eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chełm › Poprawa bezpieczeństwa poprzez odcinkową przebudowę nawierzchni na drogach powiatowych na terenie powiatu chełmskiego

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-06-23

Chełm: Poprawa bezpieczeństwa poprzez odcinkową przebudowę nawierzchni na drogach powiatowych na terenie powiatu chełmskiego
Numer ogłoszenia: 101041 - 2016; data zamieszczenia: 23.06.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Chełmski , Plac Niepodległości 1, 22-100 Chełm, woj. lubelskie, tel. 82 5627501, faks 82 5627510.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.chelm.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Poprawa bezpieczeństwa poprzez odcinkową przebudowę nawierzchni na drogach powiatowych na terenie powiatu chełmskiego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest poprawa bezpieczeństwa poprzez odcinkową przebudowę nawierzchni na drogach powiatowych na terenie powiatu chełmskiego. Zakres robót obejmuje: Zadanie nr 1 - Droga powiatowa nr 1720L - odcinek Chutcze -Serniawy , gm. Sawin na odcinku roboczym od km 0+000 do km 4+ 050 Zakres rzeczowy obejmuje: 1. Roboty przygotowawcze: 1. Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych (drogi). Trasa dróg w terenie równinnym-4,05 km; 2. Usuniecie warstwy ziemi urodzajnej (humusu) za pomocą spycharek. Grubość warstwy do 15 cm-4 050,00 m2. 2 Nawierzchnia: 3. Mechaniczne oczyszczenie nawierzchni drogowych ulepszonych z bitumu-22 275,00 m2; 4. Skropienie nawierzchni drogowych asfaltem-22 275,00 m2; 5. Mechaniczne wyrównywanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-smołową, standard II-2 228,00 t; 6. Skropienie nawierzchni drogowych asfaltem-22 275,00 m2; 7. Nawierzchnie z mieszanek mineralno-asfalt. standard II, warstwa ścieralna gr. po zagęszczeniu 4 cm-22 275,00 m2; 8. Skropienie krawędzi nawierzchni drogowych asfaltem-728,00 m2. 3. Przebudowa przepustu w km 0+000: 9. Rozebranie przepustów rurowych. Rury betonowe o średnicy 80 cm-12,00 m; 10. Profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, wykonywane ręcznie, w gruntach kategorii II-IV-24,00 m2; 11. Podbudowy betonowe, pielęgnacja podbudowy piaskiem i wodą, grubość warstwy po zagęszczeniu 20 cm-24,00 m2; 12. Części przelotowe prefabrykowanych przepustów drogowych rurowych jednootworowych. Część przelotowa przepustu z rur o średnicy 80 cm z zastosowaniem kruszywa-12,00 m; 13. Obudowy wlotów /wylotów/ prefabrykowanych przepustów drogowych rurowych z zagruntowaniem roztworem asfaltowym/lub prefabrykowane- 4,00 m3; 14. Zasypanie wykopów fundamentowych podłużnych, punktowych, obiektowych, rowów spycharkami 55kW. Zagęszczanie spycharkami warstwy luźnej grub.30 cm. Grunt kat.I-II-4,00 m3; 15. Dolna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego, grubość warstwy po zagęszczeniu 25 cm-24,00 m2; 16. Górna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego, grubość warstwy po zagęszczeniu 15 cm-24,00 m2. 4. Zjazdy z kruszywa łamanego-szt.12: 17. Profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, wykonywane ręcznie, w gruntach kategorii II-IV-300,00 m2; 18. Górna warstwa przy nawierzchniach z kamienia tłuczonego, grubość warstwy po uwałowaniu 10 cm-300,00 m2. 5. Roboty wykończeniowe: 19. Nawierzchnie gruntowe z mieszanek piaszczysto-gliniastych, grunt rodzimy piaszczysty, grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm-200,00 m2; 20. Mechaniczne plantowanie równiarką powierzchni gruntu rodzimego kategorii I-II-4 050,00 m2. Zadanie nr 2 - Droga powiatowa nr 1823L - odcinek Nowiny - Leśniczówka - Poczekajka , gm. Chełm i Ruda-Huta na odcinku roboczym od km 0+000 do km 5+ 500 Zakres rzeczowy robót obejmuje: 1. Roboty przygotowawcze: 1. Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych (drogi). Trasa dróg w terenie równinnym-5,50 km; 2. Usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu) za pomocą spycharek. Grubość warstwy do 15 cm-5 500,00 m2; 3. Nawierzchnie z kostki brukowej betonowej szarej o grubości 8 cm układanej na podsypce cementowo-piaskowej. RZEŁOŻENIE ISTNIEJĄCEJ KOSTKI BRUKOWEJ NA ZJAZDACH-DOSTOSOWANIE DO PRZEBUDOWYWANEJ NAWIERZCHNI-52,50 m2; 4. Mechaniczne karczowanie krzaków i podszycia, gęstych powyżej 60% powierzchni-1,00 ha; 5. Usunięcie i spalenie pozostałości po karczunku. Drągowina, karcze, gałęzie i resztki z drzew bez względu na średnice-100,00 m-p.2. Nawierzchnia: 6. Mechaniczne oczyszczenie nawierzchni drogowych ulepszonych z bitumu-33 000,00 m2; 7. Ręczne wyrównywanie istniejącej podbudowy w koleinach mieszanką mineralno-asfaltową, standard II-20,00t; 8. Skropienie nawierzchni drogowych asfaltem-33 000,00 m2; 9. Mechaniczne wyrównywanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-smołową, standard II-3 300,00t; 10. Skropienie nawierzchni drogowych asfaltem- 33 000,00 m2; 11. Nawierzchnie z mieszanek mineralno-asfalt. standard II, warstwa ścieralna gr. po zagęszczeniu 4 cm-33 000,00 m2; 12. Skropienie krawędzi nawierzchni drogowych asfaltem-880,00 m2.3. Zatoka autobusowa - 8 szt.: 13. Skropienie nawierzchni drogowych asfaltem-920,00 m2; 14. Mechaniczne wyrównywanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-smołową, standard II-92,00 t; 15. Skropienie nawierzchni drogowych asfaltem-920,00 m2; 16. Nawierzchnie z mieszanek mineralno-asfalt. standard II, warstwa ścieralna gr. po zagęszczeniu 4 cm-920,00 m2. 