eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Biała Podlaska › Dostawa tonerów i innych środków eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń kopiujących na potrzeby Sądu Rejonowego w Białej Podlaskiej

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2017-06-27

Ogłoszenie nr 101227 - 2017 z dnia 2017-06-27 r.

Biała Podlaska: Dostawa tonerów i innych środków eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń kopiujących na potrzeby Sądu Rejonowego w Białej Podlaskiej
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy, krajowy numer identyfikacyjny 32296200000, ul. ul. Brzeska , 21500 Biała Podlaska, państwo Polska, woj. lubelskie, tel. 0-83 342 08 80, faks 0-83 343 55 24, e-mail erychlinska@bialapodlaska.sr.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): http://bialapodlaska.sr.gov.pl/strona-glowna.html

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Wymiar sprawiedliwości

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa tonerów i innych środków eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń kopiujących na potrzeby Sądu Rejonowego w Białej Podlaskiej

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP-2/2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa tonerów i innych materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów znajdujących się w Sądzie Rejonowym z siedzibą w Białej Podlaskiej ul. Brzeska 20-22 do następujących urządzeń: 1) drukarek: a) HP - 1010, 1018, 1020, 1022n, 1320, 2430tn, 4250dtn, P2015dn, 2055dn, COLOR LJ 3600, M400, 3015, b) LEXMARK - T644, MS 312, MS510, c) CANON PIXMA ix6550, CANON CRG 719 HBK; 2) kserokopiarek: a) TOSHIBA: STUDIO 160, e-STUDIO 182, e-STUDIO 233, b) RICOH: MP171SPF, MP161LM, 161/151S, MP171; 3) urządzeń wielofunkcyjnych: a) CANON: iR 1022A, b) PANASONIC DP-1820E, c) KONICA MINOLTA BIZHUB: - 363, C 364 (kolor); 4) faksów: a) RICOH 1195l, b) PANASONIC KX-FL 613PD. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. 3. Klasyfikacja wg Wspólnego Słownika Zamówień CPV CPV 30125110-5 toner do fotokopiarek, CPV 30125120-8 toner do drukarek/faksów, CPV 30192113-6 wkłady drukujące, CPV 30124300-7 bębny do maszyn biurowych. 4. Dostarczane tonery i materiały eksploatacyjne muszą być fabrycznie nowe, oryginalne, nieuszkodzone, oryginalnie zapakowane i nie noszące śladów uszkodzeń zewnętrznych oraz uprzedniego użytkowania. 5. Zaoferowane tonery muszą spełniać minimalne wymagania określone szczegółowo w załączniku nr 1 do SIWZ oraz posiadać min. 12-miesięczny okres ważności od daty dostawy do Zamawiającego. 6. Zamawiający wymaga, aby wydajność oferowanych tonerów była deklarowana zgodnie z normą ISO/IEC 19752 (dla tonerów do urządzeń monochromatycznych) oraz normą ISO/IEC 19798 (dla tonerów do urządzeń kolorowych). 7. Zamawiający dopuszcza dostawę materiałów równoważnych, wymagając, aby produkt równoważny spełniał minimalne wymagania lub lepsze wskazane przez Zamawiającego w załącznik nr 1 do SIWZ oraz spełniał normy i standardy jakościowe. Produkt równoważny nie może być produktem regenerowanym i nie może być poddany procesowi ponownego napełniania. Wszystkie elementy wchodzące w skład oferowanych tonerów muszą być fabrycznie nowe, nieregenerowane, niewchodzące wcześniej (pierwotnie) w całości, ani też w części w skład innych materiałów. W przypadku zaoferowania materiałów równoważnych Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty pisemne zapewnienie (oświadczenie), że ich zastosowanie nie spowoduje obniżenia, jakości pracy danego urządzenia, że są to materiały o parametrach i właściwościach równych lub lepszych niż oryginalne ze znakiem firmowym producenta sprzętu, do którego są przeznaczone. 