eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnów › Usługi konserwacyjne na wałach powiatu brzeskiego oraz śluzach powiatu bocheńskiego i dąbrowskiego.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-06-24

Tarnów: Usługi konserwacyjne na wałach powiatu brzeskiego oraz śluzach powiatu bocheńskiego i dąbrowskiego.
Numer ogłoszenia: 102363 - 2016; data zamieszczenia: 24.06.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Małopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Krakowie Inspektorat Rejonowy w Tarnowie , ul. Ostrogskich 5, 33-100 Tarnów, woj. małopolskie, tel. 014 6376922, faks 014 6376913.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.mzmiuw.krakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi konserwacyjne na wałach powiatu brzeskiego oraz śluzach powiatu bocheńskiego i dąbrowskiego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 1 zamówienia: Gróbka lewy wał w km 3+100-4+800: Wyrównanie koparką podłoża korony wału oraz ramp wałowych przed likwidacją kolein - 3910,00m2. Likwidacja kolein koparką z dowozem tłucznia ciągnikiem z przyczepą, poprzez zasypanie warstwą tłucznia o grubości 0,25 m z zagęszczeniem lekkim walcem na podłożu z geowłókniny. Zakup i dostawa materiałów po stronie wykonawcy - 977,50m3. Prace konserwacyjne należy wykonać przy sprzyjających warunkach atmosferycznych. Ewentualne szkody wynikłe podczas wykonywanych prac i ich naprawa leży po stronie Wykonawcy. Obiekt znajduje się na terenie Skarbu Państwa. Zadanie nie wymaga nadzoru przyrodniczego. Część nr 2 zamówienia: Gróbka prawy wał w km 4+300-5+900: Wyrównanie koparką podłoża korony wału oraz ramp wałowych przed likwidacją kolein.- 3840,00m2. Likwidacja kolein koparką z dowozem tłucznia ciągnikiem z przyczepą, poprzez zasypanie warstwą tłucznia o grubości 0,25m z zagęszczeniem lekkim walcem na podłożu z geowłókniny. Zakup i dostawa materiałów po stronie wykonawcy.- 960,00m3. Raba: prawy wał w km 0+100, 0+680, 1+120: Wyrównanie koparką podłoża korony wału oraz ramp wałowych przed likwidacją kolein - 1050,00m2. Likwidacja kolein koparką z dowozem tłucznia ciągnikiem z przyczepą, poprzez zasypanie warstwą tłucznia o grubości 0,25m z zagęszczeniem lekkim walcem na podłożu z geowłókniny. Zakup i dostawa materiałów po stronie wykonawcy.- 262,50m3. Prace konserwacyjne należy wykonać przy sprzyjających warunkach atmosferycznych. Ewentualne szkody wynikłe podczas wykonywanych prac i ich naprawa leży po stronie Wykonawcy. Prace konserwacyjne należy wykonać przy sprzyjających warunkach atmosferycznych. Ewentualne szkody wynikłe podczas wykonywanych prac i ich naprawa leży po stronie Wykonawcy. Obiekt znajduje się na terenie Skarbu Państwa. Zadanie nie wymaga nadzoru przyrodniczego. Część nr 3 zamówienia: Potok Gróbka lewy wał: śluza nr 6 w km 8+710 i śluza nr 10 w km 9+720: Ręczne wykoszenie z wygrabieniem porostów gęstych twardych ze skarp i dna rowka oraz wokół wlotu i wylotu przepustu wałowego - 1136,00m2. Wykopy na skarpach rowka oraz pod przyczółek, odkrycie rur na długości 2,0m od strony międzywala z dokopem ręcznym pod przyczółki - 150,38m3. Skucie nierówności betonu przy głębokości skucia do 5cm na ścianach przyczółka wlotowego wraz z czyszczeniem ręcznym powierzchni betonu - 12,06m2. Naprawa zniszczonego przyczółka wlotowego żelbetowego o grubości do 20cm - szpachlowanie masami mrozoodpornymi do reprofilacji betonu - 0,72m3. Oczyszczenie przepustów rurowych o średnicy 0,60m z namułu o głębokości zamulenia przewodu do 1/3 wysokości średnicy - 28,00m. Naprawa zniszczonego przyczółka żelbetowego wylotowego