eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przemęt › Termomodernizacja wraz z modernizacją elektryczną budynku SP w Mochach i budynku ZSGiSP w Przemęcie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-06-27

Ogłoszenie nr 101290 - 2017 z dnia 2017-06-27 r.

Przemęt: Termomodernizacja wraz z modernizacją elektryczną budynku SP w Mochach i budynku ZSGiSP w Przemęcie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 522772-N-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Przemęt, krajowy numer identyfikacyjny 41105079300000, ul. ul. Jagiellońska 8, 64234 Przemęt, państwo Polska, woj. wielkopolskie, tel. 655 496 071, faks 65 549 69 77, e-mail wicewojt@przemet.pl
Adres strony internetowej (URL): https://przemet.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Termomodernizacja wraz z modernizacją elektryczną budynku SP w Mochach i budynku ZSGiSP w Przemęcie

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

RI.271.12.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiot zamówienia pn.: "Termomodernizacja wraz z modernizacją elektryczną budynku SP w Mochach i budynku ZSGiSP w Przemęcie" został podzielony na trzy części: Część I: Termomodernizacja budynku SP w Mochach przy ul. Wolsztyńskiej 4 Przedmiot zamówienia dla Części I obejmuje: -ocieplenie budynku; -wymianę stolarki okiennej i drzwiowej -ocieplenie stropodachu Szczegółowy zakres robót określa: 1. projekt budowlany /termomodernizacja szkoły podstawowej w Mochach, gmina Przemęt/ - branża ogólnobudowlana [zał. nr 6a do SIWZ] oraz Specyfikacja Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych [zał. nr 6b do SIWZ] autorstwa: ET-EnergoAudyt Ewa Teślak ul. Bernardyńska 2 64-000 Kościan Ponadto załączono przedmiar robót - termomodernizacja, który stanowi wyłącznie element pomocniczy i nie jest zestawieniem planowanych prac w rozumieniu art. 629 oraz 630 1 Kc [zał. nr 6c do SIWZ ]. Część II: Termomodernizacja budynku ZSGiSP w Przemęcie przy ul. Szkolnej 1 Przedmiot zamówienia dla Części II obejmuje: -ocieplenie budynku; -wymianę stolarki okiennej i drzwiowej -ocieplenie stropodachu Szczegółowy zakres robót określa: 1. projekt budowlany /termomodernizacja szkół gimnazjum i szkoły podstawowej w Przemęcie/ - branża ogólnobudowlana [zał. nr 7a do SIWZ] oraz Specyfikacja Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych [zał. nr 7b do SIWZ] autorstwa: ET-EnergoAudyt Ewa Teślak ul. Bernardyńska 2 64-000 Kościan Ponadto załączono przedmiar robót - termomodernizacja, który stanowi wyłącznie element pomocniczy i nie jest zestawieniem planowanych prac w rozumieniu art. 629 oraz 630 1 Kc [zał. nr 7c do SIWZ ]. Część III: Modernizacja elektryczna oświetlenia budynku SP w Mochach przy ul. Wolsztyńskiej 4 oraz budynku ZSGiSP w Przemęcie przy ul. Szkolnej 1 Przedmiot zamówienia dla części III obejmuje w obu budynkach: -roboty elektryczne w tym roboty związane z instalacją oświetleniową i montażem lamp LED UWAGA: Niniejszy przedmiot zamówienia dodatkowo obejmuje malowanie całych sufitów w pomieszczeniach, w których zmodernizowano instalację oświetleniową. Szczegółowy zakres robót określa: 1. Audyt elektryczny oświetlenia wbudowanego szkoły podstawowej w Mochach [zał. nr 8a do siwz] autorstwa : Dr inż. Ewa Teślak - audytor energetyczny 2. Audyt elektryczny oświetlenia wbudowanego wraz z analizą zasadności zastosowania paneli fotowoltaicznych do wytwarzania energii elektrycznej zespół szkół gimnazjum i szkoła podstawowa w Przemęcie [zał. nr 8b do SIWZ] autorstwa: Dr inż. Ewa Teślak - audytor energetyczny UWAGA: Audyt elektryczny oraz przedmiar robót obejmują wykonanie instalacji fotowoltaicznej na dachu budynku. Niniejszy przedmiot zamówienia nie obejmuje wykonania instalacji fotowoltaicznej. 3. Przedmiar robót -instalacje elektryczne-SP Mochy [zał. nr 8c do SIWZ] 4. Przedmiar robót -instalacje elektryczne-ZSGiSP Przemęt [zał. nr 8d do SIWZ] Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje również inwentaryzację powykonawczą wykonanej instalacji elektrycznej. Dotyczy Części I i Części II i Części III: Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, dwie lub trzy części. Każda część będzie oceniana osobno, według kryteriów oceny ofert, o których mowa w rozdziale VII siwz. Wszystkie ewentualne wskazane w dokumentacji przetargowej znaki towarowe, patenty, nazwy producentów, pochodzenie lub źródło albo wskazany szczególny proces który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę są podane jedynie przykładowo i Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych materiałów o równoważnych parametrach jakościowych. W przypadku opisania przedmiotu zamówienia za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust 1 i 3 ustawy