Ogłoszenie z dnia 2017-07-04
Ogłoszenie nr 103854 - 2017 z dnia 2017-07-04 r.
Wrocław: Dostawa artykułów biurowych, papieru do kserokopiarek i drukarek oraz kopert z nadrukiem
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
tak
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy we Wrocławiu, krajowy numer identyfikacyjny
01034470800664, ul.
ul. Mińska
60,
54610
Wrocław, państwo
Polska, woj.
dolnośląskie, tel.
71 356 39 19, faks
71 357 90 97, e-mail
jgontarska@anr.gov.pl,
mjanek@anr.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): www.anr.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Państwowa Osoba Prawna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa artykułów biurowych, papieru do kserokopiarek i drukarek oraz kopert z nadrukiem
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):WR.SOP.250.51.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:3.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa powszechnie dostępnych artykułów biurowych, papieru do kserokopiarek i drukarek oraz kopert z nadrukiem o ustalonych standardach jakościowych, których szczegółowy wykaz wraz z podaniem ilości przedstawiono w załącznikach nr 1, 2 i 3 do Formularza ofertowego. 3.2. Zamówienie podzielono na 3 odrębne części zamówienia. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, gdzie odrębną część (przedmiot) stanowi: Przedmiot 1 Dostawa artykułów biurowych, których szczegółowy wykaz przedstawiono w załączniku nr 1, Przedmiot 2 Dostawa papieru do kserokopiarek i drukarek, których szczegółowy wykaz przedstawiono w załączniku nr 2, Przedmiot 3 Dostawa kopert z nadrukiem, których szczegółowy wykaz przedstawiono w załączniku nr 3. 3.3. Przedmioty nie mogą być dzielone przez Wykonawców. Niedopuszczalne jest składanie ofert na wybrane z przedmiotu pozycje. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w zadaniu częściowym zostaną odrzucone. 3.4. Informacje dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia: a) w załącznikach do Formularza ofertowego nr 1, 2, 3 Zamawiający podaje maksymalne ilości poszczególnych asortymentów, które w ciągu trwania umowy mogą ulec zmniejszeniu, b) zamówienia będą składane telefonicznie i potwierdzane faksem lub pocztą elektroniczną w miarę bieżących potrzeb Zamawiającego, c) Zamawiający zastrzega sobie, iż odpłatność będzie regulowana za dostawy pobrane tj. za faktyczną ilość zrealizowanych dostaw. Płatności odbywać się będą przelewem na konto dostawcy. Należności z tytułu zrealizowania dostawy każdorazowo będą regulowane wg cen jednostkowych podanych w ofercie. d) ceny podane w załącznikach nr 1, 2, 3 do Formularza ofertowego muszą uwzględniać dostarczenie przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia do biur Agencji Nieruchomości Rolnych zlokalizowanych: we Wrocławiu przy ul. Mińskiej 60, we Wrocławiu przy ul. Kunickiego 2, we Wrocławiu przy ul. Kunickiego 4, w Legnicy przy ul. Jaworzyńskiej 199, w Świdnicy przy ul. Kliczkowskiej 28, w Rakowicach Wielkich 15, e) nie dopuszcza się możliwości waloryzacji cen w trakcie trwania umowy, f) dla przedmiotów 1, 2, 3 Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. W przypadku zaproponowania artykułu równoważnego w stosunku do przedmiotu zamówienia, zobowiązuje się Wykonawcę do wyraźnego zaznaczenia kolorem zielonym pozycji zamienianej w tabeli załącznika nr 1, 2, 3 oraz podania pełnej nazwy, symboli oraz parametrów artykułu równoważnego na dołączonej kartce w ofercie. W przypadku wątpliwości w kwestii równoważności proponowanych substytutów Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania Wykonawcy do przedstawienia artykułu oraz dokonania oceny przedmiotu, co do uznania za równoważny. Oferta proponująca artykuł nie będący przedmiotem równoważnym zostanie odrzucona przez Zamawiającego na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Poprzez artykuł równoważny Zamawiający rozumie artykuł mający taką samą wartość, takie same parametry lub zbliżone do tych, jakie zostały określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, lecz oznaczony innym znakiem towarowym. g) dla przedmiotu 3 - Zamawiający wymaga dostarczenia kopert z wykonanym nadrukiem wg wskazanego asortymentu, - nadruk w kolorze szarym (65% koloru czarnego dla logo, tekstów i linii, wszystkie ustawienia analogiczne dla kopert C-5, C-4 oraz DL i C-6. Odpowiednie dane i wartości zawiera załącznik nr 3 do Formularza ofertowego. "Koperta Specyfikacja Nadruku - ANR + Manual Identyfikacji Wizualnej 29"). Wzór nadruku stanowi załącznik do SIWZ, - Zamawiający zastrzega możliwość zmiany wzoru logo w trakcie trwania umowy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
30192000-1
Dodatkowe kody CPV:
30197000-6,
30197630-1,
30199710-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zapytanie o cenę
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Dostawa artykułów biurowych |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/07/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT70748.52 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 87020,68 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Dostawa papieru do kserokopiarek i drukarek |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/07/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT58767.12 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 72283.56 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: Dostawa kopert z nadrukiem |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 2) ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 z późn. zm.) - nie złożono co najmniej dwóch ofert niepodlegających odrzuceniu | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytania o cenę
na podstawie art. 69-73
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa powszechnie dostępnych artykułów
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- SZP/242-050/2024, Remont Domu Studenckiego T-9 Politechniki Wrocławskie przy ul. Powstańców Śląskich 137 we Wrocławiu
- KOMPLEKSOWA WYMIANA ROZDZIELNICY GŁÓWNEJ NN W CZYNNYM OBIEKCIE OCHRONY ZDROWIA WRAZ Z ADAPTACJĄ POMIESZCZENIA ROZDZIELNI
- Naprawa i malowanie elewacji od strony dziedzińca z częściową wymianą okien w budynku UMWD we Wrocławiu przy Wyb. J. Słowackiego 12-14
- Roboty budowlane, sanitarne i elektryczne w ramach zadania pn. "Budowa myjni i malarni w kompleksie wojskowym nr 2925 w Składzie Jastrzębie".
- Modernizacja obiektu UMW, ul. Strzegomska 148, wykonanie izolacji przeciwwilgociowej ścian przyziemia oraz instalacji poziomów kanalizacji sanitarnej i deszczowej wraz z pracami wykończeniowymi.
- Obsługa ratownicza w sezonie letnim 2024 roku ogólnodostępnych płatnych i nieodpłatnych kąpielisk oraz strefy rekreacyjnej
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.