eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bystrzyca Kłodzka › Projekt pn. Rozwój i modernizacja infrastruktury ściekowej w Aglomeracji Bystrzyca Kłodzka polegający na realizacji KONTRAKTU nr 3DOPOSAŻENIU OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W BYSTRZYCY KŁODZKIEJ W STACJĘ ZLEWCZĄ DO ŚCIEKÓW DOWOŻONYCH TABOREM ASENIZACYJNYM ORAZ WYMIANIE POMP W GŁÓWNEJ PRZEPOMPOWNI SCIEKÓW.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-01-15

Bystrzyca Kłodzka: Projekt pn. Rozwój i modernizacja infrastruktury ściekowej w Aglomeracji Bystrzyca Kłodzka polegający na realizacji KONTRAKTU nr 3: DOPOSAŻENIU OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W BYSTRZYCY KŁODZKIEJ W STACJĘ ZLEWCZĄ DO ŚCIEKÓW DOWOŻONYCH TABOREM ASENIZACYJNYM ORAZ WYMIANIE POMP W GŁÓWNEJ PRZEPOMPOWNI SCIEKÓW.
Numer ogłoszenia: 10292 - 2015; data zamieszczenia: 15.01.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Wodociągów i Kanalizacji Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Bystrzycy Kłodzkiej , ul. Młynarska 4, 57-500 Bystrzyca Kłodzka, woj. dolnośląskie, tel. 074 8111 740, faks 074 8114 126.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zwik.bystrzyca.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z o.o. - Zamawiający sektorowy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Projekt pn. Rozwój i modernizacja infrastruktury ściekowej w Aglomeracji Bystrzyca Kłodzka polegający na realizacji KONTRAKTU nr 3: DOPOSAŻENIU OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W BYSTRZYCY KŁODZKIEJ W STACJĘ ZLEWCZĄ DO ŚCIEKÓW DOWOŻONYCH TABOREM ASENIZACYJNYM ORAZ WYMIANIE POMP W GŁÓWNEJ PRZEPOMPOWNI SCIEKÓW..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: KONTRAKT NR 3: DOPOSAŻENIE OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W BYSTRZYCY KŁODZKIEJ W STACJĘ ZLEWCZĄ DO ŚCIEKÓW DOWOŻONYCH TABOREM ASENIZACYJNYM ORAZ WYMIANA POMP W GŁÓWNEJ PRZEPOMPOWNI SCIEKÓW. Część pierwsza - Oferta częściowa 1 Doposażenie oczyszczalni ścieków w Bystrzycy Kłodzkiej w stację zlewczą do ścieków dowożonych taborem asenizacyjnym Część druga - Oferta częściowa 2 Wymiana pomp w głównej przepompowni ścieków.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.25.22.00-0, 42.99.00.00-2, 42.12.22.20-8, 45.25.21.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 90.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. W celu potwierdzenia należy złożyć podpisane oświadczenia załącznik nr 2 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnia/nie spełnia. Zamawiający wymaga aby Wykonawca przedłożył wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartościom dostawom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie, przy czym co najmniej jedna dostawa powinna odpowiadać swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia o wartości brutto nie niższej: dla części pierwszej -100 000,00 zł. (sto tysięcy złotych), dla części drugiej - 120 000,00 zł. (sto dwadzieścia tysięcy złotych), w celu potwierdzenia należy złożyć wypełniony i podpisany załączniki nr 5/1; 5/2; do SIWZ. Do wykazu dostaw dołączyć dokumenty potwierdzające, że dostawy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia należy złożyć podpisane oświadczenia załącznik nr 2 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia należy złożyć podpisane oświadczenia załącznik nr 2 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnia/nie spełnia. należy złożyć polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności - zgodnej z przedmiotem zamówienia, o wartości brutto: dla części pierwszej -100 000,00 zł. (sto tysięcy złotych), dla części drugiej - 120 000,00 zł. (sto dwadzieścia tysięcy złotych), przy czym, w przypadku złożenia oferty częściowej Wykonawca winien złożyć polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w kwocie określonej dla danej części, natomiast w przypadku złożenia ofert na dwie części Wykonawca winien złożyć polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w kwocie stanowiącej sumę kwot ustalonych dla dwóch części zamówienia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Przewiduje się następujące możliwości i warunki dokonania zmian umowy: 1) zmiana terminu wykonania umowy w sytuacji, gdy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy nie można wykonać zadania w terminie z uwagi na: a)brak możliwości prowadzenia robót na