Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-01-15
Ząbkowice Śląskie: Wykonanie sieci komputerowej w budynku Starostwa Powiatowego przy ul. Sienkiewicza 11 w Ząbkowicach Śląskich.
Numer ogłoszenia: 10370 - 2015; data zamieszczenia: 15.01.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 385284 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Ząbkowicach Śląskich, ul. Sienkiewicza 11, 57-200 Ząbkowice Śląskie, woj. dolnośląskie, tel. 074 8162800, faks 074 8162850.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie sieci komputerowej w budynku Starostwa Powiatowego przy ul. Sienkiewicza 11 w Ząbkowicach Śląskich..
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: : 1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie sieci komputerowej UTP Kat. 6 wraz z dedykowaną siecią elektryczną w budynku Starostwa Powiatowego przy ul. Sienkiewicza 11 w Ząbkowicach Śl. 2. Zakres prac: - Instalacja okablowania strukturalnego (budowa ciągów teletechnicznych, układanie przewodów kabelkowych), - Montaż szaf dystrybucyjnych wraz z wyposażeniem, - Montaż osprzętu sieci strukturalnej, - Instalacja zasilania komputerów, - Uruchomienie i zaprogramowanie urządzeń aktywnych, - Montaż klimatyzatora, - Wymiana okna w serwerowni, - Demontaż starej sieci komputerowej. 3. Szczegółowo przedmiot zamówienia określa: 1) Projekt wykonawczy część okablowanie strukturalne - zał. nr 12 SIWZ; 2) Projekt wykonawczy część elektryczna - zał. Nr 13 SIWZ; 3) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - zał. nr 14 SIWZ; 4) Pomocniczo przedmiar robót - zał. Nr 15 SIWZ. 4. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszystkich robót niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia, zgodnie zasadami sztuki budowlanej i wiedzy technicznej, niezależnie od tego, czy wynikają one wprost z dokumentów określonych w ust.3.3. 5. Wymagania dotyczące robót: 1) Wszystkie prace winny być wykonane zgodnie z przepisami, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, przepisami bhp, ppoż. oraz poleceniami inspektora nadzoru. 2) Roboty należy prowadzić zgodnie z wymogami i warunkami dokumentacji projektowej określającej przedmiot zamówienia, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych oraz wymogami niniejszej specyfikacji. 6. Wymagania dotyczące materiałów: 1) Użyte materiały winny być w I gatunku jakościowym i wymiarowym, posiadające dopuszczenia do stosowania w budownictwie i zapewniające sprawność eksploatacyjną. 2) Tam, gdzie w projektach budowlanych, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz w pomocniczo w przedmiarach robót, zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 30 ust. 1 - 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. 7. Ustalenia organizacyjne związane wykonaniem zamówienia: 1) Prace budowlane będą wykonywane w czynnym obiekcie administracyjnym. Prace w pomieszczeniach biurowych oraz terminy ich zajęcia do wykonania prac przewidzianych projektem Wykonawca uzgodni z ich użytkownikami. 2) Wykonawca zobowiązany jest każdorazowo (każdego dnia) po zakończeniu prac doprowadzić pomieszczenia do stanu czystości tak, aby funkcjonowanie Starostwa odbywało się bez zakłóceń. 8. Wymagania stawiane Wykonawcy: 1) Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. 2) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia rozumiana, jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia, 9. Możliwość zatrudnienia podwykonawców: Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia przez Wykonawcę wykonania części lub całości zamówienia podwykonawcom, W takim przypadku Wykonawca jest zobowiązany do wskazania w swojej ofercie zakresu zamówienia (robót), których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. 10. Wymagania dotyczące gwarancji: 1) Wykonawca udzieli Zamawiającemu minimalnej gwarancji na przedmiot zamówienia na okres: a. Instalacja okablowania strukturalnego z osprzętem, wyposażenie serwerowni oraz zasilanie komputerów min.60 miesięcy, b. Klimatyzator min.36 miesięcy, c. Okno w serwerowni min. 60 miesięcy, 2) Reklamacje dotyczące stwierdzonych usterek i wad warunkujących użytkowanie sieci komputerowej załatwiane będą z należytą starannością niezwłocznie, bądź w terminie uzgodnionym pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą. 3) Okresy gwarancji udzielane przez Podwykonawców muszą odpowiadać, co najmniej okresowi udzielonemu przez Wykonawców. 4) Warunki gwarancyjne Wykonawca przekaże Zamawiającemu przy odbiorze końcowego robót..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.11.00 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego 45.31.42.00 - Instalowanie linii telefonicznych 45.31.40.00 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych 45.31.43.00 - Instalowanie infrastruktury okablowania 45.31.43.10 - Układanie kabli 45.42.11.32 - Instalowanie okien .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.01.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- F.U.H. EL-WORD Stanisław Siedlik, Skrzyszów 161, 33-156 Skrzyszów, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 221500,45 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 198276,00
Oferta z najniższą ceną: 122877,00 / Oferta z najwyższą ceną: 213023,70
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA I MONTAŻ INSTALACJI FOTOWOLTAICZNEJ W ZAKŁADZIE KARNYM W PRZEMYŚLU
- Budowa systemu oświetlenia na wystawie czasowej oraz zapleczu (etap II) w ramach zadania "Przebudowa i remont sali wystawowej w skrzydle północnym Zamku Lubelskiego"
- Budowa oświetlenia ulicznego na ulicy Rzemieślniczej w Krakowie
- Modernizacja instalacji elektrycznych wewnętrznych w budynku Publicznego Przedszkola nr 11 w Pile wraz z wymianą rozdzielni.
- Rozwój infrastruktury Zakładu - poprzez zagospodarowanie części terenu od strony Pawilonu II SP ZOZ Ośrodka Rehabilitacji w Suwałkach - etap II
- Modernizacja sieci strukturalnej w budynku Oddziału ZUS w Wałbrzychu przy ul. Kasztanowej 1
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.