eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-07-10

Bydgoszcz: 114/P/2015
Numer ogłoszenia: 102883 - 2015; data zamieszczenia: 10.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Administracja Domów Miejskich "ADM" Spółka z o.o. , ul. Śniadeckich 1, 85-011 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3481600, faks 052 3481607.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.adm.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spólka prawa handlowego - pełnomocnik Miasta Bydgoszcz.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 114/P/2015.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie dokumentacji projektowej dotyczącej modernizacji lokali mieszkalnych zarządzanych przez Administrację Domów Miejskich ADM Sp. z o. o. w Bydgoszczy.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.00.00.00-8, 71.25.00.00-5, 71.30.00.00-1, 71.32.00.00-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek posiadania wiedzy i doświadczenia zostanie spełniony jeśli Wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - zrealizował należycie zamówienia odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia tj. WYKONAŁ (warunek dla wszystkich zadań): * 1 projekt budowlany dotyczący budowy budynku mieszkalnego lub 1 projekt budowlany dotyczący przebudowy/ remontu/modernizacji lokalu mieszkalnego

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek dysponowania odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje minimum (warunek dla wszystkich zadań): * osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych, kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych i gazowych - zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 Prawo budowlane (Dz. U. z 2013r., poz. 1409 ze zm.) lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa * osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 Prawo budowlane (Dz. U. z 2013r., poz. 1409 ze zm.) lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa * osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 Prawo budowlane (Dz. U. z 2013r., poz. 1409 ze zm.) lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa UWAGA: W przypadku wykonawców zagranicznych dopuszcza się kwalifikacje równoważne do ww. zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art.12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity z 2013 r., poz. 1409 ze zmianami).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    * 1 projekt budowlany dotyczący budowy budynku mieszkalnego lub 1 projekt budowlany dotyczący przebudowy/ remontu/modernizacji lokalu mieszkalnego;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Ponadto wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z OFERTĄ następujące dokumenty : 1. w przypadku jeżeli Wykonawca w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach innych podmiotów - pisemne zobowiązanie (oświadczenie) innych podmiotów do oddania do dyspozycji zasobów niezbędnych do realizacji zamówienia, na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia (złożone w oryginale) 2. w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo o którym mowa w pkt.7.5. ust.1) niniejszej SIWZ (złożone w oryginale lub notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii ) 3. w przypadku składania oferty przez pełnomocnika Wykonawcy - pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy przez Pełnomocnika (w oryginale lub notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii) 4. Podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia: - zgodnie z art.23 uPzp Zamawiający dopuszcza możliwość składania jednej oferty przez dwa lub więcej podmioty/ów jednak pod warunkiem, że taka oferta spełniać będzie następujące wymagania: 1) wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy - wówczas do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo, z którego wynikać będzie zakres umocowania. 