PZP, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Ponadto: Wykonawca przy odbiorze końcowym przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do przedstawienia dokumentów potwierdzających, że wbudowane wyroby budowlane są zgodne z ustawą z dnia 16 kwietnia 2004r. o wyrobach budowlanych [Dz. U. z 2014r. poz. 883 t.j. ze zm.] Zamawiający na podstawie art. 29 ust 3 a ustawy PZP wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, z późn. zm.6). Szczegółowy sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy PZP, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a , oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, rodzaju czynności niezbędnych do realizacji zamówienia , których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia zawarte są we "wzorze umowy" -załącznik nr 5 do siwz Wykonawca zobowiązuje się przedmiot zamówienia wykonać zgodnie ze współczesną wiedzą techniczną, obowiązującymi w tym zakresie przepisami, normami technicznymi, standardami, zasadami sztuki budowlanej oraz etyką zawodową.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 45310000-3
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Termomodernizacja budynku SP w Mochach przy ul. Wolsztyńskiej 4
Postępowanie/część zostało unieważnione tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
W wyznaczonym terminie nie została złożona żadna oferta. w związku z powyższym zamawiający na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy prawo zamówień publicznych unieważnia w części I postępowanie.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
, , , , , kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Termomodernizacja budynku ZSGiSP w Przemęcie przy ul. Szkolnej 1
Postępowanie/część zostało unieważnione tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
W wyznaczonym terminie nie została złożona żadna oferta. w związku z powyższym zamawiający na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy prawo zamówień publicznych unieważnia w części I postępowanie.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
, , , , , kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Modernizacja elektryczna oświetlenia budynku SP w Mochach przy ul. Wolsztyńskiej 4 oraz budynku ZSGiSP w Przemęcie przy ul. Szkolnej 1
Postępowanie/część zostało unieważnione tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Zgodnie z dyspozycją art. 93 ust 1 pkt 7 oraz ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 ze zm.) postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego unieważnia się, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Jeżeli zamawiający dopuścił możliwość składania ofert częściowych, do unieważnienia w części postępowania stosuje się art. 93 ust. 1 odpowiednio. Zamawiający opisał przedmiot zamówienia dla Części III postępowania "Modernizacja elektryczna oświetlenia budynku SP w Mochach przy ul. Wolsztyńskiej 4 oraz budynku ZSGiSP w Przemęcie przy ul. Szkolnej 1" za pomocą załączonych do siwz audytów elektrycznych oraz przedmiarów robót. W dniu 2 czerwca 2016r. do Zamawiającego wpłynął wniosek o wyjaśnienie treści siwz dotyczący opisu przedmiotu zamówienia dla części III. Wykonawca zwrócił się z prośbą o udostępnienie kompletnej dokumentacji projektowej dot. wykonania robót elektrycznych gdyż załączone audyty oraz przedmiary nie zawierają informacji opisowej oraz rysunkowej co uniemożliwia precyzyjne określenie przedmiotu zamówienia i prawidłowe ustalenie ceny ofertowej. Zamawiający nie dysponuje żadnymi dodatkowymi dokumentami opisującymi przedmiot zamówienia. Po analizie zamawiający ustalił, że faktycznie audyty elektryczne oraz przedmiary robót opisują w sposób nieprecyzyjny rodzaj i zakres robót budowlanych, który nie pozwala na jednoznaczny opis przedmiotu zamówienia. W związku z powyższym przedmiot zamówienia w części III został opisany z naruszeniem art. 29 ust. 1 ustawy PZP gdyż w sposób niedostateczny i nieprecyzyjny opisuje roboty budowlane -brak precyzyjnego określenia zakresu robót malarskich, sposobu wykonania dodatkowego okablowania elektrycznego, rozplanowania instalacji oświetlenia awaryjnego, projektu tablic rozdzielczych. Procedura sporządzenia przez Zamawiającego dokumentacji projektowej umożliwiającej jednoznaczne określenie rodzaju i zakresu robót objętych przedmiotem zamówienia będzie trwać ok. 2 miesięcy. W związku z powyższym tak sformułowany opis przedmiotu zamówienia jest opisem wadliwym i skutkuje niemożliwością złożenia prawidłowej oferty i ustalenia prawidłowo ceny ofertowej co może prowadzić do naruszenia art. 7 ust. 1 i 3. Ustawy PZP. Tym samym jest to wada postępowania mająca wpływ na jego wynik.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
, , , , , kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.