4. Zjazdy z mma-4 szt.: 17. Mechaniczne oczyszczenie nawierzchni drogowych ulepszonych z bitumu-100,00 m2; 18. Skropienie nawierzchni drogowych asfaltem-100,00 m2; 19. Nawierzchnie z mieszanek mineralno-asfalt. standard II, warstwa ścieralna gr. po zagęszczeniu 4 cm-100,00 m2. 5. Zjazdy z kruszywa łamanego-szt.6: 20. Profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, wykonywane ręcznie, w gruntach kategorii II-IV-120,00 m2; 21. Górna warstwa przy nawierzchniach z kamienia tłuczonego, grubość warstwy po uwałowaniu 7 cm-120,00 m2. 6. Roboty wykończeniowe: 22. Nawierzchnie gruntowe z mieszanek piaszczysto-gliniastych, grunt rodzimy piaszczysty, grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm (regulacja zawężonego pobocza)- 2 000,00 m2; 23. Mechaniczne plantowanie równiarką powierzchni gruntu rodzimego kategorii I-III-5 500,00 m2. Zadanie nr 3 - Droga powiatowa nr 1803L - odcinek Wierzbica - Chylin - Chutcze, gm. Wierzbica na odcinku roboczym od km 0+000 do km 5+ 500 Zakres rzeczowy obejmuje: 1. Roboty przygotowawcze: 1. Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych (drogi). Trasa dróg w terenie równinnym-5,50 km; 2. Usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu) za pomocą spycharek. Grubość warstwy do 15 cm-5 000,00 m2. 2. Nawierzchnia: 3. Mechaniczne oczyszczenie nawierzchni drogowych ulepszonych z bitumu-30 700,00 m2; 4. Skropienie nawierzchni drogowych asfaltem-30 700,00 m2; 5. Mechaniczne wyrównywanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-smołową, standard II-2 500,00 t; 6. Skropienie nawierzchni drogowych asfaltem-30 700,00 m2; 7. Nawierzchnie z mieszanek mineralno-asfalt. standard II, warstwa ścieralna gr. po zagęszczeniu 4 cm-30 700,00 m2; 8. Skropienie krawędzi nawierzchni drogowych asfaltem-644,00 m2. 3. Zatoka: 9. Skropienie nawierzchni drogowych asfaltem-250,00 m2; 10. Mechaniczne wyrównywanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-smołową, standard II-12,50 t; 11. Skropienie nawierzchni drogowych asfaltem-250,00 m2; 12. Nawierzchnie z mieszanek mineralno-asfalt. standard II, warstwa ścieralna gr. po zagęszczeniu 4 cm-250,00 m2. 4. Przebudowa przepustu w km 3+650: 13. Rozebranie przepustów rurowych. Rury betonowe o średnicy 80 cm-12,00 m; 14. Profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, wykonywane ręcznie, w gruntach kategorii II-IV-24,00 m2; 15. Podbudowy betonowe, pielęgnacja podbudowy piaskiem i wodą, grubość warstwy po zagęszczeniu 20 cm-24,00 m2; 16. Części przelotowe prefabrykowanych przepustów drogowych rurowych jednootworowych. Część przelotowa przepustu z rur o średnicy 80 cm z zastosowaniem kruszywa-12,00 m; 17. Obudowy wlotów /wylotów/ prefabrykowanych przepustów drogowych rurowych z zagruntowaniem roztworem asfaltowym/lub prefabrykowane-4,00 m3; 18. Zasypanie wykopów fundamentowych podłużnych, punktowych, obiektowych, rowów spycharkami 55kW. Zagęszczanie spycharkami warstwy luźnej grub.30 cm. Grunt kat.I-II-4,00 m3; 19. Dolna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego, grubość warstwy po zagęszczeniu 25 cm-24,00 m2; 20. Górna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego, grubość warstwy po zagęszczeniu 15 cm-24,00 m2. 5. Przebudowa przepustu w km 4+850: 21. Rozebranie przepustów rurowych. Rury betonowe o średnicy 80 cm-12,00 m; 22. Profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, wykonywane ręcznie, w gruntach kategorii II-IV-24,00 m2;23. Podbudowy betonowe, pielęgnacja podbudowy piaskiem i wodą, grubość warstwy po zagęszczeniu 20 cm-24,00 m2; 24. Części przelotowe prefabrykowanych przepustów drogowych rurowych jednootworowych. Część przelotowa przepustu z rur o średnicy 80 cm z zastosowaniem kruszywa-12,00 m; 25. Obudowy wlotów /wylotów/ prefabrykowanych przepustów drogowych rurowych z zagruntowaniem roztworem asfaltowym/lub prefabrykowane-4,00 m3; 26. Zasypanie wykopów fundamentowych podłużnych, punktowych, obiektowych, rowów spycharkami 55kW. Zagęszczanie spycharkami warstwy luźnej grub.30 cm. Grunt kat.I-II-4,00 m3; 27. Dolna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego, grubość warstwy po zagęszczeniu 25 cm-24,00 m2; 28. Górna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego, grubość warstwy po zagęszczeniu 15 cm-24,00 m2. 6. Zjazdy z kruszywa łamanego-szt.4: 29. Profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, wykonywane ręcznie, w gruntach kategorii II-IV-100,00 m2; 30. Górna warstwa przy nawierzchniach z kamienia tłuczonego, grubość warstwy po uwałowaniu 7 cm-100,00 m2. 7. Zjazdy z mma-10 szt.: 31. Mechaniczne oczyszczenie nawierzchni drogowych ulepszonych z bitumu-100,00 m2; 32. Skropienie nawierzchni drogowych asfaltem-100,00 m2; 33. Nawierzchnie z mieszanek mineralno-asfalt. standard II, warstwa ścieralna gr. po zagęszczeniu 4 cm-100,00 m2. 