eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ryglice › Przebudowa istniejącej sieci kanalizacyjnej w miejscowości Zalasowa Północ - opomiarowanie ścieków po pompowni P6

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-06-24

Ryglice: Przebudowa istniejącej sieci kanalizacyjnej w miejscowości Zalasowa Północ - opomiarowanie ścieków po pompowni P6
Numer ogłoszenia: 102573 - 2016; data zamieszczenia: 24.06.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Ryglic , ul. Rynek 9, 33-160 Ryglice, woj. małopolskie, tel. 014 6541035, faks 014 6541054.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ryglice.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.ryglice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa istniejącej sieci kanalizacyjnej w miejscowości Zalasowa Północ - opomiarowanie ścieków po pompowni P6.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia pn.: Przebudowa istniejącej sieci kanalizacyjnej w miejscowości Zalasowa Północ - opomiarowanie ścieków po pompowni P6 jest kompleksowe wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie istniejącej sieci kanalizacyjnej w miejscowości Zalasowa na dz. nr 165/1 i 166/1 poprzez wykonanie komory z opomiarowaniem przepływu ścieków po pompowni kanalizacyjnej P6, zgodnie z dokumentacja projektową. Lokalizacja inwestycji: działka ewidencyjna nr 165/1 i 166/1 - jedn. ewid.: Ryglice, obręb: Zalasowa Przedmiot zamówienia obejmuje zakres robót budowlanych zgodny z załączoną dokumentacją projektową obejmującą: A) Projekt budowlany pn. Przebudowa istniejącej sieci kanalizacyjnej w miejscowości Zalasowa Północ - opomiarowanie ścieków po pompowni P6, dz. nr 165/1 i 166/1 - j. ewid. Ryglice, obręb Zalasowa. Kategoria obiektu budowlanego XXVI, oprac. przez P.U.G.P. Azymut ul. Kościuszki 14, 33-200 Dąbrowa Tarnowska, data oprac.: kwiecień 2016 r. B) Projekt budowlany pn. Przebudowa istniejącej sieci kanalizacyjnej w miejscowości Zalasowa Północ - opomiarowanie ścieków po pompowni P6. Kategoria obiektu budowlanego XXVI. Instalacja elektryczna odbiorcza i AKPiA, oprac. przez P.U.G.P. Azymut ul. Kościuszki 14, 33-200 Dąbrowa Tarnowska, data oprac.: kwiecień 2016 r. C) Opinia geotechniczna dla projektu budowlanego pn. Przebudowa istniejącej sieci kanalizacyjnej w miejscowości Zalasowa Północ - opomiarowanie ścieków po pompowni P6, dz. nr 165/1 położona w miejscowości Zalasowa, gmina Ryglice, obręb: Zalasowa, jedn. ewid.: Ryglice - obszar wiejski. Kategoria obiektu budowlanego XXVI, oprac. przez P.U.G.P. Azymut ul. Kościuszki 14, 33-200 Dąbrowa Tarnowska, data oprac.: kwiecień 2016 r. D) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych dla inwestycji pn. Przebudowa istniejącej sieci kanalizacyjnej w miejscowości Zalasowa Północ na działce nr 166/1 - opomiarowanie po pompowni P6, oprac. przez P.U.G.P. Azymut ul. Kościuszki 14, 33-200 Dąbrowa Tarnowska, data oprac.: kwiecień 2016 r. E) Przedmiar robót dla inwestycji pn. Przebudowa istniejącej sieci kanalizacyjnej w miejscowości Zalasowa Północ - opomiarowanie ścieków po pompowni P6, oprac. przez P.U.G.P. Azymut ul. Kościuszki 14, 33-200 Dąbrowa Tarnowska, data oprac.: kwiecień 2016 r. Pozostałe wymagania/ informacje dotyczące przedmiotu zamówienia: 1. Wykonawca robót zobowiązany wykonać przedmiot zamówienia po geodezyjnym wytyczeniu w terenie. 2. Za wykonanie przedmiotu zamówienia przewiduje się rozliczenie ryczałtowe. 3. Zamawiający posiada prawomocne zgłoszenie zamiaru wykonania robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę, stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia. 4. Zamawiający wymaga od Wykonawcy prowadzenia robót pod nadzorem kierownika budowy/ kierownika robót posiadającego co najmniej uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi branży instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń zgodnie z Rozporządzenie Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. 