eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Iwonicz Zdrój › przeprowadzenie kursu/szkolenia "Przygotowanie potraw fit" w roku szkolnym 2016/2017 zakończonego stosownym certyfikatem i zaświadczeniem o ukończeniu kursu dla nauczycieli/nauczycielek Zespołu Szkół Gastronomiczno-Hotelarskich w Iwoniczu-Zdroju w ramach realizowanego projektu pt. "Program poprawy jakości kształcenia zawodowego w Zespole Szkół Gastronomiczno-Hotelarskich w Iwoniczu Zdroju", w ramach Osi Priorytetowej IX, Działania 9.4 Poprawa jakości kształcenia zawodowego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-06-28

Ogłoszenie nr 101411 - 2017 z dnia 2017-06-28 r.

Iwonicz Zdrój: przeprowadzenie kursu/szkolenia "Przygotowanie potraw fit" w roku szkolnym 2016/2017 zakończonego stosownym certyfikatem i zaświadczeniem o ukończeniu kursu dla nauczycieli/nauczycielek Zespołu Szkół Gastronomiczno-Hotelarskich w Iwoniczu-Zdroju w ramach realizowanego projektu pt. "Program poprawy jakości kształcenia zawodowego w Zespole Szkół Gastronomiczno-Hotelarskich w Iwoniczu Zdroju", w ramach Osi Priorytetowej IX, Działania 9.4 Poprawa jakości kształcenia zawodowego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak

Nazwa projektu lub programu
"Program poprawy jakości kształcenia zawodowego w Zespole Szkół Gastronomiczno-Hotelarskich w Iwoniczu Zdroju", w ramach Osi Priorytetowej IX, Działania 9.4 Poprawa jakości kształcenia zawodowego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 518397-N-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 90151-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół w Iwoniczu, krajowy numer identyfikacyjny 9824600000, ul. ul. Zadwór 15, 38440 Iwonicz Zdrój, państwo Polska, woj. podkarpackie, tel. 13 43 518 11, faks 13 49 274 01, e-mail zs@iwonicz.pl
Adres strony internetowej (URL): http://www.zsgh.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

