eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zabrze › Numer postępowania ZP/17/MGW/2016 Dostosowanie podwieszonej kolejki spalinowej obsługującej transport materiałów w upadowej transportowej z powierzchni przy szybie Carnall do wyrobisk Głównej Kluczowej Sztolni Dziedzicznej do przejęcia dodatkowej funkcji tj. do przewozu osób

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-04-22

Zabrze:
Numer postępowania ZP/17/MGW/2016
Dostosowanie podwieszonej kolejki spalinowej obsługującej transport materiałów w upadowej transportowej z powierzchni przy szybie Carnall do wyrobisk Głównej Kluczowej Sztolni Dziedzicznej do przejęcia dodatkowej funkcji tj. do przewozu osób

Numer ogłoszenia: 100830 - 2016; data zamieszczenia: 22.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Górnictwa Węglowego w Zabrzu , ul. Jodłowa 59, 41-800 Zabrze, woj. śląskie, tel. 32 630 30 91, faks 32 277 11 25.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeumgornictwa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Numer postępowania ZP/17/MGW/2016
Dostosowanie podwieszonej kolejki spalinowej obsługującej transport materiałów w upadowej transportowej z powierzchni przy szybie Carnall do wyrobisk Głównej Kluczowej Sztolni Dziedzicznej do przejęcia dodatkowej funkcji tj. do przewozu osób.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1) Roboty będą prowadzone w oparciu i zgodnie z Prawem Geologicznym i Górniczym.
2) Przedmiot zamówienia obejmuje:
a) dostosowanie obecnego układu transportu materiałów realizowanego za pomocą podwieszonej kolejki spalinowej w wyrobisku pochyłym (diagonali transportowej) łączącym powierzchnię terenu z rejonem podszybia szybu Carnall do przejęcia dodatkowej funkcji tj. przewozu ludzi wraz z opracowaniem dokumentacji układu transportu w tym regulaminu transportu do przewozu ludzi,
b) dostawa brakującego wyposażenia, zabudowanie niezbędnych instalacji w wyrobisku pochyłym (diagonali transportowej), Głównej Kluczowej Sztolni Dziedzicznej (SKL) i na powierzchni w rejonie dworców osobowo-towarowych oraz uzyskanie pozwolenia właściwego organu nadzoru górniczego na oddanie do ruchu zmienionego układu transportu przewidującego przemiennie transport materiałów i jazdę ludzi w zależności od aktualnych potrzeb Zamawiającego. Niezbędne elementy do rozbudowania istniejącego urządzenia transportowego (kabiny osobowe, wózki hamulcowe, elementy dodatkowej sygnalizacji akustycznej i świetlnej) umożliwiające poszerzenie jego obecnej funkcji o jazdę ludzi należy zainstalować w zestawie kolejki i w wyrobisku, uzyskać wszelkie decyzje, opinie, protokoły niezbędne do jego eksploatacji w sposób zgodny z przeznaczeniem i nieodpłatnie przekazać Zamawiającemu.
3) Rozbudowa dotychczasowego urządzenia transportowego z funkcji transportu materiałów do funkcji transportu materiałów i osób przemiennie, będzie polegała na:
3.1. Wykonaniu stacji osobowych do wsiadania i wysiadania ludzi ze środków transportowych - wraz z podjazdem dla osób niepełnosprawnych (projekt zagospodarowania stacji osobowej znajdującej się na powierzchni musi zostać uzgodniony z firmą wykonującą plan zagospodarowania terenu na powierzchni).
3.2. Zabudowaniu urządzeń sygnalizacyjnych, ostrzegawczych i wszystkich innych elementów wyposażenia niezbędnych do prowadzenia transportu ludzi w wyrobiskach SKL.
3.3. Dostawie i zabudowie trzech kabin ośmioosobowych do transportu ludzi (posiadających stosowne dopuszczenia) przystosowanych okresowo do przewozów osób niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich stosowanych w MGW (co najmniej jedna osoba niepełnosprawna na wózku w jednej kabinie - miejsce dla osoby niepełnosprawnej dopuszcza możliwość zmniejszenie ilość osób w kabinie) wraz z cięgłami do połączenia kabin między sobą i do podłączenia kabin do ciągnika spalinowego, przystosowanych do przewozu ludzi po wzniosie i upadzie wyrobiska. Siedziska w kabinach powinny być wykonane w postaci sztywnych ławek, demontowane w miejscach dla niepełnosprawnych.
3.4. Dostawie i zabudowie dodatkowych lamp oświetlenia stacji SO1 i SO2, w oparciu o opracowaną dokumentacje i zgodnie z PN.
3.5. Dostawie i zabudowie 2 szt. wózków hamulcowych wraz z cięgłami.
3.6. Dostawie i zabudowie przewodów do wydłużenia układu elektrycznego i hydraulicznego oraz liny bezpieczeństwa dla zabudowy w pierwszej fazie dwóch kabin i docelowo trzech kabin do przewozu ludzi.
3.7. Zakupie urządzenia do badania siły ciągu i siły hamowania ciągnika spalinowego wraz z pełną dokumentacją tego urządzenia.
3.8. Przystosowaniu górnej stacji urządzenia - górna stacja urządzenia poza wyrobiskiem na powierzchni terenu - do celów wsiadania ludzi, w tym osób niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich i załadunku materiałów.
3.9. Przystosowaniu dolnej stacji urządzenia - dolna stacja urządzenia na końcowym poszerzonym poziomym odcinku wyrobiska Głównej Kluczowej Sztolni Dziedzicznej- dla celów wsiadania ludzi, w tym osób niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich i rozładunku materiałów.
3.10. Przystosowaniu urządzenia do lokalnych warunków górniczych takich jak:
- maksymalne nachylenie wyrobiska 230
- wyrobisko o przebiegu krzywoliniowym
- długość wyrobiska ok. 150mb
Uwaga.
Kompletacja gotowego urządzenia powinna pozwalać na transport przemienny:
- materiałów sypkich i masowych w pojemnikach samowyładowczych o ładowności ok. 30kN (wg obowiązującej dokumentacji), pojemniki w posiadaniu MGW,
- elementów wielkogabarytowych i dłużycowych o długości do 6 metrów - układ transportowy w posiadaniu,
- innych elementów o masie jednostkowej do 1000 kg - układ transportowy w posiadaniu,
- ludzi, w trzech kabinach osobowych jednorazowo obsługujących 24 osoby z możliwością transportu min. dwóch osób niepełnosprawnych..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

  • Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 Pzp.
    a) W zakresie przedmiotu zamówienia zgodnie z zamówieniem podstawowym
    45213321-9, 50800000-3, 51100000-3, 45254100-3, 34632200-8, 34942000-2, 31500000-1, 34632100-7, 34946120-7, 51511200-9.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.33.21 - Roboty budowlane w zakresie stacji kolejowych 50.80.00.00 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji 51.10.00.00 - Usługi instalowania urządzeń elektrycznych i mechanicznych 45.25.41.00 - Roboty budowlane dla górnictwa 34.63.22.00 - Kolejowe elektryczne urządzenia sygnalizacyjne 34.94.20.00 - Urządzenia sygnalizacyjne 31.50.00.00 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne 34.63.21.00 - Sygnalizacja mechaniczna 34.94.61.20 - Materiały kolejowe 51.51.12.00 - Usługi instalowania urządzeń przeładunkowych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 150.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium:
Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 7 000,00 PLN, (słownie: siedem tysięcy złotych) zabezpieczającego ofertę na okres 30 dni

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku


    • Zamawiający żąda złożenia oświadczenia z art. 22 ust. 1 Pzp i jego weryfikacja zostanie przeprowadzona wg formuły: (spełnia)-(nie spełnia)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie roboty obejmujące następujący zakres:
      1) co najmniej 1 robotę polegającą na remoncie lub przebudowie lub budowie, rozbudowie układów transportowych z zastosowaniem kolejek podwieszanych w podziemnym zakładzie górniczym. Wartość roboty nie może być mniejsza niż 100.000,00 zł brutto.
      W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków w zakresie posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca złoży dokumenty:
      A) wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania (Załącznik nr 3) wraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (Załączniki nr 3.(1-n).
      Na potwierdzenie spełniania warunku w zakresie wiedzy i doświadczenia w wykazie Wykonawca przedstawi roboty obejmujące następujący zakres:
      1) co najmniej 1 robotę polegającą na remoncie lub przebudowie lub budowie, rozbudowie układów transportowych z zastosowaniem kolejek podwieszanych w podziemnym zakładzie górniczym. Wartość roboty nie może być mniejsza niż 100.000,00 zł brutto.
      Przez najważniejsze roboty Zamawiający rozumie roboty niezbędne do wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu. W wykazie nie należy podawać informacji o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie.
      Uwaga:
      1. Jeżeli zakres wykonanych, robót przedstawiony w dokumencie złożonym na potwierdzenie, że robota została wykonana należycie, jest szerszy od wymaganego przez Zamawiającego, należy w wykazie wykonanych robót podać zakres i wartość robót na potwierdzenie warunku udziału w postępowaniu w zakresie wiedzy i doświadczenia.
      2. Równowartość w złotych zadań rozliczanych w walutach obcych zostanie określona według średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych ogłoszonego przez NBP obowiązującego w dniu, w którym ogłoszenie o niniejszym postępowaniu zostało zamieszczone w BZP.
      3. W przypadku, gdy Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów przy wykazaniu spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, zobowiązany jest wykazać udział tych podmiotów w wykonaniu zamówienia.
      4. Dowodami, o których mowa w pkt. A), dotyczącymi najważniejszych robót, określającymi, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazującymi, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone są:
      1) poświadczenie,
      2) inne dokumenty - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w pkt 1).
      W przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego roboty wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa wyżej.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający żąda złożenia oświadczenia z art. 22 ust. 1 Pzp i jego weryfikacja zostanie przeprowadzona wg formuły: (spełnia)-(nie spełnia).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w nw. zakresie:
      1) kierownik działu górniczego w podziemnym zakładzie górniczym - - 1 osoba,
      2) osoba wyższego dozoru ruchu w specjalności górniczej w podziemnym zakładzie górniczym- z 3 letnim doświadczeniem - 1 osoba,
      3) osoba średniego dozoru ruchu w specjalności górniczej w podziemnym zakładzie górniczym - z 3 letnim doświadczeniem w zakresie prowadzenia transportu w podziemnych wyrobiskach górniczych - 1 osoba,
      4) kierownik działu energomechanicznego w podziemnych zakładach górniczych wydobywających węgiel kamienny - 1 osoba,
      5) osoba dozoru średniego o specjalności mechanicznej - maszyn i urządzeń dołowych w podziemnych zakładach górniczych wydobywających węgiel kamienny - 1 osoba,
      6) osoba średniego dozoru ruchu w specjalności elektrycznej maszyn i urządzeń dołowych w podziemnym zakładzie górniczym - 1 osoba,
      7) osoba dozoru wyższego w specjalności bezpieczeństwo i higiena pracy w podziemnym zakładzie górniczym- 1 osoba,
      lub osoby posiadające uprawnienia odpowiadające wyżej wymienionym warunkom, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Zamawiający nie dopuszcza łączenia funkcji w przypadku posiadania więcej niż jednego z ww. uprawnień przez jedną osobę.
      W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca złoży dokumenty:
      wykaz osób (Załącznik nr 4), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Zamawiający wymaga, aby osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadały następujące kwalifikacje zawodowe, doświadczenie z uwzględnieniem zakresu wykonywanych przez nie czynności:
      1) kierownik działu górniczego w podziemnym zakładzie górniczym - - 1 osoba,
      2) osoba wyższego dozoru ruchu w specjalności górniczej w podziemnym zakładzie górniczym- z 3 letnim doświadczeniem - 1 osoba,
      3) osoba średniego dozoru ruchu w specjalności górniczej w podziemnym zakładzie górniczym - z 3 letnim doświadczeniem w zakresie prowadzenia transportu w podziemnych wyrobiskach górniczych - 1 osoba,
      4) kierownik działu energomechanicznego w podziemnych zakładach górniczych wydobywających węgiel kamienny - 1 osoba,
      5) osoba dozoru średniego o specjalności mechanicznej - maszyn i urządzeń dołowych w podziemnych zakładach górniczych wydobywających węgiel kamienny - 1 osoba,
      6) osoba średniego dozoru ruchu w specjalności elektrycznej maszyn i urządzeń dołowych w podziemnym zakładzie górniczym - 1 osoba,
      7) osoba dozoru wyższego w specjalności bezpieczeństwo i higiena pracy w podziemnym zakładzie górniczym- 1 osoba,
      lub osoby posiadające uprawnienia odpowiadające wyżej wymienionym warunkom, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Zamawiający nie dopuszcza łączenia funkcji w przypadku posiadania więcej niż jednego z ww. uprawnień przez jedną osobę.
      Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (część A wg spisu załączników).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku


    • Zamawiający żąda złożenia oświadczenia z art. 22 ust. 1 Pzp i jego weryfikacja zostanie przeprowadzona wg formuły: (spełnia)-(nie spełnia).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia .

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Okres gwarancji jakości - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiany terminu wykonania zamówienia, w następujących przypadkach:
a) wystąpienie wydarzenia nieprzewidywalnego, pozostającego poza kontrolą stron niniejszej umowy, występujące po podpisaniu umowy, a powodujące niemożliwość wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu;
b) konieczność wykonania zamówień dodatkowych, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 5 Pzp, których realizacja jest niezbędna dla prawidłowego wykonania oraz zakończenia podstawowego przedmiotu zamówienia wraz ze wszystkimi konsekwencjami występującymi w związku z przedłużeniem tego terminu;
c) zmian istotnych przepisów prawa Unii Europejskiej lub prawa krajowego powodujących konieczność dostosowania dokumentacji do zmiany przepisów, które nastąpiły w trakcie realizacji zamówienia;
d) niezawinionych przez Wykonawcę opóźnień w uzyskaniu wymaganych pozwoleń, uzgodnień, decyzji lub opinii innych organów, niezbędnych do uzyskania koniecznych pozwoleń;
e) aktualizacji rozwiązań projektowych z uwagi na postęp technologiczny, zmian obowiązujących przepisów, warunków uniemożliwiających prowadzenie robót, bezpieczeństwa pracy, a także zmian wynikających z innych nieprzewidywalnych istotnych okoliczności, których wprowadzenie będzie korzystne dla Zamawiającego;
f) wystąpienia prac zamiennych;
g) wydłużenia terminu w związku z faktem wystąpienia zdarzeń na które strony nie mają wpływu, a które uniemożliwiają przy normalnym tempie pracy wykonanie przedmiotu umowy w terminie;
h) wystąpienia okoliczności, których Strony umowy nie były w stanie przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności;
i) kolizji z zadaniami inwestycyjnymi realizowanymi przez podmioty trzecie na zlecenie zamawiającego lub zamawiającego w stopniu - który pomimo podjęcia działań zmierzających do przyspieszenia postępu robót - uniemożliwia ich zakończenie w terminie wskazanym w umowie.
2. w pozostałym zakresie zmiany do umowy mogą dotyczyć następujących okoliczności:
a) zmiana podwykonawców w tym podwykonawców na zasobach, których Wykonawca opierał się wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu pod warunkiem, że nowy podwykonawca wykaże spełnianie warunków w zakresie nie mniejszym niż wymagane w SIWZ;
b) wprowadzenie dodatkowego podwykonawcy pod warunkiem uzyskania zgody Zamawiającego i spełnienia warunków w zakresie nie mniejszym niż wymagane w SIWZ;
c) zmiany przepisów prawa istotnych dla postanowień zawartej umowy;
d) zmiany kluczowego personelu Wykonawcy lub Zamawiającego na skutek zdarzeń losowych, zmian kadrowo-personalnych, utraty wymaganych uprawnień, utraty stanowiska. Zmiana kluczowego personelu Wykonawcy może nastąpić wyłącznie pod warunkiem okazania uprawnień co najmniej równoważnych,
e) wprowadzenie dodatkowego personelu Wykonawcy lub podwykonawcy z przyczyn o obiektywnym charakterze, zaakceptowanych przez Zamawiającego pod warunkiem spełnienia warunków w zakresie nie mniejszym niż wymagane w SIWZ,
f) wprowadzenie przez Wykonawcę podwykonawcy pomimo deklaracji w ofercie wykonania zamówienia siłami własnymi,
g) ustawowa zmiana stawki podatku VAT, której zastosowania nie będzie skutkowało zmianą wartości brutto umowy,
h) ograniczenia przedmiotu zamówienia, w szczególności w przypadku kiedy Zamawiający nie mógł takiej sytuacji przewidzieć,
i) poprawa jakości, walorów użytkowych lub innych parametrów charakterystycznych dla danego elementu prac lub zmiana technologii, w szczególności na skutek wystąpienia uwarunkowań technicznych odmiennych od opisanych w dokumentacji technicznej

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.muzeumgornictwa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Muzeum Górnictwa Węglowego w Zabrzu Dział Zamówień Publicznych ul. Jodłowa 59, 41-800 Zabrze sekretariat pok. 1.02.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.05.2016 godzina 10:00, miejsce:
Muzeum Górnictwa Węglowego w Zabrzu Dział Zamówień Publicznych ul. Jodłowa 59, 41-800 Zabrze sekretariat pok. 1.02.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:
Europejski Ośrodek Kultury Technicznej i Turystyki Przemysłowej współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka na lata 2007-2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.