2) każdy z wykonawców musi oddzielnie udokumentować - przedkładając dokumenty, o których mowa w pkt.7.2. SIWZ, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1. ustawy Pzp oraz złożyć listę kapitałową albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej,o której mowa w pkt.7.3. SIWZ 3) wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia winni łącznie spełniać warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22 ust.1 ustawy Pzp, a określone przez Zamawiającego w pkt.6.2. SIWZ 4) oferta musi być podpisana w taki sposób, aby prawnie zobowiązywała wszystkich wykonawców występujących wspólnie, 5) jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający przed zawarciem umowy może zażądać przedłożenia umowy regulującej współpracę wykonawców. 5. Formularz oferty - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Termin wykonania zamówienia - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.adm.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Administracja Domów Miejskich ADM Sp. z o.o. Dział Zamówień Publicznych 85-005 Bydgoszcz ul. Gdańska 9 ( 2 piętro, pokój 2 ).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.07.2015 godzina 11:00, miejsce: Administracja Domów Miejskich ADM Sp. z o.o. Dział Zamówień Publicznych 85-005 Bydgoszcz ul. Gdańska 9 ( 2 piętro, pokój 2 ).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: 114/P/2015.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1: obejmuje wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na wykonanie modernizacji lokalu mieszkalnego nr 12 przy ul. Pomorskiej 88A wraz z uzyskaniem przez Wykonawcę decyzji pozwolenia na wykonanie robót objętych dokumentacją projektową. 1. Zakres dokumentacji projektowo - kosztorysowej modernizacji lokalu mieszkalnego winien obejmować m. in.: - prace w branży budowlanej, elektrycznej, wod- kan, wentylacyjnej oraz wykonanie ogrzewania lokalu (preferowane ogrzewanie węglowe) - projekt winien uwzględniać ewentualną zmianę sposobu użytkowania pomieszczeń w obrębie danego lokalu mieszkalnego polegającą na uzyskaniu poprawy funkcji pomieszczeń mieszkalnych, sanitarnych, kuchni oraz sposobu ogrzewania wydzielonych pomieszczeń i wykonanie w tych pomieszczeniach podłączeń wod. - kan., wentylacji. - prace branży budowlanej: a) winny uwzględniać ewentualną zmianę funkcjonalności pomieszczeń polegającą na wydzieleniu w obrębie lokalu pomieszczenia kuchni i łazienki (lub w.c.) oraz wykonanie ogrzewania w lokalu b) wymianę stolarki okiennej drewnianej na drewnianą z zachowaniem podziału i kształtu okien, wyposażonej w nawiewniki okienne higrosterowalne oraz wymianę stolarki drzwiowej c) remont ścian (likwidacja wilgoci, wykonanie tynków wewnętrznych, prace malarskie) d) remont podłóg e) wykonanie wentylacji pomieszczeń kuchni i łazienki ( lub wc ) Uwaga: Standard wykończenia lokalu należy uzgodnić z Zamawiającym i Miejskim Konserwatorem Zabytków na etapie projektowania - prace branży sanitarnej i gazowej: a) wymiana/wykonanie nowej instalacji wodno-kanalizacyjnej z uwzględnieniem prawidłowego podłączenia do kanalizacji sanitarnej b) wyposażenie lokalu w urządzenia sanitarne wraz z wykonaniem podłączeń wodno-kanalizacyjnych - prace branży elektrycznej a) wymiana instalacji elektrycznej wraz z osprzętem 2. Szczegółowy zakres zamówienia obejmuje: 1) wykonanie dokumentacji (wielobranżowy projekt budowlany) uwzględniającej wszystkie roboty towarzyszące, zawierające opinie, uzgodnienia, pozwolenia i inne dokumenty wymagane przepisami szczegółowymi, a) projekt budowlany winien być sporządzony w wersji papierowej - 5 egzemplarzy oraz zapisany na nośniku elektronicznym (płyta CD/DVD) w ilości 1 szt. i zawierać warunki BIOZ, wytyczne BHP i p. poż. b) dokumentacja kosztorysowa winna zawierać: - kosztorys inwestorski: wersja