skutek obiektywnych warunków klimatycznych lub działania siły wyższej w rozumieniu przepisów k.c. b) konieczność przeprowadzenia uzgodnień prawnych lub technicznych, c) wstrzymanie wykonywania usługi przez właściwy organ z przyczyn nie zawinionych przez Wykonawcę, np.: dokonanie odkrywki archeologicznej, odkrycie niewybuchu, itp., d) wystąpienie przedłużenia się okresu osiągania parametrów technologicznych nie zawinionego przez Wykonawcę, e) wystąpienie osuwisk gruntu nie ustalonych w oparciu o dokonane badania geologiczne lub występujące ponad normy, oraz innych nie dających się przewidzieć zjawisk geologicznych i hydrogeologicznych pojawiających się w trakcie budowy, f) wystąpienie udokumentowanych przez Wykonawcę, nie zawinionych przez niego opóźnień w dostawie urządzeń technologicznych, g) konieczność wykonania robót spowodowanych przez błędy w danych dotyczących odniesienia, których doświadczony Wykonawca nie mógł w racjonalny sposób wykryć, ani uniknąć związanego z tym opóźnienia, h) niezawinione przez Wykonawcę zawieszenie wykonania części lub całości Robót wynikające z zastosowania się do poleceń Zamawiającego, i) uniemożliwienie dokonania prób końcowych tak, że opóźniają się one o więcej niż 14 dni z przyczyn, za które odpowiada Zamawiający, 2) zmiana podwykonawcy w sytuacji, gdy wobec podwykonawcy zostało wszczęte postępowanie likwidacyjne, ogłoszono upadłość, podwykonawca zakończył prowadzenie działalności gospodarczej lub zawiesił tą działalność, pod warunkiem że w wykonaniu zamówienia będą uczestniczyć osoby, które spełniają wymagania określone w niniejszej SIWZ, 3) zmiana zastosowanej stawki VAT w sytuacji, gdy zmianie ulegną przepisy prawne regulujące zastosowaną stawkę VAT z tym, że wynagrodzenie netto pozostanie nie zmienione, 4) zaistnieje potrzeba wykonania prac dodatkowych, nie objętych przedmiotem niniejszego zamówienia koniecznych do jego prawidłowego wykonania, w szczególności bez których nie zostałyby osiągnięte zakładane parametry w tym zakładany efekt ekologiczny z przyczyn niezależnych od Wykonawcy W nawiązaniu do art. 144 ust. 2 ustawy Pzp zmiana umowy dokonana w innych przypadkach niż określono powyżej podlega unieważnieniu

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zwik.bystrzyca.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Wodociągów i Kanalizacji Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Bystrzycy Kłodzkiej ul. Młynarska 4 pok. nr 2.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.01.2015 godzina 08:00, miejsce: Zakład Wodociągów i Kanalizacji Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Bystrzycy Kłodzkiej ul. Młynarska 4, 57-500 Bystrzyca Kłodzka Sekretariat pok. nr 2.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt pn. Rozwój i modernizacja infrastruktury ściekowej w Aglomeracji Bystrzyca Kłodzka otrzymał dofinansowanie w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko, oś priorytetowa I - gospodarka wodno - ściekowa, działanie 1.1 - gospodarka wodno - ściekowa w aglomeracjach powyżej 15 tys. RLM.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część pierwsza - Oferta częściowa 1 Doposażenie oczyszczalni ścieków w Bystrzycy Kłodzkiej w stację zlewczą do ścieków dowożonych taborem asenizacyjnym.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest doposażenie oczyszczalni ścieków w Bystrzycy Kłodzkiej w stacje zlewczą do ścieków dowożonych taborem asenizacyjnym. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi: zakup, dostawa, montaż i uruchomienie kontenerowej stacji zlewczej na Oczyszczalni ścieków, ul. Kłodzka 1A, 57- 500 Bystrzyca Kłodzka, woj. dolnośląskie.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.25.22.00-0, 42.99.00.00-2, 45.25.21.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część druga - Oferta częściowa 2 Wymiana pomp w głównej przepompowni ścieków.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wymiana pomp ściekowych, zatapialnych w przepompowni ścieków na oczyszczalni ścieków w Bystrzycy Kłodzkiej, ul. Kłodzka 1A. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi demontaż istniejących pomp ściekowych i wyposażeniu przepompowni w trzy fabrycznie nowe pompy ściekowe, zatapialne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.25.22.00-0, 42.99.00.00-2, 42.12.22.20-8, 45.25.21.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.