Siedlce: Przebudowa dróg i przebudowa chodników na terenie Powiatu Siedleckiego postępowanie składające się z siedmiu odrębnych zadań
Numer ogłoszenia: 104101 - 2016; data zamieszczenia: 24.06.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Siedlecki , ul. Piłsudskiego 40, 08-110 Siedlce, woj. mazowieckie, tel. 025-6447216, faks 025-6447155.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiatsiedlecki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa dróg i przebudowa chodników na terenie Powiatu Siedleckiego postępowanie składające się z siedmiu odrębnych zadań.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa dróg i przebudowa chodników na terenie Powiatu Siedleckiego postępowanie składające się z siedmiu odrębnych zadań. Postępowanie realizowane będzie w siedmiu odrębnych zadaniach: Zadanie nr 1 Przebudowa chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 3606W Żelków - Chlewiska w miejscowości Nowa Dąbrówka. Rodzaj zamówienia:robota budowlana Kody Wspólnego Słownika Zamówień: 45200000-9 Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej. Przedmiot oraz wielkość lub zakres zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje przebudowę chodnika o powierzchni 583m2 w pasie drogi powiatowej nr 3606W. Zakres robót budowlanych określa przedmiar robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - stanowiące załączniki do SIWZ. Zadanie nr 2 Przebudowa chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 3649W Wodynie - Kołodziąż na odcinku Wodynie -Wola Serocka. Rodzaj zamówienia: robota budowlana Kody Wspólnego Słownika Zamówień: 45200000-9 Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej. Przedmiot oraz wielkość lub zakres zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje przebudowę chodnika o powierzchni 1430m2 w pasie drogi powiatowej nr 3649W. Zakres robót budowlanych określa przedmiar robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - stanowiące załączniki do SIWZ. Zadanie nr 3 Przebudowa drogi powiatowej nr 3933W Skrzeszew-Sawice-Paprotnia. Rodzaj zamówienia: robota budowlana Kody Wspólnego Słownika Zamówień: 45200000-9 Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej. Przedmiot oraz wielkość lub zakres zamówienia: Przedmiotem zamówienia objęty jest odcinek drogi powiatowej o nawierzchni żwirowej długości 820 m i szerokości 5,5 m oraz odcinek o nawierzchni bitumicznej o powierzchni 450 m2. Zakres robót budowlanych określa przedmiar robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - stanowiące załączniki do SIWZ. Zadanie nr 4 Przebudowa drogi powiatowej nr 3663W Łysów - Hruszew -Tokary - Drażniew - Laskowice na odcinku granica powiatu - Tokary. Rodzaj zamówienia: robota budowlana Kody Wspólnego Słownika Zamówień: 45200000-9 Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej. Przedmiot oraz wielkość lub zakres zamówienia: Zakres robót budowlanych określa kompleksowa dokumentacja projektowa, przedmiar oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - stanowiące załączniki do SIWZ. Niniejszym zamówieniem objęta jest część robót wyszczególniona w przedmiarze dla przedmiotowego postępowania. Zadanie nr 5 Przebudowa drogi powiatowej nr 3605W Kotuń - Chlewiska - Nowaki - Skórzec - do drogi (Siedlce-Wólka Zastawska). Rodzaj zamówienia: robota budowlana Kody Wspólnego Słownika Zamówień: 45200000-9 Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej. Przedmiot oraz wielkość lub zakres zamówienia: Przedmiotem zamówienia objęty jest odcinek drogi powiatowej nr 3605W ul. Wesoła w m. Skórzec o nawierzchni bitumicznej o długości 465m. Zakres robót budowlanych określa przedmiar robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - stanowiące załączniki do SIWZ. Zadanie nr 6 Przebudowa drogi powiatowej nr 3602W Żeliszew Podkościelny- Koszewnica - droga krajowa nr 2 na dwóch odcinkach od m. Łączka do m. Koszewnica. Kody Wspólnego Słownika Zamówień: 45200000-9 Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej. Przedmiot oraz wielkość lub zakres zamówienia: Przedmiotem zamówienia objęte są odcinki drogi powiatowej nr 3602W o nawierzchni betonowej o łącznej długości 1760 m i szerokości 5,0 m. Zakres robót budowlanych określa przedmiar robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - stanowiące załączniki do SIWZ. Zadanie nr 7 Przebudowa drogi powiatowej nr 3664W Paprotnia - Zakrze na odcinku Przesmyki- Lipiny. Kody Wspólnego Słownika Zamówień: 45200000-9 Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej. Przedmiot oraz wielkość lub zakres zamówienia: Przedmiotem zamówienia objęty jest odcinek drogi powiatowej o nawierzchni bitumicznej o łącznej długości 1950 m i szerokości 5,5 m. Zakres robót budowlanych określa przedmiar robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - stanowiące załączniki do SIWZ.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.20.00.00-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Ustala się wadium dla poszczególnych zadań w wysokości: dla zadania nr I - 2400,00 zł ( słownie: dwa tysiące czterysta złotych i 00/100), dla zadania nr II - 4000,00 zł ( słownie: cztery tysiące złotych i 00/100), dla zadania nr III - 8400,00 zł (słownie: osiem tysięcy czterysta złotych i 00/100), dla zadania nr IV - 17000,00 zł (słownie: siedemnaście tysięcy złotych i 00/100), dla zadania nr V - 3600,00 zł.( słownie: trzy tysiące sześćset złotych i 00/100), dla zadania nr VI - 14000,00 zł. (słownie: czternaście tysięcy złotych i 00/100), dla zadania nr VII - 12000,00 zł. (słownie: dwanaście tysięcy złotych i 00/100). Wykonawca wnosi wadium na każde zadanie oddzielnie w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie: w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: 69124026851111001059287033 wadium - Zadanie nr Nazwa zadania w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, 3)w gwarancjach bankowych, 4)w gwarancjach ubezpieczeniowych, 5)w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275).
