eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Andrespol › Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków w sołectwie Bedoń Wieś

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2017-01-18

Ogłoszenie nr 10430 - 2017 z dnia 2017-01-18 r.

Andrespol: Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków w sołectwie Bedoń Wieś
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 318519-2016

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia: tak
Numer ogłoszenia: 367607-2016

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Andrespol, krajowy numer identyfikacyjny 47205774400000, ul. ul. Rokicińska  126, 95020   Andrespol, państwo Polska, woj. łódzkie, tel. 422 132 440, faks 422 132 434, e-mail ug@andrespol.pl
Adres strony internetowej (URL): www.andrespol.bip.cc

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków w sołectwie Bedoń Wieś

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP.271.42.01.31.2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

3. Opis przedmiotu zamówienia 3.1. Przedmiotem niniejszego zamówienia są roboty budowlane polegające na dostawie, montażu i uruchomieniu 8 sztuk przydomowych biologicznych oczyszczalni ścieków spełniających wymogi normy PN-EN 12566-3+A2:2013. 3.2. Zakres robót obejmuje budowę biologicznych oczyszczalni ścieków umieszczanych na działkach mieszkańców wsi Bedoń Wieś z przyłączeniami kanalizacji sanitarnej do budynków, odprowadzeniem ścieków oczyszczonych, zasilaniem elektrycznym, rozruchem technicznym i technologicznym. 3.3. Oczyszczalnie ścieków zostaną umieszczone na nieruchomościach mieszkańców gminy Andrespol w sołectwie Bedoń Wieś na działkach: a) nr 181, b) nr 117/1, c) nr 50/1, 168/1, d) nr 28, e) nr 26/1, f) nr 23, g) nr 166/1, h) nr 179. 3.4. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności m.in.: 3.4.1. Dostawę, montaż, podłączenie i uruchomienie 8 sztuk kompletnych przydomowych biologicznych oczyszczalni ścieków (PBOŚ), wraz ze studzienkami chłonnymi, szafkami sterowniczymi i systemem wentylacji oczyszczalni oraz przepompowniami ścieków, zgodnie z harmonogramem robót przedstawionym przez wykonawcę, 3.4.2. Wykonanie wszystkich instalacji wentylacyjnych oraz kanalizacyjnych i elektrycznych z budynku do PBOŚ, niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania oczyszczalni, 3.4.3. Przeprowadzenie szkolenia dla wszystkich użytkowników PBOŚ w zakresie sposobu ich użytkowania oraz przygotowanie i przekazanie szczegółowej instrukcji obsługi w języku polskim, 3.4.4. Pełną obsługę geodezyjną na etapie wykonawstwa robót i inwentaryzację powykonawczą wraz z naniesieniem na mapę zasadniczą ośrodka geodezyjnego, 3.4.5. Przeprowadzenie prób końcowych (w tym rozruchu technologicznego) i nadzór nad próbami eksploatacyjnymi, 3.4.6. Wykonanie raportu porealizacyjnego, w którym zaprezentowane zostaną przez Wykonawcę wyniki w zakresie pozwalającym na stwierdzenie dotrzymania parametrów oczyszczenia ścieków zgodnych z rozporządzeniem Ministra Środowiska w sprawie warunków, jakie należy spełnić przy wprowadzaniu ścieków do wód lub do ziemi, oraz w sprawie substancji szczególnie szkodliwych dla środowiska wodnego (Dz. U. z 2014 r., poz. 1800 z późn. zm.) jak dla oczyszczalni poniżej 2000 RLM wg Załącznika nr 2 do ww. aktu wykonawczego, 3.4.7. Wykonawca w terminie minimum 120 dni od uruchomienia wszystkich oczyszczalni wykona badania (wykonane przez akredytowane laboratorium) ścieków oczyszczonych z 50% (wskazanych przez zamawiającego) wykonanych przydomowych oczyszczalni, sfinansowanych przez wykonawcę, potwierdzające, że jakość ścieków jest zgodna z wymogami zawartymi w rozporządzeniu Ministra Środowiska w sprawie warunków, jakie należy spełnić przy wprowadzaniu ścieków do wód lub do ziemi, oraz w sprawie substancji szczególnie szkodliwych dla środowiska wodnego (Dz. U. z 2014 r., poz. 1800 z późn. zm.) jak dla oczyszczalni poniżej 2000 RLM wg załącznika nr 2 do ww. aktu wykonawczego. W przypadku braku wymaganych badań zamawiający potrąci z zabezpieczenia należytego wykonania umowy, pozostawionego na okres rękojmi, kwotę stanowiąca 30% tego zabezpieczenia tytułem kary za niewywiązanie się z powyższego warunku. 