eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jeziorany › Pełnienie funkcji Nadzoru Inwestorskiego nad wykonaniem robót budowlano - montażowych inwestycji pn. Wzrost potencjału turystycznego miejscowości Jeziorany poprzez renowację zabytkowej fosy

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-05-13

Jeziorany: Pełnienie funkcji Nadzoru Inwestorskiego nad wykonaniem robót budowlano - montażowych inwestycji pn. Wzrost potencjału turystycznego miejscowości Jeziorany poprzez renowację zabytkowej fosy
Numer ogłoszenia: 102527 - 2014; data zamieszczenia: 13.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jeziorany reprezentowana przez Burmistrza Jezioran , Plac Zamkowy 4, 11-320 Jeziorany, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5392748, faks 089 5392760.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.jeziorany.nowoczesnagmina.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji Nadzoru Inwestorskiego nad wykonaniem robót budowlano - montażowych inwestycji pn. Wzrost potencjału turystycznego miejscowości Jeziorany poprzez renowację zabytkowej fosy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad wykonaniem robót budowlano - montażowych inwestycji pn. Wzrost potencjału turystycznego miejscowości Jeziorany poprzez renowację zabytkowej fosy. Kod CPV - 71 52 00 00 - 9. Obszar inwestycji jest objęty ścisłą ochroną Konserwatora Zabytków. 1.Wykonanie usługi pełnienia kompleksowego nadzoru inwestycyjnego przy realizacji inwestycji pn. Wzrost potencjału turystycznego miejscowości Jeziorany poprzez renowację zabytkowej fosy w Jezioranach, Gmina Jeziorany, w zakresie: - konstrukcyjno-budowlanym, - instalacyjnym w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, - instalacyjnym w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - drogowym - architektury krajobrazu. 2. Nadzór inwestorski robót budowlanych zadania pn. Wzrost potencjału turystycznego miejscowości Jeziorany poprzez renowację zabytkowej fosy, będzie realizowany w terminie od przekazania placu budowy do rozliczenia zadania (planowany termin - 5 miesięcy) i w okresie gwarancyjnym. 3. Kompleksowy nadzór inwestorski polegający na: a) przyjęciu i sprawdzeniu dokumentacji projektowej od wykonawcy, b) udział w pracach komisji przetargowej (w ocenie ofert) na roboty budowlane, w roli eksperta c) koordynacji robót poszczególnych branż i dziedzin, d) reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z pozwoleniem na budowę, dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, obowiązującymi przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej -wymagana ilość pobytu na budowie minimum dwa razy w tygodniu potwierdzony wpisem w dzienniku budowy; e) dopilnowanie, aby cały zakres rzeczowy objęty dokumentacją projektową i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót został wykonany; f) nadzór nad jakością wykonanych robót i kontrola jakości materiałów celem uniknięcia zastosowania materiałów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie; g) zatwierdzanie zastosowania materiałów poprzez przedłożenie próbek i ub dokumentów wymaganych ustawą Prawo budowlane dokumentacją projektową przez inspektora nadzoru winno być dokonywane niezwłocznie, jednak nie później niż w następnym dniu roboczym; h) sprawdzanie i odbiór robót ulegających zakryciu lub zanikających w terminie 2 dni roboczych od daty otrzymania zgłoszenia poprzez wpis do dziennika budowy; i) sprawdzenie obmiaru robót w zakresie niezbędnym do ustalenia wykonywanych zakresów robót w terminie do 7 dni roboczych od daty otrzymania zgłoszenia poprzez wpis do dziennika budowy i na zasadach określonych w umowie na roboty budowlane. j) sprawdzenie i odbiór skończonych elementów robót, podlegających odbiorowi częściowemu w terminie 5 dni roboczych od daty otrzymania zgłoszenia poprzez wpis do dziennika budowy; k) sprawdzenie i odbiór robót objętych odbiorem końcowym terminie 7 dni roboczych od daty wpisu o zakończeniu przedmiotu umowy potwierdzenia w dzienniku budowy osiągnięcia gotowości odbioru; l) uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych, których obowiązek przeprowadzenia wynika z przepisów szczegółowych; m) wydawanie kierownikowi budowy i kierownikom robót poleceń dotyczących usuwania nieprawidłowości