 2 zamówienia - ul. Moniuszki 41: dwa budynki mieszkalne i trzy budynki gospodarcze, c/ część 3 zamówienia - ul. Targowa 5: budynek mieszkalny, d/ część 4 zamówienia - ul. Warszawska 127: budynek mieszkalny. 2. Ogólnie zakres remontów określa się następująco (dalej zwanym remontem): a/ przemurowania głowic kominowych, uzupełnienia innych ścianek murowanych, wymiana lub nowe tynki kominów, uzupełnienia tynków na innych powierzchniach (dotyczy części budynków), b/ wymiana lub założenie nowych obróbek blacharskich, rynien, rur spustowych, c/ wymiana lub pokrycie połaci dachowych papą termozgrzewalną oraz asfaltową, z wyłożeniem papą termozgrzewalną koryt, w tym wykonanie klinów przy kominach lub murkach. c/ roboty ciesielskie: np. likwidacja lub wymiana części koryt oraz wymiana części deskowania, wymiana lub wykonanie wyłazów dachowych. 3. Szczegółowy zakres robót na poszczególnych budynkach został określony w załączonych do niniejszej SIWZ: a/ mapach sytuacyjnych, b/ szkicowych rysunkach połaci dachowych, c/ przedmiarach robót, przy czym podany w nim zakres robót jest zakresem wymaganym do wykonania; natomiast podane w nich podstawy wyceny są informacyjne i wycena robót dokładnie wg tych podstaw nie jest obowiązująca dla wykonawców,, d/ wykazach robót tymczasowych i towarzyszących do wykonania. 4. Wymagania dotyczące jakości wykonania robót zostały określone w załączonych do SIWZ: a/ Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, b/ Parametrach niektórych materiałów budowlanych - oferta, 5. Opisy budynków zostały zamieszczone w Ogólnych charakterystykach obiektów, będących częściami Przedmiarów robót. 6. Ogólny widok budynków mieszkalnych na których będą realizowane remonty określają załączone do SIWZ zdjęcia. 7. Termin wykonania zamówienia - do dnia 30.09.2016 r..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia 45.26.19.00 - Naprawa i konserwacja dachów 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: ul. Bracka 40

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.06.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Budownictwo Ogólne Jan Grzegorek, ul. Bugaj 17, 95-200 Pabianice, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 34294,34 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 29847,58

  • Oferta z najniższą ceną: 29847,58 / Oferta z najwyższą ceną: 36689,93

  • Waluta: PLN .


Część NR: 2   

Nazwa: ul. Moniuszki 41

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.06.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Budownictwo Ogólne Jan Grzegorek, ul. Bugaj 17, 95-200 Pabianice, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 46502,74 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 33841,88

  • Oferta z najniższą ceną: 33841,88 / Oferta z najwyższą ceną: 54207,09

  • Waluta: PLN .


Część NR: 3   

Nazwa: ul. Targowa 5

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.06.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • KAS-BUD Bartosz Szczepański, ul. Agrestowa 9, 95-200 Pabianice, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 41832,42 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 29015,23

  • Oferta z najniższą ceną: 29015,23 / Oferta z najwyższą ceną: 51872,11

  • Waluta: PLN .


Część NR: 4   

Nazwa: ul. Warszawska 127

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.06.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Budownictwo Ogólne Jan Grzegorek, ul. Bugaj 17, 95-200 Pabianice, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 23896,83 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 16312,81

  • Oferta z najniższą ceną: 16312,81 / Oferta z najwyższą ceną: 25700,75

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.