8. Roboty wykończeniowe: 34. Mechaniczne plantowanie równiarką powierzchni gruntu rodzimego kategorii I-III-5 000,00 m2. Zadanie nr 4 - Droga powiatowa nr 1849LL - odcinek Klesztów - Roztoka, gm. Żmudź na odcinku roboczym od km 0+000 do km 4+ 200 Zakres rzeczowy robót obejmuje: 1. Roboty przygotowawcze: 1. Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych (drogi). Trasa dróg w terenie równinnym-4,20 km; 2. Usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu) za pomocą spycharek. Grubość warstwy do 15 cm-4 200,00 m2. 2. Przebudowa przepustu: 3. Rozebranie przepustów rurowych. Rury betonowe o średnicy 80 cm-12,00 m; 4. Profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, wykonywane ręcznie, w gruntach kategorii II-IV-24,00 m2; 5. Podbudowy betonowe, pielęgnacja podbudowy piaskiem i wodą, grubość warstwy po zagęszczeniu 20 cm-24,00 m2; 6. Części przelotowe prefabrykowanych przepustów drogowych rurowych jednootworowych. Część przelotowa przepustu z rur o średnicy 80 cm z zastosowaniem kruszywa-12,00 m; 7. Obudowy wlotów /wylotów/ prefabrykowanych przepustów drogowych rurowych z zagruntowaniem roztworem asfaltowym/lub prefabrykowane-4,00 m3; 8. Zasypanie wykopów fundamentowych podłużnych, punktowych, obiektowych, rowów spycharkami 55kW. Zagęszczanie spycharkami warstwy luźnej grub.30 cm. Grunt kat.I-II-4,00 m3; 9. Dolna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego, grubość warstwy po zagęszczeniu 25 cm-24,00 m2; 10. Górna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego, grubość warstwy po zagęszczeniu 15 cm-24,00 m2. 3. Nawierzchnia: 11. Mechaniczne oczyszczenie nawierzchni drogowych ulepszonych z bitumu-23 100,00 m2; 12. Skropienie nawierzchni drogowych asfaltem-23 100,00 m2; 13. Mechaniczne wyrównywanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-smołową, standard II-1 732,50 t; 14. Skropienie nawierzchni drogowych asfaltem-23 100,00 m2; 15. Nawierzchnie z mieszanek mineralno-asfalt. standard II, warstwa ścieralna gr. po zagęszczeniu 4 cm-23 100,00 m2; 16. Skropienie krawędzi nawierzchni drogowych asfaltem-672,00 m2. 4. Skrzyżowanie z mma - 2 szt.: 17. Skropienie nawierzchni drogowych asfaltem-50,00 m2; 18. Nawierzchnie z mieszanek mineralno-asfalt. standard II, warstwa ścieralna gr. po zagęszczeniu 4 cm-50,00 m2. 5. Skrzyżowanie z kruszywa łamanego- szt. 5: 19. Górna warstwa przy nawierzchniach z kamienia tłuczonego, grubość warstwy po uwałowaniu 7 cm-125,00 m2. 6. Roboty wykończeniowe: 20. Mechaniczne plantowanie równiarką powierzchni gruntu rodzimego kategorii I-III-4 200,00 m2. Zadanie nr 5 - Droga powiatowa nr 1839L - odcinek Alojzów - Wojsławice, gm. Leśniowice i Wojsławice na odcinku roboczym od km 0+000 do km 7+ 120 Zakres rzeczowy robót obejmuje: 1. Roboty przygotowawcze: 1. Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych (drogi). Trasa dróg w terenie równinnym-7,12 km; 2. Usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu) za pomocą spycharek. Grubość warstwy do 15 cm-5 000,00 m2; 3. Nawierzchnie z kostki brukowej betonowej szarej o grubości 8 cm układanej na podsypce cementowo-piaskowej. RZEŁOŻENIE ISTNIEJĄCEJ KOSTKI BRUKOWEJ NA ZJAZDACH-DOSTOSOWANIE DO PRZEBUDOWYWANEJ NAWIERZCHNI-22,50 m2. 2. Nawierzchnia: 4. Mechaniczne oczyszczenie nawierzchni drogowych ulepszonych z bitumu-42 720,00 m2; 5. Ręczne wyrównywanie istniejącej podbudowy w koleinach mieszanką mineralno-asfaltową, standard II-40,00 t; 6. Skropienie nawierzchni drogowych asfaltem-42 720,00 m2; 7. Mechaniczne wyrównywanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-smołową, standard II-4 270,00 t; 8. Skropienie nawierzchni drogowych asfaltem-42 720,00 m2; 9. Nawierzchnie z mieszanek mineralno-asfalt. standard II, warstwa ścieralna gr. po zagęszczeniu 4 cm-42 720,00 m2; 10. Skropienie krawędzi nawierzchni drogowych asfaltem-644,00 m2. 3. Zjazdy z kruszywa łamanego-szt.24: 11. Profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, wykonywane ręcznie, w gruntach kategorii II-IV-600,00 m2; 12. Górna warstwa przy nawierzchniach z kamienia tłuczonego, grubość warstwy po uwałowaniu 7 cm-600,00 m2. 4. Zjazdy z mma-8 szt.: 13. Mechaniczne oczyszczenie nawierzchni drogowych ulepszonych z bitumu-160,00 m2; 14. Skropienie nawierzchni drogowych asfaltem-160,00 m2; 15. Nawierzchnie z mieszanek mineralno-asfalt. standard II, warstwa ścieralna gr. po zagęszczeniu 4 cm-160,00 m2. 5. Roboty wykończeniowe: 16. Pionowe znaki drogowe, słupki z rur stalowych o średnicy 50 mm (U9a, U9b)- 12,00 szt.; 17. Pionowe znaki drogowe, znaki zakazu, nakazu, ostrzegawcze i informacyjne o powierzchni ponad 0,3 m2-12,00 szt.; 18. Nawierzchnie gruntowe z mieszanek piaszczysto-gliniastych, grunt rodzimy piaszczysty, grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm-14 400,00 m2; 19. Mechaniczne plantowanie równiarką powierzchni gruntu rodzimego kategorii I-III-14 400,00 m2. Zadanie nr 6 - Droga powiatowa nr 1863L - odcinek Alojzów - Majdan Leśniowski, gm. Leśniowice na odcinku roboczym od km 0+000 do km 4+050 Zakres rzeczowy robót obejmuje: 1. Roboty przygotowawcze: 1. Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych (drogi). Trasa dróg w terenie równinnym-4,05 km; 2. Mechaniczne oczyszczenie nawierzchni drogowych ulepszonych z bitumu-22 275,00 m2. 2. Nawierzchnia: 3. Skropienie nawierzchni drogowych asfaltem-100,00 m2; 4. Mechaniczne wyrównywanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-smołową, standard II-100,00 t; 5. Skropienie nawierzchni drogowych asfaltem-22 800,00 m2; 6. Nawierzchnie z mieszanek mineralno-asfalt. standard II, warstwa ścieralna gr. po zagęszczeniu 4 cm. (gr. warstwy 5 cm)- 22 800,00 m2; 7. Skropienie krawędzi nawierzchni drogowych asfaltem-200,00 m2. 3. Zjazdy z kruszywa łamanego- szt. 55: 8. Profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, wykonywane ręcznie, w gruntach kategorii II-IV-275,00 m2; 9. Górna warstwa przy nawierzchniach z kamienia tłuczonego, grubość warstwy po uwałowaniu 7 cm-275,00 m2. 4. Roboty wykończeniowe: 10. Mechaniczne plantowanie równiarką powierzchni gruntu rodzimego kategorii I-III-3 000,00 m2. Zadanie nr 7 - Droga powiatowa nr 1874L - ul. Leśna w Rejowcu Fabrycznym na odcinku roboczym od km 0+000 do km 0+400. Zakres rzeczowy robót obejmuje: 1. Roboty przygotowawcze: 1. Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych (drogi). Trasa dróg w terenie równinnym-0,40 km; 2. Mechaniczne oczyszczenie nawierzchni drogowych ulepszonych z bitumu-2 480,00 m2; 3. Skropienie nawierzchni drogowych asfaltem-2 480,00 m2. 2. Nawierzchnia: 4. Mechaniczne wyrównywanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-asfaltową, standard II-186,00 t; 5. Skropienie nawierzchni drogowych asfaltem-2 480,00 m2; 6. Nawierzchnie z mieszanek mineralno-asfaltowych standard II, warstwa ścieralna gr. po zagęszczeniu 3cm-2 480,00 m2. Zadanie nr 8 - Droga powiatowa nr 1831L - odcinek Barbarówka - Teosin na odcinku roboczym od km 0+000 do km 1+450. Zakres rzeczowy robót obejmuje: 1. Roboty przygotowawcze: 1. Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych (drogi). Trasa dróg w terenie równinnym-1,45 km; 2. Mechaniczne oczyszczenie nawierzchni drogowych ulepszonych z betonu,kostki-7 975,00 m2; 3. Profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, wykonywane mechanicznie, przy użyciu walca statycznego w gruntach kategorii II-VI-2 750,00 m2; 4. Mechaniczne plantowanie równiarką powierzchni gruntu rodzimego -przełożenie na pobocze drogi materiał pozyskany z profilowania nawierzchni-2 750,00 m2. 2. Nawierzchnia: 5. Mechaniczne oczyszczenie nawierzchni drogowych ulepszonych z betonu,kostki-7 975,00 m2; 6. Skropienie nawierzchni drogowych asfaltem-7 975,00 m2; 7. Mechaniczne wyrównywanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-smołową, standard II-797,50 t; 8. Skropienie nawierzchni drogowych asfaltem-7 975,00 m2; 9. Nawierzchnie z mieszanek mineralno-asfalt. standard II, warstwa ścieralna gr. po zagęszczeniu 4 cm-7 975,00 m2. 3. Roboty wykończeniowe: 10. Skropienie krawędzi nawierzchni drogowych asfaltem-232,00 m2; 11. Nawierzchnie gruntowe (pobocze) z mieszanek piaszczysto-gliniastych, grunt rodzimy piaszczysty, grubość warstwy po zagęszczeniu 8 cm-1 450,00 m2. Zadanie nr 9 - Droga powiatowa nr 1805L - odcinek Okszów na odcinku roboczym od km 0+000 do km 0+900 Zakres rzeczowy robót obejmuje: 1. Roboty przygotowawcze: 1. Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych (drogi). Trasa dróg w terenie równinnym-0,90 km;2. Usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu) za pomocą spycharek. Grubość warstwy do 15 cm-550,00 m2; 3. Mechaniczne oczyszczenie nawierzchni drogowych ulepszonych z bitumu-550,00 m2. 2. Nawierzchnia: 4. Skropienie nawierzchni drogowych asfaltem-5 125,00 m2; 5.Mechaniczne wyrównywanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-smołową, standard II, (w km od 0+550 do km 0+900)- 152,00 t; 6. Skropienie nawierzchni drogowych asfaltem-5 125,00 m2; 7. Nawierzchnie z mieszanek mineralno-asfalt. standard II, warstwa ścieralna gr. po zagęszczeniu 4 cm-5 125,00 m2; 8. Skropienie krawędzi nawierzchni drogowych asfaltem-66,00 m2. 3. Zjazdy asfaltowe-szt.3: 9.Skropienie nawierzchni drogowych asfaltem-75,00 m2; 10. Nawierzchnie z mieszanek mineralno-asfalt. standard II, warstwa ścieralna gr. po zagęszczeniu 4 cm-75,00 m2. 4. Zjazdy z kruszywa łamanego-szt.3: 11. Profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, wykonywane ręcznie, w gruntach kategorii II-IV-75,00 m2; 12. Górna warstwa przy nawierzchniach z kamienia tłuczonego, grubość warstwy po uwałowaniu 7 cm-75,00 m2. 5. Roboty wykończeniowe: 13. Mechaniczne plantowanie równiarką powierzchni gruntu rodzimego kategorii I-III-550,00 m2. Zadanie nr 10 - Droga powiatowa nr 1827L - odcinek Koza Gotówka - Srebrzyszcze na odcinku roboczym od km 0+000 do km 1+ 400 Zakres rzeczowy robót obejmuje: 1. Roboty przygotowawcze: 1. Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych (drogi). Trasa dróg w terenie równinnym-1,40 km; 2. Usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu) za pomocą spycharek. Grubość warstwy do 15 cm-1 400,00 m2; 3. Mechaniczne oczyszczenie nawierzchni drogowych ulepszonych z bitumu-7 700,00 m2; 4. Skropienie nawierzchni drogowych asfaltem-7 700,00 m2. 