eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olkusz › Remont mieszkań komunalnych w Olkuszu

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-04-26

Olkusz: Remont mieszkań komunalnych w Olkuszu
Numer ogłoszenia: 103018 - 2016; data zamieszczenia: 26.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto i Gmina Olkusz , ul. Rynek 1, 32-300 Olkusz, woj. małopolskie, tel. 32 626 01 00 w.311, 626 01 61, faks 32 626 01 03, 626 02 34.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umig.olkusz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont mieszkań komunalnych w Olkuszu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie remontu w mieszkaniach, w Olkuszu przy ul. J. Kantego 9/5; K.K. Wielkiego 70/1; Witosa 4/6; M.C Skłodowskiej 5A/2, polegającego na odnowieniu lokali w sposób umożliwiający przedstawienie propozycji najmu z podziałem na zadania: Zadanie 1 - Remont mieszkania przy ul. J. Kantego 9/5 i przy ul. Witosa 4/6 Zadanie 2 - Remont mieszkania przy ul. K.K. Wielkiego 70/1 Zadanie 3 - Remont mieszkania przy ul. M.C. Skłodowskiej 5A/2 1. W mieszkaniu przy ul. J.Kantego 9/5 należy wykonać roboty budowlane polegające na: wymianie stolarki okiennej i częściowo drzwiowej, remont instalacji elektrycznej z badaniami i pomiarami instalacji, robotach malarskich, montaż kuchni węglowej przenośnej, wymiana i uzupełnienie wyposażenia sanitarnego, wymiana posadzki, remont zewnętrznego wejścia do lokalu, wywóz gruzu. 2. W mieszkaniu przy ul. K.K. Wielkiego 70/1 należy wykonać następujący zakres robót: wymiana stolarki okiennej i drzwiowej oraz parapetów wewnętrznych i zewnętrznych, remont instalacji elektrycznej z badaniami i pomiarami instalacji, wymiana i uzupełnienie wyposażenie sanitarnego, rozbiórkę i wybudowanie nowego pieca kaflowego, montaż wkładu kominowego żaroodpornego umożliwiającego odprowadzenie spalin z wcześniejszym odgruzowaniem kanału kominowego, remont łazienki, roboty malarskie, ułożenie podłogi, wywóz gruzu. 3. W mieszkaniu przy ul. Witosa 4/6 należy wykonać następujące roboty: roboty demontażowe (suszarka, haczyki i wieszaki itp.), roboty malarskie, montaż oprawy oświetleniowej nad kuchnią oraz drobne prace towarzyszące remontowi. 4. W mieszkaniu przy ul. M.C. Skłodowskiej 5A/2 należy wykonać następujący zakres robót: remont instalacji elektrycznej z badaniami i pomiarami instalacji, niezbędne roboty demontażowe i rozbiórkowe, instalacja wodociągowa ciepła i zimna woda, roboty malarskie, okładziny ścian, wentylacja i posadzka w łazience, roboty podłogowe, wyposażenie sanitarne, stolarka, wywóz gruzu. 5. Wszystkie prace należy wykonać zgodnie z załączonymi kosztorysami inwestorskimi ślepymi. Kosztorysy są dokumentami poglądowymi. Zaleca się aby Wykonawcy przed złożeniem ofert zapoznali się z miejscem przyszłych prac. Zakłada się ryczałtowy charakter wynagrodzenia w związku z czym wykonawcy zobowiązani są do uwzględnienia w cenie oferty wszystkich kosztów, które ich zdaniem wystąpią przy realizacji zamówienia.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.50.00-9, 71.32.60.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.06.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium przetargowego

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1 i 4 ustawy PZP

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga w szczególności: wykonania w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch robót ogólnobudowlanych odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości co najmniej 10.000,00 zł brutto każda. Spełnienie wyżej wymienionych warunków oceni powołana do przeprowadzenia postępowania komisja, badając kompletność i prawidłowość złożonych ofert

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga w szczególności dysponowania osobą/osobami posiadającą/ posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej. Spełnienie wyżej wymienionych warunków oceni powołana do przeprowadzenia postępowania komisja, badając kompletność i prawidłowość złożonych ofert

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1 i 4 ustawy PZP

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

pełnomocnictwo - jeśli dotyczy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 0.95
  • 2 - Udzielona gwarancja - 0.05

