Gostynin: Likwidacja barier architektonicznych dla uczniów niepełnosprawnych w Szkole Podstawowej Nr 3 w Gostyninie
Numer ogłoszenia: 102666 - 2015; data zamieszczenia: 04.05.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Gostynina , ul. Rynek 26, 09-500 Gostynin, woj. mazowieckie, tel. 024 2360737, faks 024 2360712.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gostynin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Likwidacja barier architektonicznych dla uczniów niepełnosprawnych w Szkole Podstawowej Nr 3 w Gostyninie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na likwidacji barier architektonicznych dla uczniów niepełnosprawnych w Szkole Podstawowej Nr 3 im. Obrońców Westerplatte położonej w Gostyninie przy ul. Bema 23 (działka nr ewid. 1936/6), wg. załączonej dokumentacji projektowej, specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ) i ewentualnych wyjaśnień Zamawiającego udzielonych w toku niniejszego postępowania. 1. Krótki opis przedmiotu zamówienia: Zakres głównych robót budowlanych obejmuje m.in.: 1) przebudowę łazienki; 2) wykonanie pochylni zewnętrznej dla osób niepełnosprawnych; 3) utwardzenie gruntu na działce budowlanej przy szkole; 4) przebudowę schodów wewnętrznych wraz z wykonaniem pochylni wewnętrznej; 5) przebudowę schodów wewnętrznych wraz z montażem platformy pionowej dla osób niepełnosprawnych; 6) dostawę i wykonanie montażu platformy pionowej dla osób niepełnosprawnych. W ramach realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest po wykonaniu montażu platformy pionowej, przygotować dźwig i komplet dokumentacji technicznej do rejestracji w Urzędzie Dozoru Technicznego (UDT) oraz w imieniu Zamawiającego dokonać zgłoszenia (uwzględniając w ofercie koszt rejestracji w UDT) i odbioru UDT. Wykonawca, w ramach wynagrodzenia przedstawionego w ofercie cenowej jest zobowiązany do prowadzenia serwisu zamontowanej platformy pionowej przez okres - wskazany w formularzu ofertowym (zgodnie z zał. Nr 1 do SIWZ). Wskazany okres serwisu nie może być krótszy od okresu gwarancji na wykonanie montażu platformy pionowej, tj. musi być udzielony na minimum - 24 miesiące, licząc od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania końcowego protokołu odbioru robót.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.23.24.60 - Roboty sanitarne 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.31.31.00 - Instalowanie wind .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.08.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że warunek został spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże dysponowanie osobą lub osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalnościach: - konstrukcyjno-budowlanej, - w branży instalacyjnej w zakresie instalacji sanitarnych, - oraz w branży instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych; każda z tych osób musi posiadać co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe w danej specjalności
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Zgodnie z SIWZ pozostałe dokumenty składające się na ofertę: 1) formularz oferty; 2) oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia w zakresie art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy, tj. dot. podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej (zgodnie z zał. Nr 7 do SIWZ); 3) ewentualne zobowiązanie do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów (zgodnie z zał. Nr 8 do SIWZ); 4) ewentualnie pełnomocnictwo; 5) kosztorys ofertowy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 92
- 2 - okres serwisu - 8
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zgodnie z art. 144 ustawy, Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do umowy w przypadku, gdy: 1) nastąpi ustawowa zmiana stawki podatku VAT; 2) nastąpią zmiany treści przepisów prawa dot. realizowanego przedmiotu zamówienia, mające wpływ na jego realizację; 3) wystąpią wyjątkowo niesprzyjające warunki atmosferyczne uniemożliwiające Wykonawcy wykonanie robót w terminach określonych w umowie; 4) Projektant w trybie nadzoru autorskiego dokona zmian w dokumentacji budowlanej - na podstawie, której Wykonawca realizuje roboty budowlane - uniemożliwiających wykonanie umowy w terminach określonych w umowie; 5) wystąpią niemożliwe do przewidzenia okoliczności związane z działaniem siły wyższej; 6) wystąpią okoliczności dotyczące konieczności zmiany umowy o podwykonawstwo w zakresie terminu zapłaty; 7) wystąpią okoliczności uniemożliwiającą terminową realizację przedmiotu umowy z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, a zwłaszcza: a) przekazania terenu budowy, b) przekazania dokumentacji budowy (pozwolenia na budowę, dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych, innych wymaganych przepisami, do których Zamawiający był zobowiązany), c) przekazania dokumentów zamiennych budowy lub usunięcia wad w dostarczanej dokumentacji projektowej, d) zmian terminu dokonania odbiorów przewidzianych w umowie. 2. Powyższe zmiany treści umowy dla swej ważności wymagają formy pisemnej w postaci aneksu podpisanego przez obie strony umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.umgostynin.bip.org.pl/?tree=2694
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Gostynina, Rynek 26, 09-500 Gostynin, pok. 304 lub za zaliczeniem pocztowym (fax. 24 236-07-12 lub e-mail: zp@gostynin.pl) oraz bezpłatnie
http://www.umgostynin.bip.org.pl/?tree=2694.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.05.2015 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta Gostynina - Rynek 26, 09-500 Gostynin, pok. 208 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GOSTYNINA
- Utworzenie nowej siedziby Miejskiej Szkoły Muzycznej I stopnia w Gostyninie - II etap
- ,,Wykonanie remontu cząstkowego dróg o nawierzchni bitumicznej w ilości do 10 000m2"
więcej: przetargi w Gostyninie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa i przebudowa budynku użyteczności publicznej przy ul. Dzieci Polskich 1 o pomieszczenia przeznaczone dla Klubu dziecięcego "Pszczółki" w Myszyńcu
- Modernizacja i przebudowa Pracowni Endoskopii Szpitala Grochowskiego im. dr med. Rafała Masztaka Sp. z o.o. w Warszawie
- Modernizacja infrastruktury kulturalnej w Gminie Chocz - Gminny Ośrodek Kultury w Choczu
- Wykonanie remontu lokalu mieszkalnego przed ponownym zasiedleniem położonego w Lublinie przy ul. Spadochroniarzy 5B m. 23
- Budowa zadaszenia nad istniejącym boiskiem wielofunkcyjnym przy PLO nr 9 w Opolu
- Przebudowa obiektu stadionu sportowego w Myszyńcu
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.