Ogłoszenie z dnia 2015-07-14
Dobra: Modernizacja dróg płytami drogowymi
Numer ogłoszenia: 104365 - 2015; data zamieszczenia: 14.07.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy, ul. Szczecińska 16A, 72-003 Dobra, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 3113048, faks 0914241545.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja dróg płytami drogowymi.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest modernizacja dróg płytami drogowymi na terenie Gminy Dobra..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.07.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- J. Rosiek & D. Sobczyński Zakład Usług Inżynieryjno-Budowlanych S.C., ul. Lubelska 30, 71-043 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 657833,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 166,54
Oferta z najniższą ceną: 166,54 / Oferta z najwyższą ceną: 166,54
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Uzasadnienie prawne Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli zachodzi okoliczność, wynikająca z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP: w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie PN lub PO, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Uzasadnienie faktyczne Zgodnie z SIWZ oraz ogłoszeniem z dnia 30.12.2014 r. pod nr 265391-2014 przewidującym udzielanie zamówień uzupełniających, Zamawiający przeprowadza negocjacje z jednym wykonawcą do 50 % wartości umowy podstawowej.
INNE PRZETARGI DOBRA
- Modernizacja systemu napowietrzania reaktora biologicznego 2 - wymiana dyfuzorów i rur opadowych na większe
- Rozbudowa sieci wod-kan Dobra ulica Chabrowa
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w zlewni przepompowni ścieków PS Kolorowa wraz z rurociągiem tłocznym w ul. Kolorowej i Wędrownej w Mierzynie
- MODERNIZACJA DRÓG NA TERENIE GMINY DOBRA
- MODERNIZACJA DRÓG NA TERENIE GMINY DOBRA ORAZ PRZEPUSTÓW RAMOWYCH
więcej: przetargi DOBRA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bieżące remonty infrastruktury technicznej Gminy Nowa Ruda
- PAN Dom Seniora - Budynek Główny - Przebudowa budynku PAN z dostosowaniem do obowiązujących przepisów - Dom Seniora PAN przy ul. Chodkiewicza 3/5 w Konstancinie-Jeziornie
- Zakup i montaż platformy schodowej oraz systemów komunikacyjno-informacyjnych w budynkach Szkół Podstawowych w Garbowie i Przybysławicach
- Poprawa dostępu do przestrzeni publicznej budynku Starostwa Powiatowego w Ostrowi Mazowieckiej przy ul. 3 Maja 51, Przebudowa budynku Starostwa Powiatowego w Ostrowi Mazowieckiej przy ul. 3 Maja 68
- "Zagospodarowanie terenu rekreacyjno-sportowego w miejscowości Otłowiec"
- Przebudowa drogi gminnej Zdroje - Wyszyny Kościelne
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.