Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-04-25
Darłowo: REMONT DLA ODNOWIENIA KLASY STATKU SZKOLNEGO M/T FRANEK ZUBRZYCKI II
Numer ogłoszenia: 102812 - 2016; data zamieszczenia: 25.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Morskich w Darłowie , ul. Szpitalna 1, 76-150 Darłowo, woj. zachodniopomorskie, tel. 0-94 3142426, faks 0-94 3142426.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsm.darlowo.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONT DLA ODNOWIENIA KLASY STATKU SZKOLNEGO M/T FRANEK ZUBRZYCKI II.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego prac remontowych dla odnowienia klasy statku szkolonego M/T Franek Zubrzycki II. Specyfikacja remontowa dla odnowienia klasy statku szkolonego M/T Franek Zubrzycki II 1. Dane techniczne: BRT 157 NRT 47 L - 29,06 m B - 6,70 m LC - 32,5 m Dj - 3,80 m 2. Wykaz prac do wykonania w dziale pokładowym: 1) dokowanie jednostki; 2) postój na slipie; 3) konserwacja części podwodnej kadłuba: a) demontaż - montaż, pomiar trzonu sterowego; b) malowanie farbą podkładową 1 raz 200 m2; c) malowanie farbą antyporostową 1 raz 200 m2; d) poprawki malarskie ręczne 5 m2; 4) demontaż - montaż płetwy sterowej; 5) wymiana cynków szt. 6; 6) przegląd siatek kingstonowych szt. 2; 7) pomiar, konserwacja łańcucha kotwicznego 2 x 100 mb; 8) konserwacja oraz malowanie komór łańcuchowych 2 x 10 m2; 9) pomiar poszycia grubości kadłuba - pkt 300; a) wymiana blachy 10 mm - 5 m2; 10) wymiana prętów blokujących sztormklapy szt 5 O 18 5 mb; 11) naprawa świetlika maszynowego (korytka) 3 mb; 12) naprawa rygli drzwi wodoszczelnych: a) pomieszczenie uczniowskie szt. 1, b) WC uczniowskie szt. 1. 13) Wymiana mikrogumy w drzwiach: a) pomieszczenie uczniowskie szt 1 mb. 3,80 mb, b) WC uczniowskie szt 1 3,80 mb, c) magazyn żywnościowy szt 1 3,80 mb, d) wejście do messy LB 3,80 mb. 14) wymiana blachy grodzi zderzeniowej 10 mm - 1,5 m2; 15) wymiana dolnego pasa zejściówki pomieszczenia uczniowskiego 10 mm 1,5 m2; 16) wymiana blachy progu poprzecznego pokład główny 10 mm 2,5m2; 17) wymiana osłony przewodu elektrycznego windy kotwicznej rura metalowa O 60 2 mb; 18) wymiana korytek w drzwiach wodoszczelnych: a) pomieszczenie uczniowskie góra 1 mb, b) messa PB dół 1 mb. 19) wymiana taśm hamulcowych windy trałowej szt. 2 dł. 2 mb. x 2szt.; 20) wykonać i zamontować wywietrzniki ładowni LiP B szt. 2; 21) wymiana relingów: a) dziób statku słupki O 40 x 0,9 mb szt.6, b) dziób statku - rura pozioma 1,1/2 cala 4 mb, c) dziób statku rura 1 cal 8 mb, d) pokład łodziowy rura pozioma O 30 3 mb, e) pokład namiarowy: rura O 30 4 mb, rura O 20 3 mb, rura O 40 3 mb. 22) piaskowanie, konserwacja, malowanie od linii wodnej do relingu P, LB 100 m2; a) wymiana blachy nadburcia 8 mm 10 m2. 23) wymiana szczebli wejściowych na maszt główny szt. 7 pręt O 20 5 mb; 24) Wymiana szyb w świetlikach: a) kabina I of szt. 1 O 22 grubość 0,5 cm, b) kuchnia szt. 1 O 27 grubość 0,5 cm. 25) rozszalowanie i zaszalowanie 2-ch kabin w pomieszczeniach uczniowskich w celu pomiaru grubości pokładników i węzłówek: a) kabina Nr 7 - 7 m2, b) kabina Nr 8 - 7 m2, c) sufit w pomieszczeniu uczniowskim 4 m2. 26) wymiana zawieszenia podłogi w pomieszczeniach uczniowskich: a) demontaż podłogi 42 m2, b) wymiana legarów 10x10 cm szt. 6 długość 1 szt. 6,20 mb, c) spawanie nowych uchwytów szt. 8. 