o grubości przyczółka do 20cm, beton C 30 - 5,00m3. Wykonanie schodów skarpowych na mokro szerokości 1,2m przy przyczółku wylotowym - 7,20m. Wymiana rur betonowych na wylocie o średnicy 0,6m z zabezpieczeniem styków betonem - 4,00m. Zabezpieczenie styków rurociągu na wlocie śluzy betonem hydrotechnicznym - 0,30m2. Wykonanie podsypek ze żwiru lub pospółki o grubości 10cm pod przyczółek wylotowy, schody oraz pod ubezpieczenie dna i skarp rowka płytami ażurowymi mała krata - 161,20m2. Wykonanie ubezpieczenia w dnie i na skarpach rowka odpływowego z płyt typu mała krata z przybiciem kołkami i zasypaniem ziemią otworów na uprzednio wykonanej podsypce (ubezpieczenie na skarpie rowka na wys.90cm) - 152,88m2. Naprawa klapy zwrotnej poprzez demontaż, oczyszczenie, antykorozyjne pokrycie farbą, zamontowanie klapy z wykuciem otworów w ścianie przyczółka - 2szt. Obsianie mieszanką traw skarp rowka odpływowego powyżej ubezpieczenia - 364,00m2. Obiekt znajduje się na terenie objętym ochroną przyrody tj. Dolina rzeki Gróbki i na terenie Skarbu Państwa. Zadanie nie wymaga nadzoru przyrodniczego. Część nr 4 zamówienia: Potok Gróbka lewy wał: śluza nr 25 w km 18+550 i śluza nr 31 w km 23+71: Ręczne wykoszenie z wygrabieniem porostów gęstych twardych ze skarp i dna rowka oraz wokół wlotu i wylotu przepustu wałowego - 799,00m2. Wykopy na skarpach rowka oraz pod przyczółek, odkrycie rur na długości 2,0m od strony międzywala z dokopem ręcznym pod przyczółki - 109,52m3. Skucie nierówności betonu przy głębokości skucia do 5cm na ścianach przyczółka wlotowego wraz z czyszczeniem ręcznym powierzchni betonu - 12,06m2. Naprawa zniszczonego przyczółka wlotowego żelbetowego o grubości do 20cm - szpachlowanie masami mrozoodpornymi do reprofilacji betonu - 0,66m3. Oczyszczenie przepustów rurowych o średnicy 0,60m z namułu o głębokości zamulenia przewodu do 1/3 wysokości średnicy - 28,00m. Naprawa zniszczonego przyczółka żelbetowego wylotowego o grubości przyczółka do 20cm, beton C 30 - 4,32m3. Wykonanie schodów skarpowych na mokro szerokości 1,2m przy przyczółku wylotowym - 11,00m. Wymiana rur betonowych na wylocie o średnicy 0,6m z zabezpieczeniem styków betonem - 4,00m. Wykonanie podsypek ze żwiru lub pospółki o grubości 10cm pod przyczółek wylotowy, schody oraz pod ubezpieczenie dna i skarp rowka płytami ażurowymi mała krata - 98,39m2. Wykonanie ubezpieczenia w dnie i na skarpach rowka odpływowego z płyt typu mała krata z przybiciem kołkami i zasypaniem ziemią otworów na uprzednio wykonanej podsypce (ubezpieczenie na skarpie rowka na wys.90cm) - 85,92m2. Naprawa klapy zwrotnej poprzez demontaż, oczyszczenie, antykorozyjne pokrycie farbą, zamontowanie klapy z wykuciem otworów w ścianie przyczółka - 2szt. Obsianie mieszanką traw skarp rowka odpływowego powyżej ubezpieczenia - 256,00m2. Zabudowa wyrwy na wylocie od śluzy narzutem kamiennym ciężkim w dnie i na skarpach grub. 0,5 m w dnie o szerokości 2,0 m i na skarpach do wysokości 1,50 m - w cenie kamienia należy uwzględnić transport do miejsca wbudowania - 12,50m3. Spoinowanie narzutu kamiennego na skarpie wału betonem - 5,25m2. Obiekt znajduje się na terenie Skarbu Państwa. Zadanie nie wymaga nadzoru przyrodniczego. Część nr 5 zamówienia: Potok Gróbka prawy wał: śluza nr 8 w km 12+340 i śluza nr 23 w km 22+120: Ręczne wykoszenie z wygrabieniem porostów gęstych twardych ze skarp i dna rowka oraz wokół wlotu i wylotu przepustu wałowego - 788,00m2. Wykopy na skarpach rowka oraz pod przyczółek, odkrycie rur na długości 2,0m od strony międzywala z dokopem ręcznym pod przyczółki - 105,95m3. Skucie