eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brójce 39 › DOSTAWA KRUSZYWA DROGOWEGO DLA GMINY BRÓJCE

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2016-06-24

Brójce 39: DOSTAWA KRUSZYWA DROGOWEGO DLA GMINY BRÓJCE
Numer ogłoszenia: 103795 - 2016; data zamieszczenia: 24.06.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Brójce , 95-006 Brójce 39, woj. łódzkie, tel. 42 295 01 11, faks 42 299 69 59.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.brojce.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA KRUSZYWA DROGOWEGO DLA GMINY BRÓJCE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa kruszywa drogowego o uziarnieniu ciągłym 0/31,5 mm w ilości szacunkowej do 1.500 Mg dla Gminy Brójce do wykonania remontów powierzchniowych dróg gruntowych gminnych i utrzymania bieżącego dróg powiatowych (naprawa poboczy) dla kategorii ruchu KR-1, KR-2 zgodnie z wymaganiami technicznymi WT-4/2010 GDDKiA. 2. Wymagania wobec kruszyw do podbudowy: 1. Kruszywo musi spełniać wymogi ogólne dotyczące wykonania i odbioru robót związanych z wykonaniem podbudowy z mieszanki niezwiązanej stabilizowanej mechanicznie; 2. Materiałem do wykonania dostawy może być wyłącznie kruszywo łamane, uzyskane w wyniku przekruszenia surowca skalnego litego. Za ziarno łamane należy uznać ziarno o wszystkich płaszczyznach przełamanych i szorstkich; 3. Uziarnienie mieszanki 0/31,5 4. Maksymalna zawartość pyłów UF 9 5. Zawartość nadziarna OC 90 3. Wrażliwość na mróz - Wskaźnik piaskowy kruszywa SE 45; 4. Odporność na rozdrabnianie LA 35 (badanie według PN-EN 1097-2); 5. Mrozoodporność F (% - badanie według PN-EN 1367-1): F4 ; 6. Wartość CBR po zagęszczeniu do wskaźnika zagęszczenia Is=1,03 i moczeniu w wodzie 96h CBR większy od 120. 7. Kruszywo nie może zawierać substancji szkodliwych w stosunku do środowiska wg odrębnych przepisów np. azbest, popioły; 8. Kruszywo nie może zawierać żadnych ciał obcych takich jak niesortowane kruszywo, drewno, szkło, plastik, drut, gwoździe, inne metale, domieszek gliny, itp. mogących pogorszyć wyrób końcowy; 9. W przypadku ujawnienia w zawartości kruszywa takich zanieczyszczeń, Zamawiający żądać będzie ich usunięcia na koszt Wykonawcy lub nie przyjmie dostawy. 10. Zamawiający w okresie dostawy kruszywa, dopuszcza pobranie jego próbek dla zlecenia badania laboratoryjnego jego technicznych właściwości celem sprawdzenia czy spełnia w/w normy. W przypadku uzyskania wyników niezgodnych z wymaganiami koszt badań ponosi dostawca kruszywa. 3. Dostawa kruszywa obejmuje: sprzedaż, załadunek, ważenie, transport oraz rozładunek kruszywa drogowego na wskazanym przez Zamawiającego miejscu na terenie gminy Brójce. 4. Transport może być realizowany dowolnymi środkami transportu w warunkach zabezpieczających je przed zniszczeniem, zmieszaniem z innymi materiałami, nadmiernym wysuszeniem i zawilgoceniem. 5. Miejsce dostawy: Urząd Gminy Brójce, 95-006 Brójce 39 (plac na zapleczu nieruchomości) lub inne miejsce na terenie gminy Brójce wskazane przez Zamawiającego. 6. Dostawy kruszywa następować będą sukcesywnie według potrzeb Zamawiającego po wcześniejszym telefonicznym lub elektronicznym (e-mail) zgłoszeniu Wykonawcy przez Zamawiającego - czas realizacji max. 5 dni roboczych od daty zgłoszenia. Odbiór kruszywa odbywać się będzie w godzinach pracy Urzędu Gminy Brójce. 7. KONTROLA JAKOŚCI 1. Badania przed przystąpieniem do dostaw kruszywa Przed przystąpieniem do dostawy Wykonawca przedstawi wyniki badań kruszywa przeznaczonego do wbudowania lub przedstawi Deklarację Właściwości Użytkowych wystawioną przez kopalnię kruszywa. Badania te powinny obejmować wszystkie właściwości określone w pkt. 2 SIWZ. 2. Badania w czasie dostawy 2.1. Uziarnienie i właściwości kruszywa W trakcie dostawy Zamawiający może wykonać badania kruszyw przeznaczonych do wbudowania. Badania te powinny obejmować wszystkie właściwości określone w pkt. 2 niniejszej SIWZ. Próbki do badań będą pobierane w sposób losowy bezpośrednio w czasie dokonywania dostaw w obecności przedstawiciela Wykonawcy. 