eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Park Jedności - zagospodarowanie terenu zieleni położonej wzdłuż ul. Królewskiej we Wrocławiu. Stworzenie miejsca odpoczynku i rekreacji dla mieszkańców Zakrzowa - Etap I - Projekt nr 91 WBO 2014 oraz 183 WBO 2015

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-04-25

Wrocław: Park Jedności - zagospodarowanie terenu zieleni położonej wzdłuż ul. Królewskiej we Wrocławiu. Stworzenie miejsca odpoczynku i rekreacji dla mieszkańców Zakrzowa - Etap I - Projekt nr 91 WBO 2014 oraz 183 WBO 2015
Numer ogłoszenia: 101754 - 2016; data zamieszczenia: 25.04.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 13832 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Zieleni Miejskiej, ul. Trzebnicka 33, 50-231 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3286611/12, faks 071 3286611/12.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Park Jedności - zagospodarowanie terenu zieleni położonej wzdłuż ul. Królewskiej we Wrocławiu. Stworzenie miejsca odpoczynku i rekreacji dla mieszkańców Zakrzowa - Etap I - Projekt nr 91 WBO 2014 oraz 183 WBO 2015.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja I Etapu inwestycji dotyczącej Parku Jedności - zagospodarowania terenu zieleni położonej wzdłuż ul. Królewskiej we Wrocławiu. Stworzenie miejsca odpoczynku i rekreacji dla mieszkańców Zakrzowa, która będzie realizowana w dwóch częściach: Część I: wykonanie robót budowlanych we wschodniej części parku, w tym: realizacja placów zabaw na nawierzchni poliuretanowej, siłowni plenerowej, wybiegu dla psów, placu dla seniorów, ciągów pieszych z placami rekreacyjnymi z prefabrykowanymi ławkami, montaż elementów małej architektury: ławek, koszy na śmieci, wykonanie oświetlenia i prac w zieleni. Część II: pielęgnacja drzew i krzewów oraz trawników i bylin w okresie 3 lat (36 kolejnych miesięcy kalendarzowych), na zrealizowanym etapie zadania, od dnia protokolarnego odbioru robót budowlanych 2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: Część I - wykonanie robót budowlanych: a)przygotowanie terenu - wykonanie pomiarów i prac ziemnych: prace rozbiórkowe, demontaż elementów, zdjęcie warstwy ziemi urodzajnej, korytowanie, transport i rozplantowanie ziemi, wywóz i utylizacja gruzu, formowanie nasypów, b)tyczenie układu przestrzennego, c)roboty pomiarowe przy powierzchniowych robotach ziemnych, d)dostawa i montaż urządzeń na place zabaw: - dla placu zabaw dzieci młodszych: zestawu zabawowego integracyjnego z łatwym dostępem o szerokości 9,72m, długości 11,84m i wysokości do 4,39m, z trzema wieżami z dachem i dwiema bez dachu, dwoma balkonikami, drabinką pionową, grą integracyjną kółko i krzyżyk, mostkiem łukowym, schodami wejściowymi, podjazdem, tablicą rysunkową i bębnami oraz tunelem linowym i zjeżdżalnią, konstrukcją wykonaną z drewna klejonego trójwarstwowo, malowanego lakierobejcą na zielono, podesty i schody z drewna impregnowanego, frezowanego, ślizg ze stali nierdzewnej z tablicą rysunkową ze sklejki wodoodpornej, linami i bębnem polipropylenowymi, elementami połaciowymi z płyt HDPE, posadowionego na stalowych kotwach; huśtawki podwójnej ze stali nierdzewnej z dwoma siedziskami z wkładkami stalowymi pokrytymi gumą EPDM, typu ławeczka i koszyczek; karuzeli obrotowej o średnicy 1,35m i strefie bezpieczeństwa o średnicy 5,35m, konstrukcji stalowej zabezpieczonej antykorozyjnie oraz malowanej lakierem akrylowym, podestem i siedziskiem wykonanym z HDPE; huśtawki na sprężynie w kształcie samochodzika wykonanej z płyt HDPE i stali ocynkowanej; zadaszonej drewnianej piaskownicy z elementami połaciowymi wykonanymi z desek impregnowanych i malowanych lakierobejcą, elementami stalowymi ocynkowanymi, nogami konstrukcyjnymi wykonanymi z drewna