nierówności betonu przy głębokości skucia do 5cm na ścianach przyczółka wlotowego wraz z czyszczeniem ręcznym powierzchni betonu - 12,06m2. Naprawa zniszczonego przyczółka wlotowego żelbetowego o grubości do 20cm - szpachlowanie masami mrozoodpornymi do reprofilacji betonu - 0,66m3. Oczyszczenie przepustów rurowych o średnicy 0,60m z namułu o głębokości zamulenia przewodu do 1/3 wysokości średnicy - 28,00m. Naprawa zniszczonego przyczółka żelbetowego wylotowego o grubości przyczółka do 20cm, beton C 30 - 5,90m3. Wykonanie schodów skarpowych na mokro szerokości 1,2m przy przyczółku wylotowym - 6,20m. Wymiana rur betonowych na wylocie o średnicy 0,6m z zabezpieczeniem styków betonem - 6,00m. Wykonanie podsypek ze żwiru lub pospółki o grubości 10cm pod przyczółek wylotowy, schody oraz pod ubezpieczenie dna i skarp rowka płytami ażurowymi mała krata - 106,00m2. Wykonanie ubezpieczenia w dnie i na skarpach rowka odpływowego z płyt typu mała krata z przybiciem kołkami i zasypaniem ziemią otworów na uprzednio wykonanej podsypce (ubezpieczenie na skarpie rowka na wys.90cm) - 96,00m2. Naprawa klapy zwrotnej poprzez demontaż, oczyszczenie, antykorozyjne pokrycie farbą, zamontowanie klapy z wykuciem otworów w ścianie przyczółka - 2szt. Obsianie mieszanką traw skarp rowka odpływowego powyżej ubezpieczenia - 238,00m2. Obiekt znajduje się na terenie Skarbu Państwa. Zadanie nie wymaga nadzoru przyrodniczego. Część nr 6 zamówienia: Prawy wał rzeki Żabnica-Breń w km 32+240: Mechaniczna rozbiórka korpusu wału w miejscu naprawianej śluzy - 19,69m3. Rozebranie uszkodzonego, popękanego przyczółka betonowego wlotowego - 1,20m3. Rozebranie istniejącego nieszczelnego betonowego rurociągu śluzy o średnicy 60cm i wymiana uszkodzonego rurociągu betonowego, zakup i montaż rury polietylenowej średnicy 60cm - 10,00m. Demontaż klapy zwrotnej stalowej - wymiana. Zakup i montaż klapy zwrotnej skośnej z PVC, wykonaną z polietylenu wysokiej gęstości HDPE, klapa powinna mieć atest producenta o dopuszczalnym nadciśnieniu roboczym minimum 0,3 bar - 1szt. Naprawa okładziny betonowej przyczółka wylotowego z ręcznym przygotowaniem mieszanki betonowej - 1,20m3. Udrożnienie rowu odpływowego warstwą do 20cm od śluzy na łącznej długości 15m i rowu dopływowego na długości 10m - 25,00m. Formowanie i zagęszczenie (odbudowa) korpusu wału w miejscu naprawy śluzy z ziemi leżącej obok w depozycie wraz z zagęszczenie powyższego nasypu, ubijakami mechanicznymi - 19,69m3. Ścinanie piłą mechaniczną drzew o średnicy 36-45cm - 1szt. Mechaniczne karczowanie pni o średnicy 35-45cm - 14szt. Obsiew mieszanką traw korony i skarp wału w miejscach naprawianej śluzy - 40,00m2. Wymiana ubezpieczenia skarp i dna odpływu oraz dopływu do śluzy płytami ażurowymi typu KRATA mała 90x60x10cm przy wlocie i wylocie, również w obrębie przyczółków oraz wzmocnienie powierzchni skarp, dna odpływu i dopływu geowłókniną pod płyty ażurowe - 34,56m2. Wykonanie podsypki piaskowej gr.10cm zagęszczonej ręcznie pod ubezpieczenie wlotów i wylotów płytami ażurowymi - 3,46m3. Wymiana ubezpieczenia odpływu i dopływu (palisada z kołków) o średnicy 7-9cm wbijanych na głębokość 1,20m - 4,80m. Obiekt przewidziany do naprawy zlokalizowany jest na działkach prywatnych. Dojazd do śluzy wałowej również po działkach prywatnych. Uzyskanie zgód leży po stronie Wykonawcy. Zadanie nie wymaga nadzoru przyrodniczego..