eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lębork › ROZBUDOWA ULICY KONOPACKIEJ I ULICY ŁASAKA W LĘBORKU WRAZ Z ODWODNIENIEM

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-03-26

Lębork: ROZBUDOWA ULICY KONOPACKIEJ I ULICY ŁASAKA W LĘBORKU WRAZ Z ODWODNIENIEM
Numer ogłoszenia: 102778 - 2014; data zamieszczenia: 26.03.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 25159 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Lębork, ul. Armii Krajowej 14, 84-300 Lębork, woj. pomorskie, tel. 59 862 42 80, faks 59 862 24 27.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ROZBUDOWA ULICY KONOPACKIEJ I ULICY ŁASAKA W LĘBORKU WRAZ Z ODWODNIENIEM.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ulicy Konopackiej i ulicy Łasaka w Lęborku wraz z odwodnieniem. Przedmiot zamówienia należy wykonać w zakresie zgodnym z dokumentacją projektową ulicy Łasaka. W przypadku ulicy Konopackiej inwestycja nie obejmuje budowy chodników oraz zjazdu. Przedmiot zamówienia należy wykonać w zakresie objętym Załącznikiem nr 23 do SIWZ.1.1 Parametry zaprojektowanych ulic:a) długość jezdni - 134,0 mb (ulica Haliny Konopackiej) + 173,7 mb (ulica Henryka Łasaka);b) nawierzchnia jezdni - 1 622 m2 z betonu asfaltowego; kategoria ruchu KR1; c) nawierzchnia chodników - 464 m2 z kostki betonowej gr. 6 cm; d) nawierzchnia zjazdów i parkingów - około 765,5 m2 z kostki betonowej gr. 8 cm; e) oznakowanie drogowe poziome i pionowe;f) szerokość pasa ruchu - 3,00 m; g) długość kanalizacji deszczowej - 65,5 m; o 160 mm; h) studzienki rewizyjne - 2 sztuki;i) wpusty uliczne - 9 sztuk (z czego dwa należy przestawić w istniejący ściek);2.Zakres zamówienia obejmuje:2.1. Przedmiot zamówienia w zakresie ul. Konopackiej należy wykonać zgodnie z: 2.1.1. Elementami dokumentacji projektowej pn. Rozbudowa ulicy Haliny Konopackiej w Lęborku: a) Projektem budowlanym - Załącznik nr 8 do SIWZ; b) Projektem wykonawczym branży drogowej - Załącznik nr 9 do SIWZ; c) Projektem wykonawczym branży sanitarnej - kanalizacji deszczowej - Załącznik nr 10 do SIWZ; d) Projektem stałej organizacji ruchu - Załącznik nr 11 do SIWZ; e) Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych - Załącznik nr 12 do SIWZ; f) Przedmiarem robót - Załącznik nr13 do SIWZ; g) Decyzją pozwolenia na budowę nr 649/13 - Załącznik nr 14 do SIWZ; h) Dokumentacją badań podłoża gruntowego - Załącznik nr 22 do SIWZ; i) Zapisami niniejszej SIWZ. 2.1.2. Wyłącza się z zakresu rozbudowy ul. Konopackiej budowę chodników i zjazdu. 2.2 Przedmiot zamówienia w zakresie ul. Łasaka należy wykonać zgodnie z następującymi elementami dokumentacji projektowej pn. Rozbudowa ulicy Henryka Łasaka w Lęborku: a) Projektem budowlanym - Załącznik nr 15 do SIWZ; b) Projektem wykonawczym branży drogowej - Załącznik nr 16 do SIWZ; c) Projektem wykonawczym branży sanitarnej - kanalizacji deszczowej - Załącznik nr 17 do SIWZ; d) Projektem stałej organizacji ruchu - Załącznik nr 18 do SIWZ; e) Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych - Załącznik nr 19 do SIWZ; f) Przedmiarem robót - Załącznik nr 20 do SIWZ; g) Decyzją pozwolenia na budowę nr 648/13 - Załącznik nr 21 do SIWZ; h) Dokumentacją badań podłoża gruntowego - Załącznik nr 22 do SIWZ; i) Zapisami niniejszej SIWZ. 3.Ustalenia dodatkowe do robót budowlanych: 3.1.W związku z tym, że chodniki i zjazd wzdłuż ulicy Konopackiej nie są przedmiotem zamówienia należy wykonać i uwzględnić w cenie ryczałtowej ukształtowanie pasa o szerokości 1,5 m wzdłuż krawężników gruntem rodzimym do wysokości krawężnika i do poziomu wejść i wjazdu na posesje. 