8. OBMIAR DOSTAWY 1. Ogólne zasady obmiaru dostawy Ilość dostawy kruszywa zgodna z ilością wykazaną w dokumencie dostawy (Wz). Zamawiający dopuszcza losową kontrolę ilości jednorazowej dostawy kruszywa (ważenie towaru). 2. Jednostka obmiaru Jednostką obmiaru jest Mg (tona) kruszywa drogowego. 9. ODBIÓR DOSTAWY - Warunki dostawy Dostawę uznaje się za zgodną z zamówieniem, jeżeli wszystkie pomiary i badania dały wyniki pozytywne. Wykonawca dla dostarczonego każdorazowo materiału (ujętego w fakturach i dowodach dostawy WZ) zobowiązany jest przedłożyć na żądanie Zamawiającemu certyfikaty, deklaracje zgodności bądź aprobaty techniczne na kruszywo drogowe będące przedmiotem dostawy do wbudowania i stosowania w budownictwie drogowym potwierdzoną przez Producenta (kopalnię). Wraz z każdą dostawą kruszywa Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia Zamawiającemu oryginalnych dokumentów ważenia kruszywa oraz dowodów dostawy WZ. Brak dostarczenia ww. dokumentów daje Zamawiającemu prawo do odmowy odbioru kruszywa. 10. Zgodnie z art. 34 ust. 5 uPzp Zamawiający przy dostawie przedmiotu zamówienia przewiduje wykorzystanie prawa opcji. W ramach realizacji zamówienia Zamawiający zobowiązuje się do zakupu całości zamawianej ilości kruszywa - 1.500 (zamówienie podstawowe). Ponadto Zamawiający zastrzega sobie prawo opcji w ilości do 500 Mg (zamówienie opcjonalne) w ramach posiadanych środków finansowych. Z prawa opcji Zamawiający będzie korzystał w okresie do 10 sierpnia 2016 r. w zależności od jego potrzeb. Zamawiający będzie zamawiał opcję po cenie określonej w Formularzu oferty..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.22.00 - Kruszywo 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.08.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww. warunek jeżeli: wykaże się wykonaniem dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunków wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu do składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że dostawy te zostały wykonane należycie -informację zamieścić w załączniku nr 4.1 do SIWZ, tj.: wykaz wykonanych co najmniej dwóch dostaw kruszywa drogowego w ilości min. 1000 Mg każda dostawa;

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

NIe dotyczy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Czas realizacji dostawy - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że będą to zmiany wynikające z następujących przesłanek: a) zachodzi konieczność zmiany w zakresie kluczowego personelu Wykonawcy i Zamawiającego, za uprzednią zgodą Zamawiającego wyrażoną na piśmie, b) nastąpiła zmiana danych Wykonawcy, np. zmiana adresu, konta bankowego, nr REGON, osób kontaktowych, itp.; c) w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT wynagrodzenie brutto ulegnie zmianie odpowiednio do nowej stawki VAT obowiązującej w dniu wystawienia faktury. d)wystąpienie okoliczności siły wyższej np. niekorzystnych warunków atmosferycznych uniemożliwiających realizację dostawy albo innych zdarzeń wymuszających przerwę w realizacji zamówienia niezależnych od Wykonawcy (np. klęska żywiołowa). 2. Zmiana umowy dokonana z naruszeniem przepisu ust. 1 jest nieważna. 3. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.brojce.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: sekretariat Urzędu Gminy Brójce (pokoj nr 9 - piętro) 95-006 Brójce 39.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.07.2016 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Brójce, 95-006 Brójce 39.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.