papierowa - 2 egz., na nośniku elektronicznym - płyta CD/DVD, 1 egz., kosztorys należy podzielić na poszczególne rodzaje robót/branże (ostateczny podział kosztorysu na poszczególne branże należy ustalić z inspektorem nadzoru przed wykonaniem dokumentacji projektowej). - przedmiar robót (wersja papierowa: 2 egz., na nośniku elektronicznym: płyta CD/DVD, 1 egz., z podziałem na części - tak jak kosztorys inwestorski c) szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót winna być sporządzona w wersji papierowej - 2 egzemplarze oraz zapisana na nośniku elektronicznym - płyta CD/DVD, 1 egz., 2) uzyskanie (na podstawie przygotowanego przez Wykonawcę pełnomocnictwa Zamawiającego) i zebranie wszystkich niezbędnych uzgodnień, pozwoleń, opinii (w tym miejskiego Konserwatora Zabytków jeśli zachodzi taka potrzeba) itp. dokumentów do opracowania dokumentacji projektowej oraz do uzyskania decyzji pozwolenia na wykonanie robót budowlanych. 3) uzyskanie (na podstawie przygotowanego przez Wykonawcę pełnomocnictwa Zamawiającego) decyzji pozwolenia na wykonanie robót objętych projektem. Wniosek należy złożyć do Wydziału Administracji Budowlanej Urzędu Miasta Bydgoszczy (wzór wniosku oraz karta usługi wydawania decyzji udzielającej pozwolenia na wykonanie robót jest na stronie UM Bydgoszcz, Wydział Administracji Budowlanej, Referat Architektury). Termin wykonania zamówienia: 1) termin wykonania dokumentacji projektowo-kosztorysowej: zgodnie z ofertą, jednak nie dłużej niż 60 dni od daty podpisania umowy przez Wykonawcę. 2) termin dostarczenia Zamawiającemu decyzji pozwolenia na wykonanie robót budowlanych i kompletu dokumentacji: 70 dni od upływu terminu wyznaczonego na wykonanie dokumentacji projektowo- kosztorysowej..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.00.00.00-8, 71.25.00.00-5, 71.30.00.00-1, 71.32.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 130.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin wykonania zamówienia - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: 114/P/2015.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 2: obejmuje wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na wykonanie modernizacji lokalu mieszkalnego nr 30 przy ul. Pomorskiej 88C wraz z uzyskaniem przez Wykonawcę decyzji pozwolenia na wykonanie robót objętych dokumentacją projektową. 1. Zakres dokumentacji projektowo - kosztorysowej modernizacji lokalu mieszkalnego winien obejmować m. in.: - prace w branży budowlanej, elektrycznej, wod- kan, wentylacyjnej oraz wykonanie ogrzewania lokalu (preferowane ogrzewanie węglowe) - projekt winien uwzględniać ewentualną zmianę sposobu użytkowania pomieszczeń w obrębie danego lokalu mieszkalnego polegającą na uzyskaniu poprawy funkcji pomieszczeń mieszkalnych, sanitarnych, kuchni oraz sposobu ogrzewania wydzielonych pomieszczeń i wykonanie w tych pomieszczeniach podłączeń wod. - kan., wentylacji. - prace branży budowlanej: a) winny uwzględniać ewentualną zmianę funkcjonalności pomieszczeń polegającą na wydzieleniu w obrębie lokalu pomieszczenia kuchni i łazienki (lub w.c.) oraz wykonanie ogrzewania w lokalu b) wymianę stolarki okiennej drewnianej na drewnianą z zachowaniem podziału i kształtu okien, wyposażonej w nawiewniki okienne higrosterowalne oraz wymianę stolarki drzwiowej c) remont ścian (likwidacja wilgoci, wykonanie tynków wewnętrznych, prace malarskie) d) remont podłóg e) wykonanie wentylacji pomieszczeń kuchni i łazienki ( lub wc ) Uwaga: Standard wykończenia lokalu należy uzgodnić z Zamawiającym i Miejskim Konserwatorem Zabytków na etapie projektowania - prace branży sanitarnej i gazowej: a) wymiana/wykonanie nowej instalacji wodno-kanalizacyjnej z uwzględnieniem prawidłowego podłączenia do kanalizacji sanitarnej b) wyposażenie lokalu w urządzenia sanitarne wraz z wykonaniem podłączeń wodno-kanalizacyjnych - prace branży elektrycznej a) wymiana instalacji elektrycznej wraz z osprzętem 2. Szczegółowy zakres zamówienia obejmuje: 1) wykonanie dokumentacji (wielobranżowy projekt budowlany) uwzględniającej wszystkie roboty towarzyszące, zawierające opinie, uzgodnienia, pozwolenia i inne dokumenty wymagane przepisami szczegółowymi, a) projekt budowlany winien być sporządzony w wersji papierowej - 5 egzemplarzy oraz zapisany na nośniku elektronicznym (płyta CD/DVD) w ilości 1 szt. i zawierać warunki BIOZ, wytyczne BHP i p. poż. b) dokumentacja kosztorysowa winna zawierać: - kosztorys inwestorski: wersja papierowa - 2 egz., na nośniku elektronicznym - płyta CD/DVD, 1 egz., kosztorys należy podzielić na poszczególne rodzaje robót/branże (ostateczny podział kosztorysu na poszczególne branże należy ustalić z inspektorem nadzoru przed wykonaniem dokumentacji projektowej). - przedmiar robót (wersja papierowa: 2 egz., na nośniku elektronicznym: płyta CD/DVD, 1 egz., z podziałem na części - tak jak kosztorys inwestorski c) szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót winna być sporządzona w wersji papierowej - 2 egzemplarze oraz zapisana na nośniku elektronicznym - płyta CD/DVD, 1 egz., 2) uzyskanie (na podstawie przygotowanego przez Wykonawcę pełnomocnictwa Zamawiającego) i zebranie wszystkich niezbędnych uzgodnień, pozwoleń, opinii (w tym miejskiego Konserwatora Zabytków jeśli zachodzi taka potrzeba) itp. dokumentów do opracowania dokumentacji projektowej oraz do uzyskania decyzji pozwolenia na wykonanie robót budowlanych. 3) uzyskanie (na podstawie przygotowanego przez Wykonawcę pełnomocnictwa Zamawiającego) decyzji pozwolenia na wykonanie robót objętych projektem. Wniosek należy złożyć do Wydziału Administracji Budowlanej Urzędu Miasta Bydgoszczy (wzór wniosku oraz karta usługi wydawania decyzji udzielającej pozwolenia na wykonanie robót jest na stronie UM Bydgoszcz, Wydział Administracji Budowlanej, Referat Architektury). Termin wykonania zamówienia: 1) termin wykonania dokumentacji projektowo-kosztorysowej: zgodnie z ofertą, jednak nie dłużej niż 60 dni od daty podpisania umowy przez Wykonawcę. 2) termin dostarczenia Zamawiającemu decyzji pozwolenia na wykonanie robót budowlanych i kompletu dokumentacji: 70 dni od upływu terminu wyznaczonego na wykonanie dokumentacji projektowo- kosztorysowej..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.00.00.00-8, 71.25.00.00-5, 71.30.00.00-1, 71.32.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 130.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin wykonania zamówienia - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: 114/P/2015.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 3: obejmuje wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na wykonanie modernizacji lokalu mieszkalnego nr 40 przy ul. Pomorskiej 88C wraz z uzyskaniem przez Wykonawcę decyzji pozwolenia na wykonanie robót objętych dokumentacją projektową. 1. Zakres dokumentacji projektowo - kosztorysowej modernizacji lokalu mieszkalnego winien obejmować m. in.: - prace w branży budowlanej, elektrycznej, wod- kan, wentylacyjnej oraz wykonanie ogrzewania lokalu (preferowane ogrzewanie węglowe) - projekt winien uwzględniać ewentualną zmianę sposobu użytkowania pomieszczeń w obrębie danego lokalu mieszkalnego polegającą na uzyskaniu poprawy funkcji pomieszczeń mieszkalnych, sanitarnych, kuchni oraz sposobu ogrzewania wydzielonych pomieszczeń i wykonanie w tych pomieszczeniach podłączeń wod. - kan., wentylacji. - prace branży budowlanej: a) winny uwzględniać ewentualną zmianę funkcjonalności pomieszczeń polegającą na wydzieleniu w obrębie lokalu pomieszczenia kuchni i łazienki (lub w.c.) oraz wykonanie ogrzewania w lokalu b) wymianę stolarki okiennej drewnianej na drewnianą z zachowaniem podziału i kształtu okien, wyposażonej