eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Dostawa samochodu specjalnego z dostosowaniem do specjalistycznego mobilnego laboratorium pomiarowego w kontenerze

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2015-05-04

Poznań: Dostawa samochodu specjalnego z dostosowaniem do specjalistycznego mobilnego laboratorium pomiarowego w kontenerze
Numer ogłoszenia: 102336 - 2015; data zamieszczenia: 04.05.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Okręgowy Urząd Miar w Poznaniu , ul. Krakowska 19, 61-893 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 8576269, faks 61 8552202.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: oum.poznan.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa samochodu specjalnego z dostosowaniem do specjalistycznego mobilnego laboratorium pomiarowego w kontenerze.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pod nazwą: Dostawa samochodu specjalnego z dostosowaniem do specjalistycznego mobilnego laboratorium pomiarowego w kontenerze - 1 szt. 1.1. Przeznaczenie pojazdu - Pojazd będzie wykorzystywany przez (OUM w Poznaniu - Obwodowy Urząd Miar w Lesznie) do wykonywania czynności służbowych związanych z prawną kontrolą metrologiczną, wykonywaniem oceny zgodności oraz do pozaprawnej kontroli metrologicznej (wzorcowania, ekspertyzy). 1.2. Warunki eksploatacji: 1.2.1.Pojazd musi być przystosowany do: Eksploatacji we wszystkich porach roku i doby w warunkach atmosferycznych spotykanych w polskiej strefie klimatycznej: a) w temperaturach otoczenia od -30oC do + 50oC, b) przy zapyleniu powietrza do 1,0 g/m3 w czasie 5 godzin, c) przy prędkości wiatru do 20 m/s, d) przy wilgotności względnej powietrza do 98% (przy temperaturze +25oC), e) intensywności deszczu do 180 mm/h trwającego 5 minut. 1.2.2. Jazdy po drogach twardych i gruntowych. 1.2.3. Przechowywania na wolnym powietrzu. 1.2.4. Mycia w myjniach. 1.3. Wymagania techniczne dotyczące przedmiotu zamówienia: 1.3.1. Pojazd fabrycznie nowy o DMC do 12 000 kg, wykonany dla ruchu prawostronnego. 1.3.2. Pojazd przystosowany do załadunku, transportu i rozładunku specjalistycznych kontenerów - laboratorium pomiarowego o masie max. 4000kg oraz z zaczepem (sprzęgiem przyczepy) do ciągnięcia przyczepy o dopuszczalnej masie całkowitej 5000kg. 1.3.3. Napęd na jedną oś. 1.3.4. Silnik o mocy min. 250 KM, spełniający obowiązująca normę emisji spalin Euro. 1.3.5. Rozstaw osi pomiędzy pierwszą, a drugą osią min. 3,8 m. 1.3.6. Wylot rury wydechowej skierowany w dół za kabiną. 1.3.7. Zbiornik/-ki paliwa o łącznej pojemności min. 200 l. 1.3.8. Ogranicznik prędkości do 110 km/h. 1.3.9. Rodzaj paliwa - olej napędowy ON. 1.3.10. Akustyczny ostrzegawczy sygnał cofania. 1.3.11. Opony na drogi utwardzone i nieutwardzone. 1.3.12. Koło zapasowe mocowane do ramy podwozia. 1.3.13. Opony muszą być fabrycznie nowe i homologowane, Zamawiający nie dopuszcza opon bieżnikowanych, opony nie mogą być starsze niż 78 tygodni licząc od końcowego terminu realizacji umowy. 1.3.14. Wyprowadzone przyłącza niezbędne do sprzęgu i jazdy z przyczepą. 1.3.15. Kabina dzienna trzyosobowa. 1.3.16. Tylna ściana kabiny z oknem do kontroli załadunku, rozładunku kontenerów - laboratorium pomiarowego. 1.3.17. Lusterka podgrzewane i elektrycznie sterowane, lusterko szerokokątne podgrzewane. 1.3.18. Lusterko krawężnikowe prawe ogrzewane i elektrycznie sterowane. 1.3.19. Szyby w drzwiach sterowane elektrycznie. 1.3.20. Osłona przeciwsłoneczna przedniej szyby. 1.3.21. Fotel kierowcy na zawieszeniu pneumatycznym, regulowany. 1.3.22. Klimatyzacja. 1.3.23. Radio z odtwarzaczem płyt CD. 1.3.24. Centralny zamek otwierany pilotem, 2 piloty, Immobiliser silnika, 2 kluczyki. 1.3.25. Tachograf cyfrowy (rejestrator czasu pracy kierowcy). 1.4. Dodatkowe wyposażenie pojazdu: 1.4.1. Gaśnica proszkowa typu samochodowego o masie środka gaśniczego minimum 1 kg posiadająca odpowiedni certyfikat CNBOP. 1.4.2. Apteczka samochodowa. 1.4.3. Trójkąt ostrzegawczy. 1.4.4. Podnośnik hydrauliczny dostosowany do masy pojazdu. 1.4.5. Klucz do wymiany kół. 1.4.6. Pokrowce na siedzenia. 1.4.7. Dywaniki podłogowe gumowe. 1.4.8. Klin pod koła min. 1 szt. 2. Wymagane parametry techniczne podwozia niezbędne do przystosowania podwozia pojazdu do załadunku, transportu i rozładunku kontenerów - laboratorium pomiarowego. Zamawiający dopuszcza: 1) przełożenie i dostosowanie układu podnoszącego i mocującego kontenery zamontowanego na obecnie eksploatowanym pojeździe zamawiającego (zdjęcia starego układu podnoszącego - Zał. Nr 6 i 7). 2) wyposażenie przedmiotu zamówienia w nowy układ zapewniający załadunek, transport i rozładunek specjalistycznych kontenerów - laboratorium pomiarowego posiadanych przez Zamawiającego. 3. Posiadane przez Zamawiającego kontenery - laboratorium pomiarowe: 3.1. 4 punkty mocujące 3.2. Masa kontenera max. 4 000 kg. Przed wyznaczonym terminem składania ofert w niniejszym postępowaniu Zamawiający informuje, że dla należytego przygotowania oferty udostępnia do wglądu mobilne laboratorium - kontener oraz układ podnoszący i mocujący kontenery zamontowany na obecnie eksploatowanym pojeździe Zamawiającego. Z powodów organizacyjnych Zamawiający ustala jeden termin - 08.05.2015 r. w godzinach 8.00-14.00 na terenie Obwodowego Urzędu Miar w Lesznie przy ulicy Dekana 4. Upoważnionym do udostępnienia przedmiotowego sprzętu jest Naczelnik Obwodowego Urzędu Miar. 4. Pozostałe wymagania: 4.1. Do pojazdu Wykonawca musi dołączyć w języku polskim następujące dokumenty, które muszą być uporządkowane, znajdować się w oddzielnych koszulkach, które winny być wpięte do jednego segregatora formatu A4, opisanego numerem rejestracyjnym pojazdu i numerem VIN: a) Instrukcja obsługi pojazdu, b) Książka gwarancyjna (z wpisanymi warunkami gwarancji), c) Karta pojazdu, d) Wykaz wyposażenia, e) Książka przeglądów serwisowych, f) świadectwo zgodności WE lub decyzja administracyjna o jednostkowym dopuszczeniu (na samochód specjalny w zabudowie kontenerowej - laboratorium pomiarowe), g) Instrukcja obsługi tachografu cyfrowego, h) Potwierdzenie ważności sprawdzenia tachografu cyfrowego, zgodnie z Ustawą z 29 lipca 2005 r. o systemie tachografów cyfrowych (Dz.U. z 20.09.2005 Nr 180 poz. 1494), i) Dowód rejestracyjny pojazdu. 4.2. Zamontowane tablice rejestracyjne pojazdu. 4.3. Zatankowanie paliwa: 100% układu. 4.4. Odbiór pojazdu na terenie Obwodowego Urzędu Miar w Lesznie. 4.5. Przeszkolenie kierowcy z obsługi pojazdu i cyfrowego rejestratora pracy kierowcy. 4.6. Pojazd po przekazaniu Zamawiającemu musi być gotowy do użycia. 4.7. Pojazd musi być wykonany zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, powszechnie obowiązującymi w tym zakresie normami i standardami z uwzględnieniem obowiązujących przepisów. 5. Dokumenty odniesienia dla wymagań jakie pojazd musi spełniać: 5.1. Wymagania techniczne określone przez obowiązujące w Polsce przepisy dla pojazdów poruszających się po drogach publicznych, w tym warunki techniczne wynikające z ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tekst jedn. w Dz. U. z 2012 r., poz. 1137 z późn. zm.) oraz rozporządzeń wykonawczych do tej ustawy. 5.2. Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2013 r. poz. 951 z późn. zm.). 5.3. Pojazd musi posiadać homologację wystawioną zgodnie z Ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym lub Dyrektywą 2007/46/WE Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 5 września 2007 r., ustanawiającą ramy dla homologacji pojazdów silnikowych i ich przyczep oraz układów, części i oddzielnych zespołów technicznych przeznaczonych do tych pojazdów (Dz. U. L 263 z 9.10.2007, str. 1 z późn. zm.) 5.4. Wymagania do urządzeń rejestrujących stosowanych w transporcie drogowym określone w Ustawie z 29 lipca 2005r o systemie tachografów cyfrowych (Dz. U. z 20.09.2005 Nr 180 poz. 1494).

