To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-06-30
Ogłoszenie nr 102790 - 2017 z dnia 2017-06-30 r.
Skąpe: "Budowa chodników w m. Cibórz"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 76999-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Skąpe, krajowy numer identyfikacyjny
97077050500000, ul.
Skąpe
65,
66213
Skąpe, państwo
Polska, woj.
lubuskie, tel.
068 3419213 w. 22, faks
683 419 180, e-mail
przetargi@skape.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.skape.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Budowa chodników w m. Cibórz"
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):BZP.271.5.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego pn.: "Budowa chodników w m. Cibórz" na dz. ewid. nr 333/92; 333/4 - jednostka ewidencyjna Skąpe, obręb Międzylesie. Roboty budowlane zostaną wykonane zgodnie z dokumentacją projektową, opracowaną przez Pracownię Projektową M-Trakt, ul. Łężyca-Budowlanych 2h/7, 66-016 Zielona Góra, na podstawie której Gmina dokonała zgłoszenia zamiaru wykonywania robót budowlanych. Zakres przedsięwzięcia: 1. Projekt budowy chodników ze względu na lokalizację podzielono na 7 części: 1) Chodnik o szerokości zmiennej 1,5 - 3,0m przy budynkach nr 20 i 21; 2) Chodnik o szerokości zmiennej 1,8 - 2,2m przy budynkach nr 14 i 15; 3) Chodnik o szerokości zmiennej 1,0 - 2,2m przy budynkach nr 26 i 27; 4) Chodnik o szerokości 1,8m przy budynku nr 2; 5) Chodnik o szerokości 3,0m przy budynku nr 34; 6) Chodnik o szerokości 2,2m przy budynku nr 77; 7) Chodnik o szerokości 1,5m przy budynkach nr 40 i 41; Razem planuje się wykonanie ok 1351 m2 nawierzchni z kostki betonowej. 2. Pozostałe podstawowe parametry: 1) Ograniczenie chodników: a. obrzeża betonowe 8 x 30 x 100cm, b. krawężnik drogowy ułożony na płask 15 x 30 x 100cm, c. krawężnik najazdowy 15 x 22 x 100cm, d. istniejący krawężnik kamienny 12 x 25 x 100cm, 2) Spadek poprzeczny: 2%, 3) Spadek podłużny: zgodnie z krawędzią drogi oraz ukształtowaniem terenu, 4) Chodniki odwodniona będą powierzchniowo. 3. Konstrukcja chodników: 1) Chodnik w terenie i przy jezdni: a. 8 cm - kostka betonowa wibroprasowana, koloru szarego typu "holland", b. 3 cm - podsypka cementowo piaskowa 1:4, c. 10 cm - podbudowa z mieszanki związanej cementem C3/4, d. istniejąca warstwa gruntu nośnego lub nasypowego. 2) Chodnik z możliwością najazdu i przejazdu: a. 8 cm - kostka betonowa wibroprasowana, koloru szarego typu "holland", b. 3 cm - podsypka cementowo piaskowa 1:4, c. 15 cm - podbudowa z mieszanki związanej cementem C3/4, d. istniejąca warstwa gruntu nośnego lub nasypowego. 4. Elementy drogowe użyte w projekcie: a. Obrzeże betonowe - 8 x 30 x 100cm, b. Krawężniki drogowe - 15 x 30 x 100cm, c. Krawężniki najazdowe 15 x 22 x 100cm, d. Palisada betonowa H 80-120cm (40-80cm npt). 5. Do robót rozbiórkowych należy zaliczyć: a. rozebranie nawierzchni chodnika z betonowych płyt chodnikowych 35x35cm, b. rozebranie obrzeży betonowych o rozebranie istniejącego krawężnika kamiennego i betonowego, c. rozebranie ogrodzenia wzdłuż budynku nr 21, d. rozebranie fragmentów nawierzchni betonowych i ceglanych, e. rozebranie drobnych elementów betonowych i murowanych z cegły. 6. Wzdłuż chodników na powierzchni poboczy o szerokości 0,50m oraz na skarpach należy wykonać humusowanie z obsianiem mieszanką traw niskich. Grubość warstwy humusu: 5cm. Warstwa humusu powinna być ułożona 4cm poniżej górnej krawędzi obrzeży. Zakres powierzony do wykonania Wykonawcy będzie obejmował wszystkie prace niezbędne do należytego wykonania przedmiotu zamówienia, w tym roboty rozbiórkowe, wykończeniowe, pielęgnacja zieleni, zgodnie z istniejącą dokumentacją projektową oraz umową z Wykonawcą. Szczegółowy zakres prac do wykonania opisany został w dokumentacji projektowej, STWIORB oraz przedmiarze robót.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
45111200-0,
45233120-6,
71500000-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/06/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT242655.60 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert5 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 191880.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.