eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wieliczka › Przebudowa drogi gminnej nr 560010K na obszarze Gminy Biskupice - część 2



Ogłoszenie z dnia 2017-06-29

Ogłoszenie nr 102472 - 2017 z dnia 2017-06-29 r.

Wieliczka: Przebudowa drogi gminnej nr 560010K na obszarze Gminy Biskupice - część 2
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej tak
Należy wskazać projekt/program: Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 - 2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 13577

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak
Numer ogłoszenia: 22328

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia: tak
Numer ogłoszenia: 65132

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Biskupice, krajowy numer identyfikacyjny 53221100000, ul. Urząd Gminy Biskupice, Tomaszkowice 455, 32020 Wieliczka, państwo Polska, woj. małopolskie, tel. 0-12 250 68 99, faks 0-12 250 67 66, e-mail zamowienia@biskupice.pl


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa drogi gminnej nr 560010K na obszarze Gminy Biskupice - część 2

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

RIDGK.ZP.271.2.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej nr 560010K Przebieczany przez wieś polegająca na budowie chodnika wraz z kanalizacją deszczową km - 0+006,70 - 1+550,96 w miejscowości Przebieczany, gm. Biskupice, woj. małopolskie Zakres prac obejmuje: oPrzebudowa jezdni szer. 5,00 ÷ 5,50m wraz z wykonaniem nowych warstw nawierzchni - km 0+006,70 ÷ km 0+320,23; km 0+374,24 ÷ km 1+550,96 oBudowa chodnika dla pieszych str. P: - szer. 1,25 ÷ 2,00 m - km 0+006,70 ÷ km 0+320,23; km 0+374,24 ÷ km 0+400,36; km 0+445,61 ÷ 1+237,17; km 1+254,56 ÷ km 1+289,17 oBudowa chodnika dla pieszych str. L: - szer. 2,00m - km 1+519,48 ÷ km 1+542,77; oBudowa pobocza żwirowego szer. 75cm str. L - km 0+030,76 ÷ km 0+320,23; km 0+374,24 ÷ km 0+453,50; km 0+630,00 ÷ km 0+755,69; km 0+785,20 ÷ km 1+093,60; km 1+134,32 ÷ 1+255,85 oBudowa pobocza żwirowego szer. 75cm str. P - km 1+242,43 ÷ km 1+254,62; km 1+289,17 ÷ km 1+318,74 oBudowa pobocza utwardzonego z kostki betonowej szer. 1,00m str. L - km 1+255,85 ÷ km 1+463,69; km 1+481,46 ÷ km 1+513,95 oBudowa zatoki autobusowej lewostronnej o szer. 2,75m wraz z peronem przystankowym o szer. 1,50m - km 1+082,60 - km 1+134,32, długość krawędzi zatrzymania 15,0m, skos wyjazdowy z drogi 1:7, skos wjazdowy na drogę 1:4. oBudowa korytek ściekowych o szer. 0,30 - 0,60m oBudowa palisady betonowej oBudowa krawężnika km 0+501,00 ÷ km 0+630,00 str. L; km 1+463,69 ÷ km 1+481,46 oBudowa kanalizacji deszczowej z rur PVC i WIPRO o średnicy o300 ÷ o1000 wraz z budową wylotów i remontem umocnienia dna i skarp wylotu W2, polegającym na odtworzeniu umocnienia z narzutu kamiennego na zaprawie. oPrzebudowa zjazdów indywidualnych prawostronnych i lewostronnych szer. min. 4,0m i skosach 1:1 oBudowa umocnienia skarp. oRemont istniejącego przepustu betonowego km 0+575,09 oPrzebudowa sieci elektrycznej - przestawienie 3 słupów sieci napowietrznej nN oZabezpieczenie gazociągu rurą osłonową PE


II.4) Główny kod CPV: 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
Dodatkowe kody CPV:45112600-1, 45111200-0, 45111100-9, 45110000-1, 45200000-9, 45233222-1, 45233226-9, 45232130-2, 45232452-5, 45233121-3, 45233200-1, 45342000-6, 45233292-2

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
od dnia zawarcia umowy do dnia 31 października 2017 r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 12/04/2017
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