w nawiewniki okienne higrosterowalne oraz wymianę stolarki drzwiowej c) remont ścian (likwidacja wilgoci, wykonanie tynków wewnętrznych, prace malarskie) d) remont podłóg e) wykonanie wentylacji pomieszczeń kuchni i łazienki ( lub wc ) Uwaga: Standard wykończenia lokalu należy uzgodnić z Zamawiającym i Miejskim Konserwatorem Zabytków na etapie projektowania - prace branży sanitarnej i gazowej: a) wymiana/wykonanie nowej instalacji wodno-kanalizacyjnej z uwzględnieniem prawidłowego podłączenia do kanalizacji sanitarnej b) wyposażenie lokalu w urządzenia sanitarne wraz z wykonaniem podłączeń wodno-kanalizacyjnych - prace branży elektrycznej a) wymiana instalacji elektrycznej wraz z osprzętem 2. Szczegółowy zakres zamówienia obejmuje: 1) wykonanie dokumentacji (wielobranżowy projekt budowlany) uwzględniającej wszystkie roboty towarzyszące, zawierające opinie, uzgodnienia, pozwolenia i inne dokumenty wymagane przepisami szczegółowymi, a) projekt budowlany winien być sporządzony w wersji papierowej - 5 egzemplarzy oraz zapisany na nośniku elektronicznym (płyta CD/DVD) w ilości 1 szt. i zawierać warunki BIOZ, wytyczne BHP i p. poż. b) dokumentacja kosztorysowa winna zawierać: - kosztorys inwestorski: wersja papierowa - 2 egz., na nośniku elektronicznym - płyta CD/DVD, 1 egz., kosztorys należy podzielić na poszczególne rodzaje robót/branże (ostateczny podział kosztorysu na poszczególne branże należy ustalić z inspektorem nadzoru przed wykonaniem dokumentacji projektowej). - przedmiar robót (wersja papierowa: 2 egz., na nośniku elektronicznym: płyta CD/DVD, 1 egz., z podziałem na części - tak jak kosztorys inwestorski c) szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót winna być sporządzona w wersji papierowej - 2 egzemplarze oraz zapisana na nośniku elektronicznym - płyta CD/DVD, 1 egz., 2) uzyskanie (na podstawie przygotowanego przez Wykonawcę pełnomocnictwa Zamawiającego) i zebranie wszystkich niezbędnych uzgodnień, pozwoleń, opinii (w tym miejskiego Konserwatora Zabytków jeśli zachodzi taka potrzeba) itp. dokumentów do opracowania dokumentacji projektowej oraz do uzyskania decyzji pozwolenia na wykonanie robót budowlanych. 3) uzyskanie (na podstawie przygotowanego przez Wykonawcę pełnomocnictwa Zamawiającego) decyzji pozwolenia na wykonanie robót objętych projektem. Wniosek należy złożyć do Wydziału Administracji Budowlanej Urzędu Miasta Bydgoszczy (wzór wniosku oraz karta usługi wydawania decyzji udzielającej pozwolenia na wykonanie robót jest na stronie UM Bydgoszcz, Wydział Administracji Budowlanej, Referat Architektury). Termin wykonania zamówienia: 1) termin wykonania dokumentacji projektowo-kosztorysowej: zgodnie z ofertą, jednak nie dłużej niż 60 dni od daty podpisania umowy przez Wykonawcę. 2) termin dostarczenia Zamawiającemu decyzji pozwolenia na wykonanie robót budowlanych i kompletu dokumentacji: 70 dni od upływu terminu wyznaczonego na wykonanie dokumentacji projektowo- kosztorysowej..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.00.00.00-8, 71.25.00.00-5, 71.30.00.00-1, 71.32.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 130.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin wykonanaia zamówienia - 10

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: 114/P/2015.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 4: obejmuje wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na wykonanie modernizacji lokalu mieszkalnego nr 5 przy ul. Zbożowy Rynek 11 wraz z uzyskaniem przez Wykonawcę decyzji pozwolenia na wykonanie robót objętych dokumentacją projektową. 