eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Zakup i dostawa artykułów biurowych.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2015-04-30

Kraków: Zakup i dostawa artykułów biurowych.
Numer ogłoszenia: 101504 - 2015; data zamieszczenia: 30.04.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa Nr 4724 , ul. Tyniecka 45, 30-901 Kraków, woj. małopolskie, tel. 261 132 569, faks 261 132 510.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa artykułów biurowych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa artykułów biurowych.Zadanie nr 1 - zakup i dostawa artykułów biurowych - Nr 1 (JW 4724)Zadanie nr 2 - zakup i dostawa artykułów biurowych - Nr 2 (JW 4724)Zadanie nr 3 - zakup i dostawa artykułów biurowych - Nr 3 (JW 4724)Zadanie nr 4 - zakup i dostawa artykułów biurowych - Nr 4 (Klub DSS)Zadanie nr 5 - zakup i dostawa artykułów biurowych - Nr 5 (Klub DSS)Zadanie nr 6 - zakup i dostawa artykułów biurowych - Nr 6 (Klub DSS)Zadanie nr 7 - zakup i dostawa artykułów biurowych - Nr 7 (COS - DKWS)Zadanie nr 8 - zakup i dostawa artykułów biurowych - Nr 8 (COS - DKWS)Zadanie nr 9 - zakup i dostawa artykułów biurowych - Nr 9 (COS - DKWS)Zadanie nr 10 - zakup i dostawa artykułów biurowych - Nr 10 (JW 3940)Zadanie nr 11 - zakup i dostawa artykułów biurowych - Nr 11 (JW 3940)Zadanie nr 12 - zakup i dostawa artykułów biurowych - Nr 12 (JW 3940).

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00-1, 30.19.21.25-3, 30.19.21.21-5, 30.19.21.00-2, 30.19.21.32-5, 30.19.21.60-0, 30.23.74.30-2, 30.19.00.00-7, 30.19.21.30-1, 30.19.21.11-2, 30.19.57.00-9, 22.60.00.00-6, 30.19.21.33-2, 30.23.74.30-2, 30.19.91.00-1, 30.19.29.30-9, 22.81.60.00-3, 22.81.63.00-6, 22.00.00.00-0, 30.19.28.00-9, 42.99.42.20-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 12.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 25.06.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.Zamawiający żąda wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy przed podpisaniem umowy, w wysokości 2% wartości brutto od realizowanego zadania (zaokrąglona do pełnych złotych).Oryginał dokumentu zabezpieczenia należytego wykonania umowy w formie niepieniężnej (określonej w art. 148 ust. 1 pkt 2 - 5 ustawy Pzp) Wykonawca ma obowiązek zdeponować w kasie Zamawiającego przed terminem podpisania umowy, a kopię dokumentu zabezpieczenia należytego wykonania umowy złożyć w Sekcji Zamówień Publicznych (kasa jest czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 800 - 1000 oraz 1200 - 1400).W przypadku wyboru Wykonawcy na realizację więcej niż jednego zadania, umowa będzie podpisana na każde zadanie oddzielnie. Zamawiający żąda wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy dla każdego zadania oddzielnie z wyszczególnieniem, którego zadania wpłacone zabezpieczenie dotyczy.Zamawiający zwróci zabezpieczenie należytego wykonania umowy w terminie 30 dni od dnia wykonania zamówienia i uznania przez Zamawiającego za należycie wykonane.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia ubiegać mogą się Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy - z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych /tekst jednolity: Dz. U. z 2013r., poz. 907 z późn. zm./ (druk oświadczenia, który należy wypełnić jest załącznikiem Nr 2 do specyfikacji), a także warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.Ocena spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w niniejszej specyfikacji nastąpi na podstawie załączonych do oferty dokumentów (wg zasady spełnia-nie spełnia).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia ubiegać mogą się Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy - z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych /tekst jednolity: Dz. U. z 2013r., poz. 907 z późn. zm./ (druk oświadczenia, który należy wypełnić jest załącznikiem Nr 2 do specyfikacji), a także warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.Ocena spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w niniejszej specyfikacji nastąpi na podstawie załączonych do oferty dokumentów (wg zasady spełnia-nie spełnia).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia ubiegać mogą się Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy - z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych /tekst jednolity: Dz. U. z 2013r., poz. 907 z późn. zm./ (druk oświadczenia, który należy wypełnić jest załącznikiem Nr 2 do specyfikacji),a także warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.Ocena spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w niniejszej specyfikacji nastąpi na podstawie załączonych do oferty dokumentów (wg zasady spełnia-nie spełnia).