lub zagrożeń; n) egzekwowanie wykonawcy i przedstawienie, na każde żądanie Zamawiającego dokumentów/dowodów dopuszczenia do stosowania materiałów i wyrobów budowlanych; o) egzekwowanie od kierownika budowy i kierowników robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót; p) dopilnowanie ze strony Zamawiającego przestrzegania na budowie przepisów bhp; q) wstrzymywanie dalszych robót budowlanych w przepadku, gdy ich kontynuacja mogłaby wywołać zagrożenie lub spowodować niedopuszczalną niezgodność z dokumentacją projektową lub pozwoleniem na budowę; r) wskazywanie możliwości powstania ewentualnych opóźnień lub zagrożeń w realizacji zadania; s) analiza i ocena dotyczących proponowanych przez wykonawcę sposobów rozwiązania powstałych problemów oraz przewidywanych zagrożeń; t) uczestniczenie w organizowanych przez Zamawiającego systematycznych naradach koordynacyjnych; u) przyjęcie od wykonawcy skompletowanej całościowej dokumentacji powykonawczej, sprawdzenie jej kompletności poprzez dokonanie stosownej adnotacji i uczestniczenie w czynnościach odbioru końcowego przekazywanego zadania; v) uczestniczenie w bieżącym i końcowym rozliczeniu finansowym zadania; w) uczestniczenie w odbiorze końcowym, odbiorze pogwarancyjnym oraz przeglądach gwarancyjnych; 4. Przewiduje się według potrzeb spotkania na budowie lub w siedzibie Zamawiającego w trakcie inwestycji, które maja zapewnić właściwą realizację zadania. 5. Inwestycja realizowana będzie na podstawie Dokumentacji projektowej i zmian nieistotnych do DP, SIWZ , przedmiarów robót, zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami i sztuka budowlaną. 6. W skład inwestycji pn. Wzrost potencjału turystycznego miejscowości Jeziorany poprzez renowację zabytkowej fosy wchodzi: - zagospodarowanie terenów po byłej fosie zamkowej na przestrzeń parkowo-rekreacyjną oraz przestrzeń sacrum poprzez budowę pieszych ciągów komunikacyjnych, ścieżek rekreacyjnych, schodów terenowych, ogrodu sensorycznego, amfiteatru, oświetlenia terenu, sieci kanalizacji deszczowej, przyłączy wodociągowych, zalicznikowych przyłączy elektroenergetycznych i elementów małej architektury takich jak: fontanny, stacje drogi krzyżowej w formie kapliczek, ławek i śmietników oraz poprzez pielęgnację i gospodarkę drzewostanem oraz nasadzenia zieleni. - teren inwestycji nie podlega specjalnym warunkom ochrony ekologicznej, natomiast leży w strefie K chronionego krajobrazu stąd nakaz bezwzględnego zachowanie zespołów starodrzewia oraz rzeźby terenu dlatego ukształtowanie terenu działki oraz zieleń pozostają bez zmian, ponadto wszelkie prace związane z konserwacją zieleni wymagają dodatkowo uzgodnienia z Regionalnym Dyrektorem Ochrony Środowiska. Na obszarze inwestycji nie występują pomniki przyrody. Przedmiotowy obszar zlokalizowany jest w układzie urbanistycznym Jezioran, nawarstwieniach kulturowych wpisanych do rejestru zabytków pod Nr A-245 z dnia 31.05.1957 r. Wszelkie prace prowadzone w granicach 50-100 m od zewnętrznej linii murów obronnych wymagają uzyskania oddzielnego pozwolenia WKZ. Przed przystąpieniem do projektu budowlanego zostały wykonane sondażowe badania archeologiczne, a wyniki ich badań uzgodnione z WKZ pozwoliły na wydanie dalszych wytycznych i uzgodnień konserwatorskich m.in. dotyczących formy projektowanej rozbudowy amfiteatru oraz jej wykończenia materiałowego. Przedmiotowa inwestycja nie znajduje się w granicach terenu górniczego i w strefie oddziaływań związanych z eksploatacją górniczą. Teren nie jest położony na terenach zalewowych oraz nie jest zagrożony osuwaniem się mas ziemnych. DODATKOWA INFORMACJA DLA WYKONAWCÓW: 1. Zamawiający wszczął postępowanie na wyłonienie Wykonawcy robót budowlano - montażowych na zadaniu inwestycyjnym Wzrost potencjału turystycznego miejscowości Jeziorany poprzez renowację zabytkowej fosy poprzez ogłoszenie o zamówieniu w BZP Nr 97845 z dn. 07.05.2014 z terminem złożenia i otwarcia ofert w dniu 22 maja 2014 r. Ogłoszenie o zamówieniu , SIWZ wraz z załącznikami na roboty budowlano - montażowe zamieszczona jest na www.bip.jeziorany.nowoczesnagmina.pl w Zakładce: Zamówienia Publiczne Gmina Jeziorany, przetargi nieograniczone, 2014 r., numer postępowania: BR-ZP.271.3.2014. 