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.11.00-2, 71.34.00.00-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.1 Wadium wysokości dla : - części nr 1 zamówienia - 3000 PLN (słownie: trzy tysiące złotych) - części nr 2 zamówienia - 3500 PLN (słownie: trzy tysiące pięćset złotych) - części nr 3 zamówienia - 850 PLN (słownie: osiemset pięćdziesiąt złotych) - części nr 4 zamówienia - 750 PLN (słownie: siedemset pięćdziesiąt złotych) - części nr 5 zamówienia - 750 PLN (słownie: siedemset pięćdziesiąt złotych) - części nr 6 zamówienia - 550 PLN (słownie: pięćset pięćdziesiąt złotych) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.: Wadium winno być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( tj. Dz. U. Nr 42, poz. 275 z 2007 r. z późn. zmianami) Wadium wnoszone w pieniądzu należy przelać na rachunek bankowy zamawiającego: PEKAO S.A. nr konta 48 1240 6292 1111 0010 5126 1194 Wadium w innej formie niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału w siedzibie Zamawiającego w Inspektoracie Rejonowym w Tarnowie pokój nr 9. Dowód wpłaty wadium należy dołączyć do oferty. 1.2 Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczeń musi spełniać następujące wymogi: - być wystawione na Małopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Krakowie - zawierać w swej treści oświadczenie gwaranta (poręczyciela), w którym zobowiązuje się on do bezwarunkowej wypłaty kwoty wadium na pierwsze żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, że zaszła jedna z przesłanek wymienionych w art. 46 ust 4a i/lub 5 Ustawy. - okres ważności wadium nie może być krótszy niż okres związania ofertą.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w tym zakresie i sposobu oceny.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykaże, że wykonał co najmniej 1 zamówienie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, (lub wykonuje - w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych),co najmniej 1 usługę dla: - części nr 1 zamówienia - wartość usługi nie mniejsza niż 80 000 zł (słownie: osiemdziesiąt tysięcy złotych). - części nr 2 zamówienia - wartość usługi nie mniejsza niż 100 000 zł (słownie: sto tysięcy złotych). - części nr 3 zamówienia - wartość usługi nie mniejsza niż 25 000 zł (słownie dwadzieścia pięć tysięcy złotych). - części nr 4 zamówienia - wartość usługi nie mniejsza niż 20 000 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych - części nr 5 zamówienia - wartość usługi nie mniejsza niż 20 000 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych). - części nr 6 zamówienia - wartość usługi nie mniejsza niż 15 000 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych). Rodzaj usługi musi odpowiadać przedmiotowi zamówienia, dla tj. - dla części nr 1 i 2 w zakresie konserwacji bieżącej na wałach, rzekach lub potokach; - dla części nr 3, 4, 5 i 6 w zakresie napraw i uszczelnień śluz wałowych, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie lub są wykonywane należycie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie informacji zawartych w dostarczonych dokumentach i oświadczeniach wymaganych w specyfikacji.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować sprzętem i urządzeniami niezbędnymi do wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami. Wykonawca wykaże, że posiada dla : Wykonawca wykaże, że posiada dla : - części nr 1 i 2 zamówienia co najmniej: walec lekki do 2t - 1 szt; ubijak mechaniczny - 1szt; - części nr 3, 4, 5 i 6 zamówienia co najmniej: koparkę - 1szt.; mechaniczną zagęszczarkę gruntu - 1szt; Zamawiający dokona oceny spełniania warunków zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie informacji zawartych w dostarczonych dokumentach i oświadczeniach wymaganych w specyfikacji