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia ubiegać mogą się Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy - z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych /tekst jednolity: Dz. U. z 2013r., poz. 907 z późn. zm./ (druk oświadczenia, który należy wypełnić jest załącznikiem Nr 2 do specyfikacji),a także warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.Ocena spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w niniejszej specyfikacji nastąpi na podstawie załączonych do oferty dokumentów (wg zasady spełnia-nie spełnia).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia ubiegać mogą się Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy - z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych /tekst jednolity: Dz. U. z 2013r., poz. 907 z późn. zm./ (druk oświadczenia, który należy wypełnić jest załącznikiem Nr 2 do specyfikacji),a także warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.Ocena spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w niniejszej specyfikacji nastąpi na podstawie załączonych do oferty dokumentów (wg zasady spełnia-nie spełnia).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Osoby nie posiadające obywatelstwa polskiego powinny uzyskać pozwolenie na wejście na teren JW 4724, które uzyskuje się na wniosek skierowany do Dowódcy JW 4724 na 14 dni przed terminem wejścia na teren JW 4724, celem przeprowadzenia stosowniej procedury (wzór wniosku - załącznik nr 6 do SIWZ).Wejście obcokrajowców na tereny chronione odbywa się ze stosownym pozwoleniem zgodnie z decyzją Nr 21/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 10 lutego 2012 r. w sprawie planowania i realizowania przedsięwzięć współpracy międzynarodowej w resorcie obrony narodowej (Dz. Urz. MON poz. 33).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mon.gov.pl, www.jw4724.wp.mil.pl, www.bip.mon.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można uzyskać na wniosek przesłany na adres: Jednostka Wojskowa Nr 4724; ul. Tyniecka 45; 30-901 Kraków lub pod numer fax: 261 132 510 lub na adres e-mail: jw4724.przetargi@wp.mil.pl..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.05.2015 godzina 12:00, miejsce: JW 4724,30 - 901 Kraków, ul. Tyniecka 45 w kancelarii jawnej w godz. 8.00-15.00-08.05.2015r. Należy uwzględnić czas związany z procedurami pozwalającymi na wejście na teren JW..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 - zakup i dostawa artykułów biurowych - Nr 1 (JW 4724).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 - zakup i dostawa artykułów biurowych - Nr 1 (JW 4724). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w SIWZ oraz załącznikach do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00-1, 30.19.21.25-3, 30.19.21.21-5, 30.19.21.00-2, 30.19.21.32-5, 30.19.21.60-0, 30.23.74.30-2, 30.19.00.00-7, 30.19.21.30-1, 30.19.21.11-2, 30.19.57.00-9, 22.60.00.00-6, 30.19.21.33-2, 30.23.74.30-2, 30.19.91.00-1, 30.19.29.30-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 - zakup i dostawa artykułów biurowych - Nr 2 (JW 4724).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 2 - zakup i dostawa artykułów biurowych - Nr 2 (JW 4724). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w SIWZ oraz załącznikach do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00-1, 24.91.00.00-6, 30.19.71.10-0, 30.19.93.10-6, 30.19.00.00-7, 30.19.25.00-6, 22.99.00.00-6, 22.80.00.00-8, 30.19.95.00-5, 22.85.00.00-3, 39.24.11.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3 - zakup i dostawa artykułów biurowych - Nr 3 (JW 4724).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 3 - zakup i dostawa artykułów biurowych - Nr 3 (JW 4724). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w SIWZ oraz załącznikach do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00-1, 30.19.71.00-7, 39.54.11.30-6, 30.19.72.20-4, 44.42.42.00-0, 30.19.20.00-1, 30.19.71.00-7, 42.99.42.30-1, 30.19.59.00-1, 30.19.56.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4 - zakup i dostawa artykułów biurowych - Nr 4 (Klub DSS).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 4 - zakup i dostawa artykułów biurowych - Nr 4 (Klub DSS). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w SIWZ oraz załącznikach do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00-1, 37.82.24.00-0, 30.19.00.00-7, 30.19.92.30-1, 30.19.95.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie nr 5 - zakup i dostawa artykułów biurowych - Nr 5 (Klub DSS).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 5 - zakup i dostawa artykułów biurowych - Nr 5 (Klub DSS). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia okreslony został w SIWZ oraz załącznikach do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00-1, 30.19.21.50-7, 37.82.24.00-0, 30.19.21.30-1, 44.81.23.00-8, 30.19.00.00-7, 39.22.42.10-3, 44.81.23.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie nr 6 - zakup i dostawa artykułów biurowych - Nr 6 (Klub DSS).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 6 - zakup i dostawa artykułów biurowych - Nr 6 (Klub DSS). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został wSIWZ oraz załącznikach do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00-1, 44.17.40.00-0, 30.19.73.00-9, 30.19.56.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie nr 7 - zakup i dostawa artykułów biurowych - Nr 7 (COS -DKWS).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 7 - zakup i dostawa artykułów biurowych - Nr 7 (COS -DKWS). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w SIWZ oraz załącznikach do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00-1, 30.19.21.25-3, 30.19.21.21-5, 30.19.21.60-0, 30.19.29.30-9, 30.19.21.60-0, 39.29.25.00-0, 30.19.21.31-8, 30.19.21.30-1, 30.19.21.11-2, 22.60.00.00-6, 30.19.21.33-2, 30.19.21.32-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zadanie nr 8 - zakup i dostawa artykułów biurowych - Nr 8 (COS -DKWS).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 8 - zakup i dostawa artykułów biurowych - Nr 8 (COS -DKWS). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w SIWZ oraz załącznikach do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00-1, 22.81.63.00-6, 22.81.60.00-3, 30.19.28.00-9, 24.91.00.00-6, 30.19.71.10-0, 44.61.71.00-9, 39.29.25.00-0, 22.80.00.00-8, 30.19.95.00-5, 39.54.11.30-6, 30.19.72.20-4, 30.19.72.21-1, 44.44.24.20-0, 22.80.00.00-8, 30.19.71.00-7, 30.19.93.10-6, 42.99.42.20-8, 22.99.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zadanie nr 9 - zakup i dostawa artykułów biurowych - Nr 9(COS -DKWS).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 9 - zakup i dostawa artykułów biurowych - Nr 9 (COS -DKWS). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w SIWZ oraz załącznikach do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00-1, 42.99.42.30-1, 31.63.00.00-1, 39.24.10.00-3, 30.19.50.00-2, 30.19.71.00-7, 30.19.59.00-1, 30.19.56.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Zadanie nr 10 - zakup i dostawa artykułów biurowych - Nr 10 (JW 3940).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 10 - zakup i dostawa artykułów biurowych - Nr 10 (JW 3940) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w SIWZ oraz załącznikach do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00-1, 30.19.21.25-3, 30.19.21.21-5, 30.19.21.60-0, 30.19.29.30-9, 30.19.21.60-0, 39.29.25.00-0, 30.19.21.31-8, 30.19.21.30-1, 30.19.21.11-2, 22.60.00.00-6, 30.19.21.33-2, 30.19.21.32-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Zadanie nr 11 - zakup i dostawa artykułów biurowych - Nr 11 (JW 3940).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 11 - zakup i dostawa artykułów biurowych - Nr 11 (JW 3940). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w SIWZ oraz załącznikach do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00-1, 22.81.63.00-6, 22.81.60.00-3, 30.19.28.00-9, 24.91.00.00-6, 30.19.71.10-0, 44.61.71.00-9, 39.29.25.00-0, 22.80.00.00-8, 30.19.95.00-5, 39.54.11.30-6, 30.19.72.20-4, 30.19.72.21-1, 44.42.42.00-0, 30.19.71.00-7, 30.19.93.10-6, 42.99.42.20-8, 30.19.29.10-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Zadanie nr 12 - zakup i dostawa artykułów biurowych - Nr 12 (JW 3940).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 12 - zakup i dostawa artykułów biurowych - Nr 12 (JW 3940). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w SIWZ oraz załącznikach do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00-1, 42.99.42.30-1, 31.63.00.00-1, 39.24.10.00-3, 30.19.56.00-8, 30.19.71.00-7, 30.19.56.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.