eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Wykonanie analiz porealizacyjnych dla przedsięwzięć dla części I, II, III, IV

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-06-27

Warszawa: Wykonanie analiz porealizacyjnych dla przedsięwzięć dla części I, II, III, IV
Numer ogłoszenia: 104251 - 2016; data zamieszczenia: 27.06.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa - Zarząd Dróg Miejskich , ul. Chmielna 120, 00-801 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 55 89 000, faks 22 8909211.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zdm.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie analiz porealizacyjnych dla przedsięwzięć dla części I, II, III, IV.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie analizy porealizacyjnej dla przedsięwzięcia polegającego na: I. budowie nowej jezdni i przebudowie jezdni istniejącej wraz z torowiskiem tramwajowym ul. Wołoskiej na odcinku ul. Racławicka - ul. Konstruktorska w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy II. przebudowie estakad w Trasie Łazienkowskiej na Węźle Warszawskim Ł-19, Ł-20,Ł-21, Ł-22, Ł-23, Ł-24, Ł-25, Ł-26 oraz estakady Ł-35 na Węźle Praskim w Dzielnicach: Śródmieście i Praga Południe m.st. Warszawy III.przebudowie ul. Andersa i ul. Mickiewicza wraz z wiaduktami nad torami PKP i ul. Słomińskiego na odcinku od ul. Międzyparkowej do Pl. Inwalidów na terenie Dzielnicy Śródmieście i Dzielnicy Żoliborz m.st. Warszawy IV. budowie Trasy Mostu Północnego - etap I i etap II na odcinku od Węzła Młociny do Węzła Modlińska w Warszawie Wartość szacunkowa zamówienia przekracza równowartość kwoty 30.000 EURO, a jest mniejsza niż równowartości kwoty 209.000 EURO.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.73.14.00-4, 71.31.31.00-6, 71.35.15.00-8, 90.49.10.00-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium na cały okres związania z ofertą, w wysokości odpowiednio na daną część: część I - 1000,00 zł (słownie: tysiąc złotych); część II - 1000,00 zł ( słownie: tysiąc złotych) część III- 1000,00 zł ( słownie: tysiąc złotych) część IV - 1000,00 zł ( słownie: tysiąc złotych)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu oceny spełniania warunku dotyczącego posiadania wiedzy i doświadczenia, Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dotyczy części I Wykonał należycie dwie usługi polegające na opracowaniu analizy porealizacyjnej dla inwestycji drogowej dla klasy drogi GP, S lub A i/lub raportu o oddziaływaniu na środowisko dla inwestycji drogowej dla klasy GP, S lub A oraz dwie usługi polegające na wykonaniu opracowań obejmujących swym zakresem pomiary hałasu tramwajowego, każde o wartości minimum 5 000,00 zł brutto dotyczy części II,III,IV Wykonał należycie dwie usługi polegające na opracowaniu analizy porealizacyjnej dla inwestycji drogowej dla klasy drogi GP, S lub A i/lub raportu o oddziaływaniu na środowisko dla inwestycji drogowej dla klasy GP, S lub A. W celu potwierdzenia wykonania tych usług, Wykonawca musi załączyć do oferty wykaz wykonanych głównych usług wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu oceny spełniania warunku dotyczącego dysponowania odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami zawodowymi odpowiednimi do stanowisk, jakie zostaną im powierzone. Wykonawca przedstawi w ofercie kandydata na każde stanowisko wymienione poniżej: Lp. Stanowisko - Wymagana liczba osób - Staż pracy na danym stanowisku (w latach) - Doświadczenie zawodowe - liczba porównywalnych prac. Dotyczy części I: 1. Kierownik Zespołu - kierujący zespołem - 1 osoba - 3 lata - Pełnił funkcję Kierownika zespołu opracowującego analizę porealizacyjną lub raport o oddziaływaniu na środowisko lub przegląd ekologiczny dla dróg klasy GP, S lub A lub był współautorem przynajmniej 3 takich opracowań. 2. Specjalista z zakresu akustyki - 1 osoba - 3 lata - Był autorem/współautorem przynajmniej dwóch opracowań obejmujących swym zakresem pomiary hałasu tramwajowego w środowisku tj.: raportu o oddziaływaniu na środowisko lub analizy porealizacyjnej lub przeglądu ekologicznego lub mapy akustycznej lub programu walki z hałasem. 3. Specjalista z zakresu akustyki- - 1 osoba - 3 lata - Był autorem/współautorem przynajmniej dwóch opracowań obejmujących swym zakresem pomiary hałasu drogowego w środowisku tj.: raportu o oddziaływaniu na środowisko lub analizy porealizacyjnej lub przeglądu ekologicznego lub mapy akustycznej lub programu walki z hałasem. Dotyczy części II, III,IV: 1. Kierownik Zespołu - kierujący zespołem - 1 osoba - 3 lata - Pełnił funkcję Kierownika zespołu opracowującego analizę porealizacyjną lub raport o oddziaływaniu na środowisko lub przegląd ekologiczny dla dróg klasy GP, S lub A lub był współautorem przynajmniej 3 takich opracowań. 