eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Darłowo › REMONT DLA ODNOWIENIA KLASY STATKU SZKOLNEGO M/T FRANEK ZUBRZYCKI II

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-04-25

Darłowo: REMONT DLA ODNOWIENIA KLASY STATKU SZKOLNEGO M/T FRANEK ZUBRZYCKI II
Numer ogłoszenia: 102812 - 2016; data zamieszczenia: 25.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Morskich w Darłowie , ul. Szpitalna 1, 76-150 Darłowo, woj. zachodniopomorskie, tel. 0-94 3142426, faks 0-94 3142426.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsm.darlowo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONT DLA ODNOWIENIA KLASY STATKU SZKOLNEGO M/T FRANEK ZUBRZYCKI II.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego prac remontowych dla odnowienia klasy statku szkolonego M/T Franek Zubrzycki II. Specyfikacja remontowa dla odnowienia klasy statku szkolonego M/T Franek Zubrzycki II 1. Dane techniczne: BRT 157 NRT 47 L - 29,06 m B - 6,70 m LC - 32,5 m Dj - 3,80 m 2. Wykaz prac do wykonania w dziale pokładowym: 1) dokowanie jednostki; 2) postój na slipie; 3) konserwacja części podwodnej kadłuba: a) demontaż - montaż, pomiar trzonu sterowego; b) malowanie farbą podkładową 1 raz 200 m2; c) malowanie farbą antyporostową 1 raz 200 m2; d) poprawki malarskie ręczne 5 m2; 4) demontaż - montaż płetwy sterowej; 5) wymiana cynków szt. 6; 6) przegląd siatek kingstonowych szt. 2; 7) pomiar, konserwacja łańcucha kotwicznego 2 x 100 mb; 8) konserwacja oraz malowanie komór łańcuchowych 2 x 10 m2; 9) pomiar poszycia grubości kadłuba - pkt 300; a) wymiana blachy 10 mm - 5 m2; 10) wymiana prętów blokujących sztormklapy szt 5 O 18 5 mb; 11) naprawa świetlika maszynowego (korytka) 3 mb; 12) naprawa rygli drzwi wodoszczelnych: a) pomieszczenie uczniowskie szt. 1, b) WC uczniowskie szt. 1. 13) Wymiana mikrogumy w drzwiach: a) pomieszczenie uczniowskie szt 1 mb. 3,80 mb, b) WC uczniowskie szt 1 3,80 mb, c) magazyn żywnościowy szt 1 3,80 mb, d) wejście do messy LB 3,80 mb. 14) wymiana blachy grodzi zderzeniowej 10 mm - 1,5 m2; 15) wymiana dolnego pasa zejściówki pomieszczenia uczniowskiego 10 mm 1,5 m2; 16) wymiana blachy progu poprzecznego pokład główny 10 mm 2,5m2; 17) wymiana osłony przewodu elektrycznego windy kotwicznej rura metalowa O 60 2 mb; 18) wymiana korytek w drzwiach wodoszczelnych: a) pomieszczenie uczniowskie góra 1 mb, b) messa PB dół 1 mb. 19) wymiana taśm hamulcowych windy trałowej szt. 2 dł. 2 mb. x 2szt.; 20) wykonać i zamontować wywietrzniki ładowni LiP B szt. 2; 21) wymiana relingów: a) dziób statku słupki O 40 x 0,9 mb szt.6, b) dziób statku - rura pozioma 1,1/2 cala 4 mb, c) dziób statku rura 1 cal 8 mb, d) pokład łodziowy rura pozioma O 30 3 mb, e) pokład namiarowy: rura O 30 4 mb, rura O 20 3 mb, rura O 40 3 mb. 22) piaskowanie, konserwacja, malowanie od linii wodnej do relingu P, LB 100 m2; a) wymiana blachy nadburcia 8 mm 10 m2. 23) wymiana szczebli wejściowych na maszt główny szt. 7 pręt O 20 5 mb; 24) Wymiana szyb w świetlikach: a) kabina I of szt. 1 O 22 grubość 0,5 cm, b) kuchnia szt. 1 O 27 grubość 0,5 cm. 25) rozszalowanie i zaszalowanie 2-ch kabin w pomieszczeniach uczniowskich w celu pomiaru grubości pokładników i węzłówek: a) kabina Nr 7 - 7 m2, b) kabina Nr 8 - 7 m2, c) sufit w pomieszczeniu uczniowskim 4 m2. 26) wymiana zawieszenia podłogi w pomieszczeniach uczniowskich: a) demontaż podłogi 42 m2, b) wymiana legarów 10x10 cm szt. 6 długość 1 szt. 6,20 mb, c) spawanie nowych uchwytów szt. 8. 