Pińczów: Dostawy mięs, wędlin, drobiu do ZK Pińczów
Numer ogłoszenia: 101515 - 2014; data zamieszczenia: 12.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny w Pińczowie , ul. 3-go Maja 34, 28-400 Pińczów, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3577372, faks 041 3577373.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wieziennictwo.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zakład Karny.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy mięs, wędlin, drobiu do ZK Pińczów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Boczek mielony wędzony ilość roczna 1400kg, PN-A-82007, kod CPV-15131130-5 2.Boczek wędzony ilość roczna 1800kg,PN-A-82007, kod CPV-15131130-5 3. Kiełbasa biała parzona ilość roczna 2000kg,PN-A-82007, kod CPV15131130-5 4. Kiełbasa drobiowa ilość roczna 1400kg, PN-A-82007, kod CPV-15131135-0 5. Kiełbasa krakowska ilość roczna 500kg,PN-A-82007, kod CPV-15131130-5 6. Kiełbasa mielona ilość roczna 3000kg,PN-A-82007, kod CPV-15131130-5 7. Kiełbasa szynkowa wołowa ilość roczna 200kg, PN-A-82007, kod CPV-15131132-8 Kiełbasa wiejska ilość roczna 500kg, PN-A-82007, kod CPV-15131130-5 9. Kiełbasa zwyczajna ilość roczna 4300kg,PN-A-82007, kod CPV-15131130-5 10. Kiełbasa żywiecka ilość roczna 500kg,PN-A-82007, kod CPV-15131130-5 11. Karkówka bez kości- surowa, ilość roczna 300kg,PN-86/A-82002, kod CPV-15113000-3 12. Kaszanka z kaszy jęczmiennej ilość roczna 3400kg, PN-A-82007, kod CPV-15131134-3 13. Mięso drobne, gulaszowe, wieprzowe, surowe, ilość roczna 4500kg,PN-86/A-82002, kod CPV-15113000-3 14. Mortadela ilość roczna 3400kg,PN-A-82007, kod CPV-15131130-5 15. Parówka wieprzowa ilość roczna 2500kg, PN-A-82007, kod CPV-15131130-5 16. Pasztet pieczony wieprzowy ilość roczna 1400kg, PN-A-82007, kod CPV-15131310-1 17. Pasztetowa ilość roczna 1400kg, PN-A-82007, kod CPV-15131130-5 18. Pieczeń rzymska ilość roczna 3000kg, PN-A-82007, kod CPV15131130-5 19. Salceson włoski ilość roczna 1200kg,PN-A-82007, kod CPV-15131130-5 20. Schab bez kości, surowy, ilość roczna 100kg, PN-86/A-82002, kod CPV-15113000-3 21. Kiełbasa serwolatka ilość roczna 1400kg, PN-A-82007, kod CPV-15131130-5 22. Szynka kanapkowa ilość roczna 200kg, PN-A-82007, kod CPV-15131410-2 23. Szynka mielona ilość roczna 1400kg, PN-A-82007, kod CPV-15131410-2 24. Szynka tyrolska ilość roczna 1400kg, PN-A-82007, kod CPV-15131410-2 25. Szynka wieprzowa biała ilość roczna 300kg, PN-A-82007, kod CPV-15131210-0 26. Wątroba wieprzowa,surowa, ilość roczna 1800kg,PN-86/A-82004, kod CPV-15114000-0 27. Wołowina pieczeniowa-surowa, ilość roczna 1000kg, PN-88/A-82003,kod CPV-15111000-9 28. Wołowina bez kości klasa II, surowa, ilość roczna 3000kg, PN-88/A-82003, kod CPV-15111000-9 29. Baleron drobiowy ilość roczna 400kg,PN-A- 86526, kod CPV-15131135-0 30. Biodrówka wieprzowa-surowa z kością ilość roczna 1500kg, PN-86/A-82002, kod CPV-15113000-3 31. Kiełbasa czosnkowa ilość roczna 1000kg, PN-A-82007, kod CPV-15131130-5 32. Kiełbasa krakowska-drobiowa ilość roczna 700kg, PN-A- 86526, kod CPV-15131130-5 33. Serca wieprzowe - surowe, ilość roczna 1400kg, PN-86/A-82004, kod CPV- 15114000-0 34. Szynka delikatesowa ilość roczna 200kg, PN-A-82007, kod CPV- 15131410-2 35. Szynka z indyka ilość roczna 250kg, PN-A- 86526, kod CPV-15131410-2 36. Szynka śniadaniowa ilość roczna 250kg, PN-A-82007, kod CPV-15131410-2 37. Podgardle wędzone ilość roczna 1200kg, PN-86 A-82002, kod CPV-15113000-3 38. Piersi z kurczaka ilość roczna 200kg, , PN-92-/R78550, kod CPV-15112210-1 39. Udziec drobiowy z kością ilość roczna 3300kg, PN-92-R78550, kod CPV-15112210-1. 40. Parówka drobiowa ilość roczna 1400kg, PN-A-86526, kod CPV-15131130-5 41. Smalec zwykły w opakowaniu do 3kg, kod CPV 15412100-0: roczna ilość około 1500kg, 42. Smalec domowy w opakowaniu do 3kg, kod CPV 15412100-0: roczna ilość około 800kg, 43. Salceson brunszwicki ilość roczna 1200kg, PN-A-82007, kod CPV-15131130-5 44. Kiełbasa zielonogórska ilość roczna 200kg, PN-A-82007, kod CPV-15131130-5.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 10 000,00zł.
