eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Konin › Dostawa sprzętu jednorazowego i wielorazowego użytku dla potrzeb Zakładów Diagnostycznych Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Koninie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-05-04

Konin: Dostawa sprzętu jednorazowego i wielorazowego użytku dla potrzeb Zakładów Diagnostycznych Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Koninie
Numer ogłoszenia: 102494 - 2015; data zamieszczenia: 04.05.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Zespolony , ul. Szpitalna 45, 62-504 Konin, woj. wielkopolskie, tel. 063 2404133, faks 063 2404134.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-konin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu jednorazowego i wielorazowego użytku dla potrzeb Zakładów Diagnostycznych Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Koninie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu jednorazowego i wielorazowego użytku dla potrzeb Zakładów Diagnostycznych Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Koninie.Przedmiot zamówienia został zawarty w siedmiu pakietach.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z ilościami dla poszczególnych pozycji zawarty jest w SIWZ 18/2015 udostępnionej na stronie internetowej Zamawiającego www.szpital-konin.pl.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.19.25.00-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium nie zastosowano

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust 1 ustawy PZP

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust 1 ustawy PZP

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust 1 ustawy PZP

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust 1 ustawy PZP

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust 1 ustawy PZP

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

W sytuacji kiedy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Termin dostawy - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

-Strony postanawiają, iż dokonają w formie pisemnego aneksu zmiany wynagrodzenia w wypadku wystąpienia jednej ze zmian przepisów wskazanych w art. 142 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych tj. zmiany: a) stawki podatku od towarów i usług, b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne. 5.1. Zmiana wysokości wynagrodzenia obowiązywać będzie od dnia wejścia w życie zmian , o których mowa w ust. 10.1. 5.2. W wypadku zmiany, o której mowa w ust.10.1 lit a wartość netto wynagrodzenia Wykonawcy nie zmieni się, a określona w aneksie wartość brutto wynagrodzenia zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów. 5.3. W przypadku zmiany, o której mowa w ust 10.1 lit b wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o wartość wzrostu całkowitego kosztu Wykonawcy wynikającą ze zwiększenia wynagrodzeń osób bezpośrednio wykonujących zamówienie do wysokości aktualnie obowiązującego minimalnego wynagrodzenia, z uwzględnieniem wszystkich obciążeń publicznoprawnych od kwoty wzrostu minimalnego wynagrodzenia. 5.4. W przypadku zmiany, o której mowa w ust 10.1 lit c wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o wartość wzrostu całkowitego kosztu Wykonawcy, jaką będzie on zobowiązany dodatkowo ponieść w celu uwzględnienia tej zmiany, przy zachowaniu dotychczasowej kwoty netto wynagrodzenia osób bezpośrednio wykonujących zamówienie na rzecz Zamawiającego. 5.5. Za wyjątkiem sytuacji, o której mowa w ust. 10.1 lit. a wprowadzenie zmian wysokości wynagrodzenia wymaga uprzedniego złożenia przez Wykonawcę oświadczenia uzasadniającego wysokość dodatkowych kosztów wynikających z wprowadzenia zmian, o których mowa w ust.10.1 litera b i c. 5.6. Zmiany treści umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności. -Ceny, o których mowa w ust. 1 nie będą ulegały zmianie w trakcie trwania umowy z wyjątkiem zmniejszenia w każdym przypadku ich wartości.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-konin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital Zespolony, ul. Szpitalna 45, 62-504 Konin, II piętro pokój 3/14 - Administracja.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.05.2015 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Szpital Zespolony, ul. Szpitalna 45, 62-504 Konin, II piętro pokój 3/13 -Kancelaria.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Sprzęt jednorazowego uzytku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 1 Lp. Nazwa Ilość szt. 1. Jałowe płytki Petriego z tworzywa sztucznego PS 7 500 2. Jałowe płytki Petriego z tworzywa sztucznego PS 60 000 3. Jałowe płytki Petriego z tworzywa sztucznego PS 30 000 4. Jałowe płytki Petriego z tworzywa sztucznego PS 15 000 5. Jałowe płytki Petriego z tworzywa sztucznego PS 6 000 6. Jałowe płytki Petriego z tworzywa sztucznego 900 7. Pojemniki z tworzywa sztucznego o poj. 40-60 ml 600 8. Jałowe pojemniki o poj. 40-60 ml 6 500 9. Jałowe pojemniki o poj. 100-120 ml 10 500 10. Jałowe pojemniki o poj. 40-60 ml 6 000 11. Probówki okrągłodenne, z tworzywa sztucznego PP, 5 000 12. Probówki okrągłodenne, z tworzywa sztucznego PS, 30 000 13. Jałowe probówki okrągłodenne, z tworzywa sztucznego PS, o poj. 4-5 ml 3 000 14. Probówki okrągłodenne, z tworzywa sztucznego PS, 12 000 15. Jałowe probówki okrągłodenne, z tworzywa sztucznego 45 000 16. Korki z tworzywa sztucznego, 30 000 17. Jałowe ezy z kalibrowanym oczkiem 18 000 18. Jałowe ezy z kalibrowanym oczkiem 18 000 19. Jałowe pipetki Pasteura z tworzywa sztucznego PE, 3 000 20. Pipetki Pasteura z tworzywa sztucznego PE, 12 000 21. Jałowe pałeczki z wacikiem bawełnianym i drewnianym trzonkiem 18 000 22. Jałowe pałeczki z wacikiem bawełnianym, z trzonkiem z tworzywa sztucznego 10 000 23. Jałowe pałeczki z wacikiem bawełnianym 600 24. Jałowe pałeczki z wacikiem wiskozowym 1 800 25. Jałowe pałeczki z wacikiem wiskozowym, z trzonkiem z tworzywa sztucznego 1 200 26. Worki na odpady do autoklawowania 300 / 500 mm 1 200 27. Worki na odpady do autoklawowania 400 / 780 mm 3 600 28. Końcówki typu Eppendorf do pipet 3 000 29. Końcówki typu Eppendorf do pipet 2 100 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w SIWZ 18/2015 udostępnionej na stronie internetowej Zamawiającego ww. szpital-konin.pl.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.19.25.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin dostawy - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Sprzęt wielorazowego użytku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 2 Lp. Nazwa Ilość szt. 1. Szklane probówki okrągłodenne, 600 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w SIWZ 18/2015 udostępnionej na stronie internetowej Zamawiającego ww. szpital-konin.pl.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.25.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin dostawy - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Sprzęt wielorazowego użytku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 3 Lp. Nazwa Ilość szt. 1.Szkiełka podstawowe do preparatów mikroskopowych,6 000 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w SIWZ 18/2015 udostępnionej na stronie internetowej Zamawiającego ww. szpital-konin.pl.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin dostawy - 10

