Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
Ogłoszenie z dnia 2015-04-30
Kraków: Zakup i dostawa artykułów biurowych.
Numer ogłoszenia: 101504 - 2015; data zamieszczenia: 30.04.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa Nr 4724 , ul. Tyniecka 45, 30-901 Kraków, woj. małopolskie, tel. 261 132 569, faks 261 132 510.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka wojskowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa artykułów biurowych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa artykułów biurowych.Zadanie nr 1 - zakup i dostawa artykułów biurowych - Nr 1 (JW 4724)Zadanie nr 2 - zakup i dostawa artykułów biurowych - Nr 2 (JW 4724)Zadanie nr 3 - zakup i dostawa artykułów biurowych - Nr 3 (JW 4724)Zadanie nr 4 - zakup i dostawa artykułów biurowych - Nr 4 (Klub DSS)Zadanie nr 5 - zakup i dostawa artykułów biurowych - Nr 5 (Klub DSS)Zadanie nr 6 - zakup i dostawa artykułów biurowych - Nr 6 (Klub DSS)Zadanie nr 7 - zakup i dostawa artykułów biurowych - Nr 7 (COS - DKWS)Zadanie nr 8 - zakup i dostawa artykułów biurowych - Nr 8 (COS - DKWS)Zadanie nr 9 - zakup i dostawa artykułów biurowych - Nr 9 (COS - DKWS)Zadanie nr 10 - zakup i dostawa artykułów biurowych - Nr 10 (JW 3940)Zadanie nr 11 - zakup i dostawa artykułów biurowych - Nr 11 (JW 3940)Zadanie nr 12 - zakup i dostawa artykułów biurowych - Nr 12 (JW 3940).
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00-1, 30.19.21.25-3, 30.19.21.21-5, 30.19.21.00-2, 30.19.21.32-5, 30.19.21.60-0, 30.23.74.30-2, 30.19.00.00-7, 30.19.21.30-1, 30.19.21.11-2, 30.19.57.00-9, 22.60.00.00-6, 30.19.21.33-2, 30.23.74.30-2, 30.19.91.00-1, 30.19.29.30-9, 22.81.60.00-3, 22.81.63.00-6, 22.00.00.00-0, 30.19.28.00-9, 42.99.42.20-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 12.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 25.06.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.Zamawiający żąda wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy przed podpisaniem umowy, w wysokości 2% wartości brutto od realizowanego zadania (zaokrąglona do pełnych złotych).Oryginał dokumentu zabezpieczenia należytego wykonania umowy w formie niepieniężnej (określonej w art. 148 ust. 1 pkt 2 - 5 ustawy Pzp) Wykonawca ma obowiązek zdeponować w kasie Zamawiającego przed terminem podpisania umowy, a kopię dokumentu zabezpieczenia należytego wykonania umowy złożyć w Sekcji Zamówień Publicznych (kasa jest czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 800 - 1000 oraz 1200 - 1400).W przypadku wyboru Wykonawcy na realizację więcej niż jednego zadania, umowa będzie podpisana na każde zadanie oddzielnie. Zamawiający żąda wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy dla każdego zadania oddzielnie z wyszczególnieniem, którego zadania wpłacone zabezpieczenie dotyczy.Zamawiający zwróci zabezpieczenie należytego wykonania umowy w terminie 30 dni od dnia wykonania zamówienia i uznania przez Zamawiającego za należycie wykonane.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia ubiegać mogą się Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy - z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych /tekst jednolity: Dz. U. z 2013r., poz. 907 z późn. zm./ (druk oświadczenia, który należy wypełnić jest załącznikiem Nr 2 do specyfikacji), a także warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.Ocena spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w niniejszej specyfikacji nastąpi na podstawie załączonych do oferty dokumentów (wg zasady spełnia-nie spełnia).
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia ubiegać mogą się Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy - z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych /tekst jednolity: Dz. U. z 2013r., poz. 907 z późn. zm./ (druk oświadczenia, który należy wypełnić jest załącznikiem Nr 2 do specyfikacji), a także warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.Ocena spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w niniejszej specyfikacji nastąpi na podstawie załączonych do oferty dokumentów (wg zasady spełnia-nie spełnia).
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia ubiegać mogą się Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy - z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych /tekst jednolity: Dz. U. z 2013r., poz. 907 z późn. zm./ (druk oświadczenia, który należy wypełnić jest załącznikiem Nr 2 do specyfikacji),a także warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.Ocena spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w niniejszej specyfikacji nastąpi na podstawie załączonych do oferty dokumentów (wg zasady spełnia-nie spełnia).