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.10.00.00 - Pojazdy silnikowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oceny spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na podstawie Wykazu zrealizowanych min. 3 dostaw pojazdów do przewozu ładunków posiadających maksymalną masę przekraczającą 3,5 tony o wartości brutto nie mniejszej niż 250.000,00 zł za każdą dostawę - w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat i miejsca wykonania oraz podmiotów na rzecz, których dostawy te zostały wykonane oraz z załączeniem dowodów, określających czy dostawy te zostały wykonane w sposób należyty i prawidłowo zrealizowane - załącznik nr 3 do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Zużycie energii - 2
  • 3 - Emisja dwutlenku węgla - 2
  • 4 - Emisja zanieczyszczeń - 2
  • 5 - liczba bezpłatnych przeglądów serwisowych w okresie trwania gwarancji w ASO - 14

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Na podstawie art. 144 ust. 1 Ustawy Pzp, Zamawiający zastrzega możliwość dokonania zmian w umowie w stosunku do oferty w przypadku, gdy: 1) nastąpiła zmiana prawa mająca wpływ na wartość, termin lub zakres umowy. 2) zakwalifikowanie pojazdu stanowiącego przedmiot umowy przez właściwy dla siedziby zamawiającego terytorialnie Wydział komunikacji, jako pojazd inny niż specjalny.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.oum.poznan.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Okręgowy Urząd Miar w Poznaniu, ul. Krakowska 19, 61-893 Poznań, Sekretariat, p. III pok. 39.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.05.2015 godzina 10:00, miejsce: Okręgowy Urząd Miar w Poznaniu, ul. Krakowska 19, 61-893 Poznań, Sekretariat, p. III pok. 39.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.