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Sprzęt wielorazowego użytku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 4 Lp. Nazwa Ilość sztuk 1. Szkiełka nakrywkowe do preparatów mikroskopowych, 3 000 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w SIWZ 18/2015 udostępnionej na stronie internetowej Zamawiającego ww. szpital-konin.pl.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin dostawy - 10

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Sprzęt wielorazowego użytku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 5 Lp. Nazwa Ilość sztuk 1. Pojemnik z pokrywką do barwienia preparatów mikroskopowych kompatybilny z koszyczkiem do barwienia preparatów na 20 szkiełek, 6.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin dostawy - 10

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Sprzęt wielorazowego użytku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 6 Lp. Nazwa Ilość sztuk Koszyczek z tworzywa PP do barwienia preparatów na 20 szkiełek mikroskopowych (wielkość szkiełka standardowa, grubość 1 mm) kompatybilny z pojemnikiem z pokrywką do barwienia preparatów mikroskopowych, 12.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin dostawy - 10

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Sprzęt Diagnostyczny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 7 L.p. Nazwa towaru Ilość sztuk w opakowaniu Ilość opakowań. 1. Probówki z tworzywa sztucznego (PS) |9-11ml (16x100-105mm), bez kołnierza i podziałki, stożkowe 500 165 2. Probówki z tworzywa sztucznego (PS) 4-5ml (12x75mm), bez kołnierza i podziałki, okrągłodenne 1000 60 3. Korki uniwersalne o średnicy 11-12 mm - białe 1000 60 4. Szkiełka nakrywkowe o wymiarach 20x20x0,17mm 1000 90 5. Szkiełka podstawowe cięte, bez pola do opisu 76x26x1mm 100 600 6. Szkiełka podstawowe cięte, z obustronnym polem do opisu, 76x26x1mm 100 60 7. Kuwety MACRO z PS o pojemności 4ml 100 165 8. Końcówki typu EPPENDORF o poj. do 200ul - żółte z PP 1000 60.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin dostawy - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.