eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kołobrzeg › Wykonanie letniej obsady kwietników rabatowych, gazonów kwiatowych, ampli wiszących oraz innych usług ogrodniczych związanych z upiększaniem wybranych terenów zieleni miasta Kołobrzeg

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-05-04

Kołobrzeg: Wykonanie letniej obsady kwietników rabatowych, gazonów kwiatowych, ampli wiszących oraz innych usług ogrodniczych związanych z upiększaniem wybranych terenów zieleni miasta Kołobrzeg
Numer ogłoszenia: 102186 - 2015; data zamieszczenia: 04.05.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Kołobrzeg , ul. Ratuszowa 13, 78-100 Kołobrzeg, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3551580, faks (094) 352 37 69.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kolobrzeg.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie letniej obsady kwietników rabatowych, gazonów kwiatowych, ampli wiszących oraz innych usług ogrodniczych związanych z upiększaniem wybranych terenów zieleni miasta Kołobrzeg.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług związanych z wykonaniem letniej obsady kwietników rabatowych, gazonów kwiatowych, ampli wiszących oraz innych usług ogrodniczych związanych z upiększaniem wybranych terenów zieleni Miasta Kołobrzeg. Przedmiot zamówienia składa się z 13 elementów : 1.Element 1 - wykonanie letniej obsady kwietników na terenie Skweru Miast Partnerskich - 5 kwietników o łącznej powierzchni 129,86 m2; konieczność zastosowania łącznie 4620 szt. roślin, 2.Element 2 - wykonanie letniej obsady kwietników na terenie Parku im. Stefana Żeromskiego (sektor VII) - kwietniki o łącznej powierzchni 146,23 m2, konieczność zastosowania łącznie min. 3 655 szt. roślin, 3.Element 3 - wykonanie letniej obsady kwietników na terenie Placu płk Anatola Przybylskiego - 2 kwietniki o łącznej powierzchni 242,21 m2; konieczność zastosowania łącznie od 9 100 do 12 100 szt. roślin, 4.Element 4 - wykonanie letniej obsady kwietników na terenie Parku 18 Marca - 6 kwietników o łącznej powierzchni 482,55 m2; konieczność zastosowania łącznie min. 24 140 szt. roślin, 5.Element 5 - wykonanie letniej obsady kwietników na różnych terenach zieleni miasta Kołobrzeg - 8 kwietników o łącznej powierzchni 147,73 m2; konieczność zastosowania łącznie min. 3 770 szt. roślin, 6.Element 6 - wykonanie letniej obsady łącznie 78 szt. gazonów kwiatowych zlokalizowanych na terenach miasta Kołobrzeg, 7.Element 7 - wykonanie nasadzeń kwiatowych łącznie w 56 amplach wiszących zlokalizowanych na terenach miasta Kołobrzeg, 8.Element 8 - likwidacja byliniaków oraz wykonanie nowej rabaty z przestrzennymi konstrukcjami kwiatowymi na terenie Parku im. Stefana Żeromskiego (sektor II), w tym: a) Etap 1 - przesadzenie krzewu złotokapu, b) Etap 2 - likwidacja 5 byliniaków oraz przygotowanie podłoża pod wykonanie nowej rabaty kwiatowej, c) Etap 3 - przetransportowanie i ulokowanie konstrukcji kwiatowych w kształcie fok na przygotowanej rabacie, d) Etap 4 - wykonanie obsady kwietnika rabatowego, w tym wykonanie obsady kwietnika o powierzchni około 95 m2; konieczność zastosowania łącznie min. 4 750 szt. roślin rabatowych oraz 30 szt. traw ozdobnych, 9.Element 9 - wykonanie nowej obsady przestrzennych konstrukcji kwiatowych zlokalizowanych na wybranych terenach zieleni miasta Kołobrzeg oraz ich utrzymanie w okresie wegetacji, w tym : a) konstrukcje kwiatowe w kształcie koników morskich - 2 szt., b) konstrukcje kwiatowe w kształcie fok 2 szt. (postać foki leżącej + głowa foki), c) konstrukcje kwiatowe - 3 szt. w kształcie żółwia, salamandry oraz żaby, 10.Element 10 - wyposażenie Placu Koncertów Porannych w 10 szt. donic z hortensjami oraz ich utrzymanie w okresie wegetacji, 11.Element 11 - wykonanie nasadzeń krzewów, krzewinek oraz roślinności sezonowej u podnóża Krzyża, przy zbiegu ulic Unii Lubelskiej, Kniewskiego, Okopowej i Kolejowej oraz cebul krokusów i narcyzów w Kąciku Seniora, zlokalizowanego na terenie rekreacyjno-wypoczynkowym przy ul. Zygmuntowskiej 3-14 w Kołobrzegu, w tym: a) wykonanie rabaty kwiatowej na powierzchni 9 m2, b) posadzenie 79 egzemplarzy krzewów i 90 egzemplarzy lawendy, c) posadzenie 500 cebul krokusów i 100 szt. narcyzów. 12.Element 12 - zakup krzewu magnolii i jej dostarczenie do organizatorów obchodów Dni Podczela, 13.Element 13 - wyposażenie Parku 18 Marca w pergolę obsadzoną pnączami, w tym: a) demontaż betonowych fundamentów, pozostałych po dawnej ławce parkowej, b) dostawa pergoli, o wysokości 1,8-2m i łącznej długości około 16,5m, c) posadzenie 10 egzemplarzy powojników alpejskich Clematis alpina Constance..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca przystępujący do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany - przed upływem terminu składania ofert - wnieść wadium w wysokości 4.000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych 00/100) 2.Wadium musi obejmować cały okres związania z ofertą, zgodnie z postanowieniami rozdziału XII i może być wniesione w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych oraz poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2014r., poz. 1804). 3.