eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radom › Wykonanie w trybie zaprojektuj i wybuduj zadania pn. "Remont przejścia wraz ze zmianą użytkowania pomieszczeń na IX piętrze oraz dostosowanie do przepisów p.poż. budynku nr 1 Komendy Wojewódzkiej Policji z/s w Radomiu".

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2017-07-04

Ogłoszenie nr 104069 - 2017 z dnia 2017-07-04 r.

Radom: Wykonanie w trybie zaprojektuj i wybuduj zadania pn. "Remont przejścia wraz ze zmianą użytkowania pomieszczeń na IX piętrze oraz dostosowanie do przepisów p.poż. budynku nr 1 Komendy Wojewódzkiej Policji z/s w Radomiu".
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY - Roboty budowlane

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nazwa projektu lub programu:

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Informacje na temat podmiotu, któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie


W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu, krajowy numer identyfikacyjny 670897379, ul. 11 Listopada 37/59, 26-600 Radom, państwo Polska, woj. mazowieckie, tel. 483453103, faks 483452002, e-mail monika.hernik@ra.policja.gov.pl Adres strony internetowej (URL): http://bip.mazowiecka.policja.gov.pl

Adres profilu nabywcy: http://bip.mazowiecka.policja.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja rządowa terenowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA(jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):


SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie w trybie zaprojektuj i wybuduj zadania pn. "Remont przejścia wraz ze zmianą użytkowania pomieszczeń na IX piętrze oraz dostosowanie do przepisów p.poż. budynku nr 1 Komendy Wojewódzkiej Policji z/s w Radomiu".
Numer referencyjny 35/17
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego

II.2) Rodzaj zamówienia

Roboty budowlane


II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 1 do Zaproszenia do negocjacji - Program Funkcjonalno Użytkowy, oraz Załącznik nr 7 do Zaproszenia do negocjacji - projekt umowy. a. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na wykonaniu przejścia na IX piętrze budynku nr 1 KWP s/z w Radomiu w celu połączenia dwóch skrzydeł budynku, wraz z wykończeniem pomieszczeń - Załącznik nr 1 do Zaproszenia do negocjacji - Program Funkcjonalno Użytkowy zakres punkt 1.4 a) Wykonanie przejścia w celu umożliwienia komunikacji między dwoma częściami budynku na IX piętrze wraz z robotami wykończeniowymi, (prace posadzkarskie, prace szpachlarsko - malarskie). W nowo powstałych pomieszczeniach(szerokości 3,60) oddzielonych od korytarza ścianami g/k EI 120 powstaną dwa pokoje biurowe. Różnica poziomu pomiędzy istniejącym a nowoprojektowanym korytarzem wynosi 70 cm, Projektowane przejście wiąże się z wyburzeniem istniejącego stropu oraz wykonaniem nowego na powierzchni ok. 50 m2. Sugerowana konstrukcja wykonania nowego stropu - system WPS lub w uzgodnieniu z Zamawiającym na etapie projektowania. Pomieszczenia zamknięte drzwiami p.poż. EI 30. Pomieszczenia wyposażyć w sygnalizację p.poż. Należy również wykonać nową instalację elektryczną. Przewody istniejące poprowadzić nowymi trasami. Pomieszczenia o szerokości 2 mb. należy zamknąć kratami z powodu znajdujących się tam systemu wentylacji wind. Nowopowstały korytarz na IX piętrze wyposażyć w system kamer. b. Montaż drzwi P.POŻ w ilości podanej w Załączniku nr 1 do Zaproszenia do negocjacji - Program Funkcjonalno Użytkowy zakres punkt 1.4 b) 1. Montaż drzwi p.poż w ilości: Piętro VIII 1. Drzwi łazienkowe 80 P 2. Drzwi łazienkowe 80 L Piętro VII 3. Pom. 732 L-90 4. Pom. 731 P-90 5. Pom. 730 L-90 6. Pom. 729 P-90 7. Pom. 728 L-90 8. Pom. 727 P-90 9. Pom. 726 L-90 10. Pom. 725 P-90 11. Pom .724 L-80 Kontrola Dostępu, Wzmocnione klasy C 12. Pom. 723 L-90 Kontrola Dostępu, Wzmocnione klasy C 13. Pom. 721 L- 80 14. Pom WC P 80 15. Pom. 720 a -90 L (zamontowane 80) 16. Pom. 720 L Kontrola Dostępu ,Wzmocnione klasy C 17. Pom. 719 c L-90 18. Pom. 719 b P-90 19. Pom. 719 a P-90 20. Pom. 718 L-90 21. Pom. 717 P-90 22. Pom. 716 L-90 23. Pom. 715 P- 80Kontrola Dostępu,Wzmocnione klasy C 24. Pom. 714 L-90 25. Pom. 713 P-80 26. Pom. 712 L-90 27. Pom. 711 P-90( zamontowane 80) 28. Pom. 710 L- 90( zamontowane 80) UWAGA! Drzwi wyposażone w szybę na piętrze VII pokoje nr: 712,713,714,716,717,718,719a,719b,719c,725,726,727,728,729,730,731,732(szt 17.) Piętro VI 29. Pom. 600 L-90 30. Pom. 600b L-90 31. Pom. 601 L-90 32. Pom. 602 L-80 33. Pom. 602a L-90 Klasy C(łączność) 34. Pom. 604 P Klasy C 35. Pom. 605 L Klasy C 36. Pom. 606 P Klasy C 37. Pom. 607 P klasy C 38. Wydział Postępowania Administracyjnego WC P- 80( zamontowane 70) 39. Wydział Postępowania Administracyjnego WC L- 80( zamontowane 70) 40. Pom. 624 P-90 Wzmocnione Klasy C (zamontowane 80) 41. Klatka schodowa P- 90 wymiana na EI 60 aluminiowe Piętro V 42. Pom. 518 90 L, p.poż 43. Pom. 519 90 P, p.poż 44. Pom. 520 90 L, p.poż 45. Pom. 521 90 L, p.poż 46. Pom. 516 90 P, p.poż. 47. Pom. 514 zmiana 80 na 90 P, klasy C, 2 zamki, p.poż. 48. Pom. 513 90 L, p.poż. 49. Pom. 512 90 P, p.poż. 50. Łazienka 70 L 51. Pom. 510 90 L antywłamaniowe, klasy C, 2 zamki Piętro IV 52. Pom. 430 P- 90 (zamontowane 80)Klasy C 53. Pom. 429 L- 90 (zamontowane 80) Klasy C 54. Pom. 426 P- 90 (zamontowane 80) Klasy C 55. Pom. 423 L- 90 (zamontowane 80) Klasy C 56. Pom. 419 L- 90 (zamontowane 80) Klasy C 57. Pom. WC 70 P 58. Pom. WC 70 P 59. Pom. 418 L- 90 (zamontowane 80) Klasy C 60. Pom. 417 L- 90 (zamontowane 80) Klasy C 61. Pom. 413 L- 90 (zamontowane 80) Klasy C 62. Pom. 400 P- 90 (zamontowane 80) Klasy C 63. Pom. 404 P- 90 (zamontowane 80) Klasy C Piętro III 64. Pom. WC P- 80 65. Pom. WC L- 80 66. Pom. 328 P- 90 67. Pom. 324 L- 90 Klasy C OIN 68. Pom. 329 L- 90 Klasy C 69. Pom. 330 P- 90 70. Pom. 323 L- 90 71. Pom. 331 L- 90 72. Pom. 332 P- 90 73. Pom. 322 L- 90 74. Pom. 333 L- 90 75. Pom. 321 P- 90 76. Pom. 334 P- 90 77. Pom. 320 L- 90 78. Pom. 335 L- 90Klasy C OIN 79. Pom. 319 P- 90 80. Pom. 318 L- 90 81. Pom. 333 P- 90 Klasy C 82. Pom. 317 P- 90 83. Pom. 316 L- 90 84. Pom. 315 P- 90 85. Pom. 314 L- 90 Piętro II 86. Pom.201 P- 90(zamontowane 80) 87. Pom. 205 P- 90(zamontowane 