2. Nawierzchnia: 5. Mechaniczne wyrównywanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-asfaltową, standard II-570,00 t; 6. Skropienie nawierzchni drogowych asfaltem-7 700,00 m2; 7. Nawierzchnie z mieszanek mineralno-asfalt. standard II, warstwa ścieralna gr. po zagęszczeniu 4 cm-7 700,00 m2; 8. Skropienie krawędzi nawierzchni drogowych asfaltem-168,00 m2. 3. Zjazd z mma: 9. Mechaniczne oczyszczenie nawierzchni drogowych ulepszonych z bitumu-25,00 m2; 10. Skropienie nawierzchni drogowych asfaltem-25,00 m2; 11. Nawierzchnie z mieszanek mineralno-asfalt. standard II, warstwa ścieralna gr. po zagęszczeniu 4 cm-25,00 m2. 4. Roboty wykończeniowe: 12. Mechaniczne plantowanie równiarką powierzchni gruntu rodzimego kategorii I-III-1 400,00 m2. Szczegółowy zakres robót i warunki realizacji określa dokumentacja techniczna, tj. w szczególności: 1.Przedmiar robót. 2.Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Roboty budowlane zostaną wykonane z materiałów Wykonawcy. Wykonawca udzieli Zamawiającemu na wykonany przedmiot zamówienia pisemnej gwarancji na okres nie krótszy niż 48 miesięcy, licząc od daty odbioru końcowego robót budowlanych. Wykonawca realizując przedmiot zamówienia zobowiązany jest w szczególności do: 1)wykonania przedmiotu umowy zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, przedmiarem robót, 2)zapewnienia stałej obecności kierownika budowy na jej terenie i nadzorowania wykonywanych robót, 3)do utrzymania w czasie prowadzenia robót czystości i porządku, 4)przejęcia placu /terenu budowy w terminie wskazanym przez Zamawiającego, 5)umożliwiania wstępu na teren budowy wyłącznie osobom upoważnionym przez Zamawiającego lub Wykonawcę, 6)opracowania projektu czasowej zmiany organizacji ruchu na czas budowy wraz z uzyskaniem zatwierdzenia organu zarządzającego ruchem na terenie powiatu chełmskiego, 7)ubezpieczenia robót, przy czym ubezpieczeniu winna podlegać w szczególności odpowiedzialność cywilna za szkody powstałe z winy Wykonawcy oraz w następstwie nieszczęśliwych wypadków, dotyczących pracowników Wykonawcy i osób trzecich, powstałe w związku z prowadzonymi robotami, w tym także z ruchem pojazdów mechanicznych, 8)systematycznego prowadzenia oraz pokrycie kosztów wszelkich badań, pomiarów, prób, sprawdzeń kontrolnych i ekspertyz, niezbędnych do realizacji zadania oraz udokumentowania i zachowania wysokiej jakości robót budowlanych i wbudowanych materiałów, w sposób zgodny z częstotliwością wykonywania wskazaną w SSTWiORB, zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie. Wszystkie opinie i wyniki badań muszą być wykonane przez specjalistyczne laboratorium branżowe. Wyniki przeprowadzonych badań, pomiarów, prób, sprawdzeń kontrolnych i ekspertyz będą udostępnianie na każde żądanie przedstawicielowi Zamawiającego do wglądu, 9)zabezpieczenia środków finansowych na wykonanie badań: próbki odbiorcze nawierzchni z betonu asfaltowego, przydatność kruszywa do podbudowy, zaopiniowanie receptur bitumicznych, które zostaną wykonane przez specjalistyczne laboratorium wskazane przez Zamawiającego. Termin wykonania danego badania zostanie wyznaczony przez Zamawiającego, w przypadku negatywnego wyniku, badania zostaną powtórzone. Wykonawca ureguluje należności za badania w terminie 30 dni licząc od daty dostarczenia faktury VAT, wystawionej przez laboratorium, w której zostanie wskazany jako płatnik. W przypadku uchylania się Wykonawcy od obowiązku zapłaty, Zamawiający dokona bezpośredniej zapłaty za wykonane badania i potrąci kwotę zapłaconych należności z wynagrodzenia Wykonawcy, 10)pokrycia kosztów napraw i przywrócenia do stanu poprzedniego dróg zniszczonych podczas transportu przez Wykonawcę lub inne podmioty, za które ponosi on odpowiedzialność, w związku z wykonywaniem robót, 11)bieżącego utrzymania w czystości dróg publicznych, po których będzie odbywał się ruch pojazdów w związku z wykonywaniem robót, 12)usunięcia wszelkich usterek i wad powstałych w trakcie prac, jak i tych, które mogą wystąpić w trakcie okresu gwarancji, a które ujawnione zostaną w trakcie odbioru pogwarancyjnego, z należną starannością i pilnością oraz zgodnie z przepisami i normami obowiązującymi w tym zakresie, w terminach ustalonych przez Zamawiającego, 13)zapewnienia obsługi geodezyjnej podczas prowadzenia robót i sporządzenia geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej przez upoważnioną jednostkę geodezyjną, 14)zapewnienia bezpieczeństwa i ochrony zdrowia podczas wykonywania wszystkich czynności na terenie budowy i ponoszenie odpowiedzialności odszkodowawczej, 15)skompletowania i dostarczenia Zamawiającemu wraz ze zgłoszeniem zakończenia robót budowlanych pełnej dokumentacji potwierdzającej ich wykonanie, a w szczególności uzupełniony dziennik budowy, sprawozdanie techniczne atesty i deklaracje zgodności wbudowanych materiałów z zatwierdzonymi recepturami..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 34.95.33.00 - Chodniki 45.23.31.61 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych .

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 70 000,00 zł (słownie: siedemdziesiąt tysięcy złotych) do dnia i godziny otwarcia licytacji. 2.Wykonawca wnosi wadium w formie określonej w art. 45 ust. 6 ustawy. 3.Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego: Nr 34 1600 1101 1841 1342 5000 0005 Bank BGŻ BNP Paribas SA z dopiskiem wadium-Poprawa bezpieczeństwa poprzez odcinkową przebudowę nawierzchni na drogach powiatowych na terenie powiatu chełmskiego. 4.Wadium uważa się za wniesione, jeżeli kwota wadium znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego przed otwarciem licytacji. 5.Dowód wniesienia wadium powinien zostać dostarczony do Zamawiającego do dnia i godziny otwarcia licytacji. 6.Zamawiający dokona zatrzymania bądź zwrotu wadium zgodnie z treścią art. 46 ustawy.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • -

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca winien wykazać roboty budowlane z okresu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz winien załączyć dowody dotyczące najważniejszych robót, określających czy roboty zostały wykonane w sposób należyty a także wskazujące czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Warunek będzie spełniony, gdy Wykonawca dowiedzie, że wśród wykazanych robót znajduje się 1 robota budowlana polegająca na budowie/przebudowie nawierzchni dróg asfaltowych, o zakresie nie mniejszym niż 5 000 m2.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełniania warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym Wykonawca winien wykazać dysponowanie zasobami: 1.Wytwórnia mas bitumicznych-1 szt. 2.Rozściełacz do mieszanki asfaltowej-1 szt. 3.Walec ogumiony-2 szt 4.Walec stalowy gładki-2 szt. 5.Samochód ciężarowy samowyładowczy- 4 szt.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca winien wykazać dysponowanie osobami: 1 osobą do pełnienia funkcji Kierownika budowy branży drogowej posiadającą ważne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w branży drogowej oraz min. 36 miesięczny staż pracy na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót przy realizacji robót branży drogowej. Uprawnienia budowlane do kierowania robotami w branży drogowej powinny być wydane zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane. W przypadku nabycia uprawnień budowlanych w innym kraju niż Polska będą także uznawane kwalifikacje zawodowe nabyte w państwach członkowskich Unii Europejskiej oraz państwach Europejskiego Obszaru Gospodarczego (European Economic Area- EEA) i Konfederacji Szwajcarskiej.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełniania warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej Wykonawca winien wykazać posiadanie środków finansowych lub zdolność kredytową w wysokości 1 500 000,00 zł oraz fakt ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 1 000 000,00 zł na wszystkie zdarzenia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów, na potrzeby wykonania zamówienia (art.26 ust.2b ustawy Pzp). Zamawiający, w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, żąda, aby pisemne zobowiązanie zawierało w szczególności: a)zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b)sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia, c)charakter stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, d)zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. Przez pisemne zobowiązanie podmiotu trzeciego rozumie się oryginał zobowiązania lub kserokopię zobowiązania poświadczoną za zgodność z oryginałem przez ten podmiot. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, odpowiada solidarnie z Wykonawcą za szkodę Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. Ponadto, jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust.2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, wówczas Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymaganych w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia. Dopuszcza się możliwość złożenia oferty wspólnej przez dwóch lub więcej Wykonawców w rozumieniu art. 23 ustawy. W przypadku złożenia oferty wspólnej każdy z Wykonawców musi oddzielnie udokumentować spełnienie wymagań określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1 oraz brak podstaw do wykluczenia wskazanych w art. 24 ustawy. Wymagania określone w art. 22 ust. 1 pkt 2, 3 i 4 ustawy Wykonawcy mogą spełniać wspólnie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo powinno być przestawione w formie oryginału, bądź kserokopii poświadczonej przez notariusza. Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę bądź upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy, zgodnie z treścią dokumentu określającego status Wykonawcy bądź treścią załączonego do oferty pełnomocnictwa.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: licytacja elektroniczna.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje zmiany istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ustaleń zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie: 1)terminu realizacji umowy gdy jest ona spowodowana: a)warunkami atmosferycznymi uniemożliwiającymi wykonywanie robót (przez warunki atmosferyczne uniemożliwiające wykonywanie robót należy rozumieć warunki atmosferyczne w znaczny sposób odbiegające od warunków zwykle panujących o tej samej porze roku na terenie realizowania robót), b)epidemią stwierdzoną przez uprawnione do tego organy, c)siłą wyższą, d)wadami dokumentacji projektowej uniemożliwiającymi prawidłowe wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i skutkującymi przerwą w realizacji robót budowlanych, 2)zmiany osób przewidzianych do realizacji zamówienia przez strony w przypadku zdarzeń takich jak: śmierć, choroba, ustanie stosunku pracy, zmiana zakresu obowiązków pod warunkiem, że zaproponowane osoby będą miały kwalifikacje nie niższe od osób wskazanych w umowie. Zmiany umowy wymagają zgody Zamawiającego i Wykonawcy w formie sporządzonego na piśmie i podpisanego przez strony aneksu. Poza przypadkami wymienionymi wyżej Zamawiający nie przewiduje zmiany innych istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.6) Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: https://licytacje.uzp.gov.pl