27) naprawa korka wlewu wody słodkiej PB szt. 1; 28) wymiana pasa wyjścia awaryjnego 10 mm 3mb; 29) wymiana pasów świetlika pomieszczenia uczniowskiego 10 mm 6 mb; 30) wymiana pasa dolnej części zejściówki do pomieszczenia uczniowskiego 10 mm 1 m2; 31) wymiana pasa włazu skrajnika dziobowego 10 mm 2,5 mb; 32) wymiana liny stalowej O 18 oraz jej atestacja wraz z hakiem ( rener dziobowy) 25 mb; 33) wymiana blachy w skrzyni na butle gazowe 4 mm 1 m2; 34) wymiana klapy skrzyni P.poż. blacha 4 mm 1 m2; 35) pokład łodziowy - wymiana pasa świetlika messy 6 mm 0,3 m2; 36) pokład główny 100 m2: a) demontaż pokładu drewnianego 100 m2, b) czyszczenie i konserwacja metalowego poszycia pokładu 100 m2, c) pomiary poszycia pokładu pkt. 100, d) wykonanie pokładu z deski sosnowej pierwszej klasy drewna sosnowego, szerokość planki 10 cm grubość 7,2 cm 100 m2. 37) rozszalowanie i zaszalowanie po remoncie zejściówki do pomieszczenia uczniowskiego 9 m2; 38) wymiana uchwytów rury wentylacyjnej z pomieszczenia uczniowskiego blach 10 mm 0,5 m2 - pokład główny; 39) wymiana wsporników przy podstawie masztu blacha 8 mm 1 m2; 40) Przegląd zbiornika wody słodkiej 20 m3: a) uzupełnić masę cementową 10 m2, b) mleczkowanie 20 m2. 41) wymiana grzejnika w kabinie Kapitana szt. 1; 42) wymiana zamocowania półkluzy LB na dziobie statku szt.1; 43) wymiana blachy na pokładzie dziobowym statku (bak) 4 mm 13 m2; 44) wymiana szotów w pomieszczeniu uczniowskim 150 m2; 45) wymiana wręgów w pomieszczeniu uczniowskim szt. 6; 46) wymiana węzłówek w pomieszczeniu uczniowskim szt. 25 3. Dział maszynowy: 1) Megaatest instalacji elektrycznej; 2) wymiana włączników naświetlaczy na maszcie szt. 2; 3) sprężynowanie wału korbowego silnika głównego; 4) przegląd agregatów (pomiary dla PRS) szt. 2; 5) naprawa prądnicy prądu stałego (380/110V) zanik napięcia szt. 1; 6) przegląd zaworów dennych szt. 4; 7) przegląd zaworów bezpieczeństwa sprężonego powietrza szt. 7; 8) wymiana termometrów na silniku głównym szt. 8; 9) wymiana pirometrów na silniku głównym szt. 8 10) przegląd pomp wodnych podwieszonych chłodzenia silnik główny szt. 2 11) wymiana manometrów ciśnienia oleju silnik główny szt. 2 wraz z przewodami miedzianymi O 10 mm 7 mb. 12) naprawa wirówki paliwa (nie odwirowuje zanieczyszczeń) szt. 1; 13) przegląd silnika głównego (pomiary dla PRS); 14) przegląd i naprawa siłowników maszynki sterowej (wyciek hydrolu) szt. 2; 15) demontaż oraz pomiary dla PRS układu wał śrubowy, śruba okrętowa oraz uszczelnienia wraz z montażem; 16) wymiana instalacji CO 12 mb rura 1 cal; 17) wymiana zasuwy (By-Pas) na silniku głównym O 50 szt. 1; 18) montaż osłony z blachy ocynk 0,5 mm na kolektor wydechowy agregatu E 54 szt. 1 19) naprawa wlewów zbiorników paliwowych szt. 4; 20) przegląd zbiorników paliwowych - pomiar grubości blach, odpompowanie paliwa, naprawa szt. 2 o pojemności 6000 litrów każdy; 21) remont głowic silnika głównego - czyszczenie z nagaru szt. 8; 22) regulacja wtryskiwaczy szt. 8; 23) docieranie zaworów ssących szt. 8 oraz wydechowych szt. 8; 24) docieranie zaworów rozruchowych szt. 8; 25) uszczelnienie układu wydechowego (Typ silnika głównego R8DV 136); 26) przegląd butli sprężonego powietrza szt. 3 demontaż głowic, oględziny szt. 3..