przeprowadzenie kursu/szkolenia "Przygotowanie potraw fit" w roku szkolnym 2016/2017 zakończonego stosownym certyfikatem i zaświadczeniem o ukończeniu kursu dla nauczycieli/nauczycielek Zespołu Szkół Gastronomiczno-Hotelarskich w Iwoniczu-Zdroju w ramach realizowanego projektu pt. "Program poprawy jakości kształcenia zawodowego w Zespole Szkół Gastronomiczno-Hotelarskich w Iwoniczu Zdroju", w ramach Osi Priorytetowej IX, Działania 9.4 Poprawa jakości kształcenia zawodowego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kursu/szkolenia "Przygotowanie potraw fit" w roku szkolnym 2016/2017 zakończonego stosownym certyfikatem i zaświadczeniem o ukończeniu kursu dla nauczycieli/nauczycielek Zespołu Szkół Gastronomiczno-Hotelarskich w Iwoniczu-Zdroju w ramach realizowanego projektu pt. "Program poprawy jakości kształcenia zawodowego w Zespole Szkół Gastronomiczno-Hotelarskich w Iwoniczu Zdroju", w ramach Osi Priorytetowej IX, Działania 9.4 Poprawa jakości kształcenia zawodowego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. 2. Miejsce przeprowadzenia kursu - zajęć teoretycznych i praktycznych: Zespół Szkół Gastronomiczno-Hotelarskich w Iwoniczu-Zdroju. 3. Kurs zostanie przeprowadzony w formie zajęć pozalekcyjnych od poniedziałku do piątku lub w soboty lub w dniach dodatkowo wolnych od zajęć dydaktyczno-wychowawczych w terminie do 30 czerwca 2017 r. Kurs obejmuje 35 godzin szkoleniowych po 45 min. każda, dla 1 grupy liczącej 4 osoby, łącznie 35 godzin szkoleniowych. 4. Celem kursu jest podniesienie kompetencji nauczycieli/nauczycielek w zakresie wprowadzania nowych technologii, trendów w nauczaniu przedmiotów zawodowych branży gastronomicznej. 5. Wykonawca przygotuje szczegółowy program kursu w oparciu o następujące bloki tematyczne: Moduł teoretyczny 1. Nowoczesne trendy, innowacyjne techniki i nowe produkty w kuchni - przedstawienie produktów i technik: 1) Sferyczne ravioli. 2) Różny kawior. 3) Technika vacum. 4) Gotowanie w niskich temperaturach metodą sous vide. 5) Lizaki molekularne. 6) Technika wędzenia. 7) Pianki. 8) Gotowanie w azocie. 9) Kwiaty jadalne. 10) Zagęszczanie. 11) Żelowanie. 12) Syfony. 2. Urządzenia, aparatura gastronomiczna w nowych technikach kulinarnych (vacum, sous vide, sprzęt używany w kuchni molekularnej) Moduł praktyczny 3. Warsztaty kulinarne - przygotowywanie potraw fit z wykorzystaniem wszystkich poznanych wcześniej innowacyjnych technik kulinarnych: 1) Food Pairing - innowacyjne gotowanie, sztuka łączenia smaków i technik gotowania (sous vide, wędzenie, kuchnia molekularna). 2) Kuchnia Fusion - akcenty różnych kuchni świata w jednym daniu fit. 3) Slow food - zdrowa kuchnia, produkty lokalne, ekologiczne . 4) Finger food - fit inspiracje. 5) Food desing - sztuka projektowania dań i prezentacji na talerzu. 6. Program powinien składać się z 7 godzin zajęć teoretycznych i 28 godzin zajęć praktycznych. 7. Szczegółowy harmonogram kursu zostanie opracowany w porozumieniu Wykonawcy i Zamawiającego. 8. Wykonawca ma zapewnić oraz przekazać każdemu uczestnikowi i uczestniczce materiały do kursu "Przygotowanie potraw fit", materiały piśmiennicze oraz materiały dydaktyczne tj. opracuje, powieli i przekaże uczestnikom kursu niezbędne materiały szkoleniowe z zakresu kursu lub przekaże gotowe opracowania/publikacje lub filmy/prezentacje multimedialne edukacyjne, poszerzające wiedzę zdobytą na kursie. 9. Wykonawca zapewni każdemu uczestnikowi/uczestniczce stosowne surowce/pomoce dydaktyczne do ćwiczeń zgodnie z programem kursu oraz materiały szkoleniowe w wersji drukowanej obejmujące tematykę szkolenia. 10. Wykonawca winien zapewnić na czas prowadzenia kursu urządzenia i sprzęt specjalistyczny do jego przeprowadzenia w zakresie programu kursu. 11. Wykonawca winien zapewnić na czas prowadzenia kursu wyżywienie. 12. Przez wyżywienie należy rozumieć zapewnienie serwisu kawowego - kawa, mleczko do kawy, herbata, zimne napoje, ciastka. W przypadku trwania kursu 5 godzin lub więcej w ciągu dnia obiad dwudaniowy. 