eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łęczyca › Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej na terenie Powiatu ŁęczyckiegoDom Pomocy Społecznej w Karsznicach

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2015-05-04

Łęczyca: Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej na terenie Powiatu Łęczyckiego: Dom Pomocy Społecznej w Karsznicach
Numer ogłoszenia: 102228 - 2015; data zamieszczenia: 04.05.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Łęczycki , ul. Kościuszki 1, 99-100 Łęczyca, woj. łódzkie, tel. 0-24 388-72-00, faks 0-24 721-32-17.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.leczyca.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej na terenie Powiatu Łęczyckiego: Dom Pomocy Społecznej w Karsznicach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej na terenie Powiatu Łęczyckiego: Dom Pomocy Społecznej w Karsznicach. (z wyłączeniem demontażu i wymiany płytek gresowych na podeście, schodach i pochylniach wejść zewnętrznych oraz wymiany płytek tarasowych). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Projekt budowlano-wykonawczy - Termomodernizacja budynków Domu Pomocy Społecznej w Karsznicach, Projekt budowlano-wykonawczy - Instalacja solarna, przebudowa instalacji c.o. w Domu Pomocy Społecznej w Karsznicach, Audyt Energetyczny, Kosztorys nakładczy, Przedmiar robót, Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych oraz wzór umowy stanowiące odpowiednio Załączniki Nr 10, 11, 12, 13, 14, 15 oraz nr 6 do SIWZ z zastrzeżeniem opisanych wyżej wyłączeń. Ogólny zarys robót budowlanych do wykonania: - Modernizacja instalacji c.o. w tym m.in.: montaż zaworów termostatycznych, uzupełnienie izolacji pionów i poziomów, czyszczenie chemiczne instalacji, wykonanie wstępnej regulacji po termomodernizacji budynków, wymiana zbiorników na olej i wymiana kotła. - Montaż kolektorów słonecznych z zasobnikiem, montaż zaworów, uzupełnienie izolacji poziomów. - Ocieplenie dachu budynków - z użyciem mat z wełny mineralnej o grubości 20 cm. - Wymiana okien i drzwi w budynkach. - Ocieplenie ścian zewnętrznych podłużnych i szczytowych pawilonu styropianem o grubości 14 cm, o współczynniku przewodzenia ciepła lambda = 0,040 W/(m*K), metodą bezspoinową oraz wykończenie tynkiem. Współczynnik przenikalności cieplnej U=0,23 W/m2. - w budynku pałacu: naprawa wypraw tynkarskich zewnętrznych, wzmocnienie pęknięć konstrukcyjnych, montaż nowych elementów sztukateryjnych, malowanie elewacji. - założenie nowego pokrycia na wszystkich dachach, założenie nowych obróbek blacharskich na dachach. Roboty będą realizowane zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i sztuką budowlaną oraz zgodnie z: Ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2013, poz. 1409) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz. U. z 2003, Nr 47, poz. 401) Przepisami techniczno-budowlanymi. Obowiązującymi normami. Podmioty zamierzające sporządzić ofertę jako Wykonawcy mogą dokonać wizji lokalnej miejsca termomodernizacji i wykonać ewentualne pomiary z natury. Wybrany Wykonawca robót będzie odpowiedzialny za jakość wykonywanych prac zgodnie z zaleceniami nadzoru inwestorskiego, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi wykonania robót budowlano-montażowych oraz sztuką budowlaną. Wykonawca udzieli minimum 60 miesięcy gwarancji na roboty objęte przedmiotem zamówienia. Uwaga: Gwarancja jest jednym z kryteriów oceny ofert. W związku z powyższym Wykonawca może udzielić gwarancji na okres dłuższy niż 60 miesięcy. Użyte materiały muszą posiadać udokumentowane, stosowne świadectwa i aprobaty techniczne dopuszczające ich użycie w rozumieniu art. 10 ustawy z dn. 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane. Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert, w których poszczególne urządzenia bądź materiały wymienione w Załącznikach do SIWZ mogą być zastąpione urządzeniami bądź materiałami równoważnymi. Za urządzenia bądź materiały równoważne Zamawiający uzna te, które posiadają takie same lub lepsze parametry techniczne i jakościowe, a zastosowanie ich w żaden sposób nie wpłynie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań technicznych. W przypadku zaoferowania urządzeń bądź materiałów równoważnych, Wykonawca zobowiązany jest do załączenia do oferty wykazu wszystkich tych urządzeń wraz z podaniem nazwy producenta, parametrów technicznych, dokładnego i jednoznacznego typu urządzenia oraz załączenia stosownych dokumentów (atesty i dopuszczenia do stosowania, aprobaty techniczne oraz dane techniczne urządzeń, określone przez producenta lub inne dokumenty potwierdzające, że materiały równoważne posiadają odpowiednie parametry techniczne określone w załączniku nr 1 Nazwy własne materiałów i urządzeń zawartych w projekcie: Instalacja solarna w DPS w Karsznicach - w Projekcie budowlanym Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej na terenie Powiatu Łęczyckiego: Dom Pomocy Społecznej w Karsznicach - Instalacja solarna, przebudowa instalacji c.o. w Domu Pomocy Społecznej w Karsznicach) zgodnie z zapisem § 6 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. z 2013 r, poz. 231). W przypadku, gdy z załączonych do oferty dokumentów dotyczących materiałów bądź urządzeń równoważnych będzie wynikało, iż nie posiadają tych samych lub lepszych parametrów technicznych i jakościowych jak wymagane przez Zamawiającego skutkować to będzie odrzuceniem oferty. Wykonawca robót zobowiązany jest do: - urządzenia placu budowy we własnym zakresie i na koszt własny oraz zabezpieczenia terenu na którym realizowane będą roboty budowlane, - wykonania wszelkich robót pomocniczych i towarzyszących, - zapewnienie dozoru, a także właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy, - prowadzenia robót zgodnie z obowiązującymi przepisami w zakresie bhp i ppoż., - współpracy z archeologiem, który będzie prowadził nadzór archeologiczny nad robotach budowlanymi związanymi z wykopami fundamentów i przyłącza cieplnego dla solarów. Wykonawca będzie zobowiązany natychmiast powiadomić Zamawiającego o terminie planowanych wykopów pod instalację solarną w celu udostępnienia ich archeologowi do prowadzenia nadzoru archeologicznego, - usuwania na bieżąco odpadów i śmieci oraz uporządkowania terenu budowy po zakończeniu robót i przekazania go Zamawiającemu w dniu ostatecznego odbioru. - do zapoznania się i przestrzegania, a także uwzględniania w złożonej ofercie - Planu Zarządzania Środowiskiem stanowiącego załącznik nr 16 do SIWZ..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający nie wyklucza zamówień uzupełniających, w przypadku wystąpienia koniecznych prac nieprzewidzianych w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót wynikłych w trakcie realizacji zadania, w przypadkach określonych w art.67 ust. 1 pkt 6 i 7 ustawy.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.22.00 - Roboty instalacyjne hydrauliczne 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 45.32.10.00 - Izolacja cieplna 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45.31.23.10 - Ochrona odgromowa 09.33.11.00 - Kolektory słoneczne do produkcji ciepła 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryć dachowych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.08.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 20 000,00 zł. 2. Wadium obejmuje okres związania ofertą tj. 30 dni od upływu terminu składania ofert. 3. Termin wniesienia wadium upływa dnia 18.05.2015 r. 4. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) Poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2. Ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2014 r., poz. 1804). 5. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, wadium należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Starostwa Powiatowego w Łęczycy; nr 54 9263 0000 0600 7753 2006 0101

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony jeżeli: - Wykonawca wykaże, iż w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał: co najmniej jedno zamówienie publiczne na roboty budowlane polegające na: termomodernizacji budynku/ów (docieplenie ścian i dachu, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej), wymianie pokrycia dachowego oraz modernizacji kotłowni i wykonaniu instalacji solarnej - o łącznej wartości brutto nie mniejszej niż 1 000 000,00 zł z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (wg wzoru - Załącznik Nr 8 do SIWZ). albo wykonał co najmniej 2 zamówienia publiczne polegające na wykonaniu robót: 1. termomodernizacji budynku/ów (docieplenie ścian i dachu, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej) i wymianie pokrycia dachowego, 2. modernizacji kotłowni i wykonaniu instalacji solarnej - na łączną wartość brutto nie mniejszej niż 1 000 000,00 zł z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (wg wzoru - Załącznik Nr 8 do SIWZ).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca: wykaże, że robotami będą kierowały osoby które: - posiadają uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji w budownictwie, niezbędnych do wykonania robót w branży budowlanej, elektrycznej i sanitarnej, a osoba pełniącą funkcję kierownika budowy posiada 3 letnie doświadczenie jako kierownik budowy oraz oświadczy, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - ogólnobudowlanych, - Instalacyjnych wod. - kan. i co, - Instalacyjnych elektrycznych. Zamawiający uzna jako spełniony warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia na podstawie: - wykazu osób które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia ( wg wzoru - wzór stanowi Załącznik Nr 7 do SIWZ) - oświadczenia potwierdzającego posiadanie uprawnień budowlanych (wg wzoru - wzór stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ):

