To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-07-03
Ogłoszenie nr 103276 - 2017 z dnia 2017-07-03 r.
Pawłów: Wykonanie placu zabaw i siłowni zewnętrznej z odwodnieniem i oświetleniem terenu przy Zespole Szkół w Rzepinie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 518954-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 88878 - 2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pawłów, krajowy numer identyfikacyjny
29101058200000, ul.
Pawłów 56a
,
27225
Pawłów, państwo
Polska, woj.
świętokrzyskie, tel.
412 721 670, faks
412 721 679, e-mail
sekretarz@gmina-pawlow.pl
Adres strony internetowej (URL): https://pawlow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie placu zabaw i siłowni zewnętrznej z odwodnieniem i oświetleniem terenu przy Zespole Szkół w Rzepinie
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):IGKiP.271.3.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu: - placu zabaw wraz z montażem urządzeń zabawowych; - siłowni na świeżym powietrzu; - kanalizacji deszczowej; - oświetlenia terenu. Teren przewidziany pod realizację inwestycji położony jest w obrębie Zespołu Szkół w Rzepinie na działkach o nr ewid. 533 i 705 w Rzepinie Drugim (gmina Pawłów, powiat starachowicki, woj. świętokrzyskie). Część działki na której usytuowano plac zabaw należy ukształtować do rzędnej podstawowej terenu 258,00 m n.p.m. Część wschodnia i zachodnia działki mieści ciąg pieszy o zmiennych poziomach ze względu na ukształtowanie działki. Plac zabaw dla dzieci będzie miał wymiary 20,0m x 14,0m (280,00m2). Plac zabaw posiada zaprojektowany spadek 0,5% w kierunku wschodnim. Pod poszczególne elementy placów zabaw dla dzieci przyjęto wykonanie nawierzchni syntetycznej (bezpiecznej) z obramowaniem obrzeżami elastycznymi. Przewiduje się zastosowanie urządzeń zabawowych o konstrukcji drewnianej, mocowanych do podłoża na stalowych kotwach (metalowych dystansach), dzięki którym belki nie są narażone na korozję w styku z podłożem. W zastosowanych zestawach drewnianych konstrukcja urządzeń wykonywana z odpowiednio wyselekcjonowanego drewna sosnowego z cięcia krzyżowego lub klejonego warstwowo. Urządzenia treningowe modułowe do ćwiczeń, przeznaczone do instalacji i użytkowania na dworze. Urządzenia modułowe pozwalające na dowolną konfigurację dwóch urządzeń po obu stronach jednego słupa nośnego. Odwodnienie terenu będzie polegało na odprowadzeniu wód systemem rur drenażowych do istniejącej kanalizacji deszczowej. Zastosowano rury drenażowe z filtrem z włókien syntetycznych o średnicach w zakresie 75-126 mm. Całość warstwy drenarskiej należy zabezpieczyć od góry i od dołu geowłókniną. Projektowane oświetlenie zasilane będzie z istniejącej w budynku Zespołu Szkół w Rzepinie tablicy głównej. Moc maksymalna pokryta jest z istniejącego limitu, gdyż oświetlenie wykorzystywane będzie w godzinach, w których w szkole działa minimalna ilość odbiorników. Dane energetyczne: Napięcie zasilania - 230/400 V, 50 Hz; System pracy - TN-S; Ochrona dodatkowa - szybkie wyłączenie zasilania; Moc zainstalowana wynosi 2,9 kW; Moc maksymalna wynosi 2,9 kW. Planowane roboty będą ponadto obejmowały: - Roboty przygotowawcze; - Roboty ziemne; - Budowę ogrodzenia; - Budowę dojść i schodów; - Wykonanie nawierzchni poliuretanowej i nawierzchni trawiastej; - Montaż elementów małej architektury siłowni zewnętrznej i placu zabaw. Zakres prac obejmuje ponadto obsługę geodezyjną. Wykonawca ujmie w kosztach ogólnych: 1.Kompleksową obsługę geodezyjną, 3 egz. inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej (w tym 1 egz. na nośniku elektronicznym). Format i zawartość plików w postaci wektorowej. Format plików to DWG lub DXF. 2.Wykonanie dokumentacji powykonawczej. Dla projektowanej inwestycji zapewnione jest: - włączenie do istniejącej sieci elektro-energetycznej niskiego napięcia - na dotychczasowych zasadach - odprowadzenie wód deszczowych - powierzchniowo na teren działki własnej oraz częściowo przez drenaż