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Umowa może ulec zmianie w zakresie: 1) zmiany terminu realizacji zamówienia, w przypadku: a) przerw w realizacji robót budowlanych powstałych z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy; b) powierzenia przez Zamawiającego wykonania zamówień dodatkowych lub robót zamiennych, jeżeli terminy ich powierzenia, rodzaj lub zakres uniemożliwiają dotrzymanie pierwotnego terminu zakończenia realizacji umowy; c) pisemnego uzgodnienia pomiędzy Stronami dotyczącego skróceniu terminu zakończenia realizacji umowy; d) konieczności uzyskania niemożliwych do przewidzenia na etapie planowania inwestycji: danych, zgód lub pozwoleń osób trzecich lub właściwych organów; e) wstrzymania przez właściwe organy realizacji prac objętych umową, co uniemożliwia terminowe zakończenie realizacji przedmiotu umowy; f) długotrwałych niesprzyjających warunków atmosferycznych g) konieczności wykonania robót nie związanych z inwestycją a niezbędnych do wykonania zamówienia podstawowego 2) zmiany dokonanej na podstawie art. 23 pkt 1 ustawy Prawo budowlane - zmiana w rozwiązaniach projektowych, jeżeli są one uzasadnione koniecznością zwiększenia bezpieczeństwa realizacji robót budowlanych lub usprawnienia procesu budowy; 3) zmiany dokonanej na podstawie art. 20 ust. 1 pkt 4 lit. b) ustawy Prawo budowlane - uzgodniona możliwość wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w projekcie, zgłoszonych przez kierownika budowy lub inspektora nadzoru inwestorskiego; 4) zmiany nazw, siedziby stron umowy, numerów kont bankowych, innych danych identyfikacyjnych; 5) zmiany osób odpowiedzialnych za nadzór nad realizacją przedmiotu umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.malopolska.pl/umigolkusz/Article/id,240778.html
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w UMiG Olkusz w pokoju nr 311.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.05.2016 godzina 12:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie w siedzibie Urzędu Miasta i Gminy w Olkuszu, Rynek 1, 32-300 Olkusz w punkcie informacyjno-podawczym.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1 - Remont mieszkania przy ul. J. Kantego 9/5 i przy ul. Witosa 4/6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W mieszkaniu przy ul. J.Kantego 9/5 należy wykonać roboty budowlane polegające na: wymianie stolarki okiennej i częściowo drzwiowej, remont instalacji elektrycznej z badaniami i pomiarami instalacji, robotach malarskich, montaż kuchni węglowej przenośnej, wymiana i uzupełnienie wyposażenia sanitarnego, wymiana posadzki, remont zewnętrznego wejścia do lokalu, wywóz gruzu. W mieszkaniu przy ul. Witosa 4/6 należy wykonać następujące roboty: roboty demontażowe (suszarka, haczyki i wieszaki itp.), roboty malarskie, montaż oprawy oświetleniowej nad kuchnią oraz drobne prace towarzyszące remontowi.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.50.00-9, 71.32.60.00-9.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2 - Remont mieszkania przy ul. K.K. Wielkiego 70/1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W mieszkaniu przy ul. K.K. Wielkiego 70/1 należy wykonać następujący zakres robót: wymiana stolarki okiennej i drzwiowej oraz parapetów wewnętrznych i zewnętrznych, remont instalacji elektrycznej z badaniami i pomiarami instalacji, wymiana i uzupełnienie wyposażenie sanitarnego, rozbiórkę i wybudowanie nowego pieca kaflowego, montaż wkładu kominowego żaroodpornego umożliwiającego odprowadzenie spalin z wcześniejszym odgruzowaniem kanału kominowego, remont łazienki, roboty malarskie, ułożenie podłogi, wywóz gruzu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.50.00-9, 71.32.60.00-9.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie 3 - Remont mieszkania przy ul. M.C. Skłodowskiej 5A/2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W mieszkaniu przy ul. M.C. Skłodowskiej 5A/2 należy wykonać następujący zakres robót: remont instalacji elektrycznej z badaniami i pomiarami instalacji, niezbędne roboty demontażowe i rozbiórkowe, instalacja wodociągowa ciepła i zimna woda, roboty malarskie, okładziny ścian, wentylacja i posadzka w łazience, roboty podłogowe, wyposażenie sanitarne, stolarka, wywóz gruzu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.50.00-9, 71.32.60.00-9.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.