eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnowskie Góry › DOSTAWA AMBULANSU TRANSPORTOWEGO TYPU A2 W SYSTEMIE SPRZEDAŻY RATALNEJ GCR/12/ZP/2016

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-04-26

Tarnowskie Góry: DOSTAWA AMBULANSU TRANSPORTOWEGO TYPU A2 W SYSTEMIE SPRZEDAŻY RATALNEJ GCR/12/ZP/2016
Numer ogłoszenia: 102914 - 2016; data zamieszczenia: 26.04.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 59702 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: SP ZOZ "Repty" Górnośląskie Centrum Rehabilitacji im. gen. Jerzego Ziętka, ul. Śniadeckiego 1, 42-604 Tarnowskie Góry, woj. śląskie, tel. 032 3901206, faks 032 3901353.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA AMBULANSU TRANSPORTOWEGO TYPU A2 W SYSTEMIE SPRZEDAŻY RATALNEJ GCR/12/ZP/2016.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowego ambulansu transportowego typu A2 z wyposażeniem medycznym wraz z finansowaniem zakupu i rozłożeniem spłaty całkowitej ceny zamówienia (wartość kompletnego ambulansu oraz wartość usługi finansowania) na 36 rat. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z opisem minimalnych wymaganych parametrów technicznych, jakościowych i funkcjonalnych dla samochodu bazowego, zabudowy medycznej oraz wyposażenia medycznego zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ. 3. Zamawiający informuje, że minimalne parametry techniczne, jakościowe i funkcjonalne, o których mowa w Załączniku nr 1 stanowią wymagania, których niespełnienie spowoduje odrzucenie oferty. 4. Oferowany przez Wykonawców przedmiot zamówienia musi być nowy, bez przebiegu eksploatacyjnego, (Zamawiający dopuszcza jedynie pojazd z niewielkim przebiegiem technicznym do 100 km powstałym na skutek przeparkowywania, przestawiania pojazdu u producenta oraz dealera samochodów bazowych, a także producenta zabudowy medycznej), kompletny pod względem wymagań Zamawiającego określonych w Załączniku nr 1 do SIWZ i po przekazaniu Zamawiającemu gotowy do używania. 5. Oferowany ambulans musi: 1) spełniać warunki określone w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (t.j. Dz. U. z 2015 r., poz. 305 z późn. zm.), 2) spełniać wymagania dotyczące wyposażenia medycznego specjalistycznego środka transportu zgodnie z normą PN-EN 1789 lub jej europejskim odpowiednikiem w zakresie ambulansu typu A oraz spełniać wymogi dotyczące emisji spalin co najmniej na poziomie określonym normą Euro V, 3) posiadać właściwe świadectwo homologacji na pojazd bazowy i zabudowany wystawione zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2012 r., poz. 1137 z późn. zm), 4) materiały użyte do wykonania przedziału medycznego muszą spełniać wymagania normy PN-EN 1789 lub jej europejskiego odpowiednika w zakresie bezpieczeństwa pożarowego. 6. Wyposażenie medyczne musi: 1) posiadać dokumenty dopuszczające do obrotu i używania zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (t.j. Dz. U. z 2015 r., poz. 876 z późn. zm.) oraz oznakowanie CE, 2) spełniać określone w normie PN-EN 1865 lub jej europejskim odpowiedniku wymagania dotyczące urządzeń do przenoszenia pacjenta stosowanych w ambulansach drogowych dla noszy i foteli transportowych. 7. Warunki dotyczące sprzedaży ratalnej: a) okres trwania sprzedaży ratalnej 36 miesięcy, b) Zamawiający nie przewiduje opłat wstępnych, manipulacyjnych itp., c) cena przedstawiona w ofercie jest ceną całkowitą jaką zapłaci Zamawiający, d) raty - równe, stałe i niezmienne w okresie 36 miesięcy. Zamawiający dopuszcza kalkulację ceny z uwzględnieniem ostatniej raty wyrównawczej w przypadku kwoty niepodzielnej na 36 równych rat, e) raty płatne według harmonogramu na podstawie prawidłowo wystawionej faktury, f) podstawą do wystawienia faktury będzie podpisany przez Strony protokół odbioru przedmiotu umowy nie stwierdzający wad, g) płatność pierwszej raty nastąpi w terminie 30 dni od dnia wystawienia faktury VAT. Kolejne raty płatne będą do dnia 28 każdego kolejnego