klejonego trójwarstwowo, malowanego lakierobejcą, ściankami ze sklejki wodoodpornej i siedziskami z płyty HDPE; - dla placu zabaw dzieci starszych: karuzeli obrotowej dużej o śr. 2,06m, konstrukcji nośnej stalowej ocynkowanej, siedzisku z tworzywa i osi obrotu nachylonej, która pod wpływem nacisku wprowadzana jest w ruch; linarium - piramidy linowej o wysokości całkowitej 8m i wymiarze 12,5mx12,5m, składającej się z ośmiu ścian wspinaczkowych, szybu linowego i pięciu poziomów poprzecznych, o konstrukcji nośnej stalowej ocynkowanej ogniowo, linami wykonanymi ze strun stalowych, ocynkowanych galwanicznie, skręconych w sześć splotów, z których każdy jest opleciony włóknem poliamidowym; zestawu zabawowego w formie rakiety (doposażenia piramidy) o wys. 6,3m, szerokości 4,0m i długości 13,0m, ze zjeżdżalnią zamkniętą o dł. 9m i wysokości 3,6m, wykonaną z polietylenu, głównym elementem konstrukcyjnym - wieżą ze stali ocynkowanej ogniowo, zabudowy konstrukcji z płyt HPL i sieci linowej; linarium - drzewo linowe, o wysokości 6m, składającego się ze słupa stalowego z maskownicą, ocynkowanego ogniowo, z drewnianymi poprzeczkami z lakierowanych belek pokrytych farbą klejową, czterema siedziskami typu bocianie gniazdo, dwiema siatkami wspinaczkowymi, pięciu sznurów wspinaczkowych, dwoma kominami wspinaczkowymi z siatki, linowymi girlandami i wiszącymi sznurami; huśtawki podwójnej ze stali nierdzewnej z siedziskiem typu bocianie gniazdo i deseczka; huśtawki pojedynczej przystosowanej dla osób niepełnosprawnych, o konstrukcji stalowej ocynkowanej, z oparciem z rur stalowych w oplocie z lin z tworzywa, siedziskiem z gumy zbrojonej tkaniną, o wymiarze 0,8mx1,05mx 0,8m; karuzeli obrotowej małej w kształcie kubełka, przypominającego kielich kwiatu, ustawionego pod lekkim kątem, z korpusem wykonanym z polietylenu posadowiony na nodze ze stali galwanizowanej. Urządzenia zabawowe mają posiadać certyfikat/poświadczenia o zgodności z normami PN-EN 1176:2009. e)dostawa i montaż urządzeń siłowni plenerowej: zestawu urządzeń twister + wahadło, zestawu urządzeń ławka + prostownik, zestawu urządzeń drabinka + podciąg nóg, zestawu urządzeń wyciskanie siedząc + wyciąg górny, zestawu urządzeń wioślarz + prasa nożna, zestawu urządzeń biegacz + orbitrek. Konstrukcja nośna urządzeń wykonana z profili stalowych, siedziska z blachy perforowanej, elementy metalowe zabezpieczone powłoką antykorozyjną, malowane, f)dostawa i montaż urządzeń wybiegów dla psów: -dla dużego wybiegu dla psów: tuby, drążków do przeskakiwania z możliwością regulacji, szałasu, obręczy do przeskakiwania o rożnej wysokości, 6 słupków tworzących slalom. -dla małego wybiegu dla psów: 6 słupków tworzących slalom, małego szałasu, małych obręczy do przeskakiwania o różnej wysokości, małych drążków do przeskakiwania z możliwością regulacji. Wszystkie urządzenia o konstrukcji stalowej zabezpieczonej antykorozyjnie, łącznikami ze stali nierdzewnej i elementami malowanymi proszkowo, g)dostawa i montaż urządzeń na placach wzdłuż głównych ciągów: -na rozgałęzieniu promenady: pięciu prefabrykowanych ławek betonowych o kształcie litery C, obsypanych od zewnątrz skarpą ziemną, podświetlanych od dołu lampami typu LED, -na rozszerzeniu promenady: dwóch prefabrykowanych ławek betonowych podświetlonych od dołu lampami typu LED, -na placu Oaza seniorów: dwóch prefabrykowanych ławek betonowych podświetlonych od dołu lampami typu LED oraz dwóch okrągłych stolików do gry w szachy i do gry w chińczyka z czterema siedziskami do każdego stolika, h)dostawa i montaż ogrodzenia panelowego z siatki zgrzewanej, o wysokości 1,3m montowanego wokół placu zabaw dla dzieci młodszych, z furtkami i kratami typu stop-dog, i)dostawa i montaż: ławek parkowych ze stopu aluminium i poszyciem z drewna