eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wronki › Opracowanie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-05-13

Wronki: Opracowanie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego
Numer ogłoszenia: 102807 - 2014; data zamieszczenia: 13.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wronki reprezentowana przez Burmistrza Miasta i Gminy , ul. Ratuszowa 5, 64-510 Wronki, woj. wielkopolskie, tel. 067 2545300, faks 067 2545328.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wronki.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje opracowanie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego. Część 1 - Przedmiotem zamówienia jest opracowanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Wronki w obrębie miejscowości: Pożarowo, Pakawie i Kłodzisko (obszar ok. 290 ha). Część 2 - Przedmiotem zamówienia jest opracowanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Wronki w obrębie miejscowości Wróblewo (obszar ok. 194 ha). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załącznikach do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.41.00.00-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww. warunek udziału w postępowaniu, jeśli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał minimum trzy usługi w zakresie sporządzenia obowiązujących miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego w tym minimum: jeden na zabudowę mieszkaniową, jeden na zabudowę usługową oraz jeden na zabudowę zagrodową. Wykonane usługi winny być potwierdzone dokumentami, że usługi te zostały wykonane należycie. Należy wskazać Dziennik Urzędowy, w którym te opracowania zostały opublikowane. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli powyżej wskazane plany opracowane zostały w jednym zamówieniu lub w oddzielnych zamówieniach. Na potwierdzenie faktu, że usługi wymienione/a w wykazie usługi/a (załącznik nr 5 SIWZ) zostały/a wykonane należycie, Wykonawca zobowiązany jest załączyć dowody. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie wykazu wykonanych usług złożonego przez Wykonawcę (załącznik nr 5 do SIWZ) wraz z załącznikami - dowodami. Wskazane jest aby dowody to potwierdzające zawierały co najmniej: a) wskazanie, że Wykonawca realizował usługi, których dokumenty dotyczą, b) wskazanie podmiotu, na rzecz którego realizowane były usługi, c) przedmiot / rodzaj wykonanych usług, d) wartość wykonanych usług, e) datę wykonania, f) opinię stwierdzającą, że usługi zostały wykonane należycie lub opinię równoważną, g) identyfikację oraz podpis osoby upoważnionej. Konieczne jest, aby przedkładane dowody potwierdzające, że wykonane przez Wykonawców usługi zostały wykonane należycie, zawierały jednoznaczne i nie budzące wątpliwości potwierdzenie należytego wykonania i nie zawierały sprzecznych z wykazem informacji.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww. warunek udziału w postępowaniu, jeśli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej jedną osobą, która posiada uprawnienia urbanistyczne uzyskane zgodnie z ustawą z dnia 27.03.2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2012 r. poz. 647 ze zm.) oraz ustawą z dnia 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2013 r. poz. 932 ze zm.). Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę (załącznik nr 4 do SIWZ).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawca ponadto przedkłada: 1) Oświadczenie w związku z art. 26 ust. 2d Pzp (sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 3b do SIWZ). 2) Listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, w przypadku Wykonawców należących do grupy kapitałowej. 3) Formularz ofertowy (sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ). 4) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - w przypadku gdy Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów (sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ) lub inne dokumenty udowadniające, że Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia, oraz że stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów tj. zawierające następujące informacje: a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposób ich wykorzystania przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) charakter stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, d) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. 5) Pełnomocnictwo - w przypadku, gdy reprezentant Wykonawcy działa na podstawie pełnomocnictwa lub w przypadku składania oferty wspólnej (wówczas pełnomocnictwo musi zostać udzielone do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu o zamówienie publiczne albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający na pisemny umotywowany wniosek Wykonawcy, może przedłużyć termin wykonania przedmiotu umowy o czas opóźnienia, jeżeli takie opóźnienie jest lub będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy, m.in. w przypadku: a) ponadnormatywnego okresu uzgadniania projektu planu; b) ponadnormatywnego okresu uzyskania zgody na zmianę przeznaczenia gruntów rolnych i leśnych na cele nierolnicze i nieleśne; c) ponadnormatywnego okresu niezbędnego do wprowadzenia zmian do projektu, wynikający z rozpatrzenia uwag, o których mowa w art. 17 pkt 11 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, a następnie okres na ponowienie procedury w niezbędnym zakresie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.wronki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego: Urząd Miasta i Gminy Wronki ul. Ratuszowa 5, 64-510 Wronki.