To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-07-04
Ogłoszenie nr 104035 - 2017 z dnia 2017-07-04 r.
Wrocław: Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego z pełną obsługą serwisową w okresie trwania gwarancji dla Urzędu Miejskiego Wrocławia
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 520416-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wrocław Urząd Miejski Wrocławia, krajowy numer identyfikacyjny
109467000000, ul.
pl. Nowy Targ
42377,
50141
Wrocław, państwo
Polska, woj.
dolnośląskie, tel.
71 7779230, 7779231, faks
717 779 229, e-mail
tomasz.kazmierczak@um.wroc.pl
Adres strony internetowej (URL): http://bip.um.wroc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego z pełną obsługą serwisową w okresie trwania gwarancji dla Urzędu Miejskiego Wrocławia
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP/PN/26/2017/WOU
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa 1 sztuki fabrycznie nowego samochodu osobowego z pełną obsługą serwisową w okresie trwania gwarancji dla Urzędu Miejskiego Wrocławia. 2. Szczegółowy wykaz parametrów technicznych i wymagane wyposażenie oraz pozostałe wymogi dla samochodu zostały określone w załączniku do umowy. 3. Przekazanie samochodu nastąpi w siedzibie wykonawcy tj. salonie sprzedaży wykonawcy znajdującego się na terenie miasta Wrocławia wraz z protokołem odbioru. W przypadku braku salonu sprzedaży wykonawcy we Wrocławiu, wykonawca dostarczy samochód do siedziby zamawiającego na własny koszt i ryzyko. Odbiór samochodu zostanie dokonany przez osobę upoważnioną przez zamawiającego. 4. Wykonawca wraz z samochodem musi przekazać: A/ świadectwo homologacji, B/ kartę pojazdu, C/ książkę serwisową, D/ instrukcję obsługi. 5. Wykonawca musi udzielić gwarancji na dostarczony samochód, której ważność rozpoczyna się od daty odbioru: A/ mechaniczna (nie krótsza niż 2 lata bez limitu kilometrów) B/ na powłokę lakierniczą (nie krótsza niż 3 lata) C/ na perforację karoserii (nie krótsza 12 lat) 6. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał aktualny dokument autoryzacji (świadectwo, zezwolenie, licencja) lub umowę dealerską lub umowę z autoryzowaną firmą/dealerem upoważniającą go do wykonywania czynności obsługowych i naprawczych samochodu wskazanego w załączniku do umowy (stosowne oświadczenie znajduje się w Formularzu oferty). Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą zobowiązany będzie do dostarczenia ww. dokumentu, najpóźniej w chwili zawarcia umowy. 7. Wykonawca musi posiadać autoryzowany serwis samochodowy dla samochodu wskazanego w załączniku SIWZ na terenie Gminy Wrocław i na terenie kraju (stosowne oświadczenie znajduje się w Formularzu ofertowym). Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą zobowiązany będzie do dostarczenia Wykazu autoryzowanych serwisów samochodowych, najpóźniej w chwili zawarcia umowy. 8. Wykonawca wykonywać będzie pełną obsługę serwisową w terminie 24 miesięcy od dnia przekazania samochodu. Pełna obsługa serwisowa obejmuje wszelkie czynności obsługowe i naprawcze oraz materiały eksploatacyjne zgodnie z zaleceniami producenta i zakresem szczegółowo opisanym w karcie gwarancyjnej i instrukcji obsługi samochodu. 9. Wykonawca gwarantuje stosowanie oryginalnych części i akcesoriów objętych gwarancją producenta. 10.Wykonawca musi udzielić gwarancji zgodnie z zaleceniami producenta na wykonane czynności serwisowe. 11. Usługi serwisowe realizowane będą na podstawie zamówienia zgłoszonego telefonicznie, faksem, e-mailem lub osobiście przez pracownika Działu Transportu Zamawiającego w terminie wskazanym przez wykonawcę w Formularzu ofertowym, jednak nie dłuższym niż 8 godzin od chwili otrzymania zamówienia. 12. Przed wydaniem samochodu, jakość wykonanej usługi serwisowej oraz zgodność z zamówieniem, sprawdzona zostanie przez strony. Wykonanie usługi będzie stwierdzone protokołem odbioru podpisanym przez strony. 13. W przypadku stwierdzenia przez zamawiającego wad i złej jakości wykonanej usługi serwisowej, strony sporządzą protokół, w którym wskażą rodzaj i zakres stwierdzonych wad. W takim przypadku wykonawca zobowiązany będzie dokonać usunięcia wad na własny koszt w terminie do 2 godzin od chwili zgłoszenia. 14. W przypadku usuwania wad w terminie dłuższym niż określony w pkt 13 powyżej lub wykonywania usługi serwisowej przekraczającej okres 1 dnia roboczego wykonawca na własny koszt dostarczy zamawiającemu pojazd zastępczy o parametrach nie gorszych niż opisane w załączniku nr 1.1 do umowy. W takim przypadku zamawiający odstępuje od naliczania kar umownych.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
50112000-3
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/06/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT164100 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 201843 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- REMONT DACHU budynku administracyjno-biurowego DSDiK w Czadrowie Etap I (dach duży) i Etap II (dach kopertowy).
- Usługa przeprowadzenia kursów specjalistycznych prowadzących do zdobycia/podniesienia kwalifikacji/kompetencji zawodowych dla uczniów szkół branżowych i techników - w podziale na 12 zadań.
- Usługa dezynsekcji , deratyzacji, dezynfekcji i monitoringu w zakresie określonym w systemie HACCP
- SZP/242-059/2024 Dostawa drukarki 3D opartej na niskoenergetycznym addytywnym napawaniu laserowym dla Wydziału Mechanicznego Politechniki Wrocławskiej
- Dostawa zestawu wirówek laboratoryjnych z wyposażeniem
- 37.2024 Sukcesywna dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego na potrzeby jednostek Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.