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków w tym zakresie.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
dla zadania nr 1 Wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę realizacji co najmniej 2 zadań w zakresie odpowiadających rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 100000,00 zł brutto każde zadanie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. dla zadania nr 2 Wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę realizacji co najmniej 2 zadań w zakresie odpowiadających rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 170000,00 zł brutto każde zadanie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. dla zadania 3 Wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę realizacji co najmniej 2 zadań w zakresie odpowiadających rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 350000,00 zł brutto każde zadanie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. dla zadania nr 4 Wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę realizacji co najmniej 2 zadań w zakresie odpowiadających rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 700000,00 zł brutto każde zadanie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. dla zadania nr 5 Wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę realizacji co najmniej 2 zadań w zakresie odpowiadających rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 150000,00 zł brutto każde zadanie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. dla zadania nr 6 Wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę realizacji co najmniej 2 zadań w zakresie odpowiadających rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 600000,00 zł brutto każde zadanie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. dla zadania nr 7 Wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę realizacji co najmniej 2 zadań w zakresie odpowiadających rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 500000,00 zł brutto każde zadanie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków w tym zakresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca winien wykazać się dysponowaniem co najmniej jednej osoby posiadającej uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
opłaconej polisy, potwierdzającej, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 500 000,00 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych),
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Okres rękojmi - 5
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
2.Postanowienia umowy zawarto we wzorze umowy, który stanowi załącznik nr 3. 3.Jeżeli wystąpi konieczność wprowadzenia istotnych zmian w umowie w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, dopuszcza się zmiany w zakresie: a). terminu realizacji umowy: -w sytuacji, gdy wyjątkowo niesprzyjające warunki atmosferyczne uniemożliwiają prowadzenie robót. -z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, -z powodu okoliczności siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego, wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach, -z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron, Termin zakończenia umowy może zostać zmieniony przez strony z uwzględnieniem czasu trwania przyczyny w przypadkach uznanych przez Zamawiającego na piśmie. b).w przypadku zaistnienia uzasadnionej potrzeby zmiany Podwykonawcy. Jeżeli Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu posługiwał się zasobami dotychczasowego Podwykonawcy, Zmiana Podwykonawcy możliwa będzie po przedłożeniu przez Wykonawcę dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu przez zaproponowanego Podwykonawcę na dzień składania ofert. 4.Postanowienia umowy, po upływie terminu do składania ofert, nie podlega negocjacjom i złożenie oferty jest równoznaczne z pełną akceptacją umowy przez Wykonawcę.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatsiedlecki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiat Siedlecki ul. Piłsudskiego 40, 08-110 Siedlce pok.319.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.07.2016 godzina 11:00, miejsce: Powiat Siedlecki ul. Piłsudskiego 40, 08-110 Siedlce Kancelaria ogólna pok. 7.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przebudowa chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 3606W Żelków - Chlewiska w miejscowości Nowa Dąbrówka..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje przebudowę chodnika o powierzchni 583m2 w pasie drogi powiatowej nr 3606W. Zakres robót budowlanych określa przedmiar robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - stanowiące załączniki do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.20.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Okres rękojmi - 5