2014 poz. 1278) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane do kierowania robotami w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, zgodnie z art. 12a oraz innych przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (tekst jedn. Dz.U. 2016 nr 0 poz. 290) oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. 2016 poz. 65) oraz art.20a ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów. (tekst. jedn. Dz.U. 2014 nr 0 poz. 1946 z późn. zm.) 5. Wykonawca robót zobowiązany jest do skutecznego poinformowania Zamawiającego o wszelkich planowanych niezbędnych przerwach związanych z tłoczeniem ścieków po pompowni P6, jakie związane będą z realizacją robót objętych przedmiotem zamówienia z co najmniej 3 dniowym wyprzedzeniem (licząc w dniach poprzedzających dzień, w którym przedmiotowa okoliczność nastąpi). Dopuszcza się jedynie niezbędne, przejściowe, krótkotrwałe przerwy w pracy pompowni P6 i tłoczeniu ścieków po pompowni kanalizacyjnej związane np. z połączeniem wykonywanych rurociągów z istniejącą (funkcjonującą) instalacją. Ewentualne przerwy w pracy pompowni kanalizacyjnej nie mogą powodować przedostawaniu się ścieków poza urządzenia kanalizacyjne i nie mogą powodować uciążliwości dla mieszkańców podłączonych do sieci kanalizacyjnej. 6. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić we własnym zakresie zaplecze budowy, zaplecze socjalne pracowników, niezbędne media, dostawy i transport wszystkich materiałów i sprzętu niezbędnego do realizacji przedmiotu zamówienia. 7. Wykonawca zobowiązany jest do właściwego (zgodnego z przepisami) utrzymywania i zabezpieczania terenu prowadzonych robót do czasu odbioru końcowego. 8. Wykonawca zobowiązany jest do wywozu i utylizacji wszystkich odpadów jakie powstaną w wyniku prowadzonych robót, w tym do wywozu i utylizacji nadmiaru gruntu jaki pozostanie po wykonanych robotach budowlanych związanych z realizacją przedmiotu zamówienia. 9. Wykonawca zobowiązany jest do współpracy z Zamawiającym i w razie potrzeby informowania go o postępach robót. 10. Wykonawca zobowiązany jest do minimalizacji wpływu na otoczenie uciążliwości prowadzonych robót związanych z realizacją przedmiotu zamówienia. 11. Najpóźniej w dniu zawarcia umowy na roboty budowlane Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie załączonego do dokumentacji projektowej przedmiaru robót. 12. Istniejąca sieć kanalizacji sanitarnej objęta robotami budowlanymi stanowi własność Gminy Ryglice, jest obsługiwana technicznie i monitorowana przez Tarnowskie Wodociągi Sp. z o.o. 13. Właścicielem działki nr 165/1 jedn. ewid. Ryglice, obręb Zalasowa jest Powiatowy Zarząd Dróg w Tarnowie z siedzibą w Zgłobicach, 33-313 Zgłobice, ul. Zgłobicka 8. Właścicielem działki nr 166/1 jedn. ewid. Ryglice, obręb Zalasowa jest Gmina Ryglice, Rynek 9, 33-160 Ryglice. 14. Niezbędne dokumenty odbiorowe do dostarczenia przez Wykonawcę w ramach realizacji przedmiotu zamówienia: a) Oświadczenie kierownika budowy: a. zgodności i kompletności wykonania robót budowlanych z projektem budowlanym i oraz obowiązującymi przepisami, b. o doprowadzeniu do należytego stanu i porządku terenu robót i terenu sąsiadującego. c. kompletności dostarczonej dokumentacji odbiorowej b) Protokół odbioru wykonanych robót, podpisany przez Przedstawicieli: Zamawiającego i Tarnowskie Wodociągi Sp. z o.o. c) Protokół z próby szczelności rurociągów. d) Protokoły badań i sprawdzeń w zakresie wykonanej instalacji elektrycznej zasilającej, ochronnej i wyrównawczej oraz AKPiA. e) Wyniki pomiarów zagęszczenia podsypki i obsypki rurociągów, wyniki pomiarów wskaźnika zagęszczenia zasypki wykopu. f) Dokumentację fotograficzną z przebiegu prowadzonych robót i terenu objętego zakresem robót budowlanych przed rozpoczęciem robót (stanu istniejącego), w trakcie robót oraz stanu po zakończeniu robót - w wersji elektronicznej w formacie JPG (kolor, rozdzielczość min. 3,0 Mpix) z nazwą pliku zawierającą datę w formacie rok_miesiąc_dzień oraz informację z jakiego etapu robót zdjęcie pochodzi g) Oświadczenie właściciela działki objętej robotami o braku zastrzeżeń związanych z doprowadzeniem terenu robót do stanu poprzedniego (poprzedzającego rozpoczęcie robót) - podpisane przez właściciela działki - 1 oryginał. h) Dokumenty poświadczające jakość wbudowanych materiałów (świadectwa jakości: deklaracje zgodności, Aprobaty Techniczne, świadectwa dopuszczenia do stosowania w obrocie, certyfikaty, atesty, wyniki prób i badan materiałów). i) Dokumentacja Techniczno Ruchowa i karty gwarancyjne wbudowanych urządzeń (karty techniczne urządzeń, instrukcje użytkowania, konserwacji i napraw z uwzględnieniem bezpieczeństwa osób dokonujących tych czynności wraz z harmonogramem wszystkich niezbędnych czynności konserwacji i napraw). j) Dokumentację powykonawczą zgodną z przepisami Prawa budowlanego i geodezyjną dokumentację powykonawczą wraz z informacją geodety o zgodności wykonania robót z projektem budowlanym w zakresie przedmiotu zamówienia, zgodną z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa w Polsce i wymogami Wydziału Geodezji, Katastru i Nieruchomości Starostwa Powiatowego w Tarnowie. Ilości Zgodnie z dokumentacją projektową. 2. Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia oraz sposób wykonania określony jest w załącznikach do niniejszej SIWZ, tj.: projekcie budowlanym pn. Przebudowa istniejącej sieci kanalizacyjnej w miejscowości Zalasowa Północ - opomiarowanie ścieków po pompowni P6, dz. nr 165/1 i 166/1 - j. ewid. Ryglice, obręb Zalasowa. Kategoria obiektu budowlanego XXVI, projekcie budowlanym pn. Przebudowa istniejącej sieci kanalizacyjnej w miejscowości Zalasowa Północ - opomiarowanie ścieków po pompowni P6. Kategoria obiektu budowlanego XXVI. Instalacja elektryczna odbiorcza i AKPiA i opinii geotechnicznej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB) oraz we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ i pomocniczo w przedmiarze robót..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.11.22.10 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.25.51.10 - Roboty budowlane w zakresie studni 45.11.27.00 - Roboty w zakresie kształtowania terenu 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.43.00 - Instalowanie infrastruktury okablowania .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 65.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. W niniejszym postępowaniu Zamawiający żąda wniesienia wadium, przed upływem terminu składania ofert, w wysokości: 1 200,00 zł (słownie: tysiąc dwieście złotych 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na wskazany rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Spółdzielczym Rzemiosła w Krakowie, Oddział w Ryglicach, ul. Ks. J. Wyrwy 3 nr: 67 85890006 0050 0000 0084 0002. W tytule przelewu należy podać: Wadium do przetargu ZP.271.1.24.2016. Dowód wpłaty wadium należy dołączyć do oferty. Uwaga: jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 4. Wadium wnoszone w formie niepieniężnej należy zdeponować w oryginale w Urzędzie Miejskim w Ryglicach, ul. Rynek 9, 33-160 Ryglice na Dzienniku Podawczym - parter, a do oferty załączyć uwierzytelnioną kopię dokumentu wadialnego. 5. Zwrot i zatrzymanie wadium będzie następować na zasadach określonych w art. 46 ustawy Pzp.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (wzór zał. nr 2 do SIWZ).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (wzór zał. nr 2 do SIWZ).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (wzór zał. nr 2 do SIWZ).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli Wykonawca: -wykaże dysponowanie kierownikiem budowy/ kierownika robót posiadającego co najmniej uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi branży instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń zgodnie z Rozporządzenie Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. 