eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Namysłów › Bieżące utrzymanie dróg na terenie powiatu namysłowskiego w latach 2008 - 2010.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-05-14

Namysłów: Bieżące utrzymanie dróg na terenie powiatu namysłowskiego w latach 2008 - 2010.
Numer ogłoszenia: 100845 - 2008; data zamieszczenia: 14.05.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 71449 - 2008.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Namysłowie, ul. Stawowa, 46-100 Namysłów, woj. opolskie, tel. (077) 410 36 95, fax (077) 4105193.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bieżące utrzymanie dróg na terenie powiatu namysłowskiego w latach 2008 - 2010..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest bieżące utrzymanie dróg na terenie powiatu namysłowskiego w latach 2008 - 2010. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje poszczególne prace zawarte w poniższym zestawieniu. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Główny przedmiot: 45.23.31.42-6 (Roboty w zakresie naprawy dróg). Przedmioty dodatkowe 45.11.21.00-6 (Roboty w zakresie kopania rowów), 45.23.32.20-7 (Roboty w zakresie nawierzchni dróg), 45.23.32.22-1 (Roboty w zakresie chodników), 77.11.20.00-8 (Wynajem kosiarek lub sprzętu rolniczego wraz z operatorem). Przedmiot zamówienia realizowany i odbierany będzie etapami w zależności od potrzeb Zamawiającego. W okresie realizacji przedmiotu zamówienia strony na roboczo będą ustalać etapy i terminy realizacji robót na poszczególnych odcinkach dróg. Lp. Wyszczególnienie elementów robót Jednost. miary Ilość orient. 1. Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych mieszanką mineralno - asfaltową na gorąco m² 500 2. Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych mieszanką mineralno - asfaltową na zimno m² 300 3. Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych PATCHEREM t 400 4. Remont cząstkowy nawierzchni tłuczniowych z zawałowaniem t 200 5. Profilowanie dróg gruntowych z zawałowaniem 100 m² 200 6. Remont cząstkowy nawierzchni z kostki kamiennej m² 100 7. Remont nawierzchni chodników z płytek betonowych m² 100 8. Ścinka poboczy grub. 10 cm z odwiezieniem matriału 100 m² 280 9. Koszenie poboczy 100 m² 16 500 10. Prostowanie oznakowania pionowego (znak+słupek) szt. 90 11. Odnowa oznakowania poziomego farbą chlorokauczukową m² 1 000 12. Wykonanie odtworzenia rowu przy drogach z odwiezieniem materiału mb 3 000 13. Pozostałe roboty związane z bieżącym utrzymaniem dróg nie ujęte w poz. 1-12 25% sumy poz. 1-12 SKŁADNIKI CENOTWÓRCZE J.M. Cena netto 1. Roboczogodzina r.g. 2. Kp Koszty pośrednie do R i S % 3. Kz Koszty zakupu do M % 4. Z Zysk do R i S % Elementy robót nie ujęte w powyższym zestawieniu tzw. działania interwencyjne, zgłoszone do realizacji przez Zamawiającego wynikłe w czasie realizacji bieżącego utrzymania, będą rozliczane według obowiązujących zasad kosztorysowania w oparciu o obmiar powykonawczy, nakłady z KNR, średnią cenę pracy sprzętu i średnią cenę materiałów z SEKOCENBUD dla województwa opolskiego jak dla robót inżynieryjnych i instalacji sanitarnych, z zastosowaniem składników cenotwórczych (R - brutto, Kp, Kz, Z). Zamawiający sporządzi i zatwierdzi harmonogram rzeczowo - finansowy prac związanych z bieżącym utrzymaniem dróg powiatowych na dany rok (zakres rzeczowego prac do wykonania uzależniony od potrzeb Zamawiającego i cennika Wykonawcy), w terminie do 31 marca danego roku. Kwota przeznaczona na realizację przedmiotu zamówienia będzie ustalona corocznie w oparciu o wysokość środków budżetowych, uchwalonych przez Radę Powiatu. Wykonawca zobowiązuje się zdobyć informacje konieczne do właściwego wykonywania zamówienia. Warunki realizacyjne: - Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia komunikacji samochodowej i pieszej w obrębie miejsca prowadzenia robót dla uczestników ruchu i dla obsługi obiektów przylegających, - w czasie wykonywania robót Wykonawca dostarczy, zainstaluje i będzie obsługiwał wszystkie tymczasowe urządzenia zabezpieczające takie jak: zapory, światła ostrzegawcze, sygnały i inne zapewniając w ten sposób bezpieczeństwo pojazdów i pieszych, koszt zabezpieczenia terenu nie podlega odrębnej zapłacie i przyjmuje się, że jest uwzględniony w wynagrodzeniu Wykonawcy, - Wykonawca ma obowiązek znać i stosować w czasie prowadzenia prac wszelkie przepisy dotyczące obowiązujących warunków technicznych wykonania i odbioru robót oraz obowiązujące normy techniczne, - każdy wbudowany materiał winien posiadać atest techniczny lub aprobatę świadczącą o jego jakości zgodnie z wymogami norm i być dopuszczony do jego wbudowania wg wymogów obowiązującego Prawa Budowlanego oraz uzyskać potwierdzenie Zamawiającego na jego wbudowanie, - tam, gdzie jest to wymagane, Wykonawca ma obowiązek przeprowadzenia w