3.2.Zakres zamówienia obejmuje również: a) geodezyjne wytyczenie obiektów w terenie, b) ogrodzenie terenu budowy (odcinków prac tego wymagających), c) wykonanie niezbędnych pomiarów, prób i sprawdzenia prawidłowości realizowanych robót wynikających z obowiązujących przepisów dotyczących wykonania i odbioru robót budowlanych (z przekazaniem Zamawiającemu odpowiednich protokołów), d) tymczasową organizację ruchu (Zamawiający wymaga zapewnienia ciągłego dojazdu do posesji wzdłuż ulicy przed i po godzinach prowadzenia prac oraz w dni wolne od pracy), e) organizację terenu budowy z zasileniem w niezbędne media, obsługę geodezyjną w trakcie budowy, bariery tymczasowe, pomosty przejściowe, f) usuwanie wszelkich kolizji i prac nie wymienionych w dokumentacji technicznej, które można było przewidzieć po szczegółowym zapoznaniu się z zakresem robót, terenem budowy i dokumentacją, g) realizację prac zgodnie z uwagami zawartymi w uzgodnieniach branżowych, h) uporządkowanie terenu po zakończonych pracach budowlanych, i) dostosowanie istniejących dojazdów, dojść do bram, wjazdów itp. do niwelety drogi będącej przedmiotem zamówienia, j) przygotowanie i dostarczenie Zamawiającemu inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, z potwierdzeniem o przyjęciu do zasobu geodezyjnego, k) przekazanie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji powykonawczej, uwzględniającej wszelkie zmiany w stosunku do dokumentacji projektowej, zawierającej wszelkiego rodzaju atesty, certyfikaty itp. dla wbudowanych materiałów, l) zastosowanie wpustów ulicznych typu zawiasowego z zamknięciem, m) regulację istniejącego uzbrojenia np. studzienek telekomunikacyjnych, skrzynek nad zasuwami do nowych rzędnych. 3.3. Przy sporządzaniu wyceny ofertowej przedmiary robót należy traktować jako pomocnicze do określenia ilości i zakresu robót. Szczegółowe ilości i zakres opisuje dokumentacja projektowa.4. Przed złożeniem oferty i ustaleniem wartości ryczałtowej prac zaleca się przeanalizowanie opisu przedmiotu zamówienia z załączonymi materiałami. Wykonawca dokona dokładnego rozpoznania, co do ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności jakie mogą wpłynąć na wykonanie zamówienia. 5. Wartość ryczałtowa zamówienia winna uwzględniać wszystkie punkty OPISU PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA. 6.1.Obowiązkiem Wykonawcy będzie, bezpośrednio przed podpisaniem umowy, uzgodnienie z Zamawiającym podziału przedmiotu zamówienia na elementy rozliczeniowe, a następnie określenie kosztów i terminów wykonania poszczególnych elementów. Wzór tabeli elementów rozliczeniowych stanowi Załącznik nr 1 do Projektu umowy, którego nie należy wypełniać przy składaniu oferty. 6.2.Wykonawca podzieli tabelę elementów rozliczeniowych na pozycje dotyczące przebudowy ulicy Konopackiej i pozycje dotyczące przebudowy ulicy Łasaka. 6.3.Ustalona tabela elementów rozliczeniowych, jako Harmonogram rzeczowo-finansowy, będzie stanowiła Załącznik nr 1 do umowy. 6.4.Obowiązkiem Wykonawcy będzie przedstawianie prac budowlanych do odbioru zgodnie z ww. Harmonogramem rzeczowo-finansowym, co będzie podstawą do wystawiania faktur. 7.Tam, gdzie w dokumentacji projektowej, przedmiarach, specyfikacjach technicznych lub opisie przedmiotu zamówienia zostało wskazane pochodzenie ( marka, znak towarowy, producent, dostawca ) materiałów lub normy, o których mowa w art.30 ust. 1-3 ustawy Pzp, zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych. Pod pojęciem równoważności rozumieć należy, iż gwarantują one realizację zamówienia w zgodzie z opisem przedmiotu zamówienia oraz zapewniają uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w w/w dokumentach. 8. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany treści SIWZ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.11.00 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów 45.23.21.30 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.03.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • POL-DRÓG Gdańsk Spółka z o.o. Oddział Lębork, ul. Pionierów 10, 84-300 Lębork, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 657568,40 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 453443,02

  • Oferta z najniższą ceną: 453443,02 / Oferta z najwyższą ceną: 507000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.