To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-04-22
Wrocław: Wykonanie remontów bieżących w zakresie robót budowlanych w obiektach Urzędu Miejskiego Wrocławia.
Numer ogłoszenia: 100976 - 2016; data zamieszczenia: 22.04.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 34962 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wrocław Urząd Miejski Wrocławia, pl. Nowy Targ 1-8, 50-141 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 7779230, 7779231, faks 71 7779229.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie remontów bieżących w zakresie robót budowlanych w obiektach Urzędu Miejskiego Wrocławia..
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontów bieżących w zakresie robót budowlanych w obiektach Urzędu Miejskiego Wrocławia. 2. Zakres remontów bieżących dla robót budowlanych w obiektach Urzędu Miejskiego Wrocławia w roku 2016 obejmuje następujące roboty: - roboty malarskie, - roboty tynkarskie, - okładziny podłóg, - okładziny ścian, - stolarka budowlana. 3 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja na którą składają się: 1) Załącznik nr 8 - Opis przedmiotu zamówienia 2) Załącznik nr 9 - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, 3) Załącznik nr 10 - Przedmiar robót, 4) Załącznik nr 11 - Projekt umowy 4. Termin rozpoczęcia i zakończenia wytypowanych robót remontowych strony będą określać w Karcie remontu - Załącznik nr 12 do SIWZ. 5. Wykonawca udzieli gwarancji na wykonane roboty. Okres gwarancji nie może być krótszy niż 12 miesięcy. Bieg terminu gwarancji rozpoczyna się z dniem odbioru każdego zleconego przez Zamawiającego remontu. 6. Na zamontowane drzwi i okna - gwarancja producenta. 7. Wykonawca z którym w wyniku postępowania zostanie zawarta umowa będzie zobowiązany do zawarcia umowy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej z tytułu szkód wyrządzonych w związku z realizacją kontraktu będącego przedmiotem zamówienia zgodnie z zapisem § 12 umowy (Załącznik nr 11 do SIWZ). W tym zakresie Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie w treści formularza ofertowego. 8. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wraz z ofertą złożył kosztorys ofertowy sporządzony metodą szczegółową na podstawie załączonego przedmiaru robót zachowując kolejność lp., podstawę wyceny, oraz ilości podane w przedmiarze...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.43.21.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.04.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Łukasz Golak GOL - BUD, Stary Bazanów 56, 08-500 Ryki, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 368016,44 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 283426,83
Oferta z najniższą ceną: 283426,83 / Oferta z najwyższą ceną: 468759,05
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- REMONT DACHU budynku administracyjno-biurowego DSDiK w Czadrowie Etap I (dach duży) i Etap II (dach kopertowy).
- Usługa przeprowadzenia kursów specjalistycznych prowadzących do zdobycia/podniesienia kwalifikacji/kompetencji zawodowych dla uczniów szkół branżowych i techników - w podziale na 12 zadań.
- Usługa dezynsekcji , deratyzacji, dezynfekcji i monitoringu w zakresie określonym w systemie HACCP
- SZP/242-059/2024 Dostawa drukarki 3D opartej na niskoenergetycznym addytywnym napawaniu laserowym dla Wydziału Mechanicznego Politechniki Wrocławskiej
- Dostawa zestawu wirówek laboratoryjnych z wyposażeniem
- 37.2024 Sukcesywna dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego na potrzeby jednostek Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja korytarza na II piętrze z wejściem do auli z łazienką i WC na I piętrze oraz klatkami schodowymi od I piętra do strychu"
- Wykonanie robót budowlanych polegających na zainstalowaniu mikroinstalacji fotowoltaicznej wraz z remontem pokrycia dachowego w budynku A przy ul. Chałubińskiego 4 w Warszawie.
- Remont zewnętrznych elementów budynków 11A i B oraz wykończenie pomieszczeń na 1 i 2 piętrze budynku 11 B na potrzeby Kliniki Dermatologicznej SKDJ w Warszawie przy ul. Lindleya 4.
- Dostępne wejście do budynku Urzędu Miejskiego w Słomnikach.
- Przebudowa i rozbudowa targowiska w Lututowie.
- II etap remontu łazienek w budynku internatu Ośrodka Szkolno-Wychowawczego dla Głuchych przy ul. Łuckiej 17/23 w Warszawie
więcej: Kładzenie i wykładanie podłóg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.