eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Częstochowa › Opracowanie uwierzytelnionych map z geodezyjnym projektem podziału nieruchomości położnych w gminach Olsztyn i Janów - 2 części

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-06-24

Częstochowa: Opracowanie uwierzytelnionych map z geodezyjnym projektem podziału nieruchomości położnych w gminach Olsztyn i Janów - 2 części
Numer ogłoszenia: 103353 - 2016; data zamieszczenia: 24.06.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Częstochowski , ul. Jana III Sobieskiego 9, 42-200 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 034 3229100, 3229126, faks 034 3229111.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czestochowa.powiat.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie uwierzytelnionych map z geodezyjnym projektem podziału nieruchomości położnych w gminach Olsztyn i Janów - 2 części.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie uwierzytelnionych map z geodezyjnym projektem podziału nieruchomości położonych w gminie Olsztyn oraz gminie Janów Powiatu Częstochowskiego w podziale na 2 części tj.: CZĘŚĆ 1 - gmina Olsztyn, obręb Olsztyn: CZĘŚĆ 2 - gmina Janów, obręb Ponik. Szczegółowe informacje znajdują się w specyfikacji istotnych warunków zamówienia..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.50.00-1, 71.22.22.00-2, 71.35.40.00-4, 70.00.00.00-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 21.10.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony, jeśli Wykonawca oświadczy, iż spełnia warunek dot. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Ocena będzie dokonana na podstawie właściwego oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony, jeśli Wykonawca oświadczy, iż spełnia warunek dot. posiadania wiedzy i doświadczenia do realizacji przedmiotowego zamówienia. Ocena będzie dokonana na podstawie właściwego oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ,

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena będzie dokonana na podstawie właściwego oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ,

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony, jeśli Wykonawca oświadczy, iż spełnia warunek dot. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania przedmiotowego zamówienia tj. osobami posiadającymi uprawnienia zawodowe z zakresu 2 -go w dziedzinie geodezji i kartografii. Ocena będzie dokonana na podstawie właściwego oświadczenia dotyczącego wymaganych uprawnień osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ, oraz na podstawie właściwego oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ;

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony, jeśli Wykonawca oświadczy, iż spełnia warunek dot. sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej mu na realizację przedmiotowego zamówienia. Ocena tego warunku będzie dokonana na podstawie właściwego oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Ponadto do oferty należy dołączyć: - druk oferty zgodny ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ - pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie (jeżeli dotyczy), - pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisującej ofertę i oświadczenia (jeśli uprawnienie tych osób nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 94
  • 2 - Termin wykonania zamówienia - 6

