eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Janowiec Wielkopolski › Rozbudowa istniejącego budynku użyteczności publicznej w Janowcu Wielkopolskim

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-03-26

Janowiec Wielkopolski: Rozbudowa istniejącego budynku użyteczności publicznej w Janowcu Wielkopolskim
Numer ogłoszenia: 102920 - 2014; data zamieszczenia: 26.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Janowiec Wielkopolski , ul. Gnieźnieńska 3, 88-430 Janowiec Wielkopolski, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3023034, faks 052 3023020.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um-janowiecwlkp.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa istniejącego budynku użyteczności publicznej w Janowcu Wielkopolskim.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa istniejącego budynku użyteczności publicznej wraz z zagospodarowaniem przynależnego terenu zlokalizowanego przy ul. Gnieźnieńskiej 3a w Janowcu Wielkopolskim, w szczególności poniższym zakresie: 1) Opis architektoniczno-konstrukcyjny rozbudowy: Rozbudowa realizowana będzie w części południowej działki i geometrią zbliżoną do istniejącego budynku. Projektowana rozbudowa na planie prostokąta, niepodpiwniczona, dwukondygnacyjna, kryta dwuspadowym stropodachem, w części wschodniej stalowa konstrukcja zewnętrznych schodów ewakuacyjnych, wymiary rozbudowy 9,0m x11,12 m, a) fundamenty, ściany, nadproża strop, stropodach: - ławy fundamentowe, o szer. 60 cm i gr. 40 cm; wykonane z betonu B20, zbrojone; - ściany: nośne zewnętrzne parteru i piętra grubości 24 cm, wykonane z bloczków gazobetonowych, ściany wewnętrzne działowe murowane z bloczków gazobetonowych gr. 12 cm; na parterze dla pomieszczeń czytelni ścianka działowa aluminiowa z przeszkleniem; ściany zewnętrzne ocieplane styropianem FS-20 12 cm; - nadproża nad otworami okiennymi i drzwiowymi z prefabrykowanych strunobetonowych belek; - strop: nad parterem rozbudowy z strunobetonowych płyt stropowych, na wylewce folia izolacyjna PE oraz płyty styropianowe gr 5 cm, posadzka betonowa; wieniec stropu zbrojony; - stropodach: nad piętrem rozbudowy z strunobetonowych płyt stropowych; na wylewce zastosować kolejno: folia izolacyjna PE, welon szklany, styropian ze spadkiem, welon szklany, papa podkładowa, papa wierzchniego krycia - termozgrzewalna, b) schody wewnętrzne i zewnętrzne: - wewnętrzne - betonowe monolityczne, wylewane na mokro z betonu B-20, zbrojone; - zewnętrzne - ewakuacyjne, o konstrukcji stalowej, belki policzkowe z ceownika C160, stopnie schodowe z kraty pomostowej z listwą antypoślizgową; balustrada z rury kwadrat 50x50x3 oraz słupków z rury kwadrat 40x40x4; c) utwardzenie terenu : wykonanie nawierzchni utwardzonej z kostki betonowej grubości 6 cm układanej na podbudowie betonowej; d) roboty towarzyszące: - wykonanie robót związanych z rozbudową istniejącego budynku: demontaż stolarki okiennej i drzwiowej, zamurowanie otworów, ocieplenie i wykonanie tynku zewnętrznego wraz z malowaniem, usunięcie istniejącego ocieplenia budynku w części rozbudowy, itp. - na części stropodachu demontaż istniejących warstw stropodachu do warstwy nośnej oraz wykonanie nowych warstw stropodachu; - w części istniejącego budynku wykonanie pokrycia dachu styropapą; - wykonanie ogniomuru z pustaków z betonu komórkowego w miejscu wymiany warstw stropodachu; - montaż drzwi wewnętrznych EI 30 i EI 60; ; e) roboty wykończeniowe: - posadzki - betonowa na warstwie izolacyjnej z folii wodoodpornej i styropianu gr. 10 cm; - tynki i malowanie - tynki wewnętrzne maszynowe, cementowo-wapienne; ściany i sufity: we wszystkich pomieszczeniach jednowarstwowe gładzie gipsowe zagruntowane środkiem gruntującym; dwukrotne malowanie farbą emulsyjną; ściany w pomieszczeniach sanitarnych: płytki ceramiczne do wysokości 2 m; powyżej farba emulsyjna; w pomieszczeniach komunikacji oraz klatki schodowej tynki mozaikowe do wysokości 1,5 m; tynki zewnętrzne: tynk ścian cienkowarstwowy na styropianie, tynk cokołu cienkowarstwowy; - podłogi - płytki ceramiczne szkliwione z połyskiem z cokolikiem przy posadzce wysokości ok. 10 cm, - docieplenie zewnętrzne: styropian o gr. 12 cm dokleić do zagruntowanej ściany i zamocować kołkami, wzmocnić poprzez wklejenie siatki z włókna szklanego; - stolarka drzwiowa i okienna z kształtowników PCV, okna w kolorze białym z funkcją nawiewników