tropikalnego, ławek młodzieżowych o konstrukcji ze stali ocynkowanej ogniowo, koszy na śmieci stalowych ocynkowanych ogniowo i malowanych farbą akrylową na kolor szary oraz stojaków rowerowych wykonanych z profilu stalowego, malowane powłoką antykorozyjną w kolorze szarym, tablic regulaminowych i tablic informacyjnych o konstrukcji z rur stalowych ocynkowanych ogniowo, j)wykonanie nawierzchni na placach zabaw z tworzyw sztucznych składającej się z dwóch warstw, dolnej amortyzującej wykonanej z różnokształtnego granulatu SBR o frakcji 2-6mm na bazie różnych kauczuków wymieszanych z odpowiednią proporcją kleju poliuretanowego i grubości zgodnej z dokumentacją oraz górnej właściwej wykonanej z różnokształtnego, kolorowego granulatu EPDM z produkcji pierwotnej o frakcji 1-3,5mm, pochodzącego z mieszanki na bazie kauczuków typu EPDM, barwionego w różnokolorowych masach pod wysokim ciśnieniem, wymieszanego z odpowiednią proporcją kleju poliuretanowego o grubości 1,5 cm. Nawierzchnia powinna posiadać certyfikat zgodności z normami PN-EN 1176:2009 i PN-EN 1177:2009. Nie dopuszcza się granulatu EPDM barwionego powierzchniowo, jak i malowania wierzchniej warstwy farbami. Nawierzchnia ograniczona obrzeżem z kostki granitowej i położonej na podbudowie z podsypki kamiennej typu kliniec, na kruszywie łamanym i podsypce piaskowej, k)wykonanie ciągów komunikacyjnych o nawierzchni żwirowej utwardzonej z kruszywa kamiennego oraz z kostki betonowej i granitowej, ograniczonych obrzeżem z kostki granitowej, l)wykonanie placyków pod ławki z kostki betonowej w obrzeżach z kostki granitowej, m)wykonanie prac w zieleni: -wycinka drzew i krzewów, wycinka zagajników miękkich, usuwanie karpin, wywóz gałęzi i karpin, -odmładzanie starszych drzew, prace pielęgnacyjne drzew i krzewów liściastych, pielęgnacja kwietników obsadzonych bylinami, -sadzenie drzew, krzewów i bylin, wraz z dostawą materiału roślinnego, -przygotowanie terenu do nasadzeń oraz wykonania trawników poprzez oczyszczenie terenu z resztek budowlanych, gruzu i śmieci, i ich wywóz na zorganizowane wysypisko odpadów, spulchnienie ziemi glebogryzarką, ręczne profilowanie terenu do rzędnych projektowanych, dostawa i rozścielenie ziemi urodzajnej, -wykonanie trawników z siewu z nawożeniem i przykryciem nasion 2 cm warstwą torfu, n)wykonanie instalacji elektroenergetycznej obejmuje w szczególności: -wytyczenie trasy kablowej oraz miejsc posadowienia słupów, -kopanie rowów dla kabli, -układanie w wykopie rur ochronnych typu AROT, -układanie kabli, -montaż słupów i opraw oświetleniowych, -montaż przewodów do opraw oświetleniowych, -montaż oświetlenia dekoracyjnego ławek z profili oświetleniowych LED, -nanoszenie oznakowania słupów poprzez malowanie, -montaż uziomów poziomych w rowie, -wykonanie uziemienia, -badanie linii kablowej oraz pomiar natężenia oświetlenia, -pomiar rezystancji izolacji instalacji elektrycznych, CZĘŚĆ II - pielęgnacja drzew i krzewów oraz trawników i bylin w okresie 3 lat (36 kolejnych miesięcy kalendarzowych), na zrealizowanym etapie zadania, od dnia protokolarnego odbioru robót budowlanych: a)dla trawników: -ręczna pielęgnacja trawników dywanowych - koszenie osiem razy w roku (w okresie kwiecień-październik, termin koszenia będzie wyznaczany przez Zamawiającego w zależności od warunków atmosferycznych i tempa przyrostu trawy) z odsłanianiem krawężników oraz zbieraniem pokosu w tym samym dniu, -nawożenie trawników, -renowacja (usuwanie ubytków poziomych i przedeptów), b)dla drzew i krzewów: -cięcia kształtujące pokrój krzewów i drzew, -przycinanie żywopłotów trzy razy w roku (w miesiącach: maj, lipiec, wrzesień, termin cięcia będzie wyznaczany przez Zamawiającego w zależności od warunków atmosferycznych i tempa przyrostu krzewów), w trzech płaszczyznach, -zabezpieczanie na zimę (dotyczy krzewów wrażliwych na mróz), -dosadzenia uzupełniające materiału roślinnego, w miejsce uschniętego i zniszczonego. 