2. Przedmiot zamówienia na roboty budowlano - montażowe: Przedmiotem zamówienia jest Zagospodarowanie terenów po byłej fosie zamkowej na przestrzeń parkowo-rekreacyjną oraz przestrzeń sacrum poprzez budowę pieszych ciągów komunikacyjnych, ścieżek rekreacyjnych, schodów terenowych, ogrodu sensorycznego, amfiteatru, oświetlenia terenu, sieci kanalizacji deszczowej, przyłączy wodociągowych, zalicznikowych przyłączy elektroenergetycznych i elementów małej architektury takich jak: fontanny, stacje drogi krzyżowej w formie kapliczek, ławek i śmietników oraz poprzez pielęgnację i gospodarkę drzewostanem oraz nasadzenia zieleni. 3. Przedmiot zamówienia szczegółowo opisany jest w : - Zatwierdzonej Dokumentacji Projektowej, - Zmian nieistotnych do zatwierdzonej Dokumentacji Projektowej(zatwierdzonej przez projektanta), - Opis przedmiotu zamówienia wykonany przez wnioskodawcę, - Wytyczne plastyczne do przedmiotu zamówienia wykonane przez wnioskodawcę , - Przedmiary robót dla poszczególnych branż - szt. 6. 4. Pozwolenia: - Decyzja Nr Je.7.2013 z dn. 30.10.2013 r. wydana przez Starostę Olsztyńskiego, - Pozwolenie Nr 840.2013 z dn. 28.10.2013 r. wydana przez W-M WKZ, - Pozwolenie Nr 71.2014 z dn. 05.03.2014 r. wydana przez W-M WKZ . 5. Wykonawca robót budowlano - montażowych dodatkowo zapewnia na swój koszt: a. Obsługę geodezyjną, b. Nadzór archeologiczny, c. Artystę do wykonania płaskorzeźb stacji drogi krzyżowej..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 5.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 1 500,00 zł. (słownie: tysiąc pięćset złotych).

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust.1 ustawy Pzp. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku tj. złożenia oświadczenia o spełnieniu warunku, spowoduje wykluczenie z postępowania.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust.1 ustawy Pzp. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku tj. złożenia oświadczenia o spełnieniu warunku, spowoduje wykluczenie z postępowania.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust.1 ustawy Pzp. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku tj. złożenia oświadczenia o spełnieniu warunku, spowoduje wykluczenie z postępowania.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający żąda aby Wykonawcy spełniali wymagania ustawowe: 1. posiadanie kwalifikacji zawodowych do pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru, zgodnie z § 2 ust. 1 pkt 1 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 19 listopada 2001 r. w sprawie rodzajów obiektów budowlanych, przy których realizacji jest wymagane ustanowienie inspektora nadzoru inwestorskiego (Dz. U. z 2001 r., Nr 138, poz. 1554 ze zm.); 2. posiadanie uprawnień budowlanych, 3. posiadanie aktualnego na dzień składania ofert wpisu na listę członków właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. ZAMAWIAJĄCY żąda aby Wykonawca dysponował odpowiednio wykwalifikowanymi osobami, posiadający wymagane obowiązującymi przepisami prawa uprawnieniami (jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania uprawnień) bądź odpowiednie kwalifikacje, w przypadku podmiotów zagranicznych wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia dla niżej podanych stanowisk: a. Inspektora Nadzoru nad robotami w zakresie instalacji sanitarnych wraz z uzbrojeniem - 1 osoba. - Doświadczenie w pełnieniu funkcji Inspektora Nadzoru nad robotami na minimum 1 zadaniu, obejmującym budowę - rozbudowę w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wentylacyjnych, instalacji i urządzeń wodno - kanalizacyjnych . - Uprawnienia budowlane do sprawowania nadzoru nad robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodno - kanalizacyjnych (lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów). - Aktualny na dzień składania ofert wpis na listę członków właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. b. Inspektora Nadzoru nad robotami elektrycznymi - 1 osoba . - Doświadczenie w pełnieniu funkcji Inspektora Nadzoru nad robotami na minimum 1 budowie obejmującej budowę - rozbudowę instalacji elektrycznej. - Uprawnienia budowlane do sprawowania nadzoru nad robotami budowlanymi w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów). - Aktualny na dzień składania ofert wpis na listę członków właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. c. Inspektora Nadzoru nad robotami konstrukcyjno - budowlanymi - 1 osoba. - Doświadczenie w pełnieniu funkcji Inspektora Nadzoru robót na minimum 1 zadaniu obejmujący budowę - rozbudowę obiektów użyteczności publicznej. - Uprawnienia budowlane do sprawowania nadzoru nad robotami budowlanymi w zakresie konstrukcyjno - budowlanym (lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów). - Aktualny na dzień składania ofert wpis na listę członków właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. d. Inspektora Nadzoru nad robotami drogowy -1 osoba. - Doświadczenie w pełnieniu funkcji Inspektora Nadzoru kierownika robót na minimum 1 zadaniu obejmującym budowę dróg, ciągów komunikacyjnych. - Uprawnienia budowlane do sprawowania nadzoru nad robotami drogowymi(lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów). - Aktualny na dzień składania ofert wpis na listę członków właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. e. Inspektor Nadzoru nad robotami w zakresie architektury krajobrazu - 1 osoba. - Doświadczenie w pełnieniu funkcji Inspektora Nadzoru na minimum 1 zadaniu obejmującym urządzenie architektury krajobrazu, - Kwalifikacje zawodowe. Ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia o dysponowania osobą/osobami z uprawnieniami do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zgodnie z obowiązującym prawem w RP. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust.1 ustawy Pzp i wykazaniu się dysponowania osobami do wykonania zamówienia. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku tj. złożenia oświadczenia o spełnieniu warunku i wykazaniu osób do wykonania zamówienia, spowoduje wykluczenie z postępowania.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust.1 ustawy Pzp. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku tj. złożenia oświadczenia o spełnieniu warunku, spowoduje wykluczenie z postępowania.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Wypełniony i podpisany Formularz oferty z wykorzystaniem wzoru - zał. nr 1 do siwz; 2.Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów; 3.Wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - zał. nr 3 do siwz; 4.Oświadczenie o dysponowaniu wykwalifikowanymi osobami do wykonania zamówienia - zał. nr 4 do siwz; 5.Aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Osoby fizyczne, w tym osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą pod firmą, składają Oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, z wykorzystaniem wzoru - zał. nr 6 do siwz. Osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą załączają aktualny wydruk z CEIDG na dzień składania ofert; 6.W przypadku, gdy nie zachodzą okoliczności, o których mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj. gdy firma Wykonawcy nie przynależy do żadnej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2007 r. Nr 50, poz. 331 ze zm.) - Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Pzp o braku przynależności do grupy kapitałowej - zał. nr 7a do siwz; 7.Oświadczenie z art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z Listą podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2007 r. Nr 50, poz. 331 ze zm.) - zał. nr 7b do siwz; 8. Dokument potwierdzający wniesienie wadium; 9. Zaakceptowany projekt umowy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszczalne zmiany zawarte są w projekcie umowy, które są załącznikiem do SIWZ - zał. nr 8.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.jeziorany.nowoczesnagmina.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nieodpłatnie na stronie internetowej Zamawiającego i w siedzibie Zamawiającego w godzinach pracy Urzędu Miejskiego w dni robocze..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.05.2014 godzina 12:00, miejsce: Oferty winny być złożone w siedzibie Zamawiającego w Urzędzie Miejskim w Jezioranach, Plac Zamkowy 4, w Sekretariacie pok. Nr 19, (I piętro).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Regionalny Program Operacyjny Warmia i Mazury na lata 2007 - 2013, Oś Priorytetowa 2 - Turystyka, Działanie - 2.1 Wzrost potencjału turystycznego, Poddziałanie - 2.1.5 dziedzictwo kulturowe...

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.