eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › REMONT INSTALACJI SANITARNYCH W BUDYNKU NR 69

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-07-03

Ogłoszenie nr 103563 - 2017 z dnia 2017-07-03 r.

Warszawa: REMONT INSTALACJI SANITARNYCH W BUDYNKU NR 69
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 72295-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojskowa Akademia Techniczna, krajowy numer identyfikacyjny 121229000, ul. gen Sylwestra Kaliskiego 2, 00-908 Warszawa, państwo Polska, woj. mazowieckie, tel. +48261837865, faks +48261839723, e-mail dzp@wat.edu.pl
Adres strony internetowej (URL): www.wat.edu.pl
Adres profilu: www.wat.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Uczelnia publiczna

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

REMONT INSTALACJI SANITARNYCH W BUDYNKU NR 69

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

57/DIR/2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest remont instalacji sanitarnych w budynku 69. I Zakres robót sanitarnych: - Wykonanie odciągu mechanicznego z nad stołu spawalniczego pomieszczenia warsztatów. - Wymiana instalacji kanalizacji sanitarnej. - Wymiana instalacji centralnego ogrzewania oraz podłączenie istniejącego węzła cieplnego. - Wymiana wewnętrznej instalacji cieplej wody użytkowej, cyrkulacji, zimnej wody oraz podłączenie istniejącego węzła. - Montaż klimatyzacji w pomieszczeniu nr 6. II Zakres robót budowlanych: - Demontaż i ponowny montaż uprzednio zdemontowanego sufitu podwieszanego. - Zamurowanie otworów w ścianach po zdemontowanych wspornikach grzejnikowych. - Uzupełnienie tynków wewnętrznych kat. III na ścianach. - Przygotowanie powierzchni pod malowanie farbami emulsyjnymi. - Malowanie dwukrotne powierzchni ścian i sufitów farbami emulsyjnymi. - Naprawa posadzek w miejscach demontażu rur instalacji c.o. - Skucie wykładziny ściennej z płytek ceramicznych. - Licowanie ścian płytkami glazurowanymi o wym. 20X20 cm. - Montaż uprzednio zdemontowanej zabudowy toalet z płyt MDF. - Skucie posadzki cementowej wraz z płytkami w pomieszczeniach sanitariatów. - Rozbiórka posadzki w pozostałych pomieszczeniach. - Rozbiórka podłoża betonowego. - Wykopy nieumocnione o ścianach pionowych - usunięcie z budynku gruzu i ziemi. - Wykonanie zagęszczonej podsypki z pospółki. - Wykonanie podkładów z suchego betonu na podłożu gruntowym. - Roboty uzupełniające przy wykonywaniu izolacji i uszczelnień - wykonanie fasety uszczelniającej. - Gruntowanie podłoży, powierzchnie poziome - gruntowanie powierzchni betonowej emulsją asfaltowo-anionową. - Izolacje przeciwwodne powierzchni poziomych papą termozgrzewalną. - Wykonanie izolacji cieplnej z płyt styropianowych typu EPS100 - izolacja pozioma na sucho. - Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej i przeciwwodnej z folii polietylenowej szerokiej poziome podposadzkowe. - Wykonanie dylatacji wylewki cementowej od ścian przy pomocy styropianu ekstrudowanego gr. 2 cm. - Wykonanie warstw wyrównawczych pod posadzki - wylewka cementowa gr. 20 mm zbrojona siatką zbrojeniową do wylewek. - Gruntowanie podłoży - powierzchnie poziome, gruntowanie posadzki cementowej. - Wykonanie posadzek jednobarwnych z płytek gresu, płytki o wym. 25X25 cm. - Mechaniczne przebijanie otworów w stropach betonowych o długości przebicia do 40 cm, śr. rury do 110 mm. - Naprawa i uszczelnienie otworów w stropach betonowych. - Wywóz gruzu z terenu rozbiórki na odległość 30 km wraz z rozładunkiem na wysypisku (z opłatą za składowanie gruzu wraz z utylizacją). III Zakres robót elektrycznych: - Montaż listew elektroinstalacyjnych z PCW, przykręcane do tynku/betonu. - Wykonanie przepustów pod instalacje elektryczną w ścianie i w stropie. - Ułożenie przewodów 3x2.5 mm2 i 5x1.5 mm5 w listwach elektroinstalacyjnych. - Montaż aparatów modułowych w tablicach elektrycznych. - Zamocowanie i podłączenie regulatora prędkości obrotowej. - Podłączenie wentylatora dachowego. - Podłączenie jednostki wewnętrznej i zewnętrznej klimatyzatora. - Umocowanie oraz podłączenie rozłącznika/wyłącznika remontowego, na jednostce zewnętrznej klimatyzatora. - W pomieszczeniach 4-ch remontowanych sanitariatach wymienić instalacje elektryczną 3x2.5mm2 zasilającą gniazda 230V oraz zamontować nowe gniazda. - W pomieszczeniu budynku doprowadzić zasilanie elektryczne do projektowanych 2-ch kurtyn powietrznych oraz sterownika naściennego WING. - Montaż aparatów elektrycznych zabezpieczeniowych dla kurtyn powietrznych. - Wykonanie pomiarów elektrycznych dla wykonanych robót elektrycznych. - Wykonanie dokumentacji powykonawczej elektrycznej.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45351000-2
Dodatkowe kody CPV: 45450000-6, 45311200-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/06/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT423058.36
Walutapln


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
INARBUD Sp. z o. o., , ul. Słowicza 17, 07-200, WYSZKÓW, kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa: PL
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa: PL

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 442787.03
Oferta z najniższą ceną/kosztem 442787.03
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 465801.00
Waluta: pln


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.