3.4.8. Wykonawca na dwa dni przed rozpoczęciem robót, zobowiązany będzie do poinformowania użytkowników nieruchomości o planowanym terminie montażu oczyszczalni. 3.5.Szczegółowe wymagania techniczne PBOŚ: 3.5.1. Wszystkie pojedyncze systemy dla oczyszczonych ścieków muszą legitymować się najwyższymi dopuszczalnymi wartościami wskaźników zanieczyszczeń zgodnymi z Rozporządzeniem Ministra środowiska z dnia 24 lipca 2006 roku w sprawie warunków, jakie należy spełnić przy wprowadzaniu ścieków do wód lub do ziemi oraz w sprawie substancji szczególnie szkodliwych dla środowiska wodnego tj.: a) Pięciodobowe zaopatrzenie tlenu (BZT5), - 25 mg O2/l, b) Chemiczne zapotrzebowanie tlenu (ChZTCr)- 125 mgO2/l, c) Zawiesina ogólna - 35 mg/l, d) Azot Kjeldahla - 15 mg N/l, e) Fosfor ogólny - 2 mg P/l. 2) Technologia oczyszczania ścieków - złoże biologiczne z niskoobciążonym osadem czynnym, gdzie poszczególne procesy biologicznego oczyszczania ścieków następują po sobie w mechanicznie rozdzielonych komorach urządzenia. 3.5.2. Nie dopuszcza się oczyszczalni jednozbiornikowych przepływowych z osadem czynnym. 3.5.3. Nie dopuszcza się oczyszczalni gdzie obydwa procesy biologicznego oczyszczania zachodzą w jednej komorze. 3.5.4. Nie dopuszcza się zmiany technologii oczyszczania ścieków. 3.5.5. Nie dopuszcza się instalacji oczyszczalni, których zbiorniki zbudowano na planie koła (w postaci pionowo ustawionego walca lub stożka). 3.5.6. Dopuszcza się tylko zbiorniki monolityczne z PEHD. 3.5.7. Oczyszczalnia musi posiadać system cyrkulacji gwarantujący wielokrotny przepływ ścieku przez złoże biologiczne. 3.5.8. Minimalna powierzchnia właściwa złoża biologicznego w oczyszczalni ścieków musi wynosić 170 m2/m3, min. 17 m2/1 RLM, a minimalna objętość czynna złoża biologicznego w oczyszczalni ścieków powinna wynosić 1,2 [m3]. 3.5.9. Minimalna pojemność netto osadnika wstępnego 2200 litrów dla oczyszczalni do Qdmax=1,4 m3/d. 3.5.10. Minimalna pojemność netto osadnika wstępnego 3200 litrów dla oczyszczalni do Qdmax= 1,8m3/d. 3.5.11. Minimalna pojemność netto bioreaktora 2200 litrów. 3.5.12. Sterownik zapewniający automatyczne zarządzanie pracą oczyszczalni - umieszczony w obudowie (zintegrowanej z urządzeniem), której klasa szczelności będzie nie niższa niż IP65 potwierdzona wynikami badań załączonymi do oferty. Podstawowe parametry sterownika: odporność na zaniki prądu, funkcja zarządzania dozowaniem ścieku i recyrkulacją osadu, funkcja urlopowa, rejestrator czasu pracy, pomiar rzeczywistego prądu pobieranego przez dmuchawę i zawory, wewnętrzny bezpiecznik oraz czujnik temperatury zabezpieczający sterownik przed przegrzaniem, rejestracja zdarzeń takich jak zanik prądu lub odłączenie dmuchawy, wewnętrzny brzęczek informujący o alarmach. 3.5.13. Oczyszczalnia hybrydowa musi posiadać system dozowania ścieku z osadnika do bioreaktora realizowany przez sterownik, minimalną pojemność buforową oraz system recyrkulacji osadu z bioreaktora do osadnika wstępnego realizowany przez sterownik. 3.6. Oczyszczalnia musi legitymować się: 3.6.1. pełnym raportem z badań skuteczności redukcji zanieczyszczeń wydanym przez notyfikowane laboratorium, wykonanym zgodnie normą nr PN-EN 12566-3+A2:2013. 