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartych umów w stosunku do oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Warunki takiej zmiany: zmiana terminu wykonania przedmiotu zamówienia wynikająca z przyczyn niezależnych od Wykonawcy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-czestochowski.4bip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Częstochowie ul. Jana III Sobieskiego 9 42-217 Częstochowa lub mailem: przetargi@czestochowa.powiat.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.07.2016 godzina 11:30, miejsce: Starostwo Powiatowe w Częstochowie ul. Jana III Sobieskiego 9 42-217 Częstochowa, pok. nr 3.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: CZĘŚĆ 1 gmina Olsztyn, obręb Olsztyn.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Opracowanie 8 egzemplarzy uwierzytelnionych map z geodezyjnym projektem podziału nieruchomości położonej w gminie Olsztyn, obręb Olsztyn, oznaczonej jako działka nr 2164/4, k.m. 14 o pow. 0,3500 ha, w celu wydzielenia z niej działek przeznaczonych do zwrotu na rzecz spadkobierców byłych właścicieli. Wydzielenie ww. działki następuje w celu realizacji przepisu art. 136 ust. 3 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (tekst jednolity Dz. U. z 2015 r., poz. 1774 z późn. zm.) o zwrocie wywłaszczonej nieruchomości. Projekt podziału powinien być uzgodniony z Zamawiającym. Przy czynnościach związanych z wydzieleniem, Wykonawca zapewni udział wnioskodawców postępowania o zwrot. Przedmiotowa nieruchomość została wywłaszczona, na rzecz Skarbu Państwa decyzją Naczelnika Gminy Olsztyn z dnia 06.04.1977 r., nr 8221/46/77, z przeznaczeniem pod zabudowę ośrodka rekreacyjnego. Z granicami nieruchomości, geodeta zapozna strony prowadzonego przez Starostę Częstochowskiego postępowania, dot. zwrotu na rzecz spadkobierców poprzednich właścicieli ww. nieruchomości. Sporządzi stosowne protokół z tych czynności. Po wydaniu w sprawie ostatecznej decyzji, Wykonawca wykona również stabilizację granic z udziałem zainteresowanych stron oraz sporządzi stosowny protokół z tych czynności, co będzie miało miejsce po zakończeniu umowy. 2) Opracowanie 8 egzemplarzy uwierzytelnionych map z geodezyjnym projektem podziału nieruchomości położonej w gminie Olsztyn, obręb Olsztyn, oznaczonej jako działka nr 2166/4, k.m. 14 o pow. 1,1100 ha, w celu wydzielenia z niej działek przeznaczonych do zwrotu na rzecz spadkobierców byłych właścicieli. Wydzielenie ww. działki następuje w celu realizacji przepisu art. 136 ust. 3 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (tekst jednolity Dz. U. z 2015 r., poz. 1774 z późn. zm.) o zwrocie wywłaszczonej nieruchomości. Projekt podziału powinien być uzgodniony z Zamawiającym. Przy czynnościach związanych z wydzieleniem, Wykonawca zapewni udział wnioskodawców postępowania o zwrot. Przedmiotowa nieruchomość została wywłaszczona, na rzecz Skarbu Państwa decyzją Naczelnika Gminy Olsztyn z dnia 06.04.1977 r., nr 8221/24/77, z przeznaczeniem pod zabudowę ośrodka rekreacyjnego. Z granicami nieruchomości, geodeta zapozna strony prowadzonego przez Starostę Częstochowskiego postępowania, dot. zwrotu na rzecz spadkobierców poprzednich właścicieli ww. nieruchomości. Sporządzi stosowne protokół z tych czynności. Po wydaniu w sprawie ostatecznej decyzji, Wykonawca wykona również stabilizację granic z udziałem zainteresowanych stron oraz sporządzi stosowny protokół z tych czynności, co będzie miało miejsce po zakończeniu umowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.50.00-1, 71.22.22.00-2, 71.35.40.00-4, 70.00.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 94
    • 2. Termin wykonania zamówienia - 6

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: CZĘŚĆ 2 - gmina Janów, obręb Ponik.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie po 5 egzemplarzy uwierzytelnionych map z geodezyjnym projektem podziału nieruchomości położonych w gminie Janów, obręb Ponik, oznaczonych jako działka: - nr 298 k.m. 2 o pow. 1,4872 ha, - nr 299 k.m.2 o pow. 3,5750 ha, stanowiących własność Skarbu Państwa, w celu realizacji przepisu art. 13 ust. 2 ustawy z dnia 19 października 1991 r. o gospodarowaniu nieruchomościami rolnymi Skarbu Państwa (tekst jednolity z 2015 r., poz. 1014 z późn. zm.), tj. oddzielenia nieruchomości rolnej od leśnej, zgodnie z planem zagospodarowania przestrzennego Gminy Janów obowiązującym na dzień 30.06.2000 r. oraz na dzień 01.01.1992 r., wraz z propozycją wskazania i wydzielenia dostępu do drogi dla każdej wydzielonej działki rolnej. Projekt podziału powinien być uzgodniony z Zamawiającym. Po wydaniu w sprawie ostatecznej decyzji zatwierdzającej podział nieruchomości, Wykonawca zobowiązany będzie na wezwanie do stabilizacji punktów granicznych, co będzie miało miejsce po zakończeniu umowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.50.00-1, 71.22.22.00-2, 71.35.40.00-4, 70.00.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.10.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 94
    • 2. Termin wykonania zamówienia - 6

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.