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie informacji zawartych w dostarczonych dokumentach i oświadczeniach wymaganych w specyfikacji.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na wartość dla: - części nr 1 zamówienia - wartość usługi nie mniejsza niż 120 000 zł (słownie: sto dwadzieścia tysięcy złotych). - części nr 2 zamówienia - wartość usługi nie mniejsza niż 160 000 zł (słownie: sto sześćdziesiąt tysięcy złotych). - części nr 3 zamówienia - wartość usługi nie mniejsza niż 35 000 zł (słownie: trzydzieści pięć tysięcy złotych). - części nr 4 zamówienia - wartość usługi nie mniejsza niż 35 000 zł (słownie: trzydzieści pięć tysięcy złotych). - części nr 5 zamówienia - wartość usługi nie mniejsza niż 35 000 zł (słownie: trzydzieści pięć tysięcy złotych). - części nr 6 zamówienia - wartość usługi nie mniejsza niż 40 000 zł (słownie: czterdzieści tysięcy złotych). Zamawiający dokona oceny spełniania warunków zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie informacji zawartych w dostarczonych dokumentach i oświadczeniach wymaganych w specyfikacji.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

nie dotyczy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Warunki płatności - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Strony dopuszczają możliwość zmiany postanowień umowy w następujących przypadkach: a) zmiany w KRS, wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub (CEIDG) w trakcie realizacji zamówienia. b) zmiany kont bankowych, c) wystąpienie oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy. d) w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług na przedmiot umowy, cena brutto określona w umowie za okresy realizacji umowy przypadające po wprowadzeniu zmienionej stawki podatku od towarów i usług ulegnie odpowiedniej zmianie, w taki sposób, aby wynikająca z umowy cena netto pozostała niezmieniona, e) zmian regulacji prawnych obowiązujących w dniu podpisania umowy lub po jej podpisaniu, f) zgodnie z art.144 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - dopuszcza się możliwość wprowadzania innych, nieistotnych, zmian postanowień niniejszej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. g) zmiany terminu wykonania umowy z zastrzeżeniem ust.3. Zmiana terminu wykonania przedmiotu zamówienia będzie możliwa wyłącznie w przypadku: a) konieczności udzielenia zamówień dodatkowych w rozumieniu art. 67 ust. 1 pkt. 5 ustawy pzp, których wykonanie rzutuje na termin wykonania zamówienia podstawowego, b) zdarzeń losowych tj. podtopienia terenu robót, spowodowanego powodzią lub intensywnymi opadami deszczu tylko jeśli uniemożliwia to prowadzenie robót, bądź też wystąpienia innych okoliczności niezależnych od wykonawcy i udokumentowanych w formie pisemnej a mających wpływ na termin wykonania.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzmiuw.krakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Inspektorat Rejonowy w Tarnowie, ul. Ostrogskich 5, pokój nr 14.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.07.2016 godzina 09:30, miejsce: Inspektorat Rejonowy w Tarnowie, ul. Ostrogskich 5, pokój nr 9.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Gróbka lewy wał w km 3+100-4+800 - likwidacja kolein w koronie wału..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyrównanie koparką podłoża korony wału oraz ramp wałowych przed likwidacją kolein - 3910,00m2. Likwidacja kolein koparką z dowozem tłucznia ciągnikiem z przyczepą, poprzez zasypanie warstwą tłucznia o grubości 0,25 m z zagęszczeniem lekkim walcem na podłożu z geowłókniny. Zakup i dostawa materiałów po stronie wykonawcy - 977,50m3. Prace konserwacyjne należy wykonać przy sprzyjających warunkach atmosferycznych. Ewentualne szkody wynikłe podczas wykonywanych prac i ich naprawa leży po stronie Wykonawcy. Obiekt znajduje się na terenie Skarbu Państwa. Zadanie nie wymaga nadzoru przyrodniczego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.11.