IV.4.7) Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: bip.powiat.chelm.pl

IV.4.8) Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: 1.Wykonawcy dopuszczeni do udziału w licytacji elektronicznej zostaną zaproszeni do składania ofert, a ich dane zostaną przesłane do Urzędu Zamówień Publicznych na platformę do prowadzenia licytacji elektronicznych znajdującą się pod adresem https://licytacje.uzp.gov.pl. 2.Korzystanie z oprogramowania jest bezpłatne. Jedynym warunkiem jest zarejestrowanie się w systemie jako Wykonawca. Wykonawca, aby umożliwić Zamawiającemu dopuszczenie go do udziału w licytacji, winien zarejestrować się w tym systemie przed wysłaniem wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji, a wraz z wnioskiem winien przekazać Zamawiającemu informację o swoim loginie (identyfikatorze). 3.Pomoc w sposobie rejestracji i odpowiedzi na ewentualne problemy znajdują się w Menu na głównej stronie platformy licytacji w zakładce Samouczek. 4.Wymagania techniczne: Komputer PC (lub równoważny) z systemem operacyjnym Windows/Linux oraz podłączony do sieci Internet. Zainstalowana przeglądarka: MS Internet Explorer w wersji 6.0 lub wyższej albo Mozilla Firefox w wersji 2.0 lub wyższej..

