Łódź: Wymiana okien w budynku Urzędu Miasta Łodzi
przy ul. Sienkiewicza 5
Numer ogłoszenia: 103358 - 2007; data zamieszczenia: 19.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Łodzi, ul. Piotrkowska 104, 90-004 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6384888; 6384895, fax 042 6384242.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.uml.lodz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana okien w budynku Urzędu Miasta Łodzi przy ul. Sienkiewicza 5.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wymiana okien w budynku Urzędu Miasta Łodzi przy ul. Sienkiewicza 5
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Oryginalny kod CPV: 45.42.11.25 - Instalowanie okien z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.32 - Instalowanie okien .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności. 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art . 24 ust.1 i 2 ustawy. 5) Udzielą gwarancję na okres minimum 8 lat. 2. Sposób dokonywania oceny spełnienia w/w warunków: ad 1) warunek spełniają Wykonawcy, którzy prowadzą działalność gospodarczą zgodną z przedmiotem zamówienia; ad 2) > warunek spełniają wykonawcy, którzy przedstawią wykaz wykonanych robót w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; > dysponują osobami posiadającymi wymagane uprawnienia do wykonania zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; ad 3) warunek spełniają wykonawcy, którzy posiadają polisę lub inny dokument potwierdzający że są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności; ad 4) warunek spełniają wykonawcy, którzy załączą do oferty oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i dokumenty wymienione w części punkcie F, ad 5) warunek spełniają wykonawcy, którzy załączą do oferty oświadczenie o okresie gwarancji.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenia, (zał. 1): o spełnieniu warunków zawartych w art. 22 ust. 1 ustawy o nie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert lub określona aktualność przez organ wystawiający powyższy dokument. 3. W przypadku, jeżeli Wykonawcy wspólnie będą ubiegać się o udzielenie zamówienia, ustanowią pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego i przedstawią pełnomocnictwo. Wykonawcy ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 2. Oświadczenie o okresie udzielonej gwarancji. 3. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 4. Kserokopie posiadanych uprawnień budowlanych oraz zaświadczenie przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa osoby pełniącej funkcję kierownika robót ze strony Wykonawcy. 6. Kserokopie polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności obejmującej okres realizacji prac. 6.1. w przypadku załączenia dokumentu zawartego na okres krótszy, do oferty należy dołączyć zobowiązanie o przedłużeniu ważności ubezpieczenia, 6.2. w przypadku, gdy Wykonawca nie posiada ubezpieczenia OC, do oferty należy dołączyć zobowiązanie mówiące o ubezpieczeniu robót przed podpisaniem umowy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uml.lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie zamawiającego, pok. 063.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.07.2007 godzina 14:00, miejsce: w siedzibie zamawiajacego pok. 063.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- ZP/4/2024 dostawa Spektrofluorymetru dla Instytutu Technologii i Analizy Żywności Wydziału BiNOŻ
- Usługa kompleksowego mycia okien w Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowym Inspektoracie Pracy w Łodzi oraz oddziałach w Piotrkowie Trybunalskim, Kutnie, Sieradzu i Skierniewicach
- 13/2024 "Sukcesywne dostarczanie leków różnych" do Miejskiego Centrum Medycznego im. dr Karola Jonschera w Łodzi
- DEA OZPA 272.8.2024 Dostawa testów diagnostycznych i kontrolnych do analiz mikrobiologicznych
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym dla Łódzkiego Oddziału Regionalnego ARiMR i 21 Biur Powiatowych ARiMR w województwie łódzkim
- Dostawa oprogramowania i licencji dostępowych na potrzeby Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozszczelnienie placu z wykorzystaniem wód opadowych i zielono niebieskiej infrastruktury wraz z przebudową pawilonów rozbudową zadaszeń i infrastrukturą towarzyszącą w ramach modernizacji Targowiska
- "Przebudowa obiektu na potrzeby PNCW i PSG w m. Słubice"
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: S. Noakowskiego 10 m 55, Bednarska 23 m 29 (w podziale na 2 części)
- Wymiana okien połaciowych w budynku Placówki Opiekuńczo-Wychowawczej w Suwałkach
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: Nowogrodzka 18 m 17, Mokotowska 24 m 39, Plac Zbawiciela 5 m 13
- PRZEBUDOWA SZKOLNEGO BASENU PRZY SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 28 W BYTOMIU
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.