80) UWAGA !!! Na poziomie II Piętra w celu uniknięcia demontażu drzwi szklanych zastosować np. ściany oddzielenia pożarowego . Piętro I 88.Pom. 106 P- 90(zamontowane 80) Zamawiający informuje, iż do w/w drzwi (poz. 1-88) posiada do zamontowania następujące drzwi p.poż.: a. Drzwi P.poż Neptun 90 L kpl.10 b. Drzwi P.poż Neptun 90 P kpl.9 Zamawiający informuje, iż ponadto do zamontowania posiada następujące drzwi oraz ościeżnice: c. Skrzydło łazienkowe 90 L - szt. 8 d. Skrzydło łazienkowe 90 P - szt. 8 e. Ościeżnica TYP A Plus 90 L - szt. 8 f. Ościeżnica TYP A Plus 90 P - szt. 8 g. Skrzydło pełne 80 L szt.1 h. Ościeżnica TYP A Plus 80 L szt. 1 w celu zamontowania ich w we wskazanych miejscach. Pozostałą ilość Wykonawca winien zamówić c. Wykonanie kontroli dostępu zintegrowanego z systemem sygnalizacji pożaru i wpięcie do istniejącego systemu - Załącznik nr 1 do Zaproszenia do negocjacji Program Funkcjonalno Użytkowy zakres punkt 1.4 c) Montaż kontroli dostępu zintegrowanego z systemem sygnalizacji pożaru niżej wymienionych wejść. 1. KD obustronna na IX piętrze część A 2. KD obustronna na IX piętrze część B 3. KD obustronna na IX piętrze część A 4. KD obustronna na VII piętrze część A - 2 kpl. 5. KD obustronna na VI piętrze część A - 2 kpl. 6. KD obustronna na IV piętrze część A - 2 kpl. 7. KD obustronna na III piętrze część A - 2 kpl. 8. KD jednostronna na I piętrze łącznika (od strony KMP)- 1kpl. 9. KD jednostronna na III piętrze łącznika (od strony KMP)- 1 kpl. 10. KD jednostronna na do budynku łączności - 1 kpl. 11. Rozbudowa centrali kontroli dostępu w łączniku do możliwości logowania 2000 kart dostępowych d. Wymiana balustrad schodowych - Załącznik nr 1 do Zaproszenia do negocjacji - Program Funkcjonalno Użytkowy zakres punkt1.4 d) Wymiana balustrad schodowych w ilości 240 mb. , budynek nr 1., klatki skrajne(wschodnia, zachodnia) e. Dostosowanie instalacji elektrycznej w dwóch dźwigach dla ekip ratowniczych zlokalizowanych przy wschodniej i zachodniej klatce schodowej do wymagań Polskiej Normy dot. dźwigów dla straży pożarnej- Załącznik nr 1 do Zaproszenia do negocjacji - Program Funkcjonalno Użytkowy zakres punkt 1.4 e) f. demontaż oraz montaż okien - Załącznik nr 1 do Zaproszenia do negocjacji - Program Funkcjonalno Użytkowy zakres punkt 1.4 f) Demontaż montaż okien - pom. 302 o wym. 170x230 - UWAGA materiał Wykonawcy -klatka schodowa o wym. 170x230- 2 szt. p.poż- UWAGA materiał Zamawiającego g. montaż dodatkowych czujek i sygnalizatorów akustyczno -optycznych w raz z ich wpięciem do istniejącego systemu- Załącznik nr 1 do Zaproszenia do negocjacji - Program Funkcjonalno Użytkowy zakres punkt 1.4 g) Montaż dodatkowych czujek i sygnalizatorów akustyczno -optycznych w raz z ich wpięciem do istniejącego systemu.- 5 szt. czujek pożarowych, 5 sygnalizatorów akustyczno -optycznych OPIS TECHNICZNY Podstawa opracowania ? Rozporządzenie Ministra Transportu, Budownictwa , Gospodarki Morskiej z dnia 25.04.2012r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego Dz.U. z 2012r., poz. 462, ? Rozporządzenie Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie z dnia 12.04.2002r (t.j. Dz.U. z 2015r.,poz. 1422) ? inwentaryzacja stanu istniejącego, ? obowiązujące normy i przepisy. Charakterystyczne parametry określające wielkość obiektu lub zakres robót: ? powierzchnia do wykonania przejścia stanowi przestrzeń po dawnej maszynowni wind, powierzchnia wynosi około 67 m2. ? montaż drzwi przeciwpożarowych ? zamontowanie kontroli dostępu zintegrowanego z systemem sygnalizacji pożaru i wpięcie do istniejącego systemu ? wymiana balustrad schodowych w ilości 240 mb, winda wschodnia oraz zachodnia ? dostosowanie instalacji elektrycznej w dwóch dźwigach dla ekip ratowniczych zlokalizowanych przy wschodniej i zachodniej klatce schodowej do wymagań Polskiej Normy dot. dźwigów dla straży pożarnej. ? demontaż oraz montaż okien ? montaż dodatkowych czujek i sygnalizatorów akustyczno -optycznych w raz z ich wpięciem do istniejącego systemu.- 5 szt. czujek pożarowych, 5 sygnalizatorów akustyczno - optycznych Wykonawca jest zobowiązany do wykonania: Etap I: 1. Projektu budowlanego obejmującego wszystkie branże - 5 egz. Projekt budowlany powinien zawierać: ? inwentaryzację (w formie opisowej, graficznej i fotograficznej z opisem zdjęć), ? ocenę stanu technicznego, ? projekt wykonania robót budowlanych z uwzględnieniem wszystkich robót podstawowych i robót towarzyszących dla wszystkich branż, w tym: rysunki, opis, zestawienie materiałów, informacje dotyczące bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, przewidywany zakres robót zabezpieczających, robót rozbiórkowych i demontażowych. 