3.Szczegółowy zakres prac związanych z realizacją zadania pn. Park Jedności - zagospodarowanie terenu zieleni położonej wzdłuż ul. Królewskiej we Wrocławiu. Stworzenie miejsca odpoczynku i rekreacji dla mieszkańców Zakrzowa - Etap I zawierają: projekt budowlany, projekt wykonawczy, przedmiar robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót stanowiące załącznik nr 9 do SIWZ. 4.Materiały, które zostaną wbudowane, powinny spełniać wymogi zgodnie z warunkami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, powinny być fabrycznie nowe i odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu, stosowania w budownictwie zgodnie z art. 10 Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz jakościowym i gatunkowym wymaganiom określonym w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. 5.Podane w dokumentacji projektowej nazwy lub typy materiałów i produktów mają na celu wskazanie parametrów jakościowych i technicznych. W przypadku materiałów i wyrobów określonych w dokumentacji projektowej nazwą producenta, znakiem towarowym, patentem bądź pochodzeniem, Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów (wyrobów) równoważnych o parametrach techniczno/eksploatacyjno-użytkowych nie gorszych od przyjętych w dokumentacji projektowej. 6.Ciężar udowodnienia, że materiał jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. W tym celu Wykonawca jest zobowiązany przedstawić karty katalogowe z rysunkami i opisem technicznym oferowanych urządzeń tj. zestawów zabawowych, linariów, piaskownicy, huśtawek, karuzel, słupów i opraw oświetleniowych, stolika do gry w szachy, stolika do gry w chińczyka, tablicy regulaminowej i tablicy informacyjnej, ławki, kosza na śmieci, stojaka rowerowego, zestawów siłowni plenerowej, tuby, drążków do przeskakiwania, szałasów, slalomów, obręczy, a w przypadku urządzeń zabawowych dodatkowo certyfikaty/poświadczenia zgodności z normami PN-EN 1176:2009, aby Zamawiający mógł ocenić równoważność tych produktów. 7.Nie dołączenie do oferty ww. kart katalogowych, certyfikatów/poświadczeń traktowane będzie przez Zamawiającego jak przyjęcie materiałów i produktów zaproponowanych przez projektanta w dokumentacji projektowej. 8.Roboty będące przedmiotem zamówienia należy zrealizować na podstawie: 1)Dokumentacji projektowej opracowanej przez AP SZCZEPANIAK Sp. z o.o., Sp. komandytowa, ul. Pogodna 19, 53-022 Wrocław, pn. Park Jedności - zagospodarowanie terenu zieleni położonej wzdłuż ul. Królewskiej we Wrocławiu. Stworzenie miejsca odpoczynku i rekreacji dla mieszkańców Zakrzowa - Etap I, 2)Ogólnych wytycznych do projektowania i wykonania: oznakowania pionowego i urządzeń zabezpieczenia ruchu drogowego, 3)Pozwolenia na budowę - decyzja nr 5764 z dnia 27.10.2015r. Prezydenta Wrocławia, 4)Projektu organizacji ruchu - opracowanego przez Wykonawcę. 9.Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w terenie w celu uzyskania informacji, które mogą być konieczne do prawidłowej wyceny robót. 10.Obowiązki Wykonawcy: 1)wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z dokumentacją projektową, obowiązującymi przepisami i normami oraz zasadami wiedzy technicznej, 2)uzyskanie wszelkich danych i materiałów niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia, 3)wykonanie zadania z dołożeniem należytej staranności, 4)niezwłoczne sygnalizowanie Zamawiającemu zaistnienia istotnych problemów, których Wykonawca, mimo dołożenia należytej staranności nie będzie w stanie rozwiązać we własnym zakresie. Zamawiający zastrzega jednak, że nie będzie wykonywał za Wykonawcę działań, do których Wykonawca zobowiązał się na podstawie zawartej umowy, 5)stosowanie materiałów odpowiadających wymogom dla wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie zgodnie z ustawą Prawo Budowlane i przepisami wykonawczymi do ustawy oraz zaleceniami inspektora nadzoru inwestorskiego, 6)przestrzeganie przepisów ustawy z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21 ze zm.). Wywóz odpadów budowlanych i składowanie ich na zorganizowanym wysypisku odbywa się na koszt Wykonawcy. 