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Opis warunków udziału w postępowaniu i opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków. 1). O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią nw, warunki dotyczące (art.22 ust.1 ustawy): - Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; - Posiadania wiedzy i doświadczenia; - Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - Sytuacji ekonomicznej i finansowej. 2). Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust.1 ustawy. 3). Zaoferują realizację pełnego asortymentu składającego się na całość zamówienia. 4). Spełnią wszystkie wymagania wynikające z oświadczeń i dokumentów.. 5). Złożą wszystkie dokumenty i oświadczenia wyszczególnione w SIWZ. 6).Utrzymają stałe ceny podane w Formularzu Ofertowym przez okres 12 miesięcy licząc od daty podpisania umowy. 7). Zaakceptują płatność faktur przelewem w terminie minimum 30 dni licząc od daty otrzymania faktur przez Zamawiającego. 8). Wniosą w terminie wymagane wadium. Oferty zostaną sprawdzone czy zostały sporządzone zgodnie z przepisami ustawowymi i postanowieniami specyfikacji istotnych warunków zamówienia, a następnie ocenione zgodnie z kryteriami i warunkami zawartymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia na zasadzie: wykazał/ nie wykazał. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania o udzielnie zamówienia. Spełnienie warunków udziału w postępowaniu będzie oceniane na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych z ofertą (wykazał/ nie wykazał). Wykaz oświadczeń i dokumentów jakie mają dostarczyć Wykonawcy z ofertą w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. 1.) W zakresie wykazania spełnienia przez wykonawcę warunków, o których w art.22 ust.1 ustawy, Oświadczenia- zał. nr 1 do SIWZ o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. 2). W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24ust.1 ustawy, oprócz Oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia - zał. nr 2 do SIWZ należy złożyć: - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. - aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu-wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Uwaga: Dokumenty wymieniony w pkt. 2 składa się w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę (osoby) upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy i podpisania oferty. 3). Informację zgodnie z art.26 ust.2d ustawy- zał. nr 3 do niniejszej SIWZ. 4). Formularz Ofertowy stanowiący załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zp.sw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ nieodpłatnie na pisemny wniosek zainteresowanego można odebrać w siedzibie Zamawiającego, lok. 15 lub ściągnąć ze strony internetowej www.zp.sw.gov.pl..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.05.2014 godzina 08:30, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego - sekretariat Zakładu Karnego w Pińczowie..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z PIŃCZOWA
- usługa wywozu odpadów komunalnych
- "Poprawa infrastruktury rekreacyjno-sportowej poprzez doposażenie SKATEPARKU w Pińczowie (budżet obywatelski)"
- " Budowa zadaszenia boiska wielofunkcyjnego przy Zespole Szkół nr 1 w Pińczowie". W formule zaprojektuj wybuduj
więcej: przetargi w Pińczowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy mięsa oraz wędlin do Domu Pomocy Społecznej ,,Leśny".
- ZAKUP I DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH
- "Sukcesywna dostawa produktów spożywczych na potrzeby Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 4 w Gdyni przy ul. Chwaszczyńska 26 "
- Sukcesywna dostawa żywności oraz artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Bochni przy ul. Karolina 14 G w Bochni w okresie od 01.07.2024 r. do 31.12.2024 r.
- Sukcesywne dostawy mięsa i produktów mięsnych dla potrzeb Zakładu Karnego w Trzebini.
- Dostawy produktów zwierzęcych, mięsa i produkty mięsnych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.