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.05.2014 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Wronki ul. Ratuszowa 5, 64-510 Wronki, pokój nr 6 - I piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Opracowanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Wronki w obrębie miejscowości: Pożarowo, Pakawie i Kłodzisko (obszar ok. 290 ha).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Opracowanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Wronki w obrębie miejscowości: Pożarowo, Pakawie i Kłodzisko (obszar ok. 290 ha). Obszar do opracowania projektu planu określa załącznik do uchwały Nr: XLIII/351/2014 z dnia 26 marca 2014 roku, zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie. Skala opracowania 1: 1000. 2. Zakres przedmiotu zamówienia, zgodnie z harmonogramem prac planistycznych, obejmuje: 1) przygotowanie wzorów pism, rozdzielników, ogłoszeń oraz wszelkich opracowań i analiz niezbędnych dla potrzeb sporządzenia projektów, 2) uzyskanie niezbędnych podkładów geodezyjnych, 3) analizę wniosków wraz z opracowaniem wykazu oraz propozycji ich rozpatrzenia, 4) opracowanie koncepcji, 5) prezentację koncepcji na mapie w skali 1:1000 Burmistrzowi Miasta i Gminy Wronki lub podczas konsultacji społecznych, do projektu planu dodatkowo sporządzenie opracowania, zawierającego inwentaryzację terenowe, tekstowe i graficzne takiej jak: a) zainwestowania i użytkowania terenu (mapa, zdjęcia), b) stan własności poszczególnych działek, przedstawiający odrębne nieruchomości różnych właścicieli poprzez wyróżnienie ich na mapie odrębnymi kolorami (naniesiony odrębnie na koncepcji oraz projekcie - mapa), c) infrastrukturę techniczną w zakresie koniecznym do ustaleń projektowych na podstawie dostępnych dokumentacji z naniesieniem instalacji projektowych (mapa). 6) opracowanie projektu do opiniowania przez Gminną Komisję Urbanistyczno - Architektoniczną, Burmistrza Miasta i Gminy Wronki w tym jego prezentacja na posiedzeniu Gminnej Komisji Urbanistyczno - Architektonicznej, 7) sporządzenie prognozy oddziaływania na środowisko z uwzględnieniem postępowania w sprawie strategicznej oceny oddziaływania na środowisko, 8) opracowanie projektu z uwzględnieniem uwag Burmistrza Miasta i Gminy Wronki, Gminnej Komisji Urbanistyczno - Architektonicznej i przygotowanie materiałów do dalszego opiniowania i uzgadniania przez organy i instytucje określone w ustawie o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, 9) sporządzenie wykazu opinii i uzgodnień do projektu, 10) wprowadzenie zmian do projektu wynikających z uzyskanych opinii i dokonanych uzgodnień, 11) uzyskanie zgody na przeznaczenie gruntów rolnych i leśnych na cele nierolnicze i nieleśne, o ile zajdzie taka potrzeba, 12) sporządzenie prognozy skutków finansowych uchwalenia planu, 13) przygotowanie materiałów do wyłożenia projektu do publicznego wglądu, 14) obsługę wyłożenia do publicznego wglądu projektu wraz z ostateczną prognozą oddziaływania na środowisko, 15) udział w dyskusji publicznej nad przyjętymi w projekcie rozwiązaniami, 16) sporządzenie wykazu uwag - analiza i opracowanie propozycji rozpatrzenia uwag przez Burmistrza, które zostały wniesione w związku z wyłożeniem projektu do publicznego wglądu, w razie konieczności składanie wyjaśnień osobą zainteresowanym (pisemnie i ustnie), 17) wprowadzenie zmian do projektu w związku z rozpatrzeniem i uwzględnieniem uwag, przygotowanie projektów do ponownego uzgodnienia lub wyłożenia do publicznego wglądu, 18) ponowne uzgadnianie projektu planu w niezbędnym zakresie, 19) wprowadzenie zmian do projektu wynikających z ponowionych uzgodnień lub wyłożeń do publicznego wglądu, 20) prezentacja projektu planu Radzie Miasta i Gminy Wronki oraz Burmistrzowi Miasta i Gminy Wronki wraz z listą nieuwzględnionych uwag, 21) przygotowanie projektu planu do uchwalenia wraz z uzasadnieniem, 22) przygotowanie pisemnego uzasadnienia i podsumowania do przyjętego dokumentu zgodnie z art. 42 i 55 pkt 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2013 r., poz. 1235 ze zm.), 23) przygotowanie i skompletowanie dokumentacji formalno - prawnej (tzw. planistycznej) w celu oceny zgodności z prawem przez Wojewodę Wielkopolskiego i publikacji w Dzienniku Urzędowym Województwa Wielkopolskiego (planu) - 2 egz. oryginał i kopia (oprawione w sposób uniemożliwiający dekompletację), 24) po ogłoszeniu planu w Dzienniku Urzędowym Województwa Wielkopolskiego lub po pozytywnej weryfikacji przez Wojewodę przedstawionej dokumentacji - 1 egz. mapy w oryginalnej skali, w formie zabezpieczonej przed zniszczeniem, tj. wydruk na folii banerowej. Szczegółowy zakres zamówienia opisany został w załącznikach do SIWZ, tj.: Szczegółowym zakresie zamówienia i harmonogramie prac planistycznych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.41.