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia ubiegać mogą się Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy - z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych /tekst jednolity: Dz. U. z 2013r., poz. 907 z późn. zm./ (druk oświadczenia, który należy wypełnić jest załącznikiem Nr 2 do specyfikacji),a także warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.Ocena spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w niniejszej specyfikacji nastąpi na podstawie załączonych do oferty dokumentów (wg zasady spełnia-nie spełnia).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia ubiegać mogą się Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy - z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych /tekst jednolity: Dz. U. z 2013r., poz. 907 z późn. zm./ (druk oświadczenia, który należy wypełnić jest załącznikiem Nr 2 do specyfikacji),a także warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.Ocena spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w niniejszej specyfikacji nastąpi na podstawie załączonych do oferty dokumentów (wg zasady spełnia-nie spełnia).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Osoby nie posiadające obywatelstwa polskiego powinny uzyskać pozwolenie na wejście na teren JW 4724, które uzyskuje się na wniosek skierowany do Dowódcy JW 4724 na 14 dni przed terminem wejścia na teren JW 4724, celem przeprowadzenia stosowniej procedury (wzór wniosku - załącznik nr 6 do SIWZ).Wejście obcokrajowców na tereny chronione odbywa się ze stosownym pozwoleniem zgodnie z decyzją Nr 21/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 10 lutego 2012 r. w sprawie planowania i realizowania przedsięwzięć współpracy międzynarodowej w resorcie obrony narodowej (Dz. Urz. MON poz. 33).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mon.gov.pl, www.jw4724.wp.mil.pl, www.bip.mon.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można uzyskać na wniosek przesłany na adres: Jednostka Wojskowa Nr 4724; ul. Tyniecka 45; 30-901 Kraków lub pod numer fax: 261 132 510 lub na adres e-mail: jw4724.przetargi@wp.mil.pl..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.05.2015 godzina 12:00, miejsce: JW 4724,30 - 901 Kraków, ul. Tyniecka 45 w kancelarii jawnej w godz. 8.00-15.00-08.05.2015r. Należy uwzględnić czas związany z procedurami pozwalającymi na wejście na teren JW..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 - zakup i dostawa artykułów biurowych - Nr 1 (JW 4724).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 - zakup i dostawa artykułów biurowych - Nr 1 (JW 4724). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w SIWZ oraz załącznikach do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00-1, 30.19.21.25-3, 30.19.21.21-5, 30.19.21.00-2, 30.19.21.32-5, 30.19.21.60-0, 30.23.74.30-2, 30.19.00.00-7, 30.19.21.30-1, 30.19.21.11-2, 30.19.57.00-9, 22.60.00.00-6, 30.19.21.33-2, 30.23.74.30-2, 30.19.91.00-1, 30.19.29.30-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.06.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 - zakup i dostawa artykułów biurowych - Nr 2 (JW 4724).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 2 - zakup i dostawa artykułów biurowych - Nr 2 (JW 4724). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w SIWZ oraz załącznikach do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00-1, 24.91.00.00-6, 30.19.71.10-0, 30.19.93.10-6, 30.19.00.00-7, 30.19.25.00-6, 22.99.00.00-6, 22.80.00.00-8, 30.19.95.00-5, 22.85.00.00-3, 39.24.11.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.06.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3 - zakup i dostawa artykułów biurowych - Nr 3 (JW 4724).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 3 - zakup i dostawa artykułów biurowych - Nr 3 (JW 4724). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w SIWZ oraz załącznikach do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00-1, 30.19.71.00-7, 39.54.11.30-6, 30.19.72.20-4, 44.42.42.00-0, 30.19.20.00-1, 30.19.71.00-7, 42.99.42.30-1, 30.19.59.00-1, 30.19.56.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.06.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4 - zakup i dostawa artykułów biurowych - Nr 4 (Klub DSS).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 4 - zakup i dostawa artykułów biurowych - Nr 4 (Klub DSS). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w SIWZ oraz załącznikach do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00-1, 37.82.24.00-0, 30.19.00.00-7, 30.19.92.30-1, 30.19.95.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.06.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie nr 5 - zakup i dostawa artykułów biurowych - Nr 5 (Klub DSS).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 5 - zakup i dostawa artykułów biurowych - Nr 5 (Klub DSS). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia okreslony został w SIWZ oraz załącznikach do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00-1, 30.19.21.50-7, 37.82.24.00-0, 30.19.21.30-1, 44.81.23.00-8, 30.19.00.00-7, 39.22.42.10-3, 44.81.23.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.06.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie nr 6 - zakup i dostawa artykułów biurowych - Nr 6 (Klub DSS).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 6 - zakup i dostawa artykułów biurowych - Nr 6 (Klub DSS). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został wSIWZ oraz załącznikach do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00-1, 44.17.40.00-0, 30.19.73.00-9, 30.19.56.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.06.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie nr 7 - zakup i dostawa artykułów biurowych - Nr 7 (COS -DKWS).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 7 - zakup i dostawa artykułów biurowych - Nr 7 (COS -DKWS). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w SIWZ oraz załącznikach do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00-1, 30.19.21.25-3, 30.19.21.21-5, 30.19.21.60-0, 30.19.29.30-9, 30.19.21.60-0, 39.29.25.00-0, 30.19.21.31-8, 30.19.21.30-1, 30.19.21.11-2, 22.60.00.00-6, 30.19.21.33-2, 30.19.21.32-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.06.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zadanie nr 8 - zakup i dostawa artykułów biurowych - Nr 8 (COS -DKWS).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 8 - zakup i dostawa artykułów biurowych - Nr 8 (COS -DKWS). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w SIWZ oraz załącznikach do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00-1, 22.81.63.00-6, 22.81.60.00-3, 30.19.28.00-9, 24.91.00.00-6, 30.19.71.10-0, 44.61.71.00-9, 39.29.25.00-0, 22.80.00.00-8, 30.19.95.00-5, 39.54.11.30-6, 30.19.72.20-4, 30.19.72.21-1, 44.44.24.20-0, 22.80.00.00-8, 30.19.71.00-7, 30.19.93.10-6, 42.99.42.20-8, 22.99.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.06.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zadanie nr 9 - zakup i dostawa artykułów biurowych - Nr 9(COS -DKWS).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 9 - zakup i dostawa artykułów biurowych - Nr 9 (COS -DKWS). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w SIWZ oraz załącznikach do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00-1, 42.99.42.30-1, 31.63.00.00-1, 39.24.10.00-3, 30.19.50.00-2, 30.19.71.00-7, 30.19.59.00-1, 30.19.56.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.06.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Zadanie nr 10 - zakup i dostawa artykułów biurowych - Nr 10 (JW 3940).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 10 - zakup i dostawa artykułów biurowych - Nr 10 (JW 3940) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w SIWZ oraz załącznikach do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00-1, 30.19.21.25-3, 30.19.21.21-5, 30.19.21.60-0, 30.19.29.30-9, 30.19.21.60-0, 39.29.25.00-0, 30.19.21.31-8, 30.19.21.30-1, 30.19.21.11-2, 22.60.00.00-6, 30.19.21.33-2, 30.19.21.32-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.06.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Zadanie nr 11 - zakup i dostawa artykułów biurowych - Nr 11 (JW 3940).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 11 - zakup i dostawa artykułów biurowych - Nr 11 (JW 3940). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w SIWZ oraz załącznikach do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00-1, 22.81.63.00-6, 22.81.60.00-3, 30.19.28.00-9, 24.91.00.00-6, 30.19.71.10-0, 44.61.71.00-9, 39.29.25.00-0, 22.80.00.00-8, 30.19.95.00-5, 39.54.11.30-6, 30.19.72.20-4, 30.19.72.21-1, 44.42.42.00-0, 30.19.71.00-7, 30.19.93.10-6, 42.99.42.20-8, 30.19.29.10-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.06.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Zadanie nr 12 - zakup i dostawa artykułów biurowych - Nr 12 (JW 3940).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 12 - zakup i dostawa artykułów biurowych - Nr 12 (JW 3940). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w SIWZ oraz załącznikach do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00-1, 42.99.42.30-1, 31.63.00.00-1, 39.24.10.00-3, 30.19.56.00-8, 30.19.71.00-7, 30.19.56.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.06.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Dostawa łączników do mechanizmu rusztu dla Zakładu Termicznego Przekształcania Odpadów w Krakowie
- Świadczenie usługi bezpośredniej, całodobowej ochrony fizycznej osób i mienia w obiektach Uniwersyteckiego Szpitala Dziecięcego w Krakowie.
- Dostawa zestawów do napełniania pompy baklofenowej gazowej
- Usługa transportu studentów i pracowników Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
- DOSTARCZANIE LEKÓW RÓŻNYCH WG 14 PAKIETÓW
- Świadczenie usług cateringowych na potrzeby wydarzeń organizowanych przez Krakowskie Biuro Festiwalowe
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa tablic dibondowych
- Dostawa artykułów biurowych
- Dostawa odczynników i laboratoryjnych materiałów zużywalnych na rzecz Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie - 17 części
- 34.2024 Sukcesywna dostawa artykułów biurowych na potrzeby Jednostek Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu
- "Dostawa artykułów biurowych, okładek do archiwizacji, kalendarzy i wyposażenia biurowego dla 25. Wojskowego Oddziału Gospodarczego i jednostek będących na zaopatrzeniu w podziale na 4 zadania".
- Dostawa artykułów wyposażenia gospodarczo-higienicznego i biurowego na wyposażenie żłobka i przedszkola w miejscowości Wrząca w Gminie Lutomiersk.
więcej: Druki i produkty podobne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.