higrosterowalnych, drzwi wejściowe do budynku w kolorze białym połączone w zestaw z naświetleniem; drzwi wewnętrzne - pełne okleinowane brązowe; - zadaszenie nad wejściem do budynku z poliwęglanu; 2) instalacja elektryczna: a) zasilanie w energię elektryczną: z istniejącego przyłącza w układzie zalicznikowym od istniejącego zestawu złączowo-pomiarowego; b) instalacje gniazd wtyczkowych: wykonać przewodami typu YDYżo 3x2,5 mm2 układanymi pod tynkiem w korytarzach a w innych pomieszczeniach w kanałach podłogowych; c) instalacje oświetleniowe wewnętrzne; układ oświetlenia - oprawy świetlówkowe wyposażone w świetlówki grupy 800 i w energooszczędne stateczniki elektroniczne oraz żarowe nasufitowe i naścienne; oświetlenie awaryjne i ewakuacyjne; d) wykonanie instalacji przeciwprzepięciowej i odgromowej oraz ochrony przeciwporażeniowej; 3) instalacje sanitarne: a) instalacja wodociągowa: woda do budynku dostarczona będzie z istniejącego przyłącza wodociągowego - do wykonania instalacja wewnętrzna; b) instalacja kanalizacji sanitarnej: do wykonania instalacja w budynku - ścieki odprowadzone do sieci kanalizacyjnej poprzez istniejące przyłącze kanalizacyjne; c) instalacja c.o.: dla rozbudowy budynku zaprojektowano instalacje c.o. grzejnikową, dwururową, z rozdziałem dolnym o parametrach 80/600 C, pracującą w układzie pompowym z zabezpieczeniem systemu otwartego i wbudowanymi odpowietrznikami przy grzejnikach. Źródło ciepła - istniejący kocioł grzewczy; d) instalacja wentylacyjna: w obrębie budynku przewidziano wentylację grawitacyjną za pomocą kształtek prefabrykowanych tworzących ciągi wentylacyjne, w pomieszczeniach ciemnych oraz sanitariatach zaprojektowano wentylację mechaniczną wywiewną. 2. Przedmiot zamówienia opisany jest szczegółowo w poniższych dokumentach: Załącznik nr 1 - dokumentacja budowlano-wykonawcza Projekt budowlany - rozbudowa istniejącego budynku użyteczności publicznej Lokalizacja: działka nr 457 obręb Janowiec Wlkp.; gmina Janowiec Wlkp. Załącznik nr 2 - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych: roboty ogólnobudowlane, instalacje sanitarne i C.O.; instalacje elektryczne, Załącznik nr 3 - przedmiar robót - które stanowią załącznik do niniejszej specyfikacji oraz są dostępne na stronie internetowej zamawiającego jako załącznik do specyfikacji. Z uwagi na to, że w dokumentacji budowlano-wykonawczej pewne urządzenia i materiały oznaczone są za pomocą znaków towarowych lub pochodzenia należy założyć, że każdemu temu oznaczeniu towarzyszą wyrazy lub równoważny to znaczy o parametrach, cechach, wartościach technicznych, walorach estetycznych nie gorszy niż określony w projekcie, gwarantujących realizację robót zgodnie z projektem budowlanym oraz wydanym pozwoleniem na budowę. Równoważne produkty i urządzenia muszą posiadać wszelkie wymagane prawem certyfikaty, atesty, świadectwa dopuszczające je do obrotu i stosowania. Obowiązek udowodnienia równoważności ciąży na Wykonawcy. Wykaz zastosowanych i przyjętych przez Wykonawcę do wyceny materiałów lub urządzeń równoważnych musi zostać załączony do oferty, Wszelkie nazwy własne urządzeń i materiałów użyte w dokumentacji określają minimalne oczekiwane parametry jakościowe, techniczne oraz wymagany standard..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowych warunków - uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, złożonego przez wykonawcę zgodnie z treścią formularza nr 2 do SIWZ - na zasadzie spełnia - nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże roboty budowlane wykonane w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Zamawiający za roboty spełniające ten warunek uzna wykazanie co najmniej jednej ważniejszej roboty budowlanej wykonanej w zakresie budowy, przebudowy, remontu obiektu budowlanego wraz z wykonaniem w tym obiekcie robót wykończeniowych o wartości co najmniej 200.000,00 zł brutto.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowych warunków - uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, złożonego przez wykonawcę zgodnie z treścią formularza nr 2 do SIWZ - na zasadzie spełnia - nie spełnia. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie przedłożonych przez wykonawcę dokumentów o których mowa w rozdziale 6 punkt 6.5.1 specyfikacji - na zasadzie spełnia - nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają wymagane obowiązującymi przepisami uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w tym: - kierownik budowy - posiadający doświadczenie zawodowe co najmniej 5 lat w pełnieniu funkcji kierownika budowy i legitymujący się uprawnieniami do kierowania budową i robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej wymaganymi przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane ( j. t. Dz. U. 2013.1409 ). Zamawiający określając wymogi w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie przedłożonych przez wykonawcę dokumentów o których mowa w rozdziale 6 punkt 6.5.2 i 6.5.3 SIWZ - na zasadzie spełnia - nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowych warunków - uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, złożonego przez wykonawcę zgodnie z treścią formularza nr 2 do SIWZ - na zasadzie spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz oferty - formularz nr 1; Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - formularz nr 2; Zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobówdo realizacji zamówienia publicznego - formularz 2A ( jeśli dotyczy);

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający, stosownie do art.144 ustawy prawo zamówień publicznych, przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionej poniżej: 1) zajdzie konieczność wprowadzenia istotnych zmian w dokumentacji projektowej w zakresie sposobu lub technologii wykonania przedmiotu umowy ze względu na zmiany obowiązującego prawa lub jeżeli taka zmiana będzie dla zamawiającego korzystna i uzasadniona pod względem technicznym, ekonomicznym lub organizacyjnym; 2) zajdzie konieczność zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych niż wskazane w ofercie, dokumentacji projektowej lub technicznej, w sytuacji gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziłoby niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem projektu lub zmiana będzie korzystniejsza dla zamawiającego; 3) zajdzie konieczność zmiany wynagrodzenia w przypadku ustawowych zmian w obowiązujących przepisach w podatku od towarów i usług; 4) zajdzie konieczność zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia na skutek: a) warunków atmosferycznych uniemożliwiających ze względów technologicznych wykonanie przedmiotu umowy w ustalonym terminie lub mogących negatywnie wpływać na jakość wykonania lub trwałość przedmiotu zamówienia; b) wystąpienia konieczności wykonania robót dodatkowych; ewentualnych kolizji z zakrytymi urządzeniami, zmiany technologii wykonania robót budowlanych; c) przerw, przestojów i opóźnień w realizacji Inwestycji, powstałych z przyczyn zależnych wyłącznie od Zamawiającego tj. w szczególności wstrzymania realizacji umowy przez Zamawiającego, rezygnacji przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy, konieczności usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej powstałych na skutek działania Zamawiającego, itp. d) działania siły wyższej w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego; e) innych uzasadnionych okoliczności powodujących zmianę umowy, a która związana jest z koniecznością zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy. 5) na wskutek okoliczności niezależnych od wykonawcy należy dokonać zmiany kierownika budowy ( ustanie stosunku pracy lub inne losowe zdarzenie niezależne od wykonawcy), pod warunkiem spełnienia wymaganego warunku przez nowo wskazaną osobę; 6) na wskutek żądania Zamawiającego o zmianę kierownika budowy, jeżeli Zamawiający uzna , że nienależycie wykonanie swoje obowiązki; 7) za zgodą zamawiającego powierzenie podwykonawcom innej części zamówienia niż wykazane w ofercie lub zmiana podwykonawcy w trakcie trwania robót budowlanych.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.janowiec.wlkp.bip.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Janowcu Wielkopolskim; ul. Gnieźnieńska 3; 88-430 Janowiec Wielkopolski - pokój nr 1.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.04.2014 godzina 10:30, miejsce: Urząd Miejski w Janowcu Wielkopolskim; ul. Gnieźnieńska 3; 88-430 Janowiec Wielkopolski - pokój nr 6 - sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach działania 413 Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju w zakresie operacji odpowiadających warunkom przyznania pomocy w ramach działania Odnowa i rozwój wsi objętego PROW na lata 2007-2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.