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Warunki płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Gróbka prawy wał w km 4+300-5+900 - likwidacja kolein w koronie wału. Raba: prawy wał w km 0+100, 0+680, 1+120 - utwardzenie i wyrównanie kolein przejazdów..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Gróbka prawy wał w km 4+300-5+900: Wyrównanie koparką podłoża korony wału oraz ramp wałowych przed likwidacją kolein.- 3840,00m2. Likwidacja kolein koparką z dowozem tłucznia ciągnikiem z przyczepą, poprzez zasypanie warstwą tłucznia o grubości 0,25m z zagęszczeniem lekkim walcem na podłożu z geowłókniny. Zakup i dostawa materiałów po stronie wykonawcy - 960,00m3. Raba: prawy wał w km 0+100, 0+680, 1+120: Wyrównanie koparką podłoża korony wału oraz ramp wałowych przed likwidacją kolein - 1050,00m2. Likwidacja kolein koparką z dowozem tłucznia ciągnikiem z przyczepą, poprzez zasypanie warstwą tłucznia o grubości 0,25m z zagęszczeniem lekkim walcem na podłożu z geowłókniny. Zakup i dostawa materiałów po stronie wykonawcy.- 262,50m3. Prace konserwacyjne należy wykonać przy sprzyjających warunkach atmosferycznych. Ewentualne szkody wynikłe podczas wykonywanych prac i ich naprawa leży po stronie Wykonawcy. Prace konserwacyjne należy wykonać przy sprzyjających warunkach atmosferycznych. Ewentualne szkody wynikłe podczas wykonywanych prac i ich naprawa leży po stronie Wykonawcy. Obiekt znajduje się na terenie Skarbu Państwa. Zadanie nie wymaga nadzoru przyrodniczego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.11.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Warunki płatatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Potok Gróbka lewy wał: śluza nr 6 w km 8+710 i śluza nr 10 w km 9+720 - naprawa przyczółków i przewodu..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ręczne wykoszenie z wygrabieniem porostów gęstych twardych ze skarp i dna rowka oraz wokół wlotu i wylotu przepustu wałowego - 1136,00m2. Wykopy na skarpach rowka oraz pod przyczółek, odkrycie rur na długości 2,0m od strony międzywala z dokopem ręcznym pod przyczółki - 150,38m3. Skucie nierówności betonu przy głębokości skucia do 5cm na ścianach przyczółka wlotowego wraz z czyszczeniem ręcznym powierzchni betonu - 12,06m2. Naprawa zniszczonego przyczółka wlotowego żelbetowego o grubości do 20cm - szpachlowanie masami mrozoodpornymi do reprofilacji betonu - 0,72m3. Oczyszczenie przepustów rurowych o średnicy 0,60m z namułu o głębokości zamulenia przewodu do 1/3 wysokości średnicy - 28,00m. Naprawa zniszczonego przyczółka żelbetowego wylotowego o grubości przyczółka do 20cm, beton C 30 - 5,00m3. Wykonanie schodów skarpowych na mokro szerokości 1,2m przy przyczółku wylotowym - 7,20m. Wymiana rur betonowych na wylocie o średnicy 0,6m z zabezpieczeniem styków betonem - 4,00m. Zabezpieczenie styków rurociągu na wlocie śluzy betonem hydrotechnicznym - 0,30m2.Wykonanie podsypek ze żwiru lub pospółki o grubości 10cm pod przyczółek wylotowy, schody oraz pod ubezpieczenie dna i skarp rowka płytami ażurowymi mała krata - 161,20m2. Wykonanie ubezpieczenia w dnie i na skarpach rowka odpływowego z płyt typu mała krata z przybiciem kołkami i zasypaniem ziemią otworów na uprzednio wykonanej podsypce (ubezpieczenie na skarpie rowka na wys.90cm) - 152,88m2. Naprawa klapy zwrotnej poprzez demontaż, oczyszczenie, antykorozyjne pokrycie farbą, zamontowanie klapy z wykuciem otworów w ścianie przyczółka - 2szt. Obsianie mieszanką traw skarp rowka odpływowego powyżej ubezpieczenia - 364,00m2. Obiekt znajduje się na terenie objętym ochroną przyrody tj. Dolina rzeki Gróbki i na terenie Skarbu Państwa. Zadanie nie wymaga nadzoru przyrodniczego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.34.