13. Wykonawca zapewni każdemu uczestnikowi/uczestniczce kursu możliwość wykonania ćwiczeń praktycznych wynikających z programu kursu tak, aby uczestnik/uczestniczka mógł/mogła kilkakrotnie powtórzyć to samo ćwiczenie w celu utrwalenia zdobytej wiedzy i umiejętności. 14. Wykonawca przed terminem rozpoczęcia zajęć jest zobowiązany do przesłania Zamawiającemu programu kursu celem jego akceptacji. 15. Etap II przedmiotu zamówienia - przeprowadzenie egzaminu sprawdzającego potwierdzającego nabycie kompetencji w zakresie kursu "Przygotowanie potraw fit" dla uczestników/uczestniczek kursu, sporządzenie protokołu z egzaminu i przekazanie Zamawiającemu oraz wydanie certyfikatów i zaświadczeń o ukończeniu kursu potwierdzających nabyte kompetencje. 16. Odbiór wykonanej usługi zostanie udokumentowany przekazaniem Zamawiającemu szczegółowego programu kursu, list obecności, zapisami w dzienniku kursu, potwierdzeniem odbioru materiałów szkoleniowych dla uczestników/uczestniczek kursu oraz dostarczenie 1 kpl. materiałów szkoleniowych dla Zamawiającego, potwierdzeniem skorzystania z wyżywienia, protokołu z przeprowadzonego egzaminu potwierdzającego przeprowadzenie egzaminu dla uczestników/uczestniczek kursu (przed i po zakończeniu kursu), potwierdzenie wydania certyfikatów i zaświadczeń o ukończeniu kursu oraz ich kserokopii oraz raportu końcowego z przeprowadzonego kursu. 17. Ponadto do obowiązków Wykonawcy należy: 1) sprawdzenie wiedzy przed rozpoczęciem kursu; 2) ocena uczestników/uczestniczek - przeprowadzenie weryfikacji po zakończeniu kursu na podstawie opracowanych kryteriów oceny; 3) opracowanie i przekazanie Zamawiającemu raportu końcowego z przeprowadzonego kursu zawierającego porównanie uzyskanych wyników z przeprowadzonej oceny z przyjętymi wymaganiami określonymi w programie szkolenia (tj. przedstawionymi efektami uczenia się, które osiągną uczestnicy/uczestniczki w wyniku realizacji kursu). 18. Wykonawca zobowiązuje się oznaczać wszystkie dokumenty oraz materiały (dydaktyczne i piśmiennicze) dla osób i podmiotów uczestniczących w Projekcie logo Unii Europejskiej, znakiem Funduszy Europejskich oraz oficjalnym logo promocyjnym Województwa Podkarpackiego oraz znakiem promocyjnym Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Rzeszowie zgodnie z jego Księgą Znaku udostępnioną na stronie internetowej RPO WP. 19.Certyfikaty/Zaświadczenia powinny zawierać: 1) logotyp ; (dot. Certyfikatów i Zaświadczeń) 2) nazwę projektu i informację o współfinansowaniu; (dot. Certyfikatów i Zaświadczeń) 3) nazwę firmy, która szkolenie przeprowadziła; (dot. Certyfikatów i Zaświadczeń) 4) imię i nazwisko uczestnika kursu, (dot. Certyfikatów i Zaświadczeń) 5) datę i miejsce urodzenia; ( Zaświadczeń) 6) pełną nazwę kursu; (dot. Certyfikatów i Zaświadczeń) 7) datę i miejsce szkolenia - Zespół Szkół Gastronomiczno-Hotelarskich w Iwoniczu-Zdroju; (dot. Certyfikatów i Zaświadczeń) 8) program (Zaświadczeń) 9) ilość godzin kursu; (dot. Certyfikatów i Zaświadczeń) 10) miejscowość i datę wystawienia certyfikatu/zaświadczenia; (dot. Certyfikatów i Zaświadczeń) 11) podpis i pieczątkę osoby wystawiającej certyfikat/zaświadczenie, (dot. Certyfikatów i Zaświadczeń) 20.Oznaczenie według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 80500000-9 - usługi szkoleniowe 80530000-8 - usługi szkolenia zawodowego 21. Usługi szkoleniowe są to usługi społeczne, które realizowane są zgodnie z art. 138o ustawy PZP.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:


II.5) Główny Kod CPV: 80500000-9
Dodatkowe kody CPV: 80530000-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

Postępowanie zostało przeprowadzone na podstawie art. 138o ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm. ).

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/06/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Podkarpacką Wojewódzką Komendą Ochotniczych Hufców Pracy, , al. Piłsudskiego 31, 35-074, Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 2800,00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 2800,00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 4850,00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.