3.6.2. pełnym raportem z badań na trwałość, wodoszczelność oraz wytrzymałość konstrukcyjną, wydanym przez notyfikowane laboratorium, wykonanym zgodnie normą PN-EN 12566-3+A2:2013, 3.6.3. deklaracją zgodności CE wystawioną przez producenta oczyszczalni potwierdzającą spełnienie wymogów Normy PN-EN 12566-3+A2:2013, 3.6.4. dokumentacją techniczną produktu, wydaną przez niezależną instytucję badawczą np. aktualna Aprobata Techniczna. 3.6.5. deklaracją zgodności CE wymaganego sterownika oczyszczalni. 3.6.5. dokumentami, na podstawie, których będzie można zweryfikować równoważność oferowanych rozwiązań, w szczególności aktualną aprobatę techniczną produktu wydaną przez niezależną instytucję badawczą, instrukcję zabudowy, obsługi i montażu, z których będą wynikały właściwości takie jak: zastosowany materiał, wytrzymałość, grubość ścianek, monolityczność zbiornika oczyszczalni, metoda wytwarzania zbiornika oczyszczalni oraz będą posiadały rzuty i przekroje zbiornika oczyszczalni, 3.7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w: a) dokumentacji projektowej - zał. Nr 9 do SIWZ, b) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych - zał. Nr 10 do SIWZ, c) przedmiarach robót - zał. 8 do SIWZ, 3.8. Szczegółowy zakres robót oraz technologię robót określa dokumentacja projektowa. Przedmiar robót załączony do specyfikacji jest opracowaniem wtórnym w stosunku do projektu budowlanego. Zawiera zestawienie przewidywanych robót w celu zobrazowania skali zamierzenia budowlanego i ułatwienia Wykonawcom oszacowania kosztów realizacji inwestycji, dlatego co do zasady pełni jedynie funkcję pomocniczą. 3.9. Zakres prac towarzyszących robotom podstawowym: 1. Organizacja i zabezpieczenie placu budowy 2. Prace demontażowe, odtworzeniowe, porządkowe niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, 3. Zapewnienie dozoru, a także właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy, 4. Utrzymanie terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych, oraz usuwanie na bieżąco zbędnych materiałów, odpadów i śmieci, 5. Naprawa i doprowadzenie do stanu pierwotnego w przypadku wystąpienia jakichkolwiek zniszczeń lub uszkodzeń powstałych w toku realizacji inwestycji, 6. Opracowanie i przedłożenie do zaopiniowania Zamawiającemu planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia BIOZ, w celu zapewnienia właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony środowiska w miejscu robót i jego otoczeniu. 7. Przy odbiorze końcowym odbiór robót budowlanych winien uczestniczyć Wykonawca oraz przedstawiciel Zamawiającego. 3.10.Do wykonania przedmiotu zamówienia, należy stosować wyroby budowlane dopuszczone do powszechnego stosowania w budownictwie, oznakowane CE lub znakiem budowlanym, bądź umieszczone w wykazie wyrobów mających niewielkie znaczenie dla zdrowia i bezpieczeństwa, zgodnie z ustawą o wyrobach budowlanych zgodnie z art. 5 ust. 1 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (t.j. Dz. U. z 2014 r., poz. 883). 3.11. Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową (w zakresie określonym w opisie przedmiotu zamówienia), obowiązującymi przepisami technicznymi oraz na warunkach określonych umową. 3.12. Do obowiązków Wykonawcy należy w szczególności: 1) Zapewnienie bezpieczeństwa osób przebywających na terenie budowy oraz utrzymanie terenu budowy w odpowiednim stanie i porządku zapobiegającym ewentualnemu zagrożeniu bezpieczeństwa tych osób, 2) Podjęcie niezbędnych środków służących zapobieganiu wstępowi na teren budowy przez osoby nieuprawnione, 3) Ponoszenie kosztów związanych z korzystaniem z urządzeń infrastruktury technicznej do celów związanych z wykonywaniem robót budowlanych, próbami i odbiorami. 