Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-03-27
Opole: Bieżąca obsługa, konserwacja i naprawa kserokopiarek Urzędu Marszałkowskiego Województwa Opolskiego
Numer ogłoszenia: 104040 - 2014; data zamieszczenia: 27.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Marszałkowski Województwa Opolskiego , ul. Piastowska 14, 45-082 Opole, woj. opolskie, tel. 077 5416409, faks 077 5416411.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.umwo.opole.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bieżąca obsługa, konserwacja i naprawa kserokopiarek Urzędu Marszałkowskiego Województwa Opolskiego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Bieżąca obsługa, konserwacja i naprawa kserokopiarek Urzędu Marszałkowskiego Województwa Opolskiego, w tym: Część I: Usługa serwisowa (konserwacje, naprawy i dostarczanie tonerów)kserokopiarek marki CANON użytkowanych przez Urząd Marszałkowski Województwa Opolskiego. Część II: Usługa serwisowa (konserwacje, naprawy i dostarczanie tonerów)kserokopiarek marki DEVELOP użytkowanych przez Urząd Marszałkowski Województwa Opolskiego. Część III: Usługa serwisowa (konserwacje, naprawy i dostarczanie tonerów) kserokopiarek marki HP użytkowanych przez Urząd Marszałkowski Województwa Opolskiego. Część IV: Usługa serwisowa (konserwacje, naprawy i dostarczanie tonerów) kserokopiarek marki KYOCERA użytkowanych przez Urząd Marszałkowski Województwa Opolskiego. Część V: 1. Usługa serwisowa (konserwacje, naprawy i dostarczanie tonerów) kserokopiarek marki SHARP użytkowanych przez Urząd Marszałkowski Województwa Opolskiego. 2. Naprawa niesprawnych urządzeń. Część VI: 1. Usługa serwisowa (konserwacje, naprawy i dostarczanie tonerów) kserokopiarek marki TOSHIBA użytkowanych przez Urząd Marszałkowski Województwa Opolskiego. 2. Naprawa niesprawnych urządzeń.
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 6 Pzp do wartości 50% zamówienia podstawowego dla Części I, II, III, IV, V, VI.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.31.00-3, 50.31.32.00-4, 30.12.51.20-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania warunku dotyczącego posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania warunku dotyczącego posiadania wiedzy i doświadczenia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania warunku dotyczącego dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania warunku dotyczącego dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być załączone pełnomocnictwo.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy (których treść w § 5 jest jednakowa dla Części I, IV, V, VI zamówienia) w stosunku do treści oferty Wykonawcy w przypadku: a) gdy wystąpią okoliczności, które nie mogły być przewidziane przed podpisaniem Umowy (zdarzenia losowe np. wichura, pożar, powódź, wypadek drogowy itp.), nie wynikające z zaniedbań którejś ze stron wpływające na konieczność wydłużenia czasu realizacji zlecenia, możliwe jest wydłużenie czasu realizacji tego zlecenia, b) gdy zmienią się dane teleadresowe Zamawiającego lub Wykonawcy (na terenie miasta Opola), c) gdy ze względów organizacyjnych, technologicznych, osobowych lub gdy konieczne będą oszczędności środków publicznych Zamawiający może wskazać inne sposoby realizacji przedmiotu Umowy lub zmniejszyć przedmiot Umowy o maksymalnie 25% jego wartości brutto, d) gdy wystąpią inne, niż przewidziane powyżej, zmiany dotyczące zawartej Umowy, które są korzystne dla Zamawiającego, i które nie naruszają art. 140 ust. 3 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych. 2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy (których treść w § 5 jest jednakowa dla Części II i III zamówienia) w stosunku do treści oferty Wykonawcy w przypadku: a) gdy wystąpią okoliczności, które nie mogły być przewidziane przed podpisaniem Umowy (zdarzenia losowe np. wichura, pożar, powódź, wypadek drogowy itp.), nie wynikające z zaniedbań którejś ze stron wpływające na konieczność wydłużenia czasu realizacji zlecenia, możliwe jest wydłużenie czasu realizacji tego zlecenia, b) gdy zmienią się dane teleadresowe Zamawiającego lub Wykonawcy (na terenie miasta Opola), c) gdy ze względów organizacyjnych, technologicznych, osobowych lub gdy konieczne będą oszczędności środków publicznych Zamawiający może wskazać inne sposoby realizacji przedmiotu Umowy, d) gdy wystąpią inne, niż przewidziane powyżej, zmiany dotyczące zawartej Umowy, które są korzystne dla Zamawiającego, i które nie naruszają art. 140 ust. 3 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umwo.opole.pl oraz http://bip.umwo.opole.pl http://umwo.opole.pl/bip/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Marszałkowski Województwa Opolskiego 45-082 Opole ul. Piastowska 14.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.04.2014 godzina 11:00, miejsce: Województwo Opolskie Siedziba: Urząd Marszałkowski Województwa Opolskiego 45-082 Opole ul. Piastowska 14 Ip. - pok. 136.