eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lidzbark Warmiński › Dostawa paliw płynnych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-07-04

Ogłoszenie nr 103955 - 2017 z dnia 2017-07-04 r.

Lidzbark Warmiński: Dostawa paliw płynnych
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 518860-N-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 51100375000000, ul. ul. Dantyszka 13, 11100 Lidzbark Warmiński, państwo Polska, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 767 84 50, faks 89 767 84 58, e-mail s.lukaszewicz@pgk.lidzbarkwarminski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa paliw płynnych

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

PGK/PN/1/2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zadanie nr 1 1. Dostawa do siedziby Zamawiającego: a) oleju napędowego (letniego oraz zimowego) w ilości do 80000,00 litrów w ciągu roku, b) oleju napędowego zapewniającego jego bezpieczne użytkowanie w temperaturach powyżej minus 32°C w ilości 20000,00 litrów w ciągu roku. 2. Wielkość dostawy oznacza planowaną docelową ilość w całym okresie realizacji zamówienia. Zamawiający dopuszcza zmniejszenie zakresu zamówienia, w tym dopuszcza zakup wyłącznie oleju napędowego (letniego oraz zimowego). 3. Dodatkowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: 1) Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia był zgodny z normą PN-EN 590:2013, spełniał wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2015r. poz. 1680). 2) Dostawy oleju napędowego odbywać się będą specjalistycznymi cysternami o odpowiedniej pojemności, zaopatrzonymi w pompę umożliwiającą tłoczenie oleju napędowego na wysokość min. 2,50 m oraz przewoźną instalację pomiarową do wydawania paliw ciekłych, spełniającą wymagania Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 27 grudnia 2007 r. w sprawie wymagań metrologicznych, którym powinny odpowiadać instalacje pomiarowe do ciągłego i dynamicznego pomiaru ilości cieczy innych niż woda, oraz szczegółowego zakresu badań i sprawdzeń wykonywanych podczas prawnej kontroli metrologicznej tych przyrządów pomiarowych (Dz. U. z 2008 r. nr 4 poz. 23 z późn. zm.). Instalacja pomiarowa powinna posiadać ważne świadectwo legalizacji wydane przez stosowny Urząd Miar. 3) Temperatura zapłonu dostarczanego oleju napędowego winna być wyższa niż +61oC. 4) Odbioru oleju napędowego dokona wyznaczony pracownik Zamawiającego w obecności upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy. Z każdego odbioru zostanie sporządzony dokument stwierdzający przyjęcie paliwa w 2 egzemplarzach, po jednym dla każdej ze stron, w którym zapisana będzie: - ilość litrów dostarczonego produktu w temperaturze rzeczywistej oraz temperatura rzeczywista lub - ilość litrów w temperaturze 15oC. Dokument ten będzie podstawą do rozliczenia ilości dostarczonego oleju napędowego na fakturze. 5) Rozliczenie ilości paliwa w temperaturze referencyjnej +15oC nastąpi zgodnie z Polską Normą PN-ISO 91-1. 6) Zamawiający wymaga, aby olej napędowy był dostarczany: a) zimowy i letni - sezonowo, tj. w zależności od panujących w danym okresie warunków atmosferycznych, b) olej napędowy zapewniający jego bezpieczne użytkowanie w temperaturach powyżej minus 320C - na specjalne zamówienie Zamawiającego. 7) Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na własny koszt. 8) Dostawa będzie następowała partiami sukcesywnie w miarę potrzeb w ciągu 2 lub 3 dni roboczych od daty pisemnego zgłoszenia (mail lub faks), w godzinach od 700 do 1400. Wielkość jednorazowej dostawy w ilości około 5000,00 litrów. 9) Zamawiający może zlecić dokonanie oceny jakościowej paliwa w dowolnym terminie, na koszt Wykonawcy - dwukrotnie w czasie trwania zamówienia. 10) Do każdej partii dostawy Wykonawca dołączy dokumenty świadczące o spełnianiu norm jakościowych dostarczonego paliwa, w tym warunek że temperatura zapłonu ma być wyższa niż +61oC. Zadanie nr 2 1. Dostawa etyliny bezołowiowej 95 w ilości do 5000,00 litrów w ciągu roku. 2. Wielkość dostawy oznacza planowaną docelową ilość paliw w całym okresie realizacji zamówienia. Zamawiający dopuszcza zmniejszenie zakresu zamówienia. 