2014 poz. 1278) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane do kierowania robotami w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, zgodnie z art. 12a oraz innych przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (tekst jedn. Dz.U. 2016 nr 0 poz. 290) oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. 2016 poz. 65) oraz art.20a ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów. (tekst. jedn. Dz.U. 2014 nr 0 poz. 1946 z późn. zm.). -oświadczy, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (wzór zał. nr 2 do SIWZ).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1)formularz ofertowy - wzór załącznik nr 1 do SIWZ, 2) jeżeli uprawnienie do reprezentacji osoby podpisującej ofertę nie wynika z załączonych do oferty dokumentów, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo lub dokument, z którego będzie wynikać uprawnienie do podpisywania oferty,3)pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik,4)Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b Pzp zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddaniami mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Dokument, z którego będzie wynikać zobowiązanie podmiotu trzeciego powinien wyrażać w sposób wyraźny i jednoznaczny wolę udzielenia Wykonawcy, ubiegającemu się o zamówienie odpowiedniego zasobu oraz wskazać: a)jaki jest zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b)w jaki sposób zostaną wykorzystane zasoby innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c)jakiego charakteru stosunki będą łączyły Wykonawcę z innym podmiotem, d)jaki jest zakres i w jakim okresie inny podmiot będzie brał udział przy wykonywaniu zamówienia. Dokument ten wymagany jest w formie oryginału, 5) dowód wniesienia wadium.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Gwarancja - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonał wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia w trakcie realizacji zawartej umowy co najmniej jednej z następujących okoliczności: 1) przesunięcie terminu wykonania robót będzie możliwe w przypadku: a) działania siły wyższej mającej wpływ na termin wykonania zamówienia, (np. działanie sił przyrody huragan, powódź, pożar; stan wojenny, stan wyjątkowy itp.), b) wystąpienia szczególnie niesprzyjających warunków atmosferycznych (temperatura, opady), których nie można było wcześniej przewidzieć, uniemożliwiających wykonanie przedmiotowego zamówienia zgodnie z technologią robót podlegających realizacji - na wniosek Wykonawcy, c) nie zawinionych przez Wykonawcę opóźnień związanych z przeprowadzeniem niezbędnych procedur administracyjnych i uzyskania stosownych decyzji i uzgodnień związanych z prowadzeniem i zakończeniem robót objętych zamówieniem, d) wystąpienia konieczności wykonania robót dodatkowych, przewidzianych w art. 67 ust. 1 pkt. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2) w przypadku zmiany urzędowej wysokości stawki podatku VAT, na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego, zostanie sporządzony aneks do umowy uwzględniający zmiany wartości wynikające z tego tytułu. 3) w przypadku zmiany osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy, na inne spełniające warunki określone w niniejszej SIWZ. Zmiana ta jest możliwa na osoby spełniające wymogi SIWZ, a dla skutecznej zmiany niezbędne jest uzyskanie pisemnej zgody Zamawiającego na zaproponowaną osobę.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ryglice.pl/bip
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Ryglicach, 33-160 Ryglice, ul. Rynek 9, pok. 17..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.07.2016 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miejski w Ryglicach, 33-160 Ryglice, ul. Rynek 9, Dziennik Podawczy - parter.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.