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto: PKO Bank Polski S.A. nr 25 1020 2791 0000 7502 0228 1632 z dopiskiem Wadium w przetargu nieograniczonym na: Wykonanie letniej obsady kwietników rabatowych, gazonów kwiatowych, ampli wiszących oraz innych usług ogrodniczych związanych z upiększaniem wybranych terenów zieleni miasta Kołobrzeg. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uzna wadium, które przed upływem terminu otwarcia ofert znajduje się na koncie Zamawiającego. Zaświadczenie o wpłacie należy załączyć do oferty. 4.Jeżeli Wykonawca wnosi wadium w innej formie niż pieniężna, odpowiedni dokument - oryginał, należy wpiąć do oferty oddzielnie np. w koszulce natomiast kserokopię tego dokumentu dołączyć do oferty.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna za spełniony warunek dotyczący posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie z art. 22 ust.1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych O spełnienie warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 ustawy P. z. p. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków poprze weryfikacje oświadczenia złożonego na podstawie art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna za spełniony warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje główne usługi, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Należy przedłożyć dokument potwierdzający wykonanie min. 1 usługi związanej z wykonywaniem obsady rabat kwiatowych o wartości minimum 60.000,00 zł PLN (brutto). Zamawiający dokona oceny spełniania warunków poprzez weryfikację złożonego załącznika nr 5 do SIWZ oraz dołączonych dokumentów potwierdzających wykonanie lub wykonywanie tych usług.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu spełniania tego warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna za spełniony warunek dotyczący dysponowania osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował: a)przynajmniej 1 osobą, która z ramienia Wykonawcy będzie nadzorować i odpowiadać za realizację przedmiotu zamówienia, posiadającą wykształcenie minimum wyższe, w zakresie ogrodnictwa lub ogrodnictwa terenów zieleni lub architektury krajobrazu oraz 5-letnie doświadczenie w pracy zawodowej, w zakresie planowania i nadzorowania pracy ludzi i sprzętu, b)przynajmniej 1 osobą nadzorującą i odpowiadającą za realizację poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia, posiadającymi wykształcenie minimum średnie, w zakresie ogrodnictwa lub ogrodnictwa terenów zieleni lub architektury krajobrazu oraz 5-letnie doświadczenie w pracy zawodowej, w zakresie planowania i nadzorowania pracy ludzi i sprzętu, c)przynajmniej 1 osobą, która z ramienia Wykonawcy będzie nadzorować i odpowiadać za realizację przedmiotu zamówienia, posiadającą wykształcenie i kwalifikacje określone § 23 Rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 27 lipca 2011r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych (Dz. U. Nr 165 poz. 987 z późn. zm.) - wskazane wykształcenie i kwalifikacje może posiadać odrębna, dodatkowa osoba lub któraś z osób wymieniona w lit. a lub b, d)przynajmniej 12 osobami, niezbędnymi do wykonania całości zadania, podczas realizacji umowy, w tym osoby nadzorujące i odpowiadające za realizację przedmiotu zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków poprzez weryfikację złożonego Załącznika nr 4 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna za spełniony warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej, zapewniającej wykonanie przedmiotu zamówienia, jeżeli Wykonawca przedłoży informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przez upływem terminu składania ofert. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku poprzez weryfikację dokumentu wykazującego,że Wykonawca posiada środki lub zdolność kredytową na kwotę 150.000,00 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Należy przedłożyć: 1.Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy; 2.Dowód wniesienia wadium 3.Należy przedłożyć oświadczenie wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, złożone na druku, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - 2. Oferowany skrócony terminu realizacji elementu 3 i 4 przedmiotu zamówienia - 10

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kolobrzeg.pl (BIP)
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Komunalny Referat Inżynierii i Ochrony Środowiska Urzędu Miasta Kołobrzeg, ul. Ratuszowa 12, 78 - 100 Kołobrzeg.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.05.2015 godzina 12:30, miejsce: Sekretariat Urzędu Miasta Kołobrzeg, ul. Ratuszowa 13, 78 - 100 Kołobrzeg (pokój nr 104, I piętro).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Formularz zawierający specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w Wydziale Komunalnym Urzędu Miasta Kołobrzeg ul. Ratuszowa 12, tel. (94) 35-51-539 lub pobrać ze strony internetowej www.kolobrzeg.pl. Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami jest Aleksandra Muciek - Inspektor Referatu Inżynierii i Ochrony Środowiska Wydziału Komunalnego Urzędu Miasta Kołobrzeg, e-mail: a.muciek@um.kolobrzeg.pl Koszt specyfikacji wynosi 46,80 zł. Należność należy wpłacać gotówką w punkcie kasowym w Urzędzie Miasta lub przelewem na konto PKO Bank Polski S.A. Nr 22 1020 2791 0000 7402 0228 1541..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.