3. Zamawiający będzie odbierał przedmiot zamówienia sukcesywnie w miarę potrzeb ze stacji paliw, która będzie się znajdowała w odległości nie większej niż 5 km od siedziby Zamawiającego. 4. Wymagane jest, aby odbiór przedmiotu zamówienia mógł się odbywać od poniedziałku do soboty w godzinach od 6 00 do 18 00. Zadanie nr 3 1. Dostawa oleju opałowego w ilości do 7000,00 litrów w ciągu roku. 2. Wielkość dostawy oznacza planowaną docelową ilość paliw w całym okresie realizacji zamówienia. Zamawiający dopuszcza zmniejszenie zakresu zamówienia. 3. Dodatkowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: 1) Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia był zgodny z normą PN-EN 590:2013 oraz spełniał wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2015r. poz. 1680). 2) Dostawy oleju opałowego odbywać się będą specjalistycznymi cysternami, zaopatrzonymi w pompę umożliwiającą tłoczenie oleju opałowego oraz przewoźną instalację pomiarową do wydawania paliw ciekłych, spełniającą wymagania Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 27 grudnia 2007r. w sprawie wymagań metrologicznych, którym powinny odpowiadać instalacje pomiarowe do ciągłego i dynamicznego pomiaru ilości cieczy innych niż woda, oraz szczegółowego zakresu badań i sprawdzeń wykonywanych podczas prawnej kontroli metrologicznej tych przyrządów pomiarowych (Dz. U. z 2008 r. nr 4 poz. 23 z późn. zm.). Instalacja pomiarowa powinna posiadać ważne świadectwo legalizacji wydane przez stosowny Urząd Miar. 3) Odbioru oleju opałowego dokona pracownik Zamawiającego w obecności upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy. Z każdego odbioru zostanie sporządzony dokument stwierdzający przyjęcie paliwa w 2 egzemplarzach, po jednym dla każdej ze stron, w którym zapisana będzie: - ilość litrów dostarczonego produktu w temperaturze rzeczywistej oraz temperatura rzeczywista lub - ilość litrów w temperaturze 15oC. Dokument ten będzie podstawą do rozliczenia ilości dostarczonego oleju napędowego na fakturze. 4) Rozliczenie ilości paliwa w temperaturze referencyjnej +150 C nastąpi zgodnie z Polską Normą PN-ISO 91-1. 5) Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na własny koszt. 6) Dostawa będzie następowała partiami sukcesywnie w miarę potrzeb w ciągu 2 lub 3 dni roboczych od daty pisemnego zgłoszenia (mail lub faks), w godzinach od 700 do 1500. Wielkość jednorazowej dostawy w ilości minimum 500,00 litrów.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 09134100-8
Dodatkowe kody CPV: 09135100-5, 09132100-4

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Dostawa oleju napędowego
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/06/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT328200.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
FALCO Mazurkiewicz, Gwiazda Spółka jawna, , ul. Pstrowskiego 28, 10-602, Olsztyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 328200,00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 328200,00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 331600,00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Dostawa etyliny bezołowiowej
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/06/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT18495.94
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
PRIMI BIS Sp. z o.o., , ul. Żytnia 2, 11-100, Lidzbark Warmiński, kraj/woj. warmińsko-mazurskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 18495,94
Oferta z najniższą ceną/kosztem 18495,94
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 18495,94
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Dostawa oleju opałowego
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/06/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT15260.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
PRIMI BIS Sp. z o.o., , ul. Żytnia 2, 11-100, Lidzbark Warmiński, kraj/woj. warmińsko-mazurskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 15260,00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 15260,00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 15260,00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.