27) naprawa korka wlewu wody słodkiej PB szt. 1; 28) wymiana pasa wyjścia awaryjnego 10 mm 3mb; 29) wymiana pasów świetlika pomieszczenia uczniowskiego 10 mm 6 mb; 30) wymiana pasa dolnej części zejściówki do pomieszczenia uczniowskiego 10 mm 1 m2; 31) wymiana pasa włazu skrajnika dziobowego 10 mm 2,5 mb; 32) wymiana liny stalowej O 18 oraz jej atestacja wraz z hakiem ( rener dziobowy) 25 mb; 33) wymiana blachy w skrzyni na butle gazowe 4 mm 1 m2; 34) wymiana klapy skrzyni P.poż. blacha 4 mm 1 m2; 35) pokład łodziowy - wymiana pasa świetlika messy 6 mm 0,3 m2; 36) pokład główny 100 m2: a) demontaż pokładu drewnianego 100 m2, b) czyszczenie i konserwacja metalowego poszycia pokładu 100 m2, c) pomiary poszycia pokładu pkt. 100, d) wykonanie pokładu z deski sosnowej pierwszej klasy drewna sosnowego, szerokość planki 10 cm grubość 7,2 cm 100 m2. 37) rozszalowanie i zaszalowanie po remoncie zejściówki do pomieszczenia uczniowskiego 9 m2; 38) wymiana uchwytów rury wentylacyjnej z pomieszczenia uczniowskiego blach 10 mm 0,5 m2 - pokład główny; 39) wymiana wsporników przy podstawie masztu blacha 8 mm 1 m2; 40) Przegląd zbiornika wody słodkiej 20 m3: a) uzupełnić masę cementową 10 m2, b) mleczkowanie 20 m2. 41) wymiana grzejnika w kabinie Kapitana szt. 1; 42) wymiana zamocowania półkluzy LB na dziobie statku szt.1; 43) wymiana blachy na pokładzie dziobowym statku (bak) 4 mm 13 m2; 44) wymiana szotów w pomieszczeniu uczniowskim 150 m2; 45) wymiana wręgów w pomieszczeniu uczniowskim szt. 6; 46) wymiana węzłówek w pomieszczeniu uczniowskim szt. 25 3. Dział maszynowy: 1) Megaatest instalacji elektrycznej; 2) wymiana włączników naświetlaczy na maszcie szt. 2; 3) sprężynowanie wału korbowego silnika głównego; 4) przegląd agregatów (pomiary dla PRS) szt. 2; 5) naprawa prądnicy prądu stałego (380/110V) zanik napięcia szt. 1; 6) przegląd zaworów dennych szt. 4; 7) przegląd zaworów bezpieczeństwa sprężonego powietrza szt. 7; 8) wymiana termometrów na silniku głównym szt. 8; 9) wymiana pirometrów na silniku głównym szt. 8 10) przegląd pomp wodnych podwieszonych chłodzenia silnik główny szt. 2 11) wymiana manometrów ciśnienia oleju silnik główny szt. 2 wraz z przewodami miedzianymi O 10 mm 7 mb. 12) naprawa wirówki paliwa (nie odwirowuje zanieczyszczeń) szt. 1; 13) przegląd silnika głównego (pomiary dla PRS); 14) przegląd i naprawa siłowników maszynki sterowej (wyciek hydrolu) szt. 2; 15) demontaż oraz pomiary dla PRS układu wał śrubowy, śruba okrętowa oraz uszczelnienia wraz z montażem; 16) wymiana instalacji CO 12 mb rura 1 cal; 17) wymiana zasuwy (By-Pas) na silniku głównym O 50 szt. 1; 18) montaż osłony z blachy ocynk 0,5 mm na kolektor wydechowy agregatu E 54 szt. 1 19) naprawa wlewów zbiorników paliwowych szt. 4; 20) przegląd zbiorników paliwowych - pomiar grubości blach, odpompowanie paliwa, naprawa szt. 2 o pojemności 6000 litrów każdy; 21) remont głowic silnika głównego - czyszczenie z nagaru szt. 8; 22) regulacja wtryskiwaczy szt. 8; 23) docieranie zaworów ssących szt. 8 oraz wydechowych szt. 8; 24) docieranie zaworów rozruchowych szt. 8; 25) uszczelnienie układu wydechowego (Typ silnika głównego R8DV 136); 26) przegląd butli sprężonego powietrza szt. 3 demontaż głowic, oględziny szt. 3..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień uzupełniających nieprzekraczających 50% zamówienia podstawowego, przy czym chodzi tu o zamówienie polegające na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień będących zgodnymi z przedmiotem zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.24.10.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji statków 50.24.11.00 - Usługi w zakresie naprawy statków .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 25.08.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca musi złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Aby spełnić warunek wiedzy i doświadczenia Wykonawca musi złożyć wykaz zawierający co najmniej 1 usługę w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, tj. 1 usługa polegających na remoncie statku o wartości nie mniejszej niż 150.000,00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy 00/100 zł) brutto, wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi/a zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie. W przypadku składania oferty wspólnej Wykonawcy składają zgodnie z wyborem jeden wspólny wykaz lub oddzielne wykazy. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie. Wykaz należy przygotować zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 5 do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca musi złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca musi złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca musi złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Wykonawca musi złożyć wykaz zawierający co najmniej 1 usługę w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, tj. 1 usługa polegających na remoncie statku o wartości nie mniejszej niż 150.000,00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy 00/100 zł) brutto, wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi/a zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie. W przypadku składania oferty wspólnej Wykonawcy składają zgodnie z wyborem jeden wspólny wykaz lub oddzielne wykazy. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie. Wykaz należy przygotować zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 5 do SIWZ.;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz ofertowy zał. nr 1 do SIWZ, 9. Jeżeli z przedstawionych dokumentów wynika, że osoba, która podpisała ofertę nie jest uprawniona do reprezentacji Wykonawcy w obrocie gospodarczym, do oferty załączyć należy dokument pełnomocnictwa wystawionego w sposób określony przepisami prawa cywilnego. W przypadku złożenia kopii pełnomocnictwa musi być ono potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osoby udzielające pełnomocnictwa lub notariusza.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Okres obowiązywania gwarancji - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający informuje, że przewiduje możliwości zmiany umowy. Zmiany zawartej umowy mogą nastąpić w następujących przypadkach, gdy: 1) ulegnie zmianie stan prawny w zakresie dotyczącym realizowanej umowy, który spowoduje konieczność zmiany sposobu wykonania zamówienia przez Wykonawcę; 2) wystąpią przeszkody o obiektywnym charakterze (zdarzenia nadzwyczajne, zewnętrzne i niemożliwe do zapobieżenia a więc mieszczące się w zakresie pojęciowym tzw. siły wyższej.) np. pogoda uniemożliwiająca wykonywanie umowy, zdarzenia nie leżące po żadnej ze stron umowy. Strony mają prawo do skorygowania uzgodnionych zobowiązań i przesunąć termin realizacji maksymalnie o czas trwania siły wyższej. Strony zobowiązują się do natychmiastowego poinformowania się nawzajem o wystąpieniu ww. przeszkód; 3) nastąpi konieczność wykonania innych, nieprzewidzianych prac, nieuwzględnionych w opisie przedmiotu zamówienia, a niezbędnych do zrealizowania przedmiotu zamówienia skutkujących przesunięciem terminu realizacji zamówienia o czas niezbędny do ich wykonania; 4) są korzystne dla Zamawiającego; 5) nastąpi konieczność wykonania innych, nieprzewidzianych prac, nieuwzględnionych w opisie przedmiotu zamówienia, a niezbędnych do zrealizowania przedmiotu zamówienia skutkujących przesunięciem terminu realizacji zamówienia o czas niezbędny do ich wykonania; 6) nastąpi ustawowa zmiana stawki podatku od towarów i usług VAT. Powyższe dopuszczalne jest tylko wówczas gdy konieczność taka powstanie w następstwie okoliczności których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. W takim przypadku umowa ulegnie zmianie w zakresie wysokości ceny brutto; 7) nastąpi konieczność wydłużenia terminu realizacji umowy z winy leżącej po stronie Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zsm.darlowo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Morskich, ul. Szpitalna 1, 76-150 Darłowo, pok nr 18..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.05.2016 godzina 10:00, miejsce: Zespół Szkół Morskich, ul. Szpitalna 1, 76-150 Darłowo, pok. nr 20 sekretariat..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.