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przebudowa chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 3649W Wodynie - Kołodziąż na odcinku Wodynie -Wola Serocka..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje przebudowę chodnika o powierzchni 1430m2 w pasie drogi powiatowej nr 3649W. Zakres robót budowlanych określa przedmiar robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - stanowiące załączniki do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.20.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Okres rękojmi - 5
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Przebudowa drogi powiatowej nr 3933W Skrzeszew-Sawice-Paprotnia..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia objęty jest odcinek drogi powiatowej o nawierzchni żwirowej długości 820 m i szerokości 5,5 m oraz odcinek o nawierzchni bitumicznej o powierzchni 450 m2. Zakres robót budowlanych określa przedmiar robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - stanowiące załączniki do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.20.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Okres rękojmi - 5
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Przebudowa drogi powiatowej nr 3663W Łysów - Hruszew -Tokary - Drażniew - Laskowice na odcinku granica powiatu - Tokary.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót budowlanych określa kompleksowa dokumentacja projektowa, przedmiar oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - stanowiące załączniki do SIWZ. Niniejszym zamówieniem objęta jest część robót wyszczególniona w przedmiarze dla przedmiotowego postępowania..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.20.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Okres rękojmi - 5
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Przebudowa drogi powiatowej nr 3605W Kotuń - Chlewiska - Nowaki - Skórzec - do drogi (Siedlce-Wólka Zastawska)..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia objęty jest odcinek drogi powiatowej nr 3605W ul. Wesoła w m. Skórzec o nawierzchni bitumicznej o długości 465m. Zakres robót budowlanych określa przedmiar robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - stanowiące załączniki do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.20.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Okres rękojmi - 5
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Przebudowa drogi powiatowej nr 3602W Żeliszew Podkościelny- Koszewnica - droga krajowa nr 2 na dwóch odcinkach od m. Łączka do m. Koszewnica.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia objęte są odcinki drogi powiatowej nr 3602W o nawierzchni betonowej o łącznej długości 1760 m i szerokości 5,0 m. Zakres robót budowlanych określa przedmiar robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - stanowiące załączniki do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.20.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Okres rękojmi - 5
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Przebudowa drogi powiatowej nr 3664W Paprotnia - Zakrze na odcinku Przesmyki- Lipiny..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia objęty jest odcinek drogi powiatowej o nawierzchni bitumicznej o łącznej długości 1950 m i szerokości 5,5 m. Zakres robót budowlanych określa przedmiar robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - stanowiące załączniki do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.20.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Okres rękojmi - 5
INNE PRZETARGI Z SIEDLEC
- Świadczenie usługi gastronomicznej w dniach 16-17 maja 2024 r. w Centralnej Bibliotece Wojskowej w Warszawie podczas Ogólnopolskiej Konferencji Naukowej.
- Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Siedlce
- Przebudowa infrastruktury drogowej na terenie Gminy Siedlce
- Wycieczka do Krakowa
- Budowa placu sportowo-rekreacyjnego przy świetlicy w miejscowości Grabianów
- Zakup sprzętu medycznego na potrzeby "RM-MEDITRANS"
więcej: przetargi w Siedlcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania inwestycyjnego pn. "Kompleksowa przebudowa i modernizacja Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w Powiatowym Centrum Zdrowia sp. z o.o. w Kartuzach"
- Budowa IT HUB GLIWICE - HUB 1. Znak sprawy: 62/2024/PNT
- Przebudowa i zmiana przeznaczenia istniejącego obiektu na potrzeby centrum opiekuńczo-mieszkalnego i aktywności lokalnej w Helenowie Drugim
- Kompleksowa przebudowa i rozbudowa Świetlicy Środowiskowej Ośrodka Pomocy Społecznej w Miliczu Chatka Puchatka
- Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego w Gminie Wieliczki poprzez przebudowę dróg w systemie zaprojektuj i wybuduj w miejscowościach: Cimochy, Wilkasy-Cimoszki, Wieliczki
- Termomodernizacja budynku remizy OSP w Dralinach przy ul. Wiejskiej 3A
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.