8. Na Wykonawcy spoczywa obowiązek udowodnienia, iż zaoferowane tonery są równoważne w stosunku do określonych przez Zamawiającego i spełniają wymagania określone w SIWZ. 9. Wykonawca składając ofertę na równoważne materiały - bierze na siebie pełną odpowiedzialność za uszkodzenie sprzętu spowodowane używaniem zaoferowanych materiałów i w przypadku jakiegokolwiek uszkodzenia urządzeń, wynikłego z używania zaproponowanych materiałów równoważnych Wykonawca usunie je w autoryzowanym serwisie producenta sprzętu drukującego/kopiującego na swój koszt, a w razie trwałego uszkodzenia ograniczającego lub uniemożliwiającego eksploatację, zobowiązuje się do pokrycia kosztów zakupu nowego sprzętu, dołączając do oferty stosowne pisemne zapewnienie (oświadczenie). 10. Przedmiot zamówienia musi posiadać na opakowaniu znak firmowy producenta i datę ważności. 11. Wykonawca udziela gwarancji na dostarczany towar, zgodnie z brzmieniem § 5 ust. 4 wzoru umowy. 12. Wykonawca odbiera od Zamawiającego zużyte materiały eksploatacyjne, a ich wartość uwzględnia w ustalaniu cen jednostkowych produktów dostarczanych. 13. Ilość towaru objęta zamówieniem, może ulec zmniejszeniu w trakcie obowiązywania umowy w granicach 20% wartości brutto bez wymogu odrębnej akceptacji ze strony wykonawcy. Głównym powodem, który może mieć wpływ na ewentualne zmniejszenie ilości zamawianego towaru jest prowadzenie przez Zamawiającego polityki oszczędnościowej, która zmierza do efektywniejszego wykorzystania przez podległych pracowników powierzonych materiałów, które stanowią przedmiot zamówienia. 14. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczać Zamawiającemu dokładnie ten towar, który wymieniony jest w zamówieniu i który został przez niego zaoferowany. 15. Dostawy realizowane będą w formie zamówień cząstkowych, które uruchamiane będą każdorazowo, zgodnie z dyspozycją (zamówieniem) Zamawiającego stosownie do jego bieżących potrzeb. 16. Zamawiający zastrzega sobie możliwość złożenia zapotrzebowania dwa dni przed terminem realizacji. 17. Wykonawca dostarczał będzie towar do Sądu Rejonowego w Białej Podlaskiej przy ul. Brzeskiej 20-22 w stanie nieuszkodzonym i nienaruszonym. 18. Koszty transportu towaru oraz obowiązek należytego zabezpieczenia towaru w czasie transportu spoczywa na Wykonawcy. 19. Za wszelkie szkody, wady ukryte i uszkodzenia powstałe podczas transportu odpowiedzialność ponosi Wykonawca, który zobowiązany będzie do wymiany uszkodzonego towaru na wolny od wad. W momencie dostarczenia towaru do sądu będzie on sprawdzany pod względem zarówno ilościowym, jak i jakościowym pod względem wad jawnych. 20. W przypadku stwierdzenia wad jakościowych Wykonawca zobowiązany będzie do wymiany wadliwego towaru na wolny od wad w terminie 4 dni roboczych. Braki ilościowe lub pomyłki stwierdzone w dostawie Wykonawca zobowiązany będzie uzupełnić w ciągu 48 godzin od zgłoszenia. 21. Wykonawca zobowiązany będzie także do odbioru zużytych tonerów. 22. Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia przez Wykonawcę wykonania części lub całości zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w swojej ofercie części zamówienia (zakresu), których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 30125110-5
Dodatkowe kody CPV: 30125120-8, 30192113-6, 30124300-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Zapytanie o cenę

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/06/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT230786.23
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert4
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Hajbos Andrzej Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe KSEMAR , ksemar@ksemar.pl, 21-500 , 21-500, Biała Podlaska , kraj/woj. lubelskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 281877,87
Oferta z najniższą ceną/kosztem 281877.87
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 302922.19
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytania o cenę na podstawie art. 70 ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia nie przekracza kwoty 125.000EUR.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.