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Warunki płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Potok Gróbka lewy wał: śluza nr 25 w km 18+550 i śluza nr 31 w km 23+710 - naprawa przyczółków i przewodu..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ręczne wykoszenie z wygrabieniem porostów gęstych twardych ze skarp i dna rowka oraz wokół wlotu i wylotu przepustu wałowego - 799,00m2. Wykopy na skarpach rowka oraz pod przyczółek, odkrycie rur na długości 2,0m od strony międzywala z dokopem ręcznym pod przyczółki - 109,52m3. Skucie nierówności betonu przy głębokości skucia do 5cm na ścianach przyczółka wlotowego wraz z czyszczeniem ręcznym powierzchni betonu - 12,06m2. Naprawa zniszczonego przyczółka wlotowego żelbetowego o grubości do 20cm - szpachlowanie masami mrozoodpornymi do reprofilacji betonu - 0,66m3. Oczyszczenie przepustów rurowych o średnicy 0,60m z namułu o głębokości zamulenia przewodu do 1/3 wysokości średnicy - 28,00m. Naprawa zniszczonego przyczółka żelbetowego wylotowego o grubości przyczółka do 20cm, beton C 30 - 4,32m3. Wykonanie schodów skarpowych na mokro szerokości 1,2m przy przyczółku wylotowym - 11,00m. Wymiana rur betonowych na wylocie o średnicy 0,6m z zabezpieczeniem styków betonem - 4,00m. Wykonanie podsypek ze żwiru lub pospółki o grubości 10cm pod przyczółek wylotowy, schody oraz pod ubezpieczenie dna i skarp rowka płytami ażurowymi mała krata - 98,39m2. Wykonanie ubezpieczenia w dnie i na skarpach rowka odpływowego z płyt typu mała krata z przybiciem kołkami i zasypaniem ziemią otworów na uprzednio wykonanej podsypce (ubezpieczenie na skarpie rowka na wys.90cm) - 85,92m2. Naprawa klapy zwrotnej poprzez demontaż, oczyszczenie, antykorozyjne pokrycie farbą, zamontowanie klapy z wykuciem otworów w ścianie przyczółka - 2szt. Obsianie mieszanką traw skarp rowka odpływowego powyżej ubezpieczenia - 256,00m2. Zabudowa wyrwy na wylocie od śluzy narzutem kamiennym ciężkim w dnie i na skarpach grub. 0,5 m w dnie o szerokości 2,0 m i na skarpach do wysokości 1,50 m - w cenie kamienia należy uwzględnić transport do miejsca wbudowania - 12,50m3. Spoinowanie narzutu kamiennego na skarpie wału betonem - 5,25m2. Obiekt znajduje się na terenie Skarbu Państwa. Zadanie nie wymaga nadzoru przyrodniczego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.34.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Warunki płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Potok Gróbka prawy wał: śluza nr 8 w km 12+340 i śluza nr 23 w km 22+120 - naprawa przyczółków i przewodu..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ręczne wykoszenie z wygrabieniem porostów gęstych twardych ze skarp i dna rowka oraz wokół wlotu i wylotu przepustu wałowego - 788,00m2. Wykopy na skarpach rowka oraz pod przyczółek, odkrycie rur na długości 2,0m od strony międzywala z dokopem ręcznym pod przyczółki - 105,95m3. Skucie nierówności betonu przy głębokości skucia do 5cm na ścianach przyczółka wlotowego wraz z czyszczeniem ręcznym powierzchni betonu - 12,06m2. Naprawa zniszczonego przyczółka wlotowego żelbetowego o