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Opracowanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Wronki w obrębie miejscowości Wróblewo (obszar ok. 194 ha).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Opracowanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Wronki w obrębie miejscowości Wróblewo (obszar ok. 194 ha). Obszar do opracowania projektu planu określa załącznik do uchwały Nr: XLIII/352/2014 z dnia 26 marca 2014 roku, zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie. Skala opracowania 1: 1000. 2. Zakres przedmiotu zamówienia, zgodnie z harmonogramem prac planistycznych, obejmuje: 1) przygotowanie wzorów pism, rozdzielników, ogłoszeń oraz wszelkich opracowań i analiz niezbędnych dla potrzeb sporządzenia projektów, 2) uzyskanie niezbędnych podkładów geodezyjnych, 3) analizę wniosków wraz z opracowaniem wykazu oraz propozycji ich rozpatrzenia, 4) opracowanie koncepcji, 5) prezentację koncepcji na mapie w skali 1:1000 Burmistrzowi Miasta i Gminy Wronki lub podczas konsultacji społecznych, do projektu planu dodatkowo sporządzenie opracowania, zawierającego inwentaryzację terenowe, tekstowe i graficzne takiej jak: a) zainwestowania i użytkowania terenu (mapa, zdjęcia), b) stan własności poszczególnych działek, przedstawiający odrębne nieruchomości różnych właścicieli poprzez wyróżnienie ich na mapie odrębnymi kolorami (naniesiony odrębnie na koncepcji oraz projekcie - mapa), c) infrastrukturę techniczną w zakresie koniecznym do ustaleń projektowych na podstawie dostępnych dokumentacji z naniesieniem instalacji projektowych (mapa). 6) opracowanie projektu do opiniowania przez Gminną Komisję Urbanistyczno - Architektoniczną, Burmistrza Miasta i Gminy Wronki w tym jego prezentacja na posiedzeniu Gminnej Komisji Urbanistyczno - Architektonicznej, 7) sporządzenie prognozy oddziaływania na środowisko z uwzględnieniem postępowania w sprawie strategicznej oceny oddziaływania na środowisko, 8) opracowanie projektu z uwzględnieniem uwag Burmistrza Miasta i Gminy Wronki, Gminnej Komisji Urbanistyczno - Architektonicznej i przygotowanie materiałów do dalszego opiniowania i uzgadniania przez organy i instytucje określone w ustawie o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, 9) sporządzenie wykazu opinii i uzgodnień do projektu, 10) wprowadzenie zmian do projektu wynikających z uzyskanych opinii i dokonanych uzgodnień, 11) uzyskanie zgody na przeznaczenie gruntów rolnych i leśnych na cele nierolnicze i nieleśne, o ile zajdzie taka potrzeba, 12) sporządzenie prognozy skutków finansowych uchwalenia planu, 13) przygotowanie materiałów do wyłożenia projektu do publicznego wglądu, 14) obsługę wyłożenia do publicznego wglądu projektu wraz z ostateczną prognozą oddziaływania na środowisko, 15) udział w dyskusji publicznej nad przyjętymi w projekcie rozwiązaniami, 16) sporządzenie wykazu uwag - analiza i opracowanie propozycji rozpatrzenia uwag przez Burmistrza, które zostały wniesione w związku z wyłożeniem projektu do publicznego wglądu, w razie konieczności składanie wyjaśnień osobą zainteresowanym (pisemnie i ustnie), 17) wprowadzenie zmian do projektu w związku z rozpatrzeniem i uwzględnieniem uwag, przygotowanie projektów do ponownego uzgodnienia lub wyłożenia do publicznego wglądu, 18) ponowne uzgadnianie projektu planu w niezbędnym zakresie, 19) wprowadzenie zmian do projektu wynikających z ponowionych uzgodnień lub wyłożeń do publicznego wglądu, 20) prezentacja projektu planu Radzie Miasta i Gminy Wronki oraz Burmistrzowi Miasta i Gminy Wronki wraz z listą nieuwzględnionych uwag, 21) przygotowanie projektu planu do uchwalenia wraz z uzasadnieniem, 22) przygotowanie pisemnego uzasadnienia i podsumowania do przyjętego dokumentu zgodnie z art. 42 i 55 pkt 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2013 r., poz. 1235 ze zm.), 23) przygotowanie i skompletowanie dokumentacji formalno - prawnej (tzw. planistycznej) w celu oceny zgodności z prawem przez Wojewodę Wielkopolskiego i publikacji w Dzienniku Urzędowym Województwa Wielkopolskiego (planu) - 2 egz. oryginał i kopia (oprawione w sposób uniemożliwiający dekompletację), 24) po ogłoszeniu planu w Dzienniku Urzędowym Województwa Wielkopolskiego lub po pozytywnej weryfikacji przez Wojewodę przedstawionej dokumentacji - 1 egz. mapy w oryginalnej skali, w formie zabezpieczonej przed zniszczeniem, tj. wydruk na folii banerowej. Szczegółowy zakres zamówienia opisany został w załącznikach do SIWZ, tj.: Szczegółowym zakresie zamówienia i harmonogramie prac planistycznych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.41.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.