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: W Części VI - naprawa kserokopiarki TOSHIBA E-STUDIO 2330 C (data produkcji 03.12.2010r.) - Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej: Opolskie Obserwatorium Terytorialne - wzmocnienie systemu monitorowania polityk publicznych, Poddziałanie 5.2.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Usługa serwisowa (konserwacje, naprawy i dostarczanie tonerów)kserokopiarek marki CANON użytkowanych przez Urząd Marszałkowski Województwa Opolskiego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa serwisowa (konserwacje, naprawy i dostarczanie tonerów)kserokopiarek marki CANON użytkowanych przez Urząd Marszałkowski Województwa Opolskiego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.31.00-3, 50.31.32.00-4, 30.12.51.20-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Usługa serwisowa (konserwacje, naprawy i dostarczanie tonerów)kserokopiarek marki DEVELOP użytkowanych przez Urząd Marszałkowski Województwa Opolskiego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa serwisowa (konserwacje, naprawy i dostarczanie tonerów)kserokopiarek marki DEVELOP użytkowanych przez Urząd Marszałkowski Województwa Opolskiego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.31.00-3, 50.31.32.00-4, 30.12.51.20-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Usługa serwisowa (konserwacje, naprawy i dostarczanie tonerów) kserokopiarek marki HP użytkowanych przez Urząd Marszałkowski Województwa Opolskiego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa serwisowa (konserwacje, naprawy i dostarczanie tonerów) kserokopiarek marki HP użytkowanych przez Urząd Marszałkowski Województwa Opolskiego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.31.00-3, 50.31.32.00-4, 30.12.51.20-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Usługa serwisowa (konserwacje, naprawy i dostarczanie tonerów) kserokopiarek marki KYOCERA użytkowanych przez Urząd Marszałkowski Województwa Opolskiego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa serwisowa (konserwacje, naprawy i dostarczanie tonerów) kserokopiarek marki KYOCERA użytkowanych przez Urząd Marszałkowski Województwa Opolskiego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.31.00-3, 50.31.32.00-4, 30.12.51.20-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: 1. Usługa serwisowa (konserwacje, naprawy i dostarczanie tonerów) kserokopiarek marki SHARP użytkowanych przez Urząd Marszałkowski Województwa Opolskiego. 2. Naprawa niesprawnych urządzeń.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Usługa serwisowa (konserwacje, naprawy i dostarczanie tonerów) kserokopiarek marki SHARP użytkowanych przez Urząd Marszałkowski Województwa Opolskiego. 2. Naprawa niesprawnych urządzeń..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.31.00-3, 50.31.32.00-4, 30.12.51.20-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: 1. Usługa serwisowa (konserwacje, naprawy i dostarczanie tonerów) kserokopiarek marki TOSHIBA użytkowanych przez Urząd Marszałkowski Województwa Opolskiego. 2. Naprawa niesprawnych urządzeń.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Usługa serwisowa (konserwacje, naprawy i dostarczanie tonerów) kserokopiarek marki TOSHIBA użytkowanych przez Urząd Marszałkowski Województwa Opolskiego. 2. Naprawa niesprawnych urządzeń..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.31.00-3, 50.31.32.00-4, 30.12.51.20-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Usługa cateringu - żywienie pacjentów SP ZOZ MSWiA w Opolu
- Badania szczegółowe dla szkody w środowisku w m. Brzęczkowice - II termin
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania: "Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 459 w m. Żelazna" - branża telekomunikacyjna
- PRZEBUDOWA OBIEKTU MOSTOWEGO W CIĄGU DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 461 W M. DĄBRÓWKA ŁUBNIAŃSKA
- Przebudowa infrastruktury elektroenergetycznej na ul. Młodej Polski w Opolu
- Założenie i pielęgnacja kwietników zlokalizowanych na terenie miasta Opola w ramach zakładania i utrzymania terenów zieleni.
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących, znak postępowania ZP-DI-60/24
- Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących dla Wielkopolskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
- Zakup i dostawa tuszy i tonerów oraz materiałów eksploatacyjnych na lata 2024-2025
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dzierżawy 19 urządzeń kserograficznych dla potrzeb jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum w Krakowie.
- Zakup tonerów i tuszy do urządzeń drukujących i kopiujących użytkowanych w Oddziale Regionalnym KRUS we Wrocławiu oraz podległych Placówkach Terenowych KRUS.
- Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla Sądu Rejonowego dla Wrocławia-Śródmieścia we Wrocławiu.
więcej: Toner do fotokopiarek »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.