2. Projekt wykonawczy dla wszystkich branż (o ile konieczne będzie uszczegółowienie projektu budowlanego) - 5 egz. 3. Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych dla wszystkich branż -3 egz. 4. Przedmiary robót budowlanych - 2 egz. 5. Kosztorys inwestorski szczegółowy - 2 egz. 6. Całą w/w dokumentację w wersji elektronicznej - 2 egz., na płycie CD w wersji edytowalnej 7. Plan Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia 8. Uzyskanie wymaganych przepisami uzgodnień, pozwoleń, zgłoszeń, itp. na wykonanie robót budowlanych Wraz z dokumentacją projektową Wykonawca złoży oświadczenie, że dokumentacja wykonana jest zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, umową, obowiązującymi przepisami w szczególności techniczno - budowlanymi i normami prawnymi oraz, że została wykonana w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć. Oświadczenie stanowić będzie integralną część przekazywanej dokumentacji projektowej. Wykonawca przeniesie na Zamawiającego całość autorskich praw majątkowych oraz własność przedmiotowych projektów, co nastąpi wraz z przekazaniem tych projektów. Etap II: Realizacja zadania na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej budowlanej wraz z nadzorem autorskim 1. Wykonanie robót budowlanych w oparciu o opracowaną dokumentację. 2. Wykonanie robót towarzyszących. 3. Przekazanie dokumentacji powykonawczej - 2 egz. 4. Przekazanie dokumentacji powykonawczej w wersji elektronicznej.- 2 egz. Dokumenty odbiorowe winny być skompletowane, ponumerowane kolejne strony, spięte oraz sporządzone spisy dokumentów. Przekazanie dokumentów odbiorowych zamawiającemu winno nastąpić przed odbiorem końcowym, po wcześniejszym sprawdzeniu przez inspektora nadzoru inwestorskiego. 3.1. Wymagania dotyczące zatrudnienia przez wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności stosownie do zapisu art. 29 ust. 3a ustawy Pzp: 1) Wykonawca zobowiązuje się do zatrudnienia w rozumieniu art.22 § 1 ustawy z dnia 26.06.1974r. Kodeks pracy ( tj. Dz.U. 2014 r. poz. 1502 z późn. zm.) lub analogicznych przepisów państw członkowskich UE, EOG, przy realizacji zamówienia, w pełnym wymiarze czasu pracy osób wykonujących czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym, czyli pracowników wykonujących w tym zakresie prace fizyczne w szczególności z branż: budowlanej, sanitarnej i elektrycznej, w całym okresie realizacji zamówienia na czas zapotrzebowania wykonywania prac przez fachowców w poszczególnych branżach. 2) W trakcie realizacji przedmiotu umowy Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełnienia przez Wykonawcę obowiązku, o którym mowa w pkt. 1.) Zamawiający w szczególności uprawniony jest do wezwania Wykonawcy do przedłożenia Zamawiającemu w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie dowodu spełnienia tego obowiązku w postaci: a) Pisemnego oświadczenia w tym zakresie zawierającego w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy. b) Potwierdzonych przez Wykonawcę lub podwykonawcę za zgodność z oryginałem kopii umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy w/wym. oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umów o pracę powinna zastać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 28 sierpnia 1997 o ochronie danych osobowych ( tj. w szczególności bez adresów, numerów PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania. c) Dokumentów potwierdzających opłacanie składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę ( wraz z informacją o liczbie odprowadzonych składek), które mogą przyjąć postać zaświadczenia właściwego oddziału ZUS lub zanonimizowanych z wyjątkiem imienia i nazwiska dowodów potwierdzających zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń. 3) Nie wywiązanie się Wykonawcy z obowiązku przedłożenia Zamawiającemu w wyznaczonym terminie dowodów, o którym mowa w pkt. 2) będzie traktowane jako niespełnienie obowiązku zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób, o którym mowa w pkt. 1). 