eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Budowa nowej siedziby Komisariatu Policji w Wisznicach

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2017-07-04

Ogłoszenie nr 103663 - 2017 z dnia 2017-07-04 r.

Lublin: Budowa nowej siedziby Komisariatu Policji w Wisznicach
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 517385-N-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji w Lublinie, krajowy numer identyfikacyjny 43068905200000, ul. ul. Narutowicza 73, 20019 Lublin, państwo Polska, woj. lubelskie, tel. 815 354 606, faks 815 354 313, e-mail zamowienia@lu.policja.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja rządowa terenowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa nowej siedziby Komisariatu Policji w Wisznicach

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

41/19/17/SZP/B

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z budową nowej siedziby Komisariatu Policji w Wisznicach na działce w obrębie ewidencyjnym Nr 0014 Wygoda oznaczonej w ewidencji gruntów jako działka nr 128/14 o pow. 0,4180 ha., w tym budowa budynku administracyjno-biurowego, budynku magazynowego z osłoną śmietankową, wiaty garażowej, zagospodarowaniem terenu oraz sieci przyłączy sanitarnych i energetycznych. 2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawarty został w dokumentacji projektowej, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) oraz we wzorze umowy. (stanowiący załącznik do SIWZ). Za ujęcie wszystkich prac ponosi odpowiedzialność tylko i wyłącznie Wykonawca. 3. W ramach zadania Wykonawca zobowiązuje do zorganizowania i przeprowadzenia wszelkich działań i robót budowlanych wymaganych dla realizacji przedmiotu umowy, w tym wykonanie: a) wykonanie robót budowlanych objętych zamówieniem, b) uzyskanie pozwolenia na użytkowanie (w zakresie koniecznym do wykonania przedmiotu umowy). inwentaryzacji, dokumentacji powykonawczej w tym: protokołów z prób i badań urządzeń i instalacji wewnętrznych i doziemnych, kominiarskich, kontrolnych badań wody, instrukcji użytkowania i ochrony ppoż. 4. Zamawiający wymaga akceptacji wzoru umowy w całości - załącznik do SIWZ. 5. Wykonawca powinien zapoznać się z dokumentacja projektową, STWiOR uwzględnić w ofercie wszystkie zawarte w niej wymogi. 6. Wykonawca winien przed złożeniem oferty zapoznać się z warunkami lokalizacyjno - terenowymi placu budowy, niezbędną dokumentacją, wymogami określonymi w dokumentacji przetargowej i innymi możliwymi do przewidzenia warunkami, dokonać wizji lokalnej i uwzględnić je w wynagrodzeniu, 7. Zamawiający przed terminem składania ofert umożliwi na wniosek Wykonawcy dokonanie wizji lokalnej w celu prawidłowego sporządzenia oferty. 8. Wykonawca przystępując do postępowania przetargowego uzyskał wszelkie niezbędne informacje co do ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności jakie mogą mieć wpływ na ofertę przetargową i bierze pełną odpowiedzialność za odpowiednie wykonanie przedmiotu umowy. 9. Wykonawca wykona na swój koszt wszystkie pomiary, analizy oraz badania konieczne do przeprowadzenia w celu realizacji zadania. 10. Cena oferty jest ceną ryczałtową stanowiącą wynik kalkulacji własnej Wykonawcy dokonanej na podstawie załączonej dokumentacji projektowej, STWiOR oraz dokumentów towarzyszących. Wyliczenia ceny ryczałtowej, Wykonawca dokonuje kierując się własną oceną, doświadczeniem i wiedzą. Wykonawca przed złożeniem oferty ma obowiązek wykonania obmiarów z natury. W cenie robocizny, materiałów i sprzętu należy uwzględnić wszystkie koszt narzutów 11. Wykonawca zobowiązuje się na zasadach określonych w umowie do przejęcia odpowiedzialności i udzielenia gwarancji oraz rękojmi z tytułu wad przedmiotu umowy. 12. Zamawiający wymaga od Wykonawcy ujęcia w ofercie wszystkich kosztów niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia związanych z wykonaniem robót budowlanych. Za prawidłowe oszacowanie tych kosztów odpowiedzialność ponosi tylko i wyłącznie Wykonawca 13. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca podczas przygotowania oferty oparł swoją wiedzę na danych przekazanych przez Zamawiającego, na własnej fachowej analizie i doświadczeniu oraz badaniach, odkrywkach i wizji nieruchomości. 14. Wykonawca musi mieć dostęp lub dysponować środkami finansowymi wystarczającymi do realizacji przedmiotu umowy. 15. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek. 16. Zgodnie z treścią art. 29 ust. 3a ustawy Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób (pracownicy fizyczni) wykonujący pracę pod kierownictwem kierownika budowy, kierownika robót lub Wykonawcy przy czynnościach: o wykonanie robót przygotowawczych, rozbiórkowych i ziemnych, przygotowanie terenu pod budowę, o wykonanie robót zbrojarskich, betonowych, murarskich, dekarskich o wykonanie instalacji okien i drzwi, o wykonanie robót wykończeniowych wnętrz, o wykończenie elewacji, o wykonanie robót związanych z budową przyłączy, instalacji doziemnych wodociągowych i kanalizacyjnych, wykonanie robót związanych z budową instalacji wewnętrznych wodociągowych, kanalizacyjnych, grzewczych, odpowietrzających, spalinowych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych, wykonanie montażu armatury i urządzeń wodociągowych, kanalizacyjnych, grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych, wykonanie montażu urządzeń i systemów energetyki odnawialnej, o wykonanie robót branży elektrycznej, wykonanie oświetlenia, wykonanie zasilania urządzeń, wykonanie instalacji odgromowej, wykonanie robót branży teletechnicznej, wykonanie zasilenia awaryjnego, o wykonanie prac porządkowych, o wykonanie podbudów, nawierzchni, o wykonanie uprzątnięcia placu budowy, o wykonanie nasadzeń zieleni. Obowiązek zatrudniania na podstawie umowy o pracę dotyczy także Podwykonawców. Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące Podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób wykonujących wskazane wyżej czynności. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnoście spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane powyżej czynności. Szczegółowe zasady dokumentowania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę oraz kontrolowanie tego obowiązku przez Zamawiającego zawarto we wzorze umowy. 17. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań (art. 36 ust. 2 pkt. 8a ustawy) Zamawiający zamieścił w § 2 ust. 5 wzoru umowy. 18. Postanowienia o zasadach wprowadzania odpowiednich zmian wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w okolicznościach o których mowa w art. 142 ust. 5 ustawy zostały ujęte we wzorze umowy - § 18 ust. 2 - 23. 19. Termin płatności faktury VAT - 30 dni od daty złożenia prawidłowo wystawionej faktury VAT wraz z dokumentami określonymi we wzorze umowy, forma płatności - przelew, zgodnie z umową.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:


II.5) Główny Kod CPV: 45111200-0
Dodatkowe kody CPV: 45216110-8, 45111291-4,

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/06/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT3580813.01
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
, , , , , kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 4404400.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 4404400.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 4493754.51
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.