II.1.5)
V
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień uzupełniających nieprzekraczających 50% zamówienia podstawowego, przy czym chodzi tu o zamówienie polegające na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień będących zgodnymi z przedmiotem zamówienia podstawowego.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.24.10.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji statków 50.24.11.00 - Usługi w zakresie naprawy statków .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 25.08.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca musi złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Aby spełnić warunek wiedzy i doświadczenia Wykonawca musi złożyć wykaz zawierający co najmniej 1 usługę w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, tj. 1 usługa polegających na remoncie statku o wartości nie mniejszej niż 150.000,00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy 00/100 zł) brutto, wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi/a zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie. W przypadku składania oferty wspólnej Wykonawcy składają zgodnie z wyborem jeden wspólny wykaz lub oddzielne wykazy. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie. Wykaz należy przygotować zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 5 do SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca musi złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca musi złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca musi złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
Wykonawca musi złożyć wykaz zawierający co najmniej 1 usługę w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, tj. 1 usługa polegających na remoncie statku o wartości nie mniejszej niż 150.000,00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy 00/100 zł) brutto, wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi/a zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie. W przypadku składania oferty wspólnej Wykonawcy składają zgodnie z wyborem jeden wspólny wykaz lub oddzielne wykazy. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie. Wykaz należy przygotować zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 5 do SIWZ.;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Formularz ofertowy zał. nr 1 do SIWZ, 9. Jeżeli z przedstawionych dokumentów wynika, że osoba, która podpisała ofertę nie jest uprawniona do reprezentacji Wykonawcy w obrocie gospodarczym, do oferty załączyć należy dokument pełnomocnictwa wystawionego w sposób określony przepisami prawa cywilnego. W przypadku złożenia kopii pełnomocnictwa musi być ono potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osoby udzielające pełnomocnictwa lub notariusza.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Okres obowiązywania gwarancji - 10
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający informuje, że przewiduje możliwości zmiany umowy. Zmiany zawartej umowy mogą nastąpić w następujących przypadkach, gdy: 1) ulegnie zmianie stan prawny w zakresie dotyczącym realizowanej umowy, który spowoduje konieczność zmiany sposobu wykonania zamówienia przez Wykonawcę; 2) wystąpią przeszkody o obiektywnym charakterze (zdarzenia nadzwyczajne, zewnętrzne i niemożliwe do zapobieżenia a więc mieszczące się w zakresie pojęciowym tzw. siły wyższej.) np. pogoda uniemożliwiająca wykonywanie umowy, zdarzenia nie leżące po żadnej ze stron umowy. Strony mają prawo do skorygowania uzgodnionych zobowiązań i przesunąć termin realizacji maksymalnie o czas trwania siły wyższej. Strony zobowiązują się do natychmiastowego poinformowania się nawzajem o wystąpieniu ww. przeszkód; 3) nastąpi konieczność wykonania innych, nieprzewidzianych prac, nieuwzględnionych w opisie przedmiotu zamówienia, a niezbędnych do zrealizowania przedmiotu zamówienia skutkujących przesunięciem terminu realizacji zamówienia o czas niezbędny do ich wykonania; 4) są korzystne dla Zamawiającego; 5) nastąpi konieczność wykonania innych, nieprzewidzianych prac, nieuwzględnionych w opisie przedmiotu zamówienia, a niezbędnych do zrealizowania przedmiotu zamówienia skutkujących przesunięciem terminu realizacji zamówienia o czas niezbędny do ich wykonania; 6) nastąpi ustawowa zmiana stawki podatku od towarów i usług VAT. Powyższe dopuszczalne jest tylko wówczas gdy konieczność taka powstanie w następstwie okoliczności których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. W takim przypadku umowa ulegnie zmianie w zakresie wysokości ceny brutto; 7) nastąpi konieczność wydłużenia terminu realizacji umowy z winy leżącej po stronie Zamawiającego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zsm.darlowo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Morskich, ul. Szpitalna 1, 76-150 Darłowo, pok nr 18..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.05.2016 godzina 10:00, miejsce: Zespół Szkół Morskich, ul. Szpitalna 1, 76-150 Darłowo, pok. nr 20 sekretariat..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.