realizacji zadania stosownych badań laboratoryjnych dokumentujących zachowanie prawidłowego procesu technologicznego, - podłoża pod nawierzchnię drogową winny być zagęszczone do wskaźnika 1,0, - Wykonawca odpowiada za ochronę instalacji urządzeń podziemnych zlokalizowanych na powierzchni ziemi typu zawory, studnie, hydranty. O fakcie przypadkowego uszkodzenia tych instalacji Wykonawca bezzwłocznie powiadamia Zamawiającego i zainteresowanego eksploatatora tych urządzeń oraz będzie z nimi współpracował dostarczając wszelkiej pomocy potrzebnej przy dokonaniu naprawy, - materiały rozbiórkowe nadające się do ponownego wbudowania należy składować na wskazanym przez Zamawiającego miejscu. Gruz rozbiórkowy należy wywozić na odkład, a koszt transportu należy wkalkulować do stawki jednostkowej wykonania pracy, - podczas realizacji robót Wykonawca będzie przestrzegał przepisów dotyczących bezpieczeństwa i ochrony pracy. Wykonawca zapewni i będzie utrzymywał urządzenia zabezpieczające, socjalne oraz sprzęt do ochrony życia i zdrowia osób zatrudnionych na budowie oraz dla zapewnienia bezpieczeństwa publicznego. Uznaje się, że wszelkie koszty związane z wypełnieniem wymagań określonych powyżej nie podlegają odrębnej zapłacie i są uwzględnione w wynagrodzeniu Wykonawcy, - Wykonawca będzie odpowiedzialny za ochronę robót i za wszelkie materiały i urządzenia używane do robót od daty rozpoczęcia do daty ich zakończenia, - Wykonawca poniesie wszystkie koszty związane z dostarczeniem materiałów, wywozem gruzu, nadmiaru ziemi z urobku i innych kosztów uwzględniając je w oferowanej cenie jednostkowej, - Wykonawca jest zobowiązany do używania jedynie takiego sprzętu i środków transportowych, który nie spowoduje niekorzystnego wpływu na jakość prowadzonych robót. Sprzęt i środki transportu będący własnością Wykonawcy lub wynajęty do wykonania robót ma być utrzymywany w dobrym stanie i gotowości do pracy. Sprzęt winien być oznakowany w logo firmy. Przy ruchu na drogach publicznych pojazdy będą spełniać wymagania dotyczące przepisów ruchu drogowego w odniesieniu do dopuszczalnych obciążeń na osie i innych parametrów technicznych. Wykonawca będzie usuwać na bieżąco na własny koszt wszelkie zanieczyszczenia lub zniszczenia spowodowane jego pojazdami na drogach publicznych, - po zakończeniu etapu robót Wykonawca zgłasza ich zakończenie do Zamawiającego w celu spisania odpowiedniego protokołu zdawczo-odbiorczego, - Wykonawca jest zobowiązany do ochrony przed uszkodzeniem lub zniszczeniem własności publicznej lub prywatnej. Jeżeli w związku z zaniedbaniem, niewłaściwym prowadzeniem robót lub brakiem koniecznych działań ze strony Wykonawcy nastąpi uszkodzenie lub zniszczenie własności publicznej lub prywatnej, to Wykonawca na swój koszt naprawi lub odtworzy uszkodzoną własność. Stan naprawionej własności powinien być nie gorszy niż przed powstaniem uszkodzenia. - Wykonawca uwzględni koszty przeglądów dróg Zamawiającego w celu poinformowania go o zniszczonym oznakowaniu pionowym, urządzeniach bezpieczeństwa ruchu i innych, oraz o zajętych chodnikach i jezdniach bez właściwego zezwolenia Zamawiającego. Z dokonanych przeglądów, Wykonawca złoży Zamawiającemu raport o zauważonych uszkodzeniach. - Wykonawca zobowiązany jest ubezpieczyć od zdarzeń losowych i odpowiedzialności cywilnej plac budowy i zakres prowadzonych prac pod rygorem poniesienia wszelkiej odpowiedzialności za szkody i roszczenia osób trzecich powstałe w tym zakresie. Wymagania jakościowe: W/w prace należy wykonać zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.), rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz. U. z 1999 r. Nr 43, poz. 430) z zastosowaniem wyrobów budowlanych zgodnych z ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2004 r. Nr 92, poz. 881), specyfikacjami technicznymi, sztuką budowlaną, wszelkimi niezbędnymi przepisami, obowiązującymi Polskimi Normami oraz zasadami współczesnej wiedzy technicznej zapewniając bezpieczne i higieniczne warunki pracy w tym dla użytkowników drogi. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych. Miejsce realizacji zamówienia: drogi powiatowe.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6, 45.11.21.00-6, 45.23.32.20-7, 45.23.32.22-1, 77.11.20.00-8.

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 1404187,5 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Bieżące utrzymanie dróg na terenie powiatu namysłowskiego w latach 2008 - 2010.

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.05.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Wielobranżowe BUDIM 2, ul. Siedmiu Źródeł 6, 46-300 Olesno, kraj/woj. opolskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 1270875.00
  • Oferta z najniższą ceną: 1238062.50 / oferta z najwyższą ceną: 1270875.00
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.