eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ełk › Wyposażenie szkół w pomoce dydaktyczne i narzędzia TIK w ramach projektu TIK TAK Nowoczesna i bezpieczna szkoła dla uczniów

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2017-06-27

Ogłoszenie nr 101045 - 2017 z dnia 2017-06-27 r.

Ełk: Wyposażenie szkół w pomoce dydaktyczne i narzędzia TIK w ramach projektu TIK TAK Nowoczesna i bezpieczna szkoła dla uczniów
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej tak
Należy wskazać projekt/program: TIKTAK Nowoczesna i bezp szkoła współfin.ze śr.EFS w ramach RPO dla woj.war-maz n alata 2014-20

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 77592-2017

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak
Numer ogłoszenia: 79387-2017

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia: tak
Numer ogłoszenia: 92659-2017

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Ełk, krajowy numer identyfikacyjny 79067109900000, ul. ul. Kościuszki , 19300 Ełk, państwo Polska, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 87 619 45 00, faks 87 619 45 01, e-mail ug@elk.gmina.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.elk.gmina.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wyposażenie szkół w pomoce dydaktyczne i narzędzia TIK w ramach projektu TIK TAK Nowoczesna i bezpieczna szkoła dla uczniów

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

IZP.271.3.22.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zgodnie z Załącznikiem nr 6 do SIWZ. W ramach niniejszego zadania należy wykonać, dostarczyć i wdrożyć: 1. laptop dla ucznia - 94 szt., 2. Laptop dla nauczyciela - 47 szt., 3. Wózek szafka mobilna do komputerów przenośnych - 6 szt., 4. Urządzenie wielofunkcyjne - 6 szt., 5. Drukarka 3D - 6 szt., 6. Kamera cyfrowa - 6 szt., 7. Tablica interaktywna - 6 szt., 8. Videoprojetor - 6 szt., 9. Ekran dotykowy - 6 szt., 10. Wizualizer - 6 szt., 11. System do odtwarzania sprawdzianów, zarządzania wynikami, nadzorowania pracy ucznia - 124 szt., 12. Urządzenie sieciowe - 6 szt., 13. Dostawa okablowania strukturalnego - 6 szt., 14. Router - 18 szt., 15. Zasilacz UPS - 6 szt., 16. Dostawa klimatyzatora - 6 szt., 17. Serwer - 6 szt., 18. Kontroler WLAN - 30 szt., 19. Punkt dostępowy - 12 szt. 20. Oprogramowanie: 20.1 Sieciowy system operacyjny laptopów - 141 szt., 2.2 Sieciowy system operacyjny serwerów - 6 szt., 2.3 Program antywirusowy - 147 szt., 2.4 Pakiet biurowy - 147 szt., 2.5. pakiet graficzny - 147 szt.


II.4) Główny kod CPV: 30.23.11.00 - Terminale komputerowe
Dodatkowe kody CPV:30236000-2, 71320000-7, 45300000-0, 32410000-0, 32415000-5

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
21 dni od daty podpisania umowy w zakresie dostawy komputerów i serwera oraz 60 dni od daty podpisania umowy w zakresie pozostałych urządzeń i prac związanych z sieciami i wdrożeniem.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 25/05/2017
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

SYSTEM IT Sp. z o.o, s.k., , ul. Rzemieślnicza 8, 71-344, Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 624136.00 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE

Informacje dodatkowe:



SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
07/06/2017


V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp: Zmiana dostarczanego Klimatyzatora z LG inwerter V Basic E12EL na Klimatyzator LG Standard P12EN


V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Wniosek wykonawcy o zmianę dostarczanego Klimatyzatora na Klimatyzator o większych parametrach.


V.4) INFORMACJE DODATKOWE:


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.