2. Specjalista z zakresu akustyki - 1 osoba - 3 lata - Był autorem/współautorem przynajmniej dwóch opracowań obejmujących swym zakresem pomiary hałasu drogowego w środowisku, tj.: raportu o oddziaływaniu na środowisko lub analizy porealizacyjnej lub przeglądu ekologicznego lub mapy akustycznej lub programu walki z hałasem.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu oceny spełniania warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej Wykonawca musi wykazać, że: jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na wartość co najmniej 30 000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych) na każdą część zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    W wykazie winny być wskazane dla części I- wykonał należycie dwie usługi polegające na opracowaniu analizy porealizacyjnej dla inwestycji drogowej dla klasy drogi GP, S lub A i/lub raportu o oddziaływaniu na środowisko dla inwestycji drogowej dla klasy GP, S lub A oraz dwie usługi polegające na wykonaniu opracowań obejmujących swym zakresem pomiary hałasu tramwajowego, każde o wartości minimum 5 000,00 zł brutto; dla części II,III,IV- Wykonał należycie dwie usługi polegające na opracowaniu analizy porealizacyjnej dla inwestycji drogowej dla klasy drogi GP, S lub A i/lub raportu o oddziaływaniu na środowisko dla inwestycji drogowej dla klasy GP, S lub A. Do powyższego wykazu winny być dołączone dowody, że wymienione w wykazie prace zostały wykonane należycie. Zamawiający nie będzie żądał informacji Wykonawcy o usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie.;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej, wymaganych przez Zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie warunku, o którym mowa w pkt 7.3.3. SIWZ. 2.Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia, zawierające zakres czynności, które te podmioty zobowiązują się wykonać. W celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym do należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, powyższe zobowiązanie lub inne dokumenty, na podstawie których Wykonawca udowadnia, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, powinno zawierać: 2.1. zakres (opis) dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, 2.2. sposób wykorzystania zasobów przy wykonywaniu zamówienia, 2.3. określenie charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, 2.4. określenie zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. 2.5. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, odpowiada solidarnie z Wykonawcą za szkodę Zamawiającego, powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Okres gwarancji - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje zmiany zawartej umowy dotyczące odpowiednio wartości przedmiotu umowy lub terminu realizacji przedmiotu umowy w przypadku zaistnienia następujących okoliczności: 1) ograniczenie środków budżetowych przeznaczonych na realizację przedmiotu umowy. 2) wystąpienie nieprzewidzianych warunków pogodowych takich jak np.: wichury, ulewy, śnieżyce, bądź wystąpienie niesprzyjających warunków atmosferycznych uniemożliwiających, zgodne z przepisami i normami wykonanie pomiarów i badań niezbędnych do prawidłowej realizacji przedmiotu umowy. Zamawiający ustali nowe terminy, o których mowa w § 2 umowy, w uzgodnieniu z Wykonawcą. 3)innych okoliczności niezależnych od Wykonawcy, pod warunkiem wyrażenia zgody przez Zamawiającego, termin może ulec przedłużeniu o czas trwania tych okoliczności. 4) brak uzyskania w terminie do dnia, o którym mowa w § 2 ust. 3 umowy, pisemnego potwierdzenia od właściwego organu, o braku uwag do przekazanej analizy porealizacyjnej. Zamawiający, w uzgodnieniu z Wykonawcą ustali nowy termin zakończenia umowy, po ustaleniu z właściwym organem terminu weryfikacji analizy porealizacyjnej.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zdm.waw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Miejskich - KANCELARIA pok. 15 - ul. Chmielna 120, 00-801 Warszawa.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.07.2016 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Miejskich - KANCELARIA - ul. Chmielna 120, 00-801 Warszawa Otwarcie ofert w tym samym dniu o godz 11:00 sala konferencyjna 402.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Oferta wraz z załącznikami musi być podpisana przez Wykonawcę. Zamawiający wymaga, aby ofertę podpisano zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej. Jeżeli osoba/osoby podpisująca ofertę działa na podstawie pełnomocnictwa, to pełnomocnictwo to musi w swej treści wyraźnie wskazywać uprawnienie do podpisania oferty. Pełnomocnictwo musi zostać złożone wraz z ofertą w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii. 2. Ocena spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp zostanie dokonana na podstawie wymaganych oświadczeń i dokumentów. Polegać będzie na ocenie zdolności Wykonawcy do należytego wykonania zamówienia, zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego z wymaganych warunków udziału, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. 