IV.4.9) Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: 1.Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który zaoferuje najniższą cenę brutto. 2.W toku licytacji elektronicznej Wykonawcy składają kolejne korzystniejsze postąpienia. Możliwość złożenia postąpienia istnieje od otwarcia licytacji do jej zamknięcia. 3.Oferta złożona w toku licytacji przestaje wiązać, gdy inny Wykonawca złożył ofertę korzystniejszą. 4.W toku licytacji Wykonawcy proponują rzeczywistą cenę oferty brutto wyrażoną w złotych oraz ewentualnie w groszach (grosze należy oddzielić od złotych kropką). 5.Oferta złożona przez Wykonawcę winna być niższa od oferty najkorzystniejszej co najmniej o kwotę minimalnego postąpienia. 6.Jedno postąpienie (minimalna różnica między kolejnymi ofertami) wynosi 100 000,00 zł brutto (słownie: sto tysięcy złotych 00/100). 7.Licytacja elektroniczna rozpoczyna się od ceny wywoławczej 5 600 000,00 zł brutto (słownie: pięć milionów sześćset tysięcy złotych 00/100). 8.W toku licytacji Zamawiający za pośrednictwem platformy licytacyjnej na bieżąco będzie przekazywał wszystkim Wykonawcom informacje o pozycji złożonych przez nich ofert, liczbie Wykonawców biorących udział w licytacji elektronicznej, a także o cenach złożonych ofert, z tym, że do momentu zamknięcia licytacji nie ujawni informacji umożliwiających identyfikację Wykonawców..

IV.4.10) Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

  • Licytacja jednoetapowa czas trwania: po upływie 10 minut od czasu ostatniego postąpienia w przypadku braku kolejnych ofert.

IV.4.11) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: 04.07.2016 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Chełmie, Plac Niepodległości 1, 22-100 Chełm, I piętro, pokój Nr 127.

IV.4.12) Termin otwarcia licytacji elektronicznej: Otwarcie licytacji elektronicznej nastąpi nie wcześniej niż 5 dni od dnia przekazania zaproszenia do udziału w licytacji. Dokładna data i godzina zostaną podane w zaproszeniu.

IV.4.13) Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej (jeżeli dotyczy):

Zamknięcie licytacji elektronicznej nastąpi po upływie 10 minut od czasu ostatniego postąpienia w przypadku braku kolejnych ofert.

IV.4.14 Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy (dotyczy licytacji elektronicznej):

1.Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany jest stosownie do postanowień art.150 ust. 1 i 2 ustawy do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy na sumę stanowiącą 10 % zaoferowanej ceny (z VAT). 2.Zabezpieczenie służy pokryciu roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy. 3.Wykonawca w złożonej ofercie określa formę, w jakiej wniesie zabezpieczenie należytego wykonania umowy. 4.Forma zabezpieczenia musi być zgodna z przepisami ustawy, tj. art. 148 ust 1 ustawy. 5.Zabezpieczenia wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Nr 34 1600 1101 1841 1342 5000 0005 Bank BGŻ BNP Paribas SA z dopiskiem zabezpieczenie należytego wykonania umowy- Poprawa bezpieczeństwa poprzez odcinkową przebudowę nawierzchni na drogach powiatowych na terenie powiatu chełmskiego. 6.Zabezpieczenie należytego wykonania umowy zwrócone będzie zgodnie z postanowieniami art. 151 ustawy. 7.Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy (art. 141 ustawy).

IV.4.15 Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego (dotyczy licytacji elektronicznej):

Istotne dla stron postanowienia umowy zawarte są w projekcie umowy będącej załącznikiem do niniejszego ogłoszenia zamieszczonej na stronie internetowej Zamawiającego.

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1.Wniosek wraz z załącznikami należy umieścić w zamkniętym opakowaniu uniemożliwiającym odczytanie zawartości bez uszkodzenia tego opakowania. 2.Wniosek składa się w formie pisemnej. 3.Wniosek i jego załączniki muszą być opieczętowane pieczątką imienną i podpisane lub podpisane czytelnie przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. 4.W niniejszym postępowaniu oświadczenia, informacje i zawiadomienia Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie - drogą pocztową bądź faksem..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.