eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › USŁUGA PRZEGLĄDÓW TECHNICZNYCH, KONSERWACJI, NAPRAW, UTRZYMANIA W STAŁEJ SPRAWNOŚCI EKSPLOATACYJNEJ URZĄDZEŃ SYSTEMU SYGNALIZACJI POŻAROWEJ, SYSTEMÓW KLAP ODDYMIAJĄCYCH, SYSTEMÓW KLAP PRZECIWPOŻAROWYCH, DŹWIĘKOWEGO SYSTEMU OSTRZEGAWCZEGO JAK RÓWNIEŻ MONITOROWANIA SYSTEMU SYGNALIZACJI POŻARU

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-04-26

Kraków: USŁUGA PRZEGLĄDÓW TECHNICZNYCH, KONSERWACJI, NAPRAW, UTRZYMANIA W STAŁEJ SPRAWNOŚCI EKSPLOATACYJNEJ URZĄDZEŃ SYSTEMU SYGNALIZACJI POŻAROWEJ, SYSTEMÓW KLAP ODDYMIAJĄCYCH, SYSTEMÓW KLAP PRZECIWPOŻAROWYCH, DŹWIĘKOWEGO SYSTEMU OSTRZEGAWCZEGO JAK RÓWNIEŻ MONITOROWANIA SYSTEMU SYGNALIZACJI POŻARU
Numer ogłoszenia: 103692 - 2016; data zamieszczenia: 26.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny im. Ludwika Rydygiera w Krakowie spółka z ograniczoną odpowiedzialnością , os. Złotej Jesieni 1, 31-826 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 64 68 502, faks 12 64 68 930.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalrydygier.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Szpital sp. z o.o..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGA PRZEGLĄDÓW TECHNICZNYCH, KONSERWACJI, NAPRAW, UTRZYMANIA W STAŁEJ SPRAWNOŚCI EKSPLOATACYJNEJ URZĄDZEŃ SYSTEMU SYGNALIZACJI POŻAROWEJ, SYSTEMÓW KLAP ODDYMIAJĄCYCH, SYSTEMÓW KLAP PRZECIWPOŻAROWYCH, DŹWIĘKOWEGO SYSTEMU OSTRZEGAWCZEGO JAK RÓWNIEŻ MONITOROWANIA SYSTEMU SYGNALIZACJI POŻARU.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: III. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 1. Przedmiotem zamówienia jest: świadczenie usługi przeglądów technicznych, konserwacji, napraw, utrzymania w stałej sprawności eksploatacyjnej urządzeń systemu sygnalizacji pożarowej, systemów klap oddymiających, systemów klap przeciwpożarowych, dźwiękowego systemu ostrzegawczego jak również monitorowania systemu sygnalizacji pożaru w Szpitalu Specjalistycznym im. Ludwika Rydygiera w Krakowie. 2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych, 3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 4. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w załączniku nr 1 do SIWZ - zostaną odrzucone. 5. Pozostałe warunki zamówienia określa projekt umowy stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ. 6. Zakres usługi oraz wykaz urządzeń objętych niniejszym zamówieniem zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. 7. Po wykonaniu przeglądów technicznych i konserwacji lub napraw Wykonawca zobowiązany jest: - sporządzić protokół, sprawdzenia systemu i urządzeń oraz przekazać go Zamawiającemu wraz z fakturą. - dokonać wpisu w książce przeglądów instalacji, która znajduje się w Centralnej Dyspozytorni Szpitala. W książce należy odnotować wszystkie zdarzenia związane z instalacją. Protokół z każdej kontroli okresowej powinien być wystawiony na piśmie i podpisany przez uprawnione osoby..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.70.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: NIE WYMAGA

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie warunku wskazanego w punkcie VI. 1.a Zamawiający wymaga posiadania uprawnień do wykonywania działalności lub czynności w zakresie konserwacji urządzeń przeciwpożarowych. Ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia, zawartego w ofercie załącznik nr 2 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie warunku wskazanego w punkcie VI. 1.b Zamawiający wymaga posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia w zakresie konserwacji urządzeń przeciwpożarowych. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę oświadczenia zawartego w ofercie załącznik nr 2 do SIWZ oraz wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia tj. w przeprowadzaniu przeglądów, konserwacji i napraw SSP, DSO, Systemów Oddymiania i Klap Przeciwpożarowych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, dat wykonania i usługobiorców minimum 2 usługi oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane należycie minimum 2 dokumenty- załącznik nr 3 do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie warunku wskazanego w punkcie VI. 1.c Zamawiający wymaga dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia zawartego w ofercie załącznik nr 2 do SIWZ oraz wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności - według załącznika nr 4 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie warunku wskazanego w punkcie VI. 1.c Zamawiający wymaga dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia zawartego w ofercie załącznik nr 2 do SIWZ oraz wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności - według załącznika nr 4 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie warunku wskazanego w punkcie VI.1d Zamawiający wymaga znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej wykonanie zamówienia. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę oświadczenia zawartego w ofercie załącznik nr 2 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Dział VIII pkt. 3 SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, z zastrzeżeniem zapisów ust. 2 niniejszego paragrafu. 2. Zleceniodawca przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w zakresie: - terminów wykonania usług, - zakresu świadczonych usług w związku ze zmianami organizacyjnymi leżącymi po stronie Zleceniodawcy. 3. Powyższe zmiany nie mogą być niekorzystne dla Zleceniodawcy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalrydygier.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Specjalistyczny im. Ludwika Rydygiera w Krakowie sp. z o.o. Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia Adres : 31-826 Kraków, os. Złotej Jesieni 1.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.05.2016 godzina 09:00, miejsce: Dziennik Podawczy Szpitala Specjalistycznego im. Ludwika Rydygiera w Krakowie, 31-826 Kraków os. Złotej Jesieni 1. pokój nr 238.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.