wgłębny przez istniejącą instalację kanalizacji deszczowej do przydrożnych rowów na dotychczasowych zasadach; - dojazd do nieruchomości z drogi wojewódzkiej - poprzez istniejące zjazdy - na dotychczasowych zasadach. Inwestycja nie oddziałuje negatywnie na środowisko (hałas, wibracje, itp.). Przedmiot zamówienia i standardy jakościowe szczegółowo określa projekt budowlany, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (STWiOR), przedmiar robót. Zaleca się by wykonawca zapoznał się z lokalizacją inwestycji w terenie. Przy prowadzeniu prac ziemnych należy zwrócić szczególną uwagę na granice działki inwestora. Wszystkie zaplanowane prace muszą być prowadzone w nieprzekraczalnych granicach działki inwestora. Przy realizacji inwestycji konieczne będą prace ziemne - wyrównanie terenu. Prace objęte przedmiotem zamówienia winny być wykonane zgodnie z dokumentacją projektową, warunkami zawartymi w SIWZ, wzorem umowy oraz z obowiązującymi przepisami, normami i zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, należytą starannością w ich wykonywaniu, bezpieczeństwem, dobrą jakością i właściwą organizacją. Wszystkie zastosowane materiały powinny odpowiadać obowiązującym normom oraz posiadać wymagane atesty i certyfikaty oraz nie mogą stanowić zagrożenia dla higieny i zdrowia użytkowników wg wymogów ustawy z dnia 7 lipca 1994 "Prawo budowlane" roku. W zależności od zastosowanych materiałów należy bezwzględnie przestrzegać technologii i wymagań producentów. Przed odbiorem końcowym należy przedstawić komplet certyfikatów PZH i załączyć je do dokumentacji odbiorowej. Uwaga! Wskazana w projekcie budowlanym inwestycja "Budowa zespołu boisk sportowych oraz placu zabaw wraz z siłownią zewnętrzną przy Zespole Szkół w Rzepinie" realizowana będzie wieloetapowo. Niniejsze postępowanie obejmujące wykonanie placu zabaw i siłowni zewnętrznej z odwodnieniem i oświetleniem terenu stanowi jej drugi etap (w załączeniu dokumentacja dotycząca realizacji tego etapu). Niniejsze postępowanie nie obejmuje budowy boiska piłkarskiego, boiska wielofunkcyjnego (siatkówka i koszykówka) o nawierzchni poliuretanowej wraz z niezbędnym wyposażeniem i ogrodzeniem oraz wykonaniu utwardzonych dojść do obiektu na działkach o nr ewid. 533 i 705 - oznaczonej Nr 2 na projekcie zagospodarowania działki. Uwaga! Zamawiający wymaga gwarancji i rękojmi min. 3 lata (36 miesięcy). Wykonawca zapewni konserwację nawierzchni syntetycznej zgodnie z zaleceniami producenta (lecz nie mniej niż 2 razy w roku) w okresie gwarancji. Ważne! W przypadku wystąpienia w materiałach przetargowych jednoznacznych nazw wyrobów budowlanych lub urządzeń wskazujących na producenta i konkretnych typów katalogowych - wszystkie takie nazwy każdorazowo należy czytać z klauzulą "lub równoważne" o takich samych lub nie gorszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz estetycznych. Jeżeli w w/w dokumentach podano konkretne typy materiałów, wyrobów i urządzeń, należy to traktować jako pomocnicze wskazanie minimalnego poziomu jakościowego (standardu). Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów jakościowych i cech użytkowych co najmniej na poziomie wskazanego produktu. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów uwiarygadniających te materiały lub urządzenia w celu udowodnienia, że oferowane parametry jakościowe i cechy użytkowe są równoważnie lub lepsze od złożonych w dokumentacji. Udowodnienie, że zastosowane materiały, przedmioty lub towary mają parametry równe lub lepsze niż materiały, przedmioty lub towary powołane w opisie przedmiotu zamówienia spoczywa na Wykonawcy. Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45212200-8
Dodatkowe kody CPV:
45111200-0,
45112000-5,
45113000-2,
45342000-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/06/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT688932.94 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 669791.24 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.