1. Zakres dokumentacji projektowo - kosztorysowej modernizacji lokalu mieszkalnego winien obejmować m. in.: - prace w branży budowlanej, elektrycznej, wod- kan, wentylacyjnej oraz wykonanie ogrzewania gazowego w lokalu - projekt winien uwzględniać ewentualną zmianę sposobu użytkowania pomieszczeń w obrębie danego lokalu mieszkalnego polegającą na uzyskaniu poprawy funkcji pomieszczeń mieszkalnych, sanitarnych, oraz sposobu ogrzewania wydzielonych pomieszczeń i wykonanie w tych pomieszczeniach podłączeń wod. - kan., wentylacji. - prace branży budowlanej: a) winny uwzględniać ewentualną zmianę funkcjonalności pomieszczeń polegającą na wydzieleniu w obrębie lokalu pomieszczenia łazienki z wc oraz wykonanie ogrzewania gazowego w lokalu. b) rozbiórkę pieców kaflowych, c) remont ścian (wykonanie tynków wewnętrznych, prace malarskie) d) remont podłóg e) wykonanie wentylacji pomieszczeń kuchni i łazienki Uwaga: Standard wykończenia lokalu należy uzgodnić z Zamawiającym i Miejskim Konserwatorem Zabytków na etapie projektowania - prace branży sanitarnej i gazowej: a) wykonanie inwentaryzacji budowlanej, na podstawie której należy zaprojektować wykonanie ogrzewania etażowego gazowego w lokalu, b) montaż kuchni gazowej 4 palnikowej, c) wymiana/wykonanie nowej instalacji wodno-kanalizacyjnej z uwzględnieniem prawidłowego podłączenia do kanalizacji sanitarnej d) wyposażenie lokalu w urządzenia sanitarne wraz z wykonaniem podłączeń wodno-kanalizacyjnych - prace branży elektrycznej a) wymiana instalacji elektrycznej wraz z osprzętem 2. Szczegółowy zakres zamówienia obejmuje: 1) wykonanie dokumentacji (wielobranżowy projekt budowlany) uwzględniającej wszystkie roboty towarzyszące, zawierające opinie, uzgodnienia, pozwolenia i inne dokumenty wymagane przepisami szczegółowymi, a) projekt budowlany winien być sporządzony w wersji papierowej - 5 egzemplarzy oraz zapisany na nośniku elektronicznym (płyta CD/DVD) w ilości 1 szt. i zawierać warunki BIOZ, wytyczne BHP i p. poż. b) dokumentacja kosztorysowa winna zawierać: - kosztorys inwestorski: wersja papierowa - 2 egz., na nośniku elektronicznym - płyta CD/DVD, 1 egz., kosztorys należy podzielić na poszczególne rodzaje robót/branże (ostateczny podział kosztorysu na poszczególne branże należy ustalić z inspektorem nadzoru przed wykonaniem dokumentacji projektowej). - przedmiar robót (wersja papierowa: 2 egz., na nośniku elektronicznym: płyta CD/DVD, 1 egz., z podziałem na części - tak jak kosztorys inwestorski c) szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót winna być sporządzona w wersji papierowej - 2 egzemplarze oraz zapisana na nośniku elektronicznym - płyta CD/DVD, 1 egz., 2) uzyskanie (na podstawie przygotowanego przez Wykonawcę pełnomocnictwa Zamawiającego) i zebranie wszystkich niezbędnych uzgodnień, pozwoleń, opinii (w tym miejskiego Konserwatora Zabytków jeśli zachodzi taka potrzeba) itp. dokumentów do opracowania dokumentacji projektowej oraz do uzyskania decyzji pozwolenia na wykonanie robót budowlanych. 3) uzyskanie (na podstawie przygotowanego przez Wykonawcę pełnomocnictwa Zamawiającego) decyzji pozwolenia na wykonanie robót objętych projektem. Wniosek należy złożyć do Wydziału Administracji Budowlanej Urzędu Miasta Bydgoszczy (wzór wniosku oraz karta usługi wydawania decyzji udzielającej pozwolenia na wykonanie robót jest na stronie UM Bydgoszcz, Wydział Administracji Budowlanej, Referat Architektury). Termin wykonania zamówienia: 1) termin wykonania dokumentacji projektowo-kosztorysowej: zgodnie z ofertą, jednak nie dłużej niż 60 dni od daty podpisania umowy przez Wykonawcę. 2) termin dostarczenia Zamawiającemu decyzji pozwolenia na wykonanie robót budowlanych i kompletu dokumentacji: 70 dni od upływu terminu wyznaczonego na wykonanie dokumentacji projektowo- kosztorysowej..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.00.00.00-8, 71.25.00.00-5, 71.30.00.00-1, 71.32.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 130.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. termin wykonania zamówienia - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.