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca dołączy do oferty: - opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż 500 000,00 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    W przypadku zaoferowania urządzeń bądź materiałów równoważnych, Wykonawca zobowiązany jest do załączenia do oferty wykazu wszystkich tych urządzeń wraz z podaniem nazwy producenta, parametrów technicznych, dokładnego i jednoznacznego typu urządzenia oraz załączenia stosownych dokumentów (atesty i dopuszczenia do stosowania, aprobaty techniczne oraz dane techniczne urządzeń, określone przez producenta lub inne dokumenty potwierdzające, że materiały równoważne posiadają odpowiednie parametry techniczne określone w załączniku nr 1 Nazwy własne materiałów i urządzeń zawartych w projekcie: Instalacja solarna w DPS w Karsznicach - w Projekcie budowlanym Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej na terenie Powiatu Łęczyckiego: Dom Pomocy Społecznej w Karsznicach - Instalacja solarna, przebudowa instalacji c.o. w Domu Pomocy Społecznej w Karsznicach) zgodnie z zapisem § 6 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. z 2013 r, poz. 231). W przypadku, gdy z załączonych do oferty dokumentów dotyczących materiałów bądź urządzeń równoważnych będzie wynikało, iż nie posiadają tych samych lub lepszych parametrów technicznych i jakościowych jak wymagane przez Zamawiającego skutkować to będzie odrzuceniem oferty.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Podpisany i wypełniony formularz oferty - Załącznik Nr 1. 2. Oświadczenie o nie wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy - Załącznik Nr 2 do SIWZ. 3. Oświadczenie o spełnianiu warunków art. 22 ust. 1 - Załącznik Nr 3 do SIWZ. 4. Zaakceptowany wzór umowy - Załącznik Nr 6 do SIWZ. 5. Kosztorys ofertowy sporządzony wg. Załącznika nr 13 do SIWZ. Kosztorys ofertowy stanowi zestawienie elementów poddanych wycenie i jest wyłącznie elementem pomocniczym. 6. Pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia w przypadku, gdy Wykonawca zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Gwaracja - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający, w trybie art. 144 ust. 1 ustawy przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia. 1. Zmiana materiałów budowlanych, sprzętu, urządzeń, sposobu wykonania gdy wykorzystanie materiałów budowlanych, sprzętu i urządzeń wskazanych w dokumentacji projektowej lub ofercie, sposobu wykonania stanie się niemożliwe lub podyktowane będzie usprawnieniem procesu budowy, postępem technologicznym, zwiększeniem bezpieczeństwa na budowie 2. Zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia w przypadku: a) działania siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie robót w określonym pierwotnie terminie b) zaistnienia niesprzyjających warunków atmosferycznych, uniemożliwiających wykonanie robót lub spełnienie wymogów technologicznych udokumentowanych w dzienniku budowy c) konieczności uzyskania decyzji i uzgodnień, mogąca spowodować wstrzymanie robót d) konieczności wykonania dodatkowych badań i ekspertyz e) przedłużające się procedury administracyjne z przyczyn niezależnych od Wykonawcy 3. Zmiana wynagrodzenia za realizację zadań objętych niniejszą umową w przypadku zmiany stawki podatku VAT. Zmiany umowy przewidziane powyżej dopuszczalne są na następujących warunkach: - ad 1. - zamiana na materiały, urządzenia i sprzęt posiadające co najmniej takie same parametry jakościowe i cechy użytkowe, jak te które stanowiły podstawę wyboru oferty, a także sposobu wykonania pod warunkiem nie zwiększenia ceny - ad 2.a - o czas działania siły wyższej oraz niezbędny do usunięcia skutków tego działania - ad 2.b - o czas trwania warunków atmosferycznych opisanych w tym pkt - ad 2.c.d - o czas niezbędny do uzyskania wymaganych decyzji, uzgodnień, badań lub ekspertyz - ad 2.e - o czas przedłużenia się procedur administracyjnych - ad 3 - w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT) w granicach tej zmiany. 4. Zmiana osób personelu Wykonawcy, wymienionego w ofercie na uzasadniony wniosek Wykonawcy na osoby o równoważnym doświadczeniu po akceptacji Zamawiającego. 5. Zmiany terminów płatności wynikające z w/w zmian wprowadzanych do umowy. 6. Zmiana rachunku bankowego. 7. Zmiana podwykonawcy, wprowadzenie nowego podwykonawcy w trakcie realizacji umowy. Zmiany umowy wymagają zgody obu stron wyrażonej w formie pisemnej w postaci aneksu do umowy pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.leczyca.bip.cc
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Łęczycy, pl. T. Kościuszki 1, 99-100 Łęczyca.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.05.2015 godzina 12:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Łęczycy, pl. T. Kościuszki 1, 99-100 Łęczyca, sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Dofinansowano ze środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.