3.13. Wykonawca obejmie gwarancją oraz zobowiązuje się do dokonywania niezbędnych przeglądów gwarancyjnych i serwisowych całość przedmiotu zamówienia na i w okresie wskazanym w ofercie (okres gwarancji, jakości i rękojmi za wady), licząc od daty protokolarnego odbioru bez zastrzeżeń i uruchomieniu poszczególnych PBOŚ. Przeglądy gwarancyjne, będą wykonywane z częstotliwością zgodną z wymaganiami technicznymi producenta dla zaoferowanego typu urządzeń, zgodnie z przedstawionym przez wykonawcę, harmonogramem przeglądów. Harmonogram przeglądów wykonawca przedstawia zamawiającemu w dniu protokolarnego odbioru końcowego wszystkich robót. Wykonawca przez okres obowiązywania gwarancji będzie świadczył nieodpłatne usługi serwisu gwarancyjnego i serwisowego (w tym usługi przeglądów gwarancyjnych) wybudowanych oczyszczalni. 13.14. Wykonawca w okresie trwania gwarancji zobowiązuje się do nieodpłatnego świadczenia usług przeglądów eksploatacyjnych wybudowanych oczyszczalni ścieków. W ramach tego wykonawca wykonywał będzie: 13.14.1. sprawdzanie wizualne poziomów ścieków w poszczególnych komorach, 13.14.2. przejścia na tryb manualny sterowania oraz uruchomienie po kolei pompy ścieków surowych, pompy ścieków oczyszczonych (tylko, jeżeli oczyszczalnia nie jest w fazie napowietrzania), 13.14.3. pobranie ścieków z reaktora i przelanie go do cylindra, 13.14.4. pobranie osadu próby z pierwszej komory osadnika wstępnego, 13.14.5. pobranie osadu próby z drugiej komory osadnika wstępnego, 13.15. Wykonawca przedstawi miesięczne raporty serwisowe przebadanych PBOŚ, z których będzie wynikało ilość przebadanych oczyszczalni i efekt przeglądów. Zamawiający zastrzega, aby serwis eksploatacyjny prowadzony był na jednej oczyszczalni minimum jeden raz na cztery miesiące. Termin złożenia raportów do 5 dni roboczych po upływie miesiąca, którego raport dotyczy. Harmonogram przeglądów eksploatacyjnych wykonawca przedstawi zamawiającemu w dniu protokolarnego odbioru końcowego wszystkich robót. Uwaga 1. Jeżeli gdziekolwiek w opisie przedmiotu zamówienia zamawiający użył konkretnych nazw materiałów lub nazw producentów lub innych opisów, które wskazywałaby na konkretną rzecz lub konkretnego producenta, czy dostawcę oznacza to zapis przykładowy. 2. W przypadku, kiedy w dokumentacji projektowej użyta jest nazwa własna wyrobu bądź bezpośrednie wskazanie na producenta danego wyrobu, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych pod względem parametrów technicznych i jakościowych. Za materiały równoważne Zamawiający uzna te, które posiadają takie same lub korzystniejsze parametry techniczne i jakościowe, a zastosowanie ich w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań technicznych przewidzianych w dokumentacji projektowej. 3. W przypadku oferowania rozwiązań równoważnych należy wypełnić załącznik nr 12 do SIWZ (tabela równoważności) oraz załączyć wszelkie dokumenty wymienione w pkt. 7.5.4. SIWZ


II.4) Główny kod CPV: 45.23.24.21 - Roboty w zakresie oczyszczania ścieków
Dodatkowe kody CPV:45232440-8, 45111200-0, 45232423-3, 45232410-9

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Od dnia podpisania umowy do dnia 12 stycznia 2017 r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 07/12/2016
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

WOBET - HYDRET Sp. J. Cichecki,  ,  Wola Grzymkowa 25A,  95 - 070,  Aleksandrów Łódzki,  kraj/woj. łódzkie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 119600 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE

Informacje dodatkowe:



SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
10/01/2017


V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp: Zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy. Termin wykonania przedmiotu umowy został przedłudłożony do dnia 28 lutego 2017


V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
W związku ze złożonym wnioskiem przez Wykonawcę z prośbą o przesunięcie terminu ze względu na okres zimowy, zmienne warunki atmosferyczne.


V.4) INFORMACJE DODATKOWE:


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.