3. Zasady składania oferty przez podmioty występujące wspólnie: 3.1. Wykonawcy składający ofertę wspólną zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu oraz do zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Dokument (lub dokumenty) zawierający ustanowienie pełnomocnika musi zawierać w szczególności: wskazanie postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wskazanie ustanowionego pełnomocnika i zakres jego umocowania. Dokument (lub dokumenty) zawierający ustanowienie pełnomocnika musi być podpisany w imieniu wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli, wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawców. Ustanowienie przedmiotowego pełnomocnika może zostać zawarte w umowie o współdziałaniu złożonej wraz z ofertą. Dokument (lub dokumenty) zawierający ustanowienie pełnomocnika musi zostać złożony wraz z ofertą w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 3.2. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem. 3.3. Wypełniając formularz oferty, jak również inne dokumenty, powołując się na Wykonawcę, w miejscu np. nazwa i adres Wykonawcy, należy wpisać dane dotyczące Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, a nie pełnomocnika tych Wykonawców. 4. Zamawiający: 4.1.Wykluczy Wykonawcę z postępowania, o ile zajdą wobec tego Wykonawcy okoliczności wskazane w art. 24 ust. 1 ust. 2 i ust. 2a ustawy Pzp; 4.2.Zamawiający odrzuci każdą ofertę w przypadku zaistnienia przesłanek określonych w art. 89 ust. 1 ustawy Pzp. 5. Zamawiający dopuszcza możliwość składnia ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość części zamówienia..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: WYKONANIE ANALIZY POREALIZACYJNEJ DLA PRZEDSIĘWZIĘCIA POLEGAJĄCEGO NA BUDOWIE NOWEJ JEZDNI I PRZEBUDOWIE JEZDNI ISTNIEJĄCEJ WRAZ Z TOROWISKIEM TRAMWAJOWYM UL. WOŁOSKIEJ NA ODCINKU UL. RACŁAWICKA - UL. KONSTRUKTORSKA W DZIELNICY MOKOTÓW M.ST. WARSZAWY..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: WYKONANIE ANALIZY POREALIZACYJNEJ DLA PRZEDSIĘWZIĘCIA POLEGAJĄCEGO NA BUDOWIE NOWEJ JEZDNI I PRZEBUDOWIE JEZDNI ISTNIEJĄCEJ WRAZ Z TOROWISKIEM TRAMWAJOWYM UL. WOŁOSKIEJ NA ODCINKU UL. RACŁAWICKA - UL. KONSTRUKTORSKA W DZIELNICY MOKOTÓW M.ST. WARSZAWY..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.77.31.40-4, 71.31.31.00-6, 71.35.15.00-8, 90.49.10.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Okres gwarancji - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie analizy porealizacyjnej dla przedsięwzięcia polegającego na przebudowie estakad w Trasie Łazienkowskiej na Węźle Warszawskim Ł-19, Ł-20, Ł-21, Ł-22, Ł-23, Ł-24, Ł-25, Ł-26 oraz estakady Ł-35 na Węźle Praskim w Dzielnicach: Śródmieście i Praga Południe m.st. Warszawy..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie analizy porealizacyjnej dla przedsięwzięcia polegającego na przebudowie estakad w Trasie Łazienkowskiej na Węźle Warszawskim Ł-19, Ł-20, Ł-21, Ł-22, Ł-23, Ł-24, Ł-25, Ł-26 oraz estakady Ł-35 na Węźle Praskim w Dzielnicach: Śródmieście i Praga Południe m.st. Warszawy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.73.14.00-4, 71.31.31.00-6, 71.35.15.00-8, 90.49.10.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Okres gwarancji - 5

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wykonanie analizy porealizacyjnej dla przedsięwzięcia polegającego na przebudowie ul. Andersa i ul. Mickiewicza wraz z wiaduktami nad torami PKP i ul. Słomińskiego na odcinku od ul. Międzyparkowej do Pl. Inwalidów na terenie Dzielnicy Śródmieście i Dzielnicy Żoliborz m.st. Warszawy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie analizy porealizacyjnej dla przedsięwzięcia polegającego na przebudowie ul. Andersa i ul. Mickiewicza wraz z wiaduktami nad torami PKP i ul. Słomińskiego na odcinku od ul. Międzyparkowej do Pl. Inwalidów na terenie Dzielnicy Śródmieście i Dzielnicy Żoliborz m.st. Warszawy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.73.14.00-4, 71.31.31.00-6, 71.35.15.00-8, 90.49.10.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Okres gwarancji - 5

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wykonanie analizy porealizacyjnej dla przedsięwzięcia polegającego na budowie Trasy Mostu Północnego - etap I i etap II na odcinku od Węzła Młociny do Węzła Modlińska w Warszawie..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie analizy porealizacyjnej dla przedsięwzięcia polegającego na budowie Trasy Mostu Północnego - etap I i etap II na odcinku od Węzła Młociny do Węzła Modlińska w Warszawie..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.73.14.00-4, 71.31.31.00-6, 71.35.15.00-8, 90.49.10.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Okres gwarancji - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.