miesiąca kalendarzowego począwszy od miesiąca następującego po miesiącu płatności pierwszej raty. h) waluta rozliczenia złoty polski PLN, i) Zamawiający nie przewiduje wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 8. Wykonawca jest zobowiązany ponadto do: 1) udzielenia gwarancji : a) mechanicznej, na okres nie krótszy niż 24 miesiące, dla średniorocznego przebiegu 30.000 km/rok, b) na powłokę lakierniczą, na okres nie krótszy niż 36 miesięcy, c) na perforację poszyć zewnętrznych oraz szkieletu nadwozia i podwozia, na okres nie krótszy niż 144 miesiące, d) na zabudowę medyczną ambulansu, na okres nie krótszy niż 24 miesiące, e) na sprzęt medyczny oraz pozostałe wyposażenie zamontowane w ambulansie, na okres nie krótszy niż 24 miesiące, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru przedmiotu zamówienia niestwierdzającego wad. 2) zapewnienia bezpłatnie równoważnego samochodu zastępczego na czas wykonywania usługi serwisowej przekraczającej okres 7 dni, 3) wskazania autoryzowanego serwisu gwarancyjnego uprawnionego do napraw gwarancyjnych pojazdu i wyposażenia na terenie Polski położonego w odległości do 50 km od siedziby Zamawiającego. 4) wskazania autoryzowanego serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego sprzętu medycznego na terenie Polski. 5) przekazania Zamawiającemu wraz z ambulansem w dniu odbioru, w szczególności : - dokumentów, o których mowa w art. 72 ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (tj. Dz. U. 2012 poz. 1137 z późn. zm.), wymaganych przepisami prawa do dokonania rejestracji pojazdu, m.in.: a) karta pojazdu, b) świadectwo zgodności homologacji WE, c) wyciąg zgodności homologacji pojazdu bazowego, d) wyciąg zgodności homologacji pojazdu zabudowanego, e) zaświadczenie o pozytywnym wyniku badania technicznego potwierdzające, że dokonane zmiany są zgodne z przepisami określającymi warunki techniczne pojazdów, f) dokument potwierdzający, że dokonane zmiany konstrukcyjne zmieniające rodzaj pojazdu wykonane zostały przez przedsiębiorcę prowadzącego działalność gospodarczą w tym zakresie, a nadto: - instrukcję obsługi i konserwacji pojazdu oraz wyposażenia w języku polskim; - książki gwarancyjne i dokumenty gwarancyjne pojazdu oraz wyposażenia; - kompletną dokumentację techniczno - eksploatacyjną i serwisową pojazdu, - co najmniej dwa komplety kluczyków, - wykaz autoryzowanych punktów serwisowych, 6) udzielenia instruktażu dla pracowników Zamawiającego w zakresie działania, obsługi, eksploatacji, konserwacji ambulansu oraz sprzętu w nim zamontowanego na miejscu dostawy. 7) zamontowania posiadanego przez Zamawiającego krzesła kardiologicznego wraz z uchwytem na własny koszt i ryzyko. 9. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty równoważnej. Pod pojęciem produktu równoważnego rozumie się to, że zaoferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia musi posiadać co najmniej te same cechy co wzorcowe i parametry techniczne na poziomie co najmniej takim jak wzorcowe, które są wymienione w Załączniku nr 1 do SIWZ lub zostały opisane za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia. Przy zaoferowaniu przedmiotu zamówienia innego niż wzorcowy Wykonawca musi wykazać szczegółowo w treści oferty, że zaoferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania i parametry techniczne określone w SIWZ, bądź też przewiduje rozwiązania lepsze niż opisywane...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.41.22 - Pojazdy do transportu chorych 66.10.00.00 - (3) Usługi bankowe i inwestycyjne 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.04.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MEDFinance S.A., ul. Piłsudskiego 76, 90-330 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 206390,05 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 217643,31

  • Oferta z najniższą ceną: 217643,31 / Oferta z najwyższą ceną: 217643,31

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.