eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Świadczenie usług całodobowego dozoru i ochrony osób i mienia oraz obiektu i pomieszczeń przynależnych do Grodzkiego Urzędu Pracy w Krakowie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-06-24

Kraków: Świadczenie usług całodobowego dozoru i ochrony osób i mienia oraz obiektu i pomieszczeń przynależnych do Grodzkiego Urzędu Pracy w Krakowie.
Numer ogłoszenia: 104095 - 2016; data zamieszczenia: 24.06.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie , ul. Wąwozowa 34, 31-752 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6855060, faks 012 6451270.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gupkrakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług całodobowego dozoru i ochrony osób i mienia oraz obiektu i pomieszczeń przynależnych do Grodzkiego Urzędu Pracy w Krakowie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Świadczenie usług całodobowego dozoru i ochrony osób i mienia oraz obiektu i pomieszczeń przynależnych do Grodzkiego Urzędu Pracy przy ul. Wąwozowej 34 przez firmę posiadającą koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia - zgodnie z art. 16 Ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (tekst jednolity: DZ.U. z 2014 r., poz. 1099 z późn. zm.) oraz zatrudniającą osoby wpisane na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej oraz zatrudnionych na umowę o pracę z co najmniej minimalnym wynagrodzeniem zgodnie ze szczegółowymi wymaganiami zawartymi w Opisie przedmiotu zamówienia - Część I. i Część II. stanowiącym Załącznik Nr 2 do niniejszej SIWZ. W celu rzetelnej wyceny ofert wskazana jest wizja lokalna miejsca realizacji przedmiotu zamówienia. Termin wizji lokalnej należy uzgodnić z osobami wskazanymi do kontaktu przez Zamawiającego w Rozdziale VII. pkt. 1 niniejszej SIWZ. Wykonawca musi posiadać aktualny certyfikat ISO 9001 lub inne zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań Wykonawcy z normami jakościowymi. Wykonawca zobowiązany jest do posiadania własnej grupy interwencyjnej oraz bazy monitoringu zapewniającej skuteczne monitorowanie obiektu Zamawiającego. pracownicy Wykonawcy pełniący służbę dozoru i ochrony informują grupę interwencyjną o stopniu zagrożenia i na podstawie otrzymanych informacji grupa określa stan ilościowy przewidziany do danego typu interwencji oraz korzysta z odpowiedniego rodzaju środków przewidzianych przepisami obowiązującego prawa. Pracownicy grupy interwencyjnej winni posiadać stosowne uprawnienia. Wszyscy pracownicy Wykonawcy realizujący przedmiot zamówienia, pełniący dozór i ochronę w Grodzkim Urzędzie Pracy w Krakowie muszą być wpisani na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej oraz zatrudnioni na umowę o pracę z co najmniej minimalnym wynagrodzeniem - ca najmniej 5 -ciu pracowników /na podst. art. 29 ust. 4 w związku z art. 36 ust. 2 pkt. 9 lit. D/. Przed podpisaniem umowy Wykonawca zobowiązany jest wskazać w formie pisemnej co najmniej 5-ciu pracowników zatrudnionych na umowę o pracę z co najmniej minimalnym wynagrodzeniem, którzy będą pełnić dyżury w czasie trwania umowy, zgodnie z zakresem rzeczowym usług do dozoru i ochrony określonym w Opisie przedmiotu zamówienia - Część II. stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ. Przed podpisaniem umowy Wykonawca przedstawi Zamawiającemu ostateczny wykaz osób, które bedą świadczyć usługę i udokumentować formę ich zatrudnienia przedstawiajac kserokopię umów o pracę z co najmniej minimalnym wynagrodzeniem oraz kserokopie dokumentu poświadczającego, że wykazane osoby są wpisane na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej. Kserokopie w/w dokumentów powinny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Wykonawca w czasie trwania umowy zapewni następującą obsadę pracowników: jeden pracownik od godz. 8.00 do godz. 22.00 we wszystkie dni tygodnia, dwóch pracowników od godz. 22.00 do godz. 8.00 we wszystkie dni tygodnia. Wykonawca oprócz ubioru i identyfikatorów spełniających wymogi o których mowa w Opisie przedmiotu zamówienia - Część II. pkt E) stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ zapewni pracownikom ochrony odpowiedni sprzęt lub urządzenia do natychmiastowego komunikowania się. Wykonawca zapewni na czas realizacji zamówienia 24-godzinny monitoring, w tym instalację: 10 kamer kolorowych, kopółkowych o rozdzielczości co najmniej 540 linii z funkcją dzień/noc w miejscach uzgodnionych z Zamawiającym, rejestratora cyfrowego 10 kanałowego z wbudowanym dyskiem twardym (co najmniej 500 GB) z obsługą 2 dysków twardych, wyjściem USB 3.0, interfejsem sieciowym z jednoczesnym podglądem/odtwarzaniem wszystkich kanałów. Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia przez Wykonawcę wykonania części lub całości zamówienia Podwykonawcom. W Formularzu ofertowym (stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ) Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonywania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiajacemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. - na podst. art. 26 ust. 2 pkt. 2B, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy p.z.p. (art. 36b. Ustawy p.z.p.). Miejsce realizacji zamówienia: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie, 31 - 752 Kraków, ul. Wąwozowa 34. Termin realizacji zamówienia: od dnia 01 stycznia 2017 r. do dnia 31 grudnia 2017 r..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2017.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy muszą posiadać aktualną koncesję na ochronę osób i mienia - zgodnie z art. 16 Ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (tekst jednolity: Dz.U. z 2014 r., poz. 1099) Sprawdzenie spełnienia tego warunku zostanie dokonane na podstawie dokumentów załączonych do oferty na zasadzie: spełnia - nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy udokumentują posiadanie wiedzy i doświadczenia poprzez wykazanie wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane - w tym co najmniej 2 usług odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości nie mniejszej niż 70.000,00 zł brutto każda oraz załączą dowody (poświadczenia, oświadczenia) czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Sprawdzenie spełnienia tego warunku zostanie dokonane na podstawie wykazu i dokumentów załączonych do oferty na zasadzie: spełnia - nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.. Dla uznania, że Wykonawca spełnia ten warunek, Zamawiający wymaga od Wykonawcy złożenia oświadczenia, że na dzień składania ofert spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 Ustawy p.z.p. Zamawiający oceni spełnienie tego warunku na podstawie oświadczenia załączonego do oferty na zasadzie: spełnia - nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga od Wykonawców aby realizowali usługę ochrony osób i mienia przez swoich pracowników, których nie może być mniej niż 5-ciu, wpisanych na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej oraz zatrudnionych na podstawie umowy o pracę z co najmniej minimalnym wynagrodzeniem Sprawdzenie spełnienia tego warunku zostanie dokonane na podstawie oświadczenia załączonego do oferty na zasadzie spełnia - nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy przedłożą opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia (suma gwarancyjna ubezpieczenia - co najmniej 180.000,00 zł) na dzień składania ofert. Sprawdzenie spełnienia tego warunku zostanie dokonane na podstawie dokumentów załączonych do oferty na zasadzie: spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat wykonał co najmniej 2 usługi odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia o wartości nie mniejszej niż 70.000,00 zł brutto każda - wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 8 do niniejszej SIWZ.;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

wypełniony i podpisany Formularz ofertowy wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 1 do SIWZ, oświadczenie o kontynuacji ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na czas realizacji umowy - wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 4 do SIWZ, oświadczenie - zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia lub inny dokument potwierdzający ten fakt - jeżeli Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów. Zobowiązanie do zawarcia umowy w przypadku wygrania przetargu na warunkach określonych w jej wzorze - Załącznikn Nr 6 pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i do zawarcia umowy, jeżeli Wykonawca jest reprezentowany niezgodnie z zapisem we właściwym rejestrze, zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub innym dokumencie, właściwym dla formy organizacyjnej,

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - doświadczenie - 20

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gupkrakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można uzyskać pod adresem: 31-752 Kraków, ul. Wąwozowa 34, pok. 216 od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 do 15.00 lub pocztą po pisemnym zamówieniu przesłanym listownie lub faksem..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.08.2016 godzina 09:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego- 31-752 Kraków, ul. Wąwozowa 34, pok. 119 (dziennik podawczy).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.