To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-06-27
Ogłoszenie nr 101348 - 2017 z dnia 2017-06-27 r.
Radom: Przetarg nieograniczony na usługę wykonania wykazu zmian danych ewidencyjnych poprzez zmianę klasoużytku zgodnie ze stanem użytkowania na gruncie w stosunku do działek stanowiących własność Gminy Miasta Radomia.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 522395-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Radomia, krajowy numer identyfikacyjny
670223451, ul.
ul. Jana Kilińskiego
30,
26-600
Radom, państwo
Polska, woj.
mazowieckie, tel.
(48)3620283, faks
(48)3620289, e-mail
bzp@umradom.pl
Adres strony internetowej (URL): http://www.bip.radom.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przetarg nieograniczony na usługę wykonania wykazu zmian danych ewidencyjnych poprzez zmianę klasoużytku zgodnie ze stanem użytkowania na gruncie w stosunku do działek stanowiących własność Gminy Miasta Radomia.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):BZP.271.1.419.420.421.2017.AG
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest usługa wykonania wykazu zmian danych ewidencyjnych poprzez zmianę klasoużytku zgodnie ze stanem użytkowania na gruncie w stosunku do działek stanowiących stanowiących własność Gminy Miasta Radomia. Zamówienie podzielone jest na 3 części. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
71600000-4
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: 1 część zamówienia |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2015, poz. 2164 ze zm.). W/w artykuł stanowi, że "Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu (...)". W przedmiotowym postępowaniu, do upływu terminu składania ofert tj. do 08.06.2017r. do godz. 09:00 wpłynęło po 1 ofercie na 1, 2 i 3 część zamówienia. W dniu 08.06.2017r. Zamawiający wezwał Wykonawcę: ZENIT- Usługi geodezyjne Sylwia Bakalarz, ul. Kozienicka 213 f, 26 - 600 Radom do udzielenia, w terminie do dnia 14.06.2017r. wyjaśnień, w tym złożenie dowodów, dotyczących wyliczenia cen złożonych przez w/w Wykonawcę ofert dla wszystkich trzech części zamówienia. Zaoferowane przez Wykonawcę ceny za wykonanie w/w usługi w zakresie wszystkich części zamówienia były niższe o ponad 30% od wartości zamówienia powiększonej o należny podatek od towarów i usług, ustalonej przed wszczęciem postępowania zgodnie z art. 35 ust. 1 i 2. W wyznaczonym przez Zamawiającego terminie Wykonawca nie złożył przedmiotowych wyjaśnień, w związku z czym Zamawiający odrzucił złożone przez Niego oferty w zakresie wszystkich trzech części zamówienia, na podstawie przepisu art. 90 ust. 3 ustawy Pzp, który stanowi, że "Zamawiający odrzuca ofertę wykonawcy, który nie udzielił wyjaśnień lub jeżeli dokonana ocena wyjaśnień wraz ze złożonymi dowodami potwierdza, że oferta zawiera rażąco niską cenę lub koszt w stosunku do przedmiotu zamówienia". W związku z tym, iż w przedmiotowym postępowaniu w zakresie 1, 2 i 3 części zamówienia nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu (...) postanowiono jak na wstępie. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: 2 część zamówienia |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2015, poz. 2164 ze zm.). W/w artykuł stanowi, że "Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu (...)". W przedmiotowym postępowaniu, do upływu terminu składania ofert tj. do 08.06.2017r. do godz. 09:00 wpłynęło po 1 ofercie na 1, 2 i 3 część zamówienia. W dniu 08.06.2017r. Zamawiający wezwał Wykonawcę: ZENIT- Usługi geodezyjne Sylwia Bakalarz, ul. Kozienicka 213 f, 26 - 600 Radom do udzielenia, w terminie do dnia 14.06.2017r. wyjaśnień, w tym złożenie dowodów, dotyczących wyliczenia cen złożonych przez w/w Wykonawcę ofert dla wszystkich trzech części zamówienia. Zaoferowane przez Wykonawcę ceny za wykonanie w/w usługi w zakresie wszystkich części zamówienia były niższe o ponad 30% od wartości zamówienia powiększonej o należny podatek od towarów i usług, ustalonej przed wszczęciem postępowania zgodnie z art. 35 ust. 1 i 2. W wyznaczonym przez Zamawiającego terminie Wykonawca nie złożył przedmiotowych wyjaśnień, w związku z czym Zamawiający odrzucił złożone przez Niego oferty w zakresie wszystkich trzech części zamówienia, na podstawie przepisu art. 90 ust. 3 ustawy Pzp, który stanowi, że "Zamawiający odrzuca ofertę wykonawcy, który nie udzielił wyjaśnień lub jeżeli dokonana ocena wyjaśnień wraz ze złożonymi dowodami potwierdza, że oferta zawiera rażąco niską cenę lub koszt w stosunku do przedmiotu zamówienia". W związku z tym, iż w przedmiotowym postępowaniu w zakresie 1, 2 i 3 części zamówienia nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu (...) postanowiono jak na wstępie. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: 3 część zamówienia |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2015, poz. 2164 ze zm.). W/w artykuł stanowi, że "Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu (...)". W przedmiotowym postępowaniu, do upływu terminu składania ofert tj. do 08.06.2017r. do godz. 09:00 wpłynęło po 1 ofercie na 1, 2 i 3 część zamówienia. W dniu 08.06.2017r. Zamawiający wezwał Wykonawcę: ZENIT- Usługi geodezyjne Sylwia Bakalarz, ul. Kozienicka 213 f, 26 - 600 Radom do udzielenia, w terminie do dnia 14.06.2017r. wyjaśnień, w tym złożenie dowodów, dotyczących wyliczenia cen złożonych przez w/w Wykonawcę ofert dla wszystkich trzech części zamówienia. Zaoferowane przez Wykonawcę ceny za wykonanie w/w usługi w zakresie wszystkich części zamówienia były niższe o ponad 30% od wartości zamówienia powiększonej o należny podatek od towarów i usług, ustalonej przed wszczęciem postępowania zgodnie z art. 35 ust. 1 i 2. W wyznaczonym przez Zamawiającego terminie Wykonawca nie złożył przedmiotowych wyjaśnień, w związku z czym Zamawiający odrzucił złożone przez Niego oferty w zakresie wszystkich trzech części zamówienia, na podstawie przepisu art. 90 ust. 3 ustawy Pzp, który stanowi, że "Zamawiający odrzuca ofertę wykonawcy, który nie udzielił wyjaśnień lub jeżeli dokonana ocena wyjaśnień wraz ze złożonymi dowodami potwierdza, że oferta zawiera rażąco niską cenę lub koszt w stosunku do przedmiotu zamówienia". W związku z tym, iż w przedmiotowym postępowaniu w zakresie 1, 2 i 3 części zamówienia nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu (...) postanowiono jak na wstępie. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Uniwersytetu Radomskiego im. Kazimierza Pułaskiego
- Wykonanie wymiany oświetlenia na energooszczędne LED w budynku Domu Studenta nr 2 Uniwersytetu Radomskiego położonego w Radomiu przy ul. Akademickiej 3
- Dostawa podłoży mikrobiologicznych, testów diagnostycznych i surowic dla PSSE w Radomiu 2024 r.
- Budowa oświetlenia sięgacza ulicy Witosa na działkach nr 74/1, 74/2, 63/2 w Radomiu
- Organizacja wycieczki do Wiednia dla 57 pracowników oraz byłych pracowników Sądu Okręgowego w Radomiu oraz Sądów Rejonowych w: Lipsku, Przysusze, Szydłowcu i Zwoleniu
- Dostawa materiałów biurowych i papieru dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Radomiu.
więcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.