4) Obowiązek zatrudnienia osób, o którym mowa w pkt.1) zostanie spełniony również poprzez zatrudnienie już wcześniej, przed złożeniem przez Wykonawcę oferty na przedmiotowe zamówienie. 5) Zobowiązanie Wykonawcy do zatrudnienia osób na zasadach, o których mowa w pkt.1 dotyczy również faktycznie zaangażowanych w realizację przedmiotu zamówienia podwykonawców. W tym przypadku zapisy umów Wykonawcy z podwykonawcami muszą regulować kwestię zatrudnienia osób analogicznie jak umowa Wykonawcy z Zamawiającym, by bezwzględnie umożliwić Wykonawcy realizację obowiązku przedłożenia dowodów, o których mowa w pkt. 2) złożonych w tym przypadku przez podwykonawcę. Niespełnienie w tych okolicznościach wymienionych wymagań umów o podwykonawstwo pociągnie za sobą zgłoszenie przez Zamawiającego odpowiednio zastrzeżeń lub sprzeciwu stosownie do zapisów umowy Wykonawcy z Zamawiającym o realizację przedmiotu zamówienia. 6) Zatrudnienie przez podwykonawców lub dalszych podwykonawców na zasadach określonych w pkt. 1) i pkt. ) osób do wykonywania czynności wskazanych w ust.1, jest równoznaczne ze spełnieniem przez Wykonawcę obowiązku zatrudnienia tych osób, określonego w ust.1 jedynie w odniesieniu do zakresu objętego umową o podwykonawstwo lub dalsze podwykonawstwo. 7) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania przez Wykonawcę lub podwykonawcę prawa pracy Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 8) W przypadku nie wywiązania się Wykonawcy z obowiązku określonego w pkt. 1) przez okres co najmniej 30 dni Zamawiający ma prawo wstrzymać realizację przedmiotu zamówienia do czasu, w którym Wykonawca lub Podwykonawca skieruje do wykonywania zamówienia osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę. 9) Obowiązek zatrudnienia osób, o którym mowa w pkt. 1) nie dotyczy Wykonawcy i podwykonawcy realizującego samodzielnie czynności objęte przedmiotem zamówienia bez potrzeby pozyskiwania pracowników oraz realizacji w ramach tego przedmiotu zamówienia dostaw. 10) W przypadku zwłoki Wykonawcy w wywiązaniu się z obowiązku dostarczenia dokumentów, o których mowa w pkt.2), Wykonawca zobowiązany jest do zapłaty Zamawiającemu kary umownej w wysokości 600,00 zł za każdy dzień zwłoki, licząc od terminu określonego odpowiednio w pkt.2). 11) Zamawiający może odstąpić od umowy o realizację przedmiotu zamówienia w przypadku gdy Wykonawca przez okres co najmniej 2 miesięcy nie będzie wypełniał obowiązków wskazanych w pkt 1) i 2), 12) Odstąpienie od umowy wymaga formy pisemnej wraz z podaniem uzasadnienia pod rygorem nieważności. 13) Odstąpienie od umowy może nastąpić w terminie 30 dni kalendarzowych od powzięcia przez stronę dokonującą odstąpienia wiadomości o okolicznościach uzasadniających odstąpienie. 3.2. Warunki gwarancji i rękojmi: Zgodnie z zapisami zawartymi w propozycji umowy. Na przedmiot umowy Wykonawca udziela zamawiającemu na przedmiot zamówienia min. 60 miesięcy gwarancji licząc od daty bezusterkowego odbioru końcowego przedmiotu Umowy oraz zobowiązuje się do usuwania wad powstałych w okresie gwarancji na własny koszt, w terminie nie dłuższym niż 14 dni kalendarzowych licząc od daty zgłoszenia przez Zamawiającego. Bieg gwarancji rozpoczyna się w dniu następnym, po odbiorze końcowym przedmiotu umowy i obejmuje wady materiałowe oraz wady w robociźnie.


II.5) Główny kod CPV): 71220000-6,
Dodatkowe kody CPV: 45220000-5, 45421100-5, 45400000-1, 45453000-7


II.6) Całkowita wartość zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie 67ust. 1 pkt. 4) ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
W dwóch postępowaniach prowadzonych uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego Nr 27/17 i Nr 31/17 nie zostały złożone żadne oferty, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione. W związku z powyższym postępowanie oznaczone Nr 35/17 prowadzone jest w rybie art. 67 ust. 1 pkt. 4) ustawy Prawo zamówień publicznych.


SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Część Nr 1
Nazwa Wykonanie w trybie zaprojektuj i wybuduj zadania remontowego pn.: "Remont przejścia wraz ze zmianą użytkowania pomieszczeń na IX piętrze oraz dostosowanie do przepisów p.poż budynku nr 1 Komendy Wojewódzkiej Policji z/s w Radomiu"

NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:

Anna Grzyb INTEGRA Przedsiębiorstwo Usługowe, , ul. Botaniczna nr 13, 26-600, Radom, kraj/woj. mazowieckie


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.