PROFEXIM Spółka Jawna H. J. Duda, ul. Chodakiewicza 9/4, 31 - 532 Kraków, PRODiM Oskar Niezabitowski, ul. Katowicka 20/22, 31 - 351 Kraków, biuro@profexim.eu, ul. Chodakiewicza 9/4, , 31 - 532, Kraków , kraj/woj. małopolskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 1673744.23 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE

Informacje dodatkowe:



SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
26/06/2017


V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp: zmiany dotyczą realizacji dodatkowych robót budowlanych od dotychczasowego wykonawcy, nie objętych podstawowym zamówieniem, które stały się niezbędne


V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
wykonanie dodatkowych robót budowlanych w postaci, wykonania drenaży zbiorczych zbierających wody opadowe z terenu przyległych i odwodnienia liniowego w zakresie określonym w Kosztorysie Robót Dodatkowych Wykonawcy (zał. nr 7 do umowy), oraz szkiców rysunków z zaznaczonymi robotami dodatkowymi wykonanym na kserokopii projektu zagospodarowania terenu, który jest załącznikiem do protokołu konieczności wykonania robót dodatkowych (zła. nr 1 do aneksu)


V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
1. Dotychczasowy §7 ust. 1 Umowy otrzymuje, w miejsce dotychczasowego, następujące brzmienie: "1. Za wykonane przedmiotu Umowy , o którym mowa w §1 ust. 1 i ust. 4 Umowy strony ustalają szacunkowe wynagrodzenie Wykonawcy w łącznej kwocie netto 1 398,877,62 zł ( słownie: jeden milion trzysta dziewięćdziesiąt osiem tysięcy osiemset siedemdziesiąt siedem złotych 62/100) + podatek VAT wg stawki 23 % = 321 741,85zł (słownie: trzysta dwadzieścia jeden tysięcy siedemset czterdzieści jeden złotych 85/100 brutto 1 720 619,47 (słownie: jeden milion siedemset dwadzieścia tysięcy sześćset dziewiętnaście złotych 47/100), w tym: kwota netto 1 360 767,67 zł+ podatek VAT wg stawki 23 % = 312 976,56 zł brutto 1 673 744,23 zł (słownie: jeden milion sześćset siedemdziesiąt trzy tysiące siedemset czterdzieści cztery złotych 23/100 za wykonanie zamówienia podstawowego ( określonego §1 ust. 1 Umowy) oraz kwota. ..netto 38 109,95 zł + podatek VAT wg stawki 23 % = 8765,29 zł brutto 46 875,24 zł (słownie: czterdzieści sześć tysięcy osiemset siedemdziesiąt pięć złotych 24/100) za wykonanie robót dodatkowych ( określonych §1 ust. 4 Umowy). 4. Dotychczasowy §7 ust. 15. umowy otrzymuje, w miejsce dotychczasowego, następujące brzmienie: "2. Kosztorysy ofertowe wraz z podanymi cenami jednostkowymi stanowią załączniki nr 2 oraz nr 7 do niniejszej umowy. Ceny jednostkowe netto robót przyjęte w kosztorysach ofertowych oraz składniki cenotwórcze są stałe przez cały okres realizacji umowy." 5. Dotychczasowy §7 ust. 16 umowy otrzymuje, w miejsce dotychczasowego, następujące brzmienie: "3. Ostateczne wynagrodzenie w zakresie złożonych kosztorysów ofertowych zostanie ustalone kosztorysem powykonawczym zgodnie z przyjętymi cenami jednostkowymi wyszczególnionymi w kosztorysach ofertowych oraz rzeczywiście wykonanymi i odebranymi ilościami robót, które zostaną udokumentowane i potwierdzone przez Inspektora Nadzoru Inwestorskiego.". Protokół Konieczności Wykonania Robót Dodatkowych z dnia 20 czerwca 2017 r. (zał. nr 1 do Aneksu), Kosztorys Robót Dodatkowych Wykonawcy z dnia 23.06.2017r.r. (zał. nr 2 do Aneksu), stanowią integralną części niniejszego Aneksu, przy czym Kosztorys Robót Dodatkowych Wykonawcy staje się również załącznikiem nr 7 do Umowy. 2. W związku z realizacją dodatkowych robót wprowadzanych do Umowy niniejszym Aneksem zmianie ulega harmonogram rzeczowo-finansowy do Umowy i otrzymuje on brzmienie jak załącznik nr 3 do Aneksu ( stanowiąc załącznik nr 5 do Umowy"


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.