7)zapewnienie na własny koszt materiałów, sprzętu, narzędzi, transportu i dostaw niezbędnych do wykonania robót objętych umową, zgodnie z projektem budowlanym, projektem wykonawczym i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. Wbudowane materiały muszą odpowiadać normom oraz posiadać stosowne atesty, 8)współpraca z projektantem i prowadzenie robót pod jego nadzorem autorskim, 9)uzyskanie niezbędnych uzgodnień oraz opinii, 10)przekazanie Zamawiającemu oświadczenia kierownika budowy o podjęciu obowiązków (po podpisaniu umowy), 11)powiadomienie właścicieli poszczególnych sieci o rozpoczęciu i zakończeniu robót oraz prowadzenia robót pod ich nadzorem, 12)wskazania propozycji lokalizacji zaplecza budowy na terenie zieleńca; uzgodnienia lokalizacji zaplecza budowy z Zamawiającym, a po zakończeniu robót do przywrócenia terenu zaplecza budowy do stanu pierwotnego, 13)protokolarne przejęcie terenu, na którym będą wykonywane roboty oraz zaplecza budowy, 14)wykonywanie badań zagęszczenia gruntów w miejscach wykonania wykopów oraz dołączenie wyników badań do dokumentacji powykonawczej, 15)ogrodzenie i urządzenie terenu budowy i zaplecza budowy wraz z jego zasilaniem w energię elektryczną i doprowadzeniem wody (na własny koszt), 16)oznakowanie terenu budowy w widocznym miejscu tablicą informacyjną oraz ogłoszeniem zawierającym dane dotyczące bezpieczeństwa pracy i ochrony zdrowia oraz wykonania i utrzymania w należytej sprawności oznakowania i zabezpieczenia terenu budowy, 17)przygotowanie dwóch tablic informacyjnych o realizacji zadania Wrocławskiego Budżetu Obywatelskiego oraz dwóch tablic z wizualizacjami o wymiarach 1mx1,5m umieszczonych na słupach lub plandek umieszczonych na ogrodzeniu, 18)zabezpieczenie miejsc wykonywania robót przed dostępem osób trzecich, 19)zabezpieczenie drzew i krzewów na okres wykonywania robót, 20)zapewnienie możliwości przejazdu (służby komunalne, służby ratownicze) oraz dojazdu i dojścia do wszystkich obiektów zlokalizowanych w rejonie budowy, 21)sporządzenie planu BIOZ przed rozpoczęciem robót, 22)ochrony mienia, zabezpieczenia przeciwpożarowego, przestrzeganie przepisów BHP, utrzymania ogólnego porządku na terenie budowy, 23)przestrzeganie w czasie prowadzenia robót wszelkich przepisów dotyczących ochrony środowiska naturalnego, 24)prowadzenie dziennika budowy, księgi obmiaru robót, 25)opracowanie harmonogramu finansowo - rzeczowego oraz przekazanie Zamawiającemu ww. harmonogramu w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy, 26)opracowanie i uzgodnienie z Zarządem Dróg i Utrzymania Miasta organizacji ruchu zastępczego i obsługi komunikacyjnej placu budowy na czas realizacji robót drogowych (przed rozpoczęciem prac należy wystąpić do Zarządu Dróg i Utrzymania Miasta o zgodę na zajęcie pasa drogowego), 27)poniesienie kosztów zajęcia pasa drogowego, 28)zapewnienie na koszt własny bieżącej obsługi geotechnicznej i geodezyjnej, łącznie z geodezyjną inwentaryzacją wszelkich robót, zatwierdzoną przez Zarząd Geodezji, Kartografii i Katastru Miejskiego we Wrocławiu, a także dokonanie aktualizacji geodezyjnej mapy zasadniczej powykonawczej, sporządzenie wykazu zmian danych ewidencyjnych i po zatwierdzeniu przez Zarząd Geodezji, Kartografii i Katastru Miejskiego we Wrocławiu przekazanie Zamawiającemu (3 