grubości do 20cm - szpachlowanie masami mrozoodpornymi do reprofilacji betonu - 0,66m3. Oczyszczenie przepustów rurowych o średnicy 0,60m z namułu o głębokości zamulenia przewodu do 1/3 wysokości średnicy - 28,00m. Naprawa zniszczonego przyczółka żelbetowego wylotowego o grubości przyczółka do 20cm, beton C 30 - 5,90m3. Wykonanie schodów skarpowych na mokro szerokości 1,2m przy przyczółku wylotowym - 6,20m. Wymiana rur betonowych na wylocie o średnicy 0,6m z zabezpieczeniem styków betonem - 6,00m. Wykonanie podsypek ze żwiru lub pospółki o grubości 10cm pod przyczółek wylotowy, schody oraz pod ubezpieczenie dna i skarp rowka płytami ażurowymi mała krata - 106,00m2. Wykonanie ubezpieczenia w dnie i na skarpach rowka odpływowego z płyt typu mała krata z przybiciem kołkami i zasypaniem ziemią otworów na uprzednio wykonanej podsypce (ubezpieczenie na skarpie rowka na wys.90cm) - 96,00m2. Naprawa klapy zwrotnej poprzez demontaż, oczyszczenie, antykorozyjne pokrycie farbą, zamontowanie klapy z wykuciem otworów w ścianie przyczółka - 2szt. Obsianie mieszanką traw skarp rowka odpływowego powyżej ubezpieczenia - 238,00m2. Obiekt znajduje się na terenie Skarbu Państwa. Zadanie nie wymaga nadzoru przyrodniczego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.34.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Warunki płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Prawy wał rzeki Żabnica-Breń w km 32+240 - naprawa śluzy..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Mechaniczna rozbiórka korpusu wału w miejscu naprawianej śluzy - 19,69m3. Rozebranie uszkodzonego, popękanego przyczółka betonowego wlotowego - 1,20m3. Rozebranie istniejącego nieszczelnego betonowego rurociągu śluzy o średnicy 60cm i wymiana uszkodzonego rurociągu betonowego, zakup i montaż rury polietylenowej średnicy 60cm - 10,00m. Demontaż klapy zwrotnej stalowej - wymiana. Zakup i montaż klapy zwrotnej skośnej z PVC, wykonaną z polietylenu wysokiej gęstości HDPE, klapa powinna mieć atest producenta o dopuszczalnym nadciśnieniu roboczym minimum 0,3 bar - 1szt. Naprawa okładziny betonowej przyczółka wylotowego z ręcznym przygotowaniem mieszanki betonowej - 1,20m3. Udrożnienie rowu odpływowego warstwą do 20cm od śluzy na łącznej długości 15m i rowu dopływowego na długości 10m - 25,00m. Formowanie i zagęszczenie (odbudowa) korpusu wału w miejscu naprawy śluzy z ziemi leżącej obok w depozycie wraz z zagęszczenie powyższego nasypu, ubijakami mechanicznymi - 19,69m3. Ścinanie piłą mechaniczną drzew o średnicy 36-45cm - 1szt. Mechaniczne karczowanie pni o średnicy 35-45cm - 14szt. Obsiew mieszanką traw korony i skarp wału w miejscach naprawianej śluzy - 40,00m2. Wymiana ubezpieczenia skarp i dna odpływu oraz dopływu do śluzy płytami ażurowymi typu KRATA mała 90x60x10cm przy wlocie i wylocie, również w obrębie przyczółków oraz wzmocnienie powierzchni skarp, dna odpływu i dopływu geowłókniną pod płyty ażurowe - 34,56m2. Wykonanie podsypki piaskowej gr.10cm zagęszczonej ręcznie pod ubezpieczenie wlotów i wylotów płytami ażurowymi - 3,46m3. Wymiana ubezpieczenia odpływu i dopływu (palisada z kołków) o średnicy 7-9cm wbijanych na głębokość 1,20m - 4,80m. Obiekt przewidziany do naprawy zlokalizowany jest na działkach prywatnych. Dojazd do śluzy wałowej również po działkach prywatnych. Uzyskanie zgód leży po stronie Wykonawcy. Zadanie nie wymaga nadzoru przyrodniczego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.11.00-2, 71.34.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Warunki płatności - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.