egzemplarze powykonawczej mapy sytuacyjno - wysokościowej w skali 1:500), 29)naprawienie wszelkich szkód powstałych z winy Wykonawcy w trakcie realizacji robót oraz doprowadzenia terenu budowy do stanu pierwotnego po zakończeniu robót, 30)przerwanie prac w przypadku odkrycia podczas robót ziemnych obiektów nieruchomych bądź ruchomych zabytków archeologicznych (bądź przedmiotów, co do których istnieje przypuszczenie, że są zabytkami) mogących ulec uszkodzeniu, które należy zabezpieczyć przy pomocy dostępnych środków oraz powiadomić Dolnośląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, inspektora nadzoru inwestorskiego i Zamawiającego, 31)uporządkowanie terenu budowy oraz zaplecza budowy po zakończeniu robót i przekazanie go protokołem zdawczo-odbiorczym Zamawiającemu w dacie odbioru końcowego robót, 32)przestrzeganie wymagań dotyczących transportu w czasie prowadzenia robót i wywozu oraz dowozu materiałów budowlanych: transport ciężarowy tylko lekki - do 3,5 t ładunku z uwagi na dojazd alejką parkową, 33)przestrzeganie podczas robót budowlanych szczególnej ochrony istniejącej szaty roślinnej oraz otoczenia, a w razie potrzeby niezbędnego zabezpieczenia szaty roślinnej oraz otoczenia, 34)w przypadku konieczności dodatkowego (poza ustalonym już terenem budowy) zajęcia terenu, Wykonawca powinien ten fakt wyprzedzająco uzgodnić z Zamawiającym, dotyczy to również uzgodnienia niezbędnego zabezpieczenia szaty roślinnej oraz otoczenia, 35)zawiadomienie inspektora nadzoru inwestorskiego z 3-dniowym wyprzedzeniem o terminie robót ulegających zakryciu. Jeżeli Wykonawca nie poinformuje o tych faktach inspektora nadzoru inwestorskiego, zobowiązany będzie na jego żądanie odkryć roboty, a następnie przywrócić do stanu poprzedniego na swój koszt, 36)przekazanie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej budowy, w skład której powinny wejść następujące dokumenty: - inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza wniesiona w zasób Zarządu Geodezji, Kartografii i Katastru Miejskiego we Wrocławiu, - protokoły odbiorów technicznych, atesty, gwarancje i świadectwa pochodzenia wbudowanych materiałów i urządzeń, - dokumentacja powykonawcza obiektu wraz z naniesionymi zmianami dokonanymi w trakcie budowy, potwierdzonymi przez kierownika budowy, inspektora nadzoru inwestorskiego i projektanta, - dziennik budowy, - oświadczenie kierownika budowy o zgodności wykonania obiektu z projektem, obowiązującymi przepisami i polskimi normami, - oświadczenie kierownika budowy o doprowadzeniu do należytego stanu i porządku terenu budowy, a także drogi, ulicy lub sąsiedniej nieruchomości w przypadku korzystania z nich, - protokoły badań i sprawozdań. 11.Wykonawca udzieli Zamawiającemu minimum 36 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty budowlane, licząc od dnia odbioru końcowego robót. 12.Do obowiązków Zamawiającego należy: 1) przekazanie Wykonawcy dokumentacji projektowej oraz dziennika budowy w dniu podpisania umowy, 2) przekazanie Wykonawcy protokolarnie terenu, gdzie będą wykonywane roboty w terminie 7 dni licząc od dnia podpisania umowy, 3) zapewnienie na swój koszt nadzoru inwestorskiego i autorskiego, 4) dokonanie odbioru przedmiotu umowy i zapłata umówionego wynagrodzenia..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.04.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 5.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Witold Boratyński EKOLAS Przedsiębiorstwo Usługowe, ul. Kasztanowa 21, 63-421 Przygodzice, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1473